Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acu', trebuie să ne amintim titlul topicului:
    Honda pe GPL, utila sau nu?

    Întrebarea era despre utilitatea GPL-ului pe Honda.
    Cred că ar trebui facut un topic nou de prezentare a instalaţiilor GPL de pe masini şi feed-back despre ele, ca în cazul maşinilor.
    În altă ordine de idei, Aramia2008, nu te lăsa intimidat. Povesteşte dar echilibrat şi foarte succint.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by KMR; 20-03-13, 23:41.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Pana acum s-a montat GPL pe Jazz, Civic, Accord, HR-V si CR-V, iar kit-urile sunt Bigas, BRC, Prins, Tomasetto si Zenit.

      KMR are dreptate. Ar trebui deschis un topic de prezentare separat de acesta.
      Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

      Comment


      • ... și RIDGELINE - BRC Sequent Pug & Drive.

        http://www.instalatii-gpl-auto.ro/mo...latie-gpl.html
        http://www.auto-motor.ro/index.php?m...detes&id=27920

        Offtopic:
        Duminică am întâlnit la o stație Petrom din Buzău un cuplu din Grecia cu un Renault Trafic Grand Passanger 2.0i 16v pe GPL.
        Mi-au spus că în Grecia sunt foarte multe mașini pe GPL, iar prețul la benzină este de 1,6 Euro pe când la GPL de 0,90 Euro.
        Last edited by paharnic; 21-03-13, 14:38.

        Comment


        • L-ati uitat pe cel mai important: type-s si instalatia lui robby_alessio care e cea mai smechera din cate a povestit. Nu retin marca.

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Originally posted by Aramia2008 View Post
            L-ati uitat pe cel mai important: type-s si instalatia lui robby_alessio care e cea mai smechera din cate a povestit. Nu retin marca.
            Au scos cei de la Honda un nou model numit Type-s?
            Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

            Comment


            • Originally posted by HACC View Post
              Au scos cei de la Honda un nou model numit Type-s?
              HACC
              Aceeași întrebare voiam să pun și eu dar tu ai fost mai rapid.

              Comment


              • Probabil se gandea la Civic Type S -ul meu cu gaz dar sa exprimat gresit

                Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                Comment


                • Stiu ca type s este civic 3d dar ma refeream la instalatie. Aia e cea mai speciala. Robby_Alessio ne poate spune modelul.

                  Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • Originally posted by Robby_Alessio View Post
                    Probabil se gandea la Civic Type S -ul meu cu gaz dar sa exprimat gresit
                    Mai degraba se gandea la Bigas-ul tau
                    Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                    Comment


                    • Originally posted by paharnic View Post
                      ... și RIDGELINE - BRC Sequent Pug & Drive.

                      http://www.instalatii-gpl-auto.ro/mo...latie-gpl.html
                      http://www.auto-motor.ro/index.php?m...detes&id=27920

                      Offtopic:
                      Duminică am întâlnit la o stație Petrom din Buzău un cuplu din Grecia cu un Renault Trafic Grand Passanger 2.0i 16v pe GPL.
                      Mi-au spus că în Grecia sunt foarte multe mașini pe GPL, iar prețul la benzină este de 1,6 Euro pe când la GPL de 0,90 Euro.
                      a uitat sa-ti spunaca in Athena e interzis dieselul....
                      ca idee in Italia diferenta e mai mare( benzina mai scumpa si gazul mai ieftin) ceva de genu 1.65 euro benzina si 0.81euro GPL-ul.

                      Originally posted by rezare View Post
                      Ah, asta face sens Ceva nu se lega, nu stiam ca si Honda are motoare cu 2 bujii/cilindru (e ceva cam rara-avis) si suna ca si cum ar avea legatura cu GPL. Mersi de explicatie.
                      Motorul i-dsi nu e unicul, prietena mea are Civic hybrid cu motor Vtec de 1.3L 95cp, si el are 2 bujii pe cilindru ( decat ca sunt iridium din fabrica)
                      interesant este faptul ca are si el 1339cc ca si i-dsi(de 1.4L)
                      n-ai stiut?
                      pentru proof link apasa
                      Last edited by ramm; 22-03-13, 07:25.
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • Ok. Impresii dupa primul plin de gaz consumat. Din 40 l la plin imi intra 28-29 l. Ma asteptam macar 30 sau 32 dar asta e. Am alimentat full la Agip. Nu am vazut pareri negative despre gpl Agip fiind statia cea mai apropiata de mine.
                        In primii 50 de km s-au facut niste teste in turatii marisoare peste 4000. Mers sportiv. Pe autostrada am facut un test de top speed cum am mai spus, exclusiv pe gaz cu o persoana in masina si putina greutate in portbagaj cu schimbare la 6000 5 becuri rev aprinse in primele 4 viteze. Am ajuns la 172. Nu am fortat. Acolo cred ca am avut un consum mare de gaz. Apoi exclusiv oras mers alert cu schimbare la 3000-3500 pe alocuri. In ultimii 100 km am mers mai calm. Asadar cu 28 litrii am facut 290 km exclusiv oras rezultand un consum de gaz de 9.5. Computerul mi-arata 8.5. Concluziile finale le voi trage dupa al doilea plin intrucat primul a fost consumat in mare parte fara computerul obd si fara reglarea optima a cantitatii de gaz. O concluzie pot trage. Zenit pro rulls!
                        Apoi, nu exista sau nu am sesizat nici o diferenta intre comportamentul masinii pe benzina si gaz dimpotriva. Cu aerul conditionat pornit pe benzina simt masina la acceleratie mai greoaie decat pe gaz. Nu stiu de ce dar s-a confirmat acest lucru si pe alte forumuri. Google-it!
                        Mi s-a terminat gazul in panta pe dealul academiei dupa ce a bipuit a trecut pe benzina fara sa simt nimic. Nu se aude nimic la schimbare de pe benzina pe gaz si invers. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. Nu am ascultat de sfatul prietenului cu skoda care a montat la Auto gilex unde puteam monta brc sau tomasseto mai ieftin si am simtit ca e mai bine sa iau zenit pro de la un alt service despre care am vazut ca are mai multa experienta din cautarile pe google in gpl si despre care m-am convins ca-si face treaba bine.
                        De asemenea s-a facut mare tam tam ca nu am explicat eu cum trebuie de acel recipient cu lichid sau ulei care protejeaza supapele. Intr-un cuvant este kitul flashlube dar de la o alta firma.

                        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                        Last edited by Aramia2008; 22-03-13, 17:50.
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                        Comment


                        • Poţi să încetezi să faci comparatii cu alte brand-uri, modele de GPL? Nu le-ai folosit aşa că nu vorbi. Vorbeşte despre instalaţia ta de pe masină. Asta înseamnă feedback. Orice comparatie sau referire la un produs pe care nu l-ai folosit sau nu îl folosesti este egală cu zero.

                          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • Originally posted by Aramia2008 View Post
                            In primii 50 de km s-au facut niste teste in turatii marisoare peste 4000. Mers sportiv. Pe autostrada am facut un test de top speed cum am mai spus, exclusiv pe gaz cu o persoana in masina si putina greutate in portbagaj cu schimbare la 6000 5 becuri rev aprinse in primele 4 viteze. Am ajuns la 172. Nu am fortat. Acolo cred ca am avut un consum mare de gaz. Apoi exclusiv oras mers alert cu schimbare la 3000-3500 pe alocuri. In ultimii 100 km am mers mai calm. Asadar cu 28 litrii am facut 290 km exclusiv oras rezultand un consum de gaz de 9.5. Computerul mi-arata 8.5. Concluziile finale le voi trage dupa al doilea plin intrucat primul a fost consumat in mare parte fara computerul obd si fara reglarea optima a cantitatii de gaz. O concluzie pot trage. Zenit pro rulls!
                            Nu stiu daca feedback-ul oferit de tine ajuta pe cineva. Ar trebui sa te hotarasti daca cu acei 28 litri ai mers, sportiv, si pe autostrada sau exclusiv in oras? Apoi daca viteza maxima atinsa de tine a fost 178 km/h (asa ai afirmat anterior), la 172 km/h si 6000 RPM nu era un mers un pic cam fortat, adica la limita? Cei 172 km/h au fost inainte de a schimba la 6000 RPM sau dupa? Daca nu ai fortat, atunci de ce sa fi avut un consum mare de gaz?

                            In alta ordine de idei, nu inteleg de ce ai avut nevoie de reglaje, avand in vedere ca atat pe pagina producatorului cat si a celor unde ti-ai montat instalatia GPL se afirma urmatoarele: "Unitatea electronica este dotata standard cu modul de autoadaptare in functie de OBD-ul autoturismului , nefiind necesar nici un reglaj ulterior dupa montajul si calibrarea instalatiei GPL." Ceva nu se potriveste... Si, dupa cum bine poti citi, OBD-ul este al autoturismului si nu al instalatiei. Avand in vedere ca unitatea electronica ZENIT PRO ECU se gaseste in doua variante, "standard si extended with the OBD function" poate ca initial, din lipsa de timp, sa se fi facut un reglaj manual (de pe laptop), iar in ziua de luni cand ai fost sa finalizati, au facut si conexiunea la OBD... Nu stiu, doar imi dau cu presupusul, in lipsa unor informatii pertinente. Poate te lamuresti cum au stat lucrurile si reusesti sa oferi o informatie mai exacta.
                            Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                            Comment


                            • Ca nu stie sa se exprime corect in legatura cu tot "ambaradamul" care-l cuprinde o instalare + reglare/calibrare +consum a unui implant GPL si cunoscandu-l (virtual) de ani de zile e ok pt al nostru Toma caci mai mult ca sigur nu a asistat la montaj.....dar nu inteleg cum de in 40l de "gogoasa americana" (rzervor toroidal) au intrat doar 28-29l...(echivalent a 70% daca matematica de dimineata nu ma inseala) cand la mine in rezervor de 38 cu modificare de soft ca in loc de 80% sa intre 85% intra 30-32l mai mereu...
                              @Toma
                              Cand mergi pe gaz i-ati gandul de la consumul de benzina aratat de catre CDB fa-l numai la pompa caci acela e real dar la pompa pt a afla consumul real tre'sa mergi din rosu in plin apoi sa faci calculele. Daca bagi 10/20€ nu o sa-ti dai seama de consumul real de benza niciodata
                              Becurile la REV se aprind din 2 in 2 deci aveai aprinse 4 sau 6
                              Daca erai atent la indicatorul de GPL vedeai ca primul led se stinge relativ repede...apoi treptat creste nr de km facuti pt fiecare led in parte, rezerva (cand ti se aprinde ledul rosu) tinandu-ti mai bine de 100km (la mine daca nu ma insel sare de 150)
                              *********
                              @HACC
                              Autoadaptarea cum am spus-o ceva posturi in urma e ok pt cei care au un stil de condus normal/domol/nonno-style sau nu vor sa se complice/streseze instalatorii (parere personala)...
                              Eu nu am acceptat-o pt ca am un condus ceva mai agresiv si uneori simteam cava "stratonari" (zgaltaieli...) cand bagam talpa iar daca teminam gezul exact cand eram in accelerare ma zvacnea si-mi taia puterea exact ca atunci cand intri in rosu (6REV aprinse) si insisti pe aceeasi treapta in loc sa schimbi facandu-mi reglajele in functie de stilul meu de condus...
                              HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                              CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                              Comment


                              • Robby_Alessio, tu nu ai sub rezervorul de gaz o denivelare de la carligul de sub masina astfel incat rezervorul sta inclinat? La mine rezervorul nu sta pe suprafata dreapta. Asta e explicatia de ca intra doar 28 l in loc de 32. Cred ca se exagereaza. Tot ce spun se interpreteaza si se intoarce pe toate fetele. Exemplu. Ce comparatie am facut intre zenit si tomasetto brc in postarea anteriara? Am spus ca am simtit ca trebuie sa iau Zenit desi la Autogilex puteam sa iau la un pret mai mic tomasetto sau brc. Am spus ca am ajuns la 172 in wend desi cand am luat masina am ajuns la 178. Am spus ca am facut niste teste in turatii mari 50 km dupa care am mers exclusiv oras. Am spus ca am facut test top speed cu schimbare la 6000 rpm rev aprinse in primele 4 trepte dar nu la maxim. Nici n-am observat ca se aprind din 2 in doua Aceeasi poveste ca in trecut. Eu spun ceva si nu ma crede nimeni. Trebuie sa vin cu poze dovezi bonuri km etc. Mi s-a cam luat. Nu va intereseaza cum se comporta zenit pro obd si motorul 1.4. 83 pe honda! Foarte bine. Discutati in continuare despre miturile anti gpl pe honda!
                                Ca sa raspund la nelamuriri
                                "Apoi daca viteza maxima atinsa de tine a fost 178 km/h (asa ai afirmat anterior), la 172 km/h si 6000 RPM nu era un mers un pic cam fortat, adica la limita? Cei 172 km/h au fost inainte de a schimba la 6000 RPM sau dupa? Daca nu ai fortat, atunci de ce sa fi avut un consum mare de gaz?
                                Raspuns: la 6000 rpm am ajuns in primele 4 trepte, la 172 am ajuns in treapta a VI a undeva pe la 4500. De la 170 pana la 175 urca mai greu dupa 175 urca teoretic pana la 203(Am vazut un filmulet pe youtube) Eu n-am avut tupeul sa merg dupa 178 pentru ca nu am unde in Romania sa tin constant o viteza atat de mare in conditiile in care urca foarte greu iar in afara aveam greutate prea mare si n-am incercat. D-asta am zis ca n-am fortat top speed-ul pe gpl.

                                "In alta ordine de idei, nu inteleg de ce ai avut nevoie de reglaje, avand in vedere ca atat pe pagina producatorului cat si a celor unde ti-ai montat instalatia GPL se afirma urmatoarele: "Unitatea electronica este dotata standard cu modul de autoadaptare in functie de OBD-ul autoturismului , nefiind necesar nici un reglaj ulterior dupa montajul si calibrarea instalatiei GPL." Ceva nu se potriveste... Si, dupa cum bine poti citi, OBD-ul este al autoturismului si nu al instalatiei. Avand in vedere ca unitatea electronica ZENIT PRO ECU se gaseste in doua variante, "standard si extended with the OBD function" poate ca initial, din lipsa de timp, sa se fi facut un reglaj manual (de pe laptop), iar in ziua de luni cand ai fost sa finalizati, au facut si conexiunea la OBD... Nu stiu, doar imi dau cu presupusul, in lipsa unor informatii pertinente"
                                Raspuns:Aici ai dat cu presupusul corect. Exact asa s-a intamplat. Computerul instalatiei isi face niste grafice la mersul pe benzina si pe gpl facand reglajele automat . La teste benzina nu a desenat nimic si de aceea functia obd nu a fost pornita decat luni. In wend am mers cu reglaje facute manual. Finalizarea instalarii si functionarii optime a instalatiei se realizeaza dupa ce functia obd este conectata si se fac reglajele automat.

                                Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                                Last edited by Aramia2008; 24-03-13, 08:18.
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                                Comment

                                Working...
                                X