If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
o s atept s termin garania i apoi o s pun gpl pe riscul meu-Pān atunci m voi bucura de main aa cum e.
Topic īnchis-mulumesc celor care mi-au dat sfaturi bune.
GPL-ul oricum il pui numai si numai asumandu-ti tu riscul. Indiferent ca o faci inainte sau dupa terminarea perioadei de garantie. Referitor la sfaturi: concluzia ta pare sa afirme faptul ca nu ai tinut cont de majoritatea respectivelor sfaturi, atentia ta fiind in continuare indreptata asupra consumului cat mai scazut.
Ok am gresit! Imi cer scuze! Promit ca Honda mea va manca numai benzina toata viata ei. Sper ca Hondarii sa gaseasca puterea sa ma ierte pentru tampenia care ma gandisem sa o fac.
Ati sarit pe saracul om de parca urma sa faca o executie de tip medieval in public cu un motor de honda....pe bune acum, daca omul vrea economie, tebuia sa-l incurajati, nu sa-i dati in cap si sa-l luati la misto cu d-astea ieftine gen "il pedalino " si altele. Una e sa-ti spui parerea cu argumente si alta e sa iei omul in tarbaca. La urma urmei o face pe banii lui si pe masina personala. Argumente de genul "nu se face asa ceva pe o honda" sint deplasate in conditiile in car altii pun turbo si alte magarii pe aceleasi motoare si daca e sa o luam asa e tot o "blasfemie" ca si GPL.
sorin, am dat si argumente initial, iar, dupa ce-am vazut cum colegul le ignora fiind interesat doar de consum, i-am urat chiar bafta. Asa ca nu l-a descurajat nimeni sa adopte un stil de condus cat mai economic. Cat despre turbo vs. GPL, iarta-ma dar este diferenta intre a face ceea ce este necesar pentru a bate recordul mondial la 110m garduri si a-ti taia laba piciorului ca sa dam mai putini bani pe pantofi
Nu spune nimeni ca toti trebuie sa ne antrenam sa fim atleti, dar a te automutila...
(da, stiu chestia cu automutilarea este oarecum exagerata )
este diferenta intre a face ceea ce este necesar pentru a bate recordul mondial la 110m garduri si a-ti taia laba piciorului ca sa dam mai putini bani pe pantofi
Geniala fraza! Am s-o tin minte toata viata ca replica pentru doritorii de GPL.
In alta ordine de idei, sa-ti doresti un consum redus nu e un lucru rau, dar sa nu o ducem in extrema - in sensul ca, dupa ce ca i-dsi-ul consuma jenant de putin, sa-i mai pui si gpl. Inteleg sa pui GPL pe un motor care chiar consuma enorm in raport cu puterea sa, cum ar fi 2.4 ecotec 140cp de pe Antara, care mananca mai mult decat 2.4 200cp de pe Honda sau vechile 1.8 aspirate de pe grupul VW.
Doar o mica precizare: la dieseluri, diferenta de cuplu vine nu din arderea combustibilului, ci din conceptul motorului: la motorina, pentru a fi comprimata puternic pentru a se autoaprinde, cilindrul trebuie sa fie lung si subtire. Fiind lung, inseamna ca si cursa lui este mai lunga, deci bratul care actioneaza arborele cotit e mai mare. De aici cuplul aproape dublu fata de motoarele pe benzina.
Interesanta lectia de fizica... am cautat putin dupa niste formule sa vad ca ai dreptate. Era gata gata sa incerc sa te contrazic
Interesanta lectia de fizica... am cautat putin dupa niste formule sa vad ca ai dreptate. Era gata gata sa incerc sa te contrazic
Mda, si de aici mai decurg si alte aspecte referitoare la motoarele diesel vs benzina: de-aia turatia este diferita (la diesel, pistoanele fiind mai lungi, nu se pot tura asa de mult, in comparatie cu cele pe benzina - scurte si mai groase), de-aia greutatea este mai mare la diesel, etc
"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
Dupa faza de pe DN1 ar trebui sa se schimbe titlul in " siguranta sau economie ?" pentru 1mil pe saptamana mai putin, poti sa-ti cumperi un motor...consum mai mic si aceleasi riscuri in caz de "Doamne fereste!"
'17 Civic TypeR FK8 Championship White
'08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black
Comment