Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aramia2008
    replied
    Funny mod de a pune problema. Am facut un test sa vad daca poate. Nu cred ca o sa mai fac asta ca n-am de ce. L-am intrebat pe Gabi daca pot urca in turatii mari si mi-a spus ca da. A urcat-o si el in turatii mari la primul test si mi-a zis ca inainte de a da drumul la acel computer sa merg cu ea in toate plajele de turatii. O sa-ti ascult totusi sfatul si o sa merg mai calm pana ajung la 1000 km la prima revizie.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    ... nu-mi indica cat gaz am. Cat gaz am imi indica comutatorul Benzina/GPL care are deasupra niste leduri Daca te uiti la mine-n galerie iti dai seama ce si cum...Acea "chestie" comunica cu ECU masinii care-i da "ordin" CDB-ului. sa-si faca reset la benzina...Cum pana mea sa-ti explic sa intelegi...
    Vad ca continui s-o calci acum cat e nou implantul de gpl...mai las-o sa se obisnuiasca...Cum sa-ti explic.....mmm...
    Ex:
    -cand schimbi pastilele de frane la inceput iti zice dorel sa nu franezi brusc pt x km nu?
    sau
    - dupa ce abia schimbi cauciucurile. ..la fel dorel iti spune : mergi mai calm, intra in curbe mai linistit si nu frana prea brusc pt a face rodajul/dai jos ceara/protectia cauciucurilor......
    - cand iei auto noua si-ti vine cu folii pe scaune, sii dai tu prima cheie...dorel nu-ti spune mai intai sa-i faci rodajul apoi s-o calci pe coada? !?!?!
    Ei Bine exact acelasi lucru e si ci GPL-u. ..Tre' sa-i faci rodaju' mai intai apoi sa te dai la el...
    Ma mir ca mister (care ti sa parut o persoana de treaba) dupa ce ti l-a montat nu ti-a spus asta...dar, in fine e treaba ta ce si cum faci...Numai sa ai grija sa nu-ti pocneasca vre-un furtun sau sa nu scape pe la vreo imbinare...Nu ti-a spus ca acum la inceput daca simti cel mai mic miros de gaz sa decuplezi si sa o duci la control?!?...
    *******
    LE: mie mi-au dus-o ei la RAR dupa ce i-au facut prima revizie (1k km) facand ei programare si platind ei tot...Eu am facut doar prezenta si i-am aratat actele unui inspector de acolo ...poi dupa vre-o 10 min mi-au dat adezivul pt al lipi pe libret, am iesit afara ne-am salutat si numai bine...
    Last edited by Robby_Alessio; 16-03-13, 17:54.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Foarte interesant ce spui tu. Nu stiam ca instalatia sau calculatorul ei poate sa miste acul de benzina daca ai full rezervorul cu benzina. Sa inteleg ca acul de benzina iti arata nivelul de gpl? Apoi computerul de bord ti-l reseteaza la prima scoatere de cheie pe trip a sau b cum vrei tu? Foarte tare!
    Astazi am facut test top speed exclusiv gpl cu schimbare la 6000 5 becuri revo aprinse. In a III a am ajuns la 130, a IV a 15? si a V a 165. A VI a 173. Nu cred ca mai urca dar nu se aprinsese nimic la revo inca. Still can do it. Zambetul de rigoare binecunoscut al fanului care baga talpa in acceleratia unei Honda il regasesc si pe motorul 1.4. Dupa 123 000 km. Pe benzina am ajuns la inceput la 180 dar acum nu aveam filtru de aer nou si aveam si putina greutate.


    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    @Toma.
    Vroiam sa spun ca, cand am plinul (de benzina) facut si merg multi km (sute) numai pe gaz ajunge acul jos ca si cum as fi mers pe benzina iar CDB-u da rosu dupa primii 5-600km facuti (deci 2 plinuri de gaz consumate) apoi fac cativa km (2-5) pe rosu si se reseteaza singur CDB-ul ridicand acul benzinei pana sus ca si cum as fi facut plinul (cu benzina) in acel moment.
    Continuand sa macin km acul scade iar ca si cum as merge pe benzina si CDB-u da rosu pe la 1-1200km (deci 4 plinuri de gaz consumate)...
    Cand imi da al doilea rosu EU merg si fac iar plinul de benzina si imi intra maxim 15-20 litri...
    Deci cu stilul meu de condus in 1000-1200km imi consuma 15-20litri de benzina.
    Daca fac drumuri scurte "acea prostie" a implantului de GPL a carui nume nu-mi vine acum face reset la acul de benzina la fiecare oprire (a motorului cu cheia scoasa) mai lunga de 5-10 min. (nu mai retin cat exact)
    Acum am fost mai explicit? Pt orice nelamurire sunt "aici"

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Pass.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Daaa, imediat dupa ce se inverseaza polii

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Lasa ramm ca ajungi tu la vorbele lui

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Mai lipseste sa-si puna ramm pe masina gpl si mai aveam eu cativa prieteni care au ajuns intr-un final la vorbele mele dar nu au binevoit sa mai spuna nimic.
    De ce ma jignesti?

    Originally posted by HACC View Post
    Cat depre ramm tind sa cred ca mai degraba se plimba cu "bicla" decat sa-si puna gpl, dar mai stii?...
    chiar mi-am cumparat bicicleta

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Multumesc pentru sfaturi! Sunt foarte utile. Eu sincer merg calm in oras cu viteza legala si la consum iar la 180 n-am ajuns niciodata d-apoi sa depasesc. 178 am mers cel mai mult. Creste prea greu dupa. Turatii mari a vazut rar in ultimul an dar asta o sa se schimbe. Voi merge si pe benzina cum mi-ai sugerat. Eu totusi am incredere in acest computer si reglajele manuale le fac ei daca e cazul la revizii. La Rar ma pot duce chiar si in 3 luni fara sa risc amenda dar daca nu sunt verificat special pt gpl pot sa ma duc si pana la primul itp si abia l-am facut. O sa gasesc o zi in 3 luni. Luna viitoare se termina leasing-ul si oricum ma duc s-o inscriu. Ii schimb si nr, primeste si smart parking. O sa fie rasfatata Aramia mea.


    "Eu tin plinul si da rosu prima oara dupa cam 5-600km apoi se reseteaza singur iar dupa cam 1k-1200km da iar rosu sii fac plinul si nu mi-au intrat niciodata mai mult de 15-20l de benzina" Aici scuze ca nu inteleg. Cum se reseteaza singur dupa 1200 si cum nu-ti intra 20 l benzina de la rosu? Ce-ai vrut sa zici? Ca pare util. Gabi mi-zis ca trebuie sa am benzina in rezervor. Cum imi atinge rosul mai pun 10l. E suficient. Normal ca nu o sa las prea mult aceeasi benzina. Daca ma dau la ea o consuma repede. Ieri am resetat trib b pe podul basarab si am ajuns acasa in ghencea cu 7.0 trafic lejer dar multe semafoare. Sa zic ca in trafic normal imi ia 8 un 9% pe gaz preconizez ca scot fara sa am stres. Ramane de vazut la pompa. Daca merg bucuresti pitesti 1 ora 120 km exclusiv pe gaz si apoi trec 20 km pe benzina sa curat e ok?

    Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2


    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 16-03-13, 09:41.

    Leave a comment:


  • balaurul
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Nu prea mă interesează dacă am sau nu fani
    Nu ai, stai linistit

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    @Toma... Ma bucur pt tine miliarde de km fara probleme
    In ceea ce priveste rezervorul toroidal (gogoasa americana cum ii spun eu ) de 40l care ti l-a pus nu am ce spune inafara faptului ca peste 80% nu ti se va incarca niciodata (calculele la cati litri efectivi intra fa-ti-le singur caci la ora asta creierul meu doarme )
    Eu il am de 38l iar capacul se inchide perfect dar si asta a fost o alegere personala pt comoditate si aspect...caci sincer nu-mi placea sa am ala ridicat cu 2 cm...
    Consumul cu 1 litru peste benzina e o poveste spusa de catre toti instalatorii...
    Eu cu un plin (30-32litri) fac 250-300km depinde de stilul de condus adoptat dar am 1.8-u si-mi place sa ma distrez cateodata ...Tu cu 1.4-u si cu rezervor de 40 poti face mult mai multi mai ales daca mergi mai calm...
    Ca sfat iti spun:
    Inainte de toate sa nu te dai prea tare la ea acum cand esti pe gaz macar pt prima 1000 km pt a face rodajul tuburilor si restul maruntaielor...
    -chestia cu autoadaptarea/copierea parametrilor ECU masinei in centralina/ECU gpl-ului (si corectarea automata a errorilor) o am si eu si e fenomenala pt cei care conduc normal sau in "nonno-style" (iar eu am implantul din 2010 si este BI-GAS nu Pro-Zenith ) Pt cei care o mai calca pe coada macar de 2-3 ori pe saptamana cred ca e mai buna setarea manuala a fiecarui parametru pt a nu-ti mai da nici o erroare (ti-o zic din experienta personala )
    -nu-ti cunosc stilul de condus dar daca-ti place sa stai sus in ture (pt a depasi mai lejer mai ales ca tu ai motor mic) sau sa vezi rosu des seteaz-o ca dupa "x" mii ture sa dea cu jet de benzina impreuna cu gazul pt a proteja motorul si dupa "x" timp de mers peste "y" mii de ture sa treaca in automat pe benzina
    Ex: in a 6 la peste 180 cand ai "x" mii de ture pt mai bine de 1 ora
    -tine macar un sfert de rezervor plin cu benzina MEREU.
    Eu tin plinul si da rosu prima oara dupa cam 5-600km apoi se reseteaza singur iar dupa cam 1k-1200km da iar rosu sii fac plinul si nu mi-au intrat niciodata mai mult de 15-20l de benzina
    -nu merge cu rosu aprins pt mult timp/km...
    -dupa cateva plinuri de gaz consumate (ramane la alegerea ta cate) FA CEVA KM PE BENZINA (macar 10-20) pe o "plaja combinata" de turatii pt a "spala motorul" (eu de ex dupa 2 de gaz fac 20-30km pe benzina)
    -odata la "x" timp fa reset la ECU pt a afla cantitatea reala de benzina aflata in rezervor apoi termino caci nu e bine sa tii prea mult aceeasi benzina...
    Eu o consum cam la 4 luni.
    - schimba filtrul de gaz la fiecare revizie normala (20k km sau 1 an)
    Eu fac revizia totala la ambele masini (amandoua sunt pe gaz) din 10 in 10k km...deci schimb toate filtrele inclusiv cel de GPL + uleiul din 10 in 10k km
    -obisnuiestete sa pornesti pe benzina si las-o sa treaca singura pe gaz cand ajunge la t° programata.
    .....
    Pt moment doar asta imi trece prin cap caci totul e rutina...Daca-mi mai aduc aminte ceva i-ti spun
    REPET: sunt doar sfaturi. NU esti obligat sa faci ceea ce ti-am scris mai sus...
    ***********
    In cat timp ti-au facut programmare la RAR (parca asa se numeste nu?)pt a ti-l trece in libret? Dupa prima revizie (cea de 1000km) ?

    Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by Robby_Alessio; 16-03-13, 02:03.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Nu prea mă interesează dacă am sau nu fani

    Leave a comment:


  • balaurul
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Poti să nu asişti, nu te forţează nimeni.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Iti place sa aduni fani... :thumbup:

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Prietene, scuze ca nu ma pot abtine, dar sa-ti exprimi incantarea fata de un produs e una si ceea ce faci tu e altceva. Si am sa exemplific sa nu se inteleaga gresit. Cand ai pomenit despre telefon era suficient sa ne spui ca esti incantat de achizitie, eventual sa ne dai niste informatii tehnice care sa sustina ceea ce afirmai, cum ca ar fi aproape de perfectiune, fara sa ne spui ca este al 2-lea vandut in Romania si asta cu nu mai stiu cate zile inainte de lansare... Despre masina era suficient sa ne spui ca esti incantat de ea si de performantele ei, fara a ne spune ca sunt doar doua asemenea masini in toata Romania!!! (aici am exagerat eu ca sa se inteleaga dimensiunea data acestei exaltari). In fine, poate ca suntem noi rai si invidiosi pe tine, dar stii cum este cand tu esti singur si de partea cealalta sunt mai multi... Inca o data scuze pentru ce am scris mai sus, dar am incercat doar sa te fac sa intelegi cum vad eu si probabil ceilalti prestatia ta pe forum.

    Legat de gpl, ca sa ne intoarcem la oile noastre, vreau sa te felicit si sa-ti urez sa faci cati mai multi km fara evenimente tehnice sau de trafic. E bine ca ai intarit si tu faptul ca intre mersul pe benzina si cel pe gpl nu sunt diferente sesizabile. Daca in timp vor aparea uzuri premature la supape sau alte componente vom vedea. Eu cunosc persoane care au mers peste 200 mii km pe gaz si nu au avut probleme datorate acestuia si trebuie sa recunosc ca si eu mi-am manifestat reticenta privitor la acest aspect. Vom testa pe pielea noastra ca sa spun asa cine sunt cei care au avut dreptate, sustinatorii sau oponentii. Referitor la faptul ca ai setat instalatia sa schimbe la 5000 rpm mi se pare o imprudenta din partea ta, avand in vedere motorizarea pe care o ai, dar e alegerea ta. Insa nu am inteles cum vine chestia cu renuntatul la "setarea cu trecerea pe benzina pentru ca nu-si mai are rostul". Ai lasat-o pur si simplu la 5000 rpm sau ? Ce nu am mai inteles este chestiunea cu pornirea obd-ului... Dar poate ne spui mai multe dupa ce te informezi si tu mai bine despre acest subiect. O alta chestiune neinteleasa ar fi legata de afirmatia ta " Zenit este singura instalatie capabila sa faca asta si cred ca este echivalentul unui brc cu stagul reglat perfect dupa motorul pe care e pus." Chiar nu am inteles ce ai vrut sa spui... Referitor la rezervor, din cate stiu, majoritatea marcilor permit o incarcare de 80% din capacitate. Daca ai rezervorul de 40 litri ar insemna o cantitate de 32 litri de gaz. Cat despre benzina din rezervor trebuie spus ca nu ar trebui sa-ti lipseasca niciodata deoarece aceste instalatii au fost proiectate sa intre in functiune dupa ce in prealabil pornirea s-a realizat pe benzina, iar temperatura lichidului de racire ajunge la min 25 grade, optim fiind 40 grade. E drept ca ele pot porni si direct pe gaz, pornire de urgenta, in cazul in care ai ramas fara benzina, dar nu se recomanda sa abuzezi de aceasta functie. Despre consum ce sa-ti zic, majoritatea celor care monteaza instalatii gpl spun ca diferenta dintre benzina si gaz ar fi de 1 litru... Vei vedea aceasta diferenta de consum dupa mai multi km si mai multe plinuri.

    Cu asta nu-mi ramane decat sa-ti urez bun venit in randul posesorilor de aragazuri/aragaze cum zicea un alt amic de pe forum...

    Leave a comment:


  • W0lfman
    replied
    Vezi ca incurci niste termeni, OBD inseamna On-Board Diagnostics, n-are ce porni acolo.

    Leave a comment:

Working...
X