Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KMR
    replied
    Dacă aşa e, atunci my bad pentru partea cu GPL pe masina lui Gabi. Restul este valabil.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • W0lfman
    replied
    Are GPl dar fara "recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor", cel putin din ce-am inteles eu.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
    http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
    "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
    ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
    Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
    Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
    Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

    Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Aici aveti caracteristicile instalatiei si injectoarelor puse pe masina mea. Sunt putine informatii despre ea pe net. Am gasit ceva pe un forum strain dand traducere cu google translate spunea cineva ca e foarte buna pentru motoarele pretentioase cum sunt japonezele. Altii spuneau ca sunt foarte multumiti si consumul le-a crescut cu 0.6%. Am gasit si o honda civic 1.8. ce avea zenit pe ea si nu erau probleme. Omul era multumit. Si Gabi avea montata pe mazda 6, masina lui personala la care tine foarte mult acelasi zenit si a zis ca nu merge si nu si-ar pune altceva pe masina lui.
    http://www.supergaz-gpl.ro/instalati...-gpl-zenit-pro
    http://www.supergaz-gpl.ro/instalatii-auto-gpl-hana
    Garantia e 2 ani pe toate componentele. Injectoarele costa 90 lei. Plus toate masinile din galeria lor pe care s-a montat zenit pro. Mie toate astea mi-au dat incredere. Acum ramane de vazut. Toate bune!

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Te-ai hotărât dacă Gabi ăla are sau nu GPL pe maşină? :screwy:
    Oricum, tâmpenii mai mari ca cele scrise de tine pe aici, eu n-am mai văzut.

    Leave a comment:


  • mika
    replied
    Originally posted by InjectoR View Post
    Luati in maina o bricheta, aprindeti-o sub dosul palmei, faceti miscari repezi ...va frige? nu ( ASA arde BENZINA, repede)
    acuma faceti miscari lente. simtiti caldura? uite asa arde gazul...INCET!!!
    Sorry de offtopic dar:

    Te frige las-o jooooos!

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Aici aveti caracteristicile instalatiei si injectoarelor puse pe masina mea. Sunt putine informatii despre ea pe net. Am gasit ceva pe un forum strain dand traducere cu google translate spunea cineva ca e foarte buna pentru motoarele pretentioase cum sunt japonezele. Altii spuneau ca sunt foarte multumiti si consumul le-a crescut cu 0.6%. Am gasit si o honda civic 1.8. ce avea zenit pe ea si nu erau probleme. Omul era multumit. Si Gabi avea montata pe mazda 6, masina lui personala la care tine foarte mult acelasi zenit si a zis ca nu merge si nu si-ar pune altceva pe masina lui.
    http://www.supergaz-gpl.ro/instalati...-gpl-zenit-pro
    http://www.supergaz-gpl.ro/instalatii-auto-gpl-hana
    Garantia e 2 ani pe toate componentele. Injectoarele costa 90 lei. Plus toate masinile din galeria lor pe care s-a montat zenit pro. Mie toate astea mi-au dat incredere. Acum ramane de vazut. Toate bune!

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 19-03-13, 09:21.

    Leave a comment:


  • masson
    replied
    Sper sa nu fiu off topic: dar care e primul motiv care v-a facut sa treceti pe GPL?

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Toyboy View Post
    offtopic: am Haudi V6 3.2 manca-ti-as ... da-i pe gaz !
    cel mai tare ar fi sa aiba abtibildul cu <GPL> lipit pe caroserie...

    Leave a comment:


  • yakari
    replied
    domnlior scrieti si voi mai putin si mai la subiect.
    consum in ultimii 457km bucuresti 10.53% in perioada 01.03-18.03
    total facuti pana acum 2500 km din care 400 afara restul in bucuresti
    consum benzina 0,5%.
    Aramia2008 cat are garantie instalatia ta?
    ce injectoare are?
    rezviziile din cat in cat?
    multi km fara probleme.
    altii au dat pe instalatie 6500 fara tva.
    intre toate instalatiile de pe piata recomand BRC cu toate ca eu nu am .
    multmesc

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
    http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
    "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
    ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
    Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
    Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
    Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

    Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    nu te supara dar eu nu mai inteleg nimic din postarile tale, dar cel mai tare ma enerveaza ca am impresia ca nu citesti threadul, am mai fost intrebat de ce am nevoie de 8 bujii?
    adica si tu ai nevoie de 8 bujii, caci ai 2 pe cilindru. eu le-am gasit pe ocazii la 80 de roni bucata, in final au fost 700 roni toate 8, candva cand mi-am montat implantul . vezi si tu pe okazii ce preturi sunt sau intreaba vanzatorul preferat din vitan ca ti le aduce in 2 ore, caci cam toti de la unix cumpara piese.
    cele mai ieftine de iridiu sunt de la denso( 0.6 mm distanta dintre electrozi),dar nu sunt dedicate pentru GPL, insa eu recomand NGK PLG Laserline( 0.4 mm distanta dintre electrozi) , in cazul tau nr 1, adica laserline 1
    distanta mai scurta inseamna mai repede se aprinde amestecul, vezi mai sus postarea mea anterioara
    Last edited by InjectoR; 19-03-13, 00:03.

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    offtopic: am Haudi V6 3.2 manca-ti-as ... da-i pe gaz !

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    CITÁT, citate, #s. n.# Fragment dintr-o lucrare scrisă, reprodus întocmai şi de obicei cu indicarea exactă a izvorului, în scopul de a întări şi a ilustra o idee sau o argumentare; citaţie. – Din #germ.# Zitat (refăcut după cita).
    CITÁ, citez, #vb.# I. #Tranz.# 1. A menţiona, a indica, a numi pe cineva sau ceva (pentru a face cunoscut, pentru a confirma etc. ceva); a reaminti o faptă, o întâmplare care trebuie să servească de exemplu. 2. A reproduce întocmai ceea ce a spus sau a scris cineva; a da un citat. 3. A chema pe cineva înaintea unei instanţe judecătoreşti în calitate de parte într-un proces, de martor sau de informator. – Din #fr.# citer, #lat.# citare.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Attached Files
    Last edited by Aramia2008; 18-03-13, 23:14.

    Leave a comment:


  • MCojo
    replied
    Macar de aveai taria de caracter sa completezi pe forumul de unde ai citat mai sus masina pe care o ai si nu Golf 4 ...

    Nu ca ar conta prea mult...

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Cat te-au costat aceste bujii de irudiu? Cate trebuie sa pun si de unde le iau? Daca va uitati in stanga la poze Gabi mi-a dat un recipient cu ulei pentru ungerea completa si protectia mai eficienta a supapelor. El nu si-a pus pe masina desi are tot japoneza. Mi-a zis ca a montat si instalatii clasice pe honde si n-au avut nimic. " eu n-am vazut in viata mea honda cu motor stricat" El are mazda 6. Zice ca nu crede ca gpl-ul este periculos pentru motor daca instalatiile sunt reglate corespunzator. Zenit pro, mi-a explicat inca odata este echivalentul lui brc plug & play care costa 4600 lei. Ce are unul are si celalalt. Daca vreti explicatii cum functioneaza plug & play sau zenit pro cu grafice si update automat cautati pe google pentru ca e clar ca eu nu stiu sa vi le dau. Cert este ca tomasetto si brc cu exceptia lui plug & play nu au ce are zenit. Gabi Iancu de la Supergaz si Laurentiu de la Autogilex au fost colegi si sunt prieteni. Cand eram eu acolo l-a sunat Laurentiu pe Gabi sa-i ceara un sfat. Pe net printre recenzii ii gasim pe amandoi. Sunt la fel de buni. Eu am fost super multumit de cum am fost tratat mai ales ca am primit si niste cadouri si mi-au reparat si un senzor de parcare care era in bara ca o favoare. Pretul a fost intr-adevar cam mare fata de alte service-uri dar sper sa fi meritat.
    http://www.supergaz-gpl.ro/galerie-f...roidal-40l-170
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Exact ce mi-a zis Gabi am gasit pe google cand am cautat recenzii pentru brc plug & drive:
    "Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.
    ...Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...
    Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)
    Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...
    Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul.." In plus, mi-a mai spus astazi ca la brc sunt mult mai scumpe injectoarele 200 lei in loc de 90 lei si se strica mai repede decat la AG Zenit Pro. Are dreptate . Am citit si eu asta pe net.

    Ce era la ei la montaj cand am fost eu!

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Scuze, ca am dat duble dar nu-mi uploadeaza pozele. Astept sa mai scrie cineva ca sa pot da reply sa va pun o poza cu asezarea rotii mele de rezerva in potbagaj legata cu extensiile de la un extensor de fittness.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Attached Files
    Last edited by Aramia2008; 18-03-13, 21:45.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu s-a vorbit de AGC compact. Am inteles ca este instalatie din cea mai noua generatie care a luat premiu pentru cel mai bun soft pentru instalatiile gpl. Am sunat la super gaz fiind service-ul in care aveam cea mai mare incredere. Pareri? De ce supergaz a renuntat complet la tomasetto si brc si sustine ca Agc compact ar fi mai bun si mai performant.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    pentru ca AGC fiind nou intrata in piata ofera marja de profit mai mare pentru distribuitori fata de brandurile "clasice" care impart piata. Cam asa se intampla de obicei
    si inca ceva....oameni buni tomasetto nu e instalatie in sine, de sine statatoare. daca intram pe site-ul tomasetto.com vedem fraza.....componente de calitate pentru instalatii de gaz, deci doar componente.....Da la mine in cartea masini cei de la rar au trecut tomasetto dar nu mi se pare corect, pe astia de la rar ii intereseaza elementele care asigura siguranta implantului GPL, cele mai importante piese care asigura siguranta instalatiei GPL sunt multivalva din rezervor( ea asigura implerea doar la 80%, si inchiderea circuitului de gaz in diverse momente, nu neaparat ce tin de pericol) si reductorul , la fel tomasetto in cazul meu, dar implantul GPL mai este compus de rampa de injectie( valtek 34) si ECU-ul stag 300 premium (creierul instalatie)
    mi se pare corect sa numim instalatia dupa ECU, pentru ca ECU cu softul lui face diferenta .Desi orice piese din lant contribuie la performantele implantului, mai putin rezervorul
    cand am pus eu implantul mi s-a parut Stag 300 premium cel mai performant ECU.
    prin intermediul interfetei OBD si ea de la firma STAG , ECU-ul implantului, Stag 300 premium, citeste parametrii masinii, astfel eu nu am nevoie de "HARTI/Grafice" pentru ca ECU-ul GPL le primeste in timp real.

    Ca sa nu poluez threadul cu postari continui tot aici
    http://www.honda.co.nz/assets/Techno...iving/IDSI.SWF
    apasati pe "play" , va lua ceva timp sa intelegeti ce se intampla ( scuze, dar asta e concluzia dupa ce citesc aberatiile de pe ultimele pagini a threadului)
    cu acest link vreau sa va arat ca si cand functionati pe benzina, softul masinii protezeaza supapele la turatii mari, schimband unghiul de aprindere, mai exact facand aprinerea la unghiul maxil posibil. De ce este nevoie de asta?
    Cu totii stim ca mersul la turatii mari este ineficient, dar de ce?
    pentru ca amestecul( oricare fie el de gaz sau de benzina) are nevoie de un timp constant de ardere, cu cat turatiile sunt mai mari cu atat timpul pe care il are amestecul la dispozitie sa arda in cilindri este mai mic, din acest motiv cu cresterea turatiilor creste si unghiul de aprinderea( mai popular, se aprinde mai devreme amestecul)
    de ce este nevoie sa se schimbe unghiul de aprindere( sa se dea mai devreme scanteia)?
    Pentru a proteja supapele, pentru a nu permite amestecului care inca arde, adica flacarilor sa scalde supapele la iesirea din cilindri
    Luati in maina o bricheta, aprindeti-o sub dosul palmei, faceti miscari repezi ...va frige? nu ( ASA arde BENZINA, repede)
    acuma faceti miscari lente. simtiti caldura? uite asa arde gazul...INCET!!!
    NU mai credeti in mitul cu arderea uscata, este o imbecilitate sa spui ca o ardere, eu repet: O ARDERE este mai uscata decat alta, problema gazului este ca el arde mai incet.
    Daca ma uit ce iese pe teava de esapament cand functionez pe gaz, pai pot sa va spun ca este o ardere chiar mai "umeda" la cata apa scuipa , mult mai multa decat pe benzina.
    Si acele picuratori care cica ar unge supapele uscate,.......si aici incepe sa ma ia un val de caldura............pur si simplu ganditiva ca ele nu tin cont de turatii, fie ca stai la relanti fie ca ii dai talpa ca Montoya( un trepanat cu care tineam pe vremuri la F1, care facea show dar omora motoarele), aceasta picuratoare picura cum ii place ei fara nici un fel de logica.
    Unicul dispozitiv care si-ar avea rostul ar fi o chestie electronica care sa permita modificare ungiului de aprindere la mersul pe gaz.
    Sunteti surprinsi? probabil va ganditi ..despre ce tot vb baiatul asta( adica eu), caci n-am mai auzit de asa ceva? nici un Gigel de la nici un service nu mi-a mai spus de asta.
    Asta e! obisnuiti-va. cuiva nu-i pasa, careva doar incerca sa-ti vanda picuratoarea.
    Benzina bubuie mai tare ca GPL de aici si diferente de putere( gazul daca nu e incalzit si nu e amestecat cu aer nu bubuie deloc). La prima alimentare cu gaz , cand m-am uitat la busonul de gaz, aveam impresia ca m-au alimentat cu azot lichid, iar alta data undeva prin Croatia cand scoteam pistolul de gaz, el s-a agatzat nu puteam sa-l desprind in acelasi timp a inceput sa iasa gaz pe la pistol....MULT gaz, gaz ce iese sub presiune.....ideea e ca m-am ***** pe mine la propriu si nu stiam ce sa fac, sa fug sau sa contunui sa-l desprind, l-am desprins intr-un final dupa vreo 30 de secunde( stiti acel PSSS cand se desprinde pistolul? pai acest PSSS e datorat cantitatii de gaz care ramane in pistol dupa ce pompa e oprita, in cazul meu pompa a functionat in acest timp, in fine) dar mi-a inghet maina, sincer credeam ca o sa raman fara piele pe maina. pan la urma a fost totul ok, dar primele 2 zile imi faceam griji.
    Din aceasta cauza si anume arderea mai inceata a amestecului pe gaz eu recomand montarea imediata bujiilor de iridiu( pentru a nu rata aprinderea si pentru a aprinde amestecul cat mai rapid)
    si cel mai important ce mai recomand este trecerea pe benzina la turatii mari. Nu pentru ca n-ar trage sau nustiu ce minuni ci pentru a proteja Supapele.
    presupun ca ma adresez persoaneleor care doresc economie si care inteleg ca economia este direct proportionala cu intinderea piciorului drept.
    cand ne distram o facem la maxim pe benzina, cand facem economie pe gaz....grija mare la turatii!!!
    datii gazului timp suficient sa arda in cilindri.
    eu la jazz de exemplu am presiunea mai mare in cilindri decat la civic 1.8 si in plus mai am si 2 bujii pe cilindru astfel consider ca gazul reuseste sa arda complet la turatii unde eficienta energetica se manifesta si pentru benzina( turatii de cuplu maxim 2700 rpm in cazul meu). Da, eu am setat sa se faca trecerea pe benzina la 4000Rpm adica cu rezerva pentru depasiri scurte, pentru a nu obosi prea des multivalva dar eu nu merg pe gaz mai mult de 3000Rpm( 120KM/H) de fapt eu merg la 2700rpm adica 110 km.
    stiu ca chestiile astea n-o sa va placa, si o sa-mi spuneti ca Gigel de la serviceul X sau Y a zis ca pot sa-i dau talpa, ca totul va fi ok.
    poate la alte marci auto unde supapele au mecanism de auto reglare, Defapt supapele sufera si la alte marci dar acolo sunt "compensatori" nu stiu termenul exact dar e acel mecanism de autoreglare, pe care Honda din pacate nu-l are. admiratorii Vtec-ului o sa spuna...din fericire. eu nu zic o fi bine sau rau eu doar constat mersul lucrurilor.
    Last edited by InjectoR; 19-03-13, 01:25.

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Am mai marcat inca 200 km. Masina si implicit functionarea instalatiei gpl se comporta foarte bine. A disparut acel simptom la trecerea de pe benzina pe gaz, dimineata la prima pornire si chiar daca cineva m-a asigurat ca se datoreaza adaptabilitatii instalatiei tot am sa o reglez sa faca trecerea la 40 de grade. Spre finalul saptamanii viitoare voi intra in posesia interfetei OBD - USB, am descarcat softul si reader-ul pentru instalatia gpl si am vorbit deja cu cineva sa ma invete cum sa-mi fac singur diagnoza si setarile. Sper sa nu fie prea complicat pentru ca oricum majoritatea setarilor si le face insasi AC-ul instalatiei. Voi reveni cand voi mai avea si alte noutati

    Leave a comment:

Working...
X