Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HACC
    replied
    Pana acum s-a montat GPL pe Jazz, Civic, Accord, HR-V si CR-V, iar kit-urile sunt Bigas, BRC, Prins, Tomasetto si Zenit.

    KMR are dreptate. Ar trebui deschis un topic de prezentare separat de acesta.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Acu', trebuie să ne amintim titlul topicului:
    Honda pe GPL, utila sau nu?

    Întrebarea era despre utilitatea GPL-ului pe Honda.
    Cred că ar trebui facut un topic nou de prezentare a instalaţiilor GPL de pe masini şi feed-back despre ele, ca în cazul maşinilor.
    În altă ordine de idei, Aramia2008, nu te lăsa intimidat. Povesteşte dar echilibrat şi foarte succint.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by KMR; 21-03-13, 00:41.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    N-am discutat. Am pus o intrebare pentru ca nu eram sigur. Greseala mea. Am inteles cu cine am de-a face de mult. Totusi sunt niste oameni cu care se poate discuta pe acest forum. Incercati sa va rezumati on topic. Eu sunt foarte multumit de investitia facuta si voi ati cam reusit sa-mi stricati bucuria de a impartasi cu alti membrii care sunt chiar interesati de gpl pe honda. Dar...poate ca asta v-ati propus de la inceput.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • mitrasca
    replied
    Aramia....daca le dai ocazia si scrii numai prostii....si prin intrebarile tale cauti astfel de raspunsuri care iti demonstreaza inca o data ca nu ar mai trebui sa discuti chestii tehnice....

    @Wolf-man ...intr-adevar genial....nu imi vine sa cred ca te-a crezut.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Da. Frumos hai sa facem misto! :thumbdown:

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    @ Wolf-man: genial!

    Si ca sa fiu ontopic.
    Cu GPL-ul este simplu: ori iti pui, ori nu.
    Last edited by ramm; 20-03-13, 19:44.

    Leave a comment:


  • MCojo
    replied
    Originally posted by Wolf-man View Post
    Desigur, astupa camera de ardere! Au filet pt. a nu fi aruncate afara din chiuloasa de presiunea exercitata de pistoane. Scanteia este de fapt un rol secundar al lor, de aia au aparut bujiile cu iridium care sunt garantate 100k km insa pot fi pastrate chiar si 200 k km de cei carora le merg bine masinile.
    Tareeeee.... =))

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ok. Multumesc pentru lamurire. Astept raspunsurile lui injectoR

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • W0lfman
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    ... In afara de scanteia de la pornire mai au vreun rol bujiile?
    ...
    Desigur, astupa camera de ardere! Au filet pt. a nu fi aruncate afara din chiuloasa de presiunea exercitata de pistoane. Scanteia este de fapt un rol secundar al lor, de aia au aparut bujiile cu iridium care sunt garantate 100k km insa pot fi pastrate chiar si 200 k km de cei carora le merg bine masinile.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    2. Care este avantajul bujiilor pe iridium avand in vedere ca pornirea se face pe benzina exclusiv.
    3. Intrebare de noob: In afara de scanteia de la pornire mai au vreun rol bujiile?
    off...

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    InjectoR am căutat tot thead-ul după explicația ta cu privire la bujiile de iridium. Nu am găsit decât aceasta postare:


    "Eu am luat in serios GPL-ul asa ca inainte de asta am dat jos bujiile NGK( made in France) cu care am mers 8000km si aratau mai prost ca japonezele Denso/NGK dupa 46 mii km si am pus Bujii de iridiu NGK LPG LaserLine ( made in Japan), producatorul promite minim 50.000 km pe GPL, au electrodul central de iridiu cu o grosime de 0.6 mm iar electrodul de asupra are insertie de platina sudata cu laser, de aici si denumirea LaserLine. De sigur putem discuta la nesfarsit cu ce bujii merge lumea pe gpl, eu am ajuns la conscluzia ca bijiile de iridium sunt un “must have”.

    Este clar ca te pricepi si intelegi motorul i-dsi mult mai bine ca mine. De aceea te rog sa-mi raspunzi si mie la urmatoarele intrebari:
    1. Eu stiam ca bujiile se verifica la 100 000 si daca e necesar se schimba. Nu le-am schimbat in 123 000 km pentru ca masina porneste la sfert de cheie. Trebuie sa le schimb?
    2. Care este avantajul bujiilor pe iridium avand in vedere ca pornirea se face pe benzina exclusiv.
    3. Intrebare de noob: In afara de scanteia de la pornire mai au vreun rol bujiile?
    4. De curiozitate ce consum ai tu pe gaz in oras in afara? La ce turatii schimbi normal si cand faci depasire. Ai dus vreodata masina la top speed?



    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    OK... deci spunea adevarul (ca a avut probleme) atunci o las moarta si asa nu ca as avea ce face cu ea (poate doar sa o fac apoi s-o vand...boh)
    Thanks
    sorry de offtopic

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by Robby_Alessio View Post
    ....
    @KMR l-ai gasit pe HRV? cum se comporta? simti diferenta dintre benza si gaz?
    Off topic: intr-o tura de munca am gasit un HRV 1.6 105caluti 3D argintiu julit toata partea dreapta la unu in curte (cica a adormit pe autostrada si s-a sprijinit de guard-rail...) ...si avea gaz pe ea iar omu zicea ca a fost cea mai buna investitie care a putut-o face in masina dar din pacate o tine pe dreapta caci nu are chef s-o repare (se da cu un 320 D) Dar nici n-o da caci ii place prea mult cu toate ca i-a facut ceva probleme de cand a cumparat-o si o foloseste asa pt cand merge la munte/peste/vanatoare...
    Te intreb caci ma batea gandu' sa-i fac o oferta

    Succes la contraziceri si traditionalul baftos
    Trebuie să ştii că motorul de 103 cp (D16W1) este un motor prost făcut, cu probleme. Acum, cu GPL nu simteam mare diferentă între benzină şi gaz deşi în ture mari e diferentă. Oricum, motorul e non vtec deci destul de linear.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    @HACC
    Originally posted by Robby_Alessio View Post
    ...Parearea mea
    cum am scris la sfarsitul postului inainte de a reedita: E doar parearea/optiunea mea
    Chestia e ca are dreptate si cine spunea ceva posturi in urma (nu retin cine) ca daca cand iei masina si ai o munca buna merita benzina iar dupa falimentezi sau pierzi munca in loc sa o dai bagi gaz chiar daca faci mult mai putini km pe an (sau cel putin asta am inteles)...
    LE: nu trebuie sa te scuzi...
    Last edited by Robby_Alessio; 19-03-13, 16:43.

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Robby_Alessio View Post
    In cazul in care faci numai 8-10k km nu merita sa cumperi nici macar o masina diesel dapoi sa pui gaz...Gaz merita sa pui doar daca sari 30k pe an. iar dieselul merita paana in 30k...Parearea mea
    Scuze, ca ma bag peste postarea ta, dar indraznesc sa te intreb care este logica acestui rationament sau ce ai avut in vedere cand ai afirmat asta? ...Sau asta ar fi doar optiunea ta?

    Leave a comment:

Working...
X