Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    O nelamurire si o concluzie am si eu .
    Nelamurirea: daca explozia este asa de violenta, mai violenta ca la benzina, de ce atunci scade puterea pe GPL?

    Conlcuzie: la un consum asa de ridicat cu GPL, chiar daca per total economic iesi mai ieftin, scade foarte mult autonomia. Deci GPL
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • #32
      @Bodo
      "<<<Pe Honda nu m-as exprima insa tare ma indoiesc ca ar fi atat de mare economia. Tineti cont si de faptul ca la fiecare 3 luni trebuiesc bagati cate 6oo ron in filtre si ulei si cam o data la 3 ani trebuie facut motorul.>>>"

      Daca tu crezi ca un motor de honda e ca ala de dacia 1300 sa-l refaci din 3 in 3 ani, te inseli. Bag mina in foc pentru orice motor de honda pe benzina de minim 1.6 L capacitate ca rezista pe gpl (cu instalatie de calitate ) fara segmentari si alte prostii cel putin 3-4 sute de mii de km . Am mai spus-o : la honda uzura la motoarele pe benzina apare dupa 6-7 sute de mii de km.
      Am prieteni de familie in Usa care au exploatat astfel de motoare de la 1.6 la 3.5 litri V6 timp de peste 25 de ani in conditii extreme de caldura (california si arizona si texas) si unii dintre ei ajunsesera la 600.000 de MILE cu masinile lor si motoarele nu consumau ulei si nu e vorba doar de o masina, ca oamenii aveau cite 6-7 in dotare fiind pe firma. La fel de bine s-au comportat si motoarele de toyota iar tipii astia nu au cumparat altceva timp de 30 de ani. Unii dintre ei au facut naveta de aproape 300 de mile zilnic timp de vreo 20 de ani si eu de la ei m-am molipsit cu japonezele si in special Honda.
      Hondafan forever

      Comment


      • #33
        Originally posted by octi_b View Post
        O nelamurire si o concluzie am si eu .
        Nelamurirea: daca explozia este asa de violenta, mai violenta ca la benzina, de ce atunci scade puterea pe GPL?

        Conlcuzie: la un consum asa de ridicat cu GPL, chiar daca per total economic iesi mai ieftin, scade foarte mult autonomia. Deci GPL
        Am mentionat ca e vorba de temperatura deci nu de presiune. Emisie de caldura = consum de energie = randament mai mic pe aceasi cantitate.
        Este la fel ca si comparatia intre detenta benzinei si cea a motorinei. Desi temperatura motorinei (~750C) este mai mica decat a benzinei (~900C) presiunea exploziei este mai mare, lucru dovedit de diferenta de cuplu.

        De acord cu concluzia ta..

        Originally posted by sorinrs View Post
        @Bodo
        "<<<Pe Honda nu m-as exprima insa tare ma indoiesc ca ar fi atat de mare economia. Tineti cont si de faptul ca la fiecare 3 luni trebuiesc bagati cate 6oo ron in filtre si ulei si cam o data la 3 ani trebuie facut motorul.>>>"

        Daca tu crezi ca un motor de honda e ca ala de dacia 1300 sa-l refaci din 3 in 3 ani, te inseli. Bag mina in foc pentru orice motor de honda pe benzina de minim 1.6 L capacitate ca rezista pe gpl (cu instalatie de calitate ) fara segmentari si alte prostii cel putin 3-4 sute de mii de km . Am mai spus-o : la honda uzura la motoarele pe benzina apare dupa 6-7 sute de mii de km.
        Am prieteni de familie in Usa care au exploatat astfel de motoare de la 1.6 la 3.5 litri V6 timp de peste 25 de ani in conditii extreme de caldura (california si arizona si texas) si unii dintre ei ajunsesera la 600.000 de MILE cu masinile lor si motoarele nu consumau ulei si nu e vorba doar de o masina, ca oamenii aveau cite 6-7 in dotare fiind pe firma. La fel de bine s-au comportat si motoarele de toyota iar tipii astia nu au cumparat altceva timp de 30 de ani. Unii dintre ei au facut naveta de aproape 300 de mile zilnic timp de vreo 20 de ani si eu de la ei m-am molipsit cu japonezele si in special Honda.
        Nu contest cele spuse de tine in legatura cu fiabilitatea si calitatea japonezelor dar, atentie, conditiile de exploatare ca temperatura, umiditatea, aciditatea, alcalinitatea sau salinitatea sunt luate in calcul la constructia unui motor. Modificarile ca GPL after-market nu sunt luate in calcul si sunt mai mult decat sigur ca o astfel de modificare atrage dupa sine pierderea garantiei pe motor. De asemenea, da-mi voie sa ma corectez putin si sa mentionez din nou faptul ca motorul in sine nu are de suferit efectiv din cauza GPL-ului ci din cauza parametrilor defectuosi de functionare. GPL-ul arde, la fel arde si benzina dar daca la unul ii trebuie mai mult aer si nu ii dai sau o contrapresiune mai mica pe evacuare si nu gaseste, randamentul scade simtitor si duce la cele mentionate de mine in postul anterior.

        Am dat exemplul cu matizul.... motorul este identic, cu pistoane identice, supape identice, garnituri identice, totul identic. Diferentele sunt la calculatorul de injectie, la filtrul de aer si la catalizator!

        La fel e si pe loganul cu GPL cu a carui esapament ma lupt in fiecare zi . Motor identic, periferice diferite!


        Concluzia mea si in acelasi timp si sfatul este ca daca vreti GPL pe honda, ganditi-va serios sa umblati si la softul masinii si la evacuare.
        ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
        ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

        Comment


        • #34
          Nu cumva Honda a facut modele speciale pentru GPL. Parca NGX se numesc... Poate ca au stiut ei de ce . Si eu cred ca un motor este calculat sa functioneze la anumiti parametri, daca faci niste modificari te poti astepta sa se modifice si functionarea lui. Bodo a explicat foarte amanuntit ce se intampla.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #35
            Pe Civic GX motorul merge cu CNG, adica cu gaz natural, si nu cu LPG. E o mica mare diferenta. In tari precum Italia, unde LPG-ul e la mare moda, se vand cu sisteme LPG, dar cu modificari la ECU, admisie si evacuare. Altfel, exploatarea motorului devine improprie si duce in timp la alte bube.
            Parerea mea: motoarele de maxim 1.8 oricum consuma putin comparativ cu cc/puterea lor, iar la cele mari, cum ar fi de 2.4, daca ii pui gaz strici tot fun-ul. Vorba unui amic, e ca si cum ai lua o femeie frumoasa si i-ai taia o mana.

            Comment


            • #36
              Originally posted by BogdanCTR View Post
              e ca si cum ai lua o femeie frumoasa si i-ai taia o mana.
              Amen!
              B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
              Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

              Comment


              • #37
                Originally posted by Bodo View Post
                Am mentionat ca e vorba de temperatura deci nu de presiune. Emisie de caldura = consum de energie = randament mai mic pe aceasi cantitate.
                Este la fel ca si comparatia intre detenta benzinei si cea a motorinei. Desi temperatura motorinei (~750C) este mai mica decat a benzinei (~900C) presiunea exploziei este mai mare, lucru dovedit de diferenta de cuplu.

                De acord cu concluzia ta..
                Da, prostu' de mine nu vazusem ca ai si sublinat in paranteza...deci e clar e vorba de temperatura...

                Doar o mica precizare: la dieseluri, diferenta de cuplu vine nu din arderea combustibilului, ci din conceptul motorului: la motorina, pentru a fi comprimata puternic pentru a se autoaprinde, cilindrul trebuie sa fie lung si subtire. Fiind lung, inseamna ca si cursa lui este mai lunga, deci bratul care actioneaza arborele cotit e mai mare. De aici cuplul aproape dublu fata de motoarele pe benzina.
                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                Comment


                • #38
                  Originally posted by sorinrs View Post
                  Unii dintre ei au facut naveta de aproape 300 de mile zilnic timp de vreo 20 de ani si eu de la ei m-am molipsit cu japonezele si in special Honda.
                  foarte interesant
                  mai vrem amanunte
                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • #39
                    http://cautare.mobile.ro/vehicule/se...eage=&fuel=LPG
                    pentru cine nu a vazut honda pe gpl
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • #40
                      Bossake ca sa-ti raspund cum mai fac eu curse pe autostrada cu supernove. Comut pe benzina si trec pe langa supernove de zici ca am nos. Si da fac cati km am zis din moment ce am ajuns la 25.500 din martie si avea 8000 km cand am luat-o.
                      Ma mai gandesc daca pun gpl. Ma duc la Asko maine pentru reparatie si intreb un mecanic de acolo. Toate bune!
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by oprescutoma View Post
                        Ma duc la Asko maine pentru reparatie si intreb un mecanic de acolo.
                        Ce surpriza epocala va fi raspunsul mecanicului...
                        B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                        Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                        Comment


                        • #42
                          Nu era mai bine sa mergi intai la mecanic si apoi sa deschizi topicul asta (ca sa nu zic altfel)?!
                          ...just a rhyme without a reason.

                          Comment


                          • #43
                            Sa-l intrebi pe Alex, sa vezi ce te alearga pe acolo
                            Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                            2 roti

                            Comment


                            • #44
                              Oare se poate pune GPL pe Civic Hybrid? Dar pe Insight?

                              LE: Intrebam la caterinca
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • #45
                                KMR, am vazut pe la niste italieni () un sistem de reducere al emisiilor si crestere a autonomiei pentru hibride... Era numit sugestiv "Il Pedalino"
                                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                                Comment

                                Working...
                                X