Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cstefan23
    replied
    Salut!

    Eu am pe Honda Accord 2.4 benzina, GPL prins, cu butelie in locul rotii de rezerva de 61L (autonomie 500-600km), performantele dintre benzina si gpl sunt de aproximativ 10% din puterea toatala a masinii mai slabe. Eu asa am achizitionat masina, nu ma tenta ideea, insa la drum lung se simte la cost. Referitor la achizitia pe bucati nu recomand din diverite motive de fiabilitate si compatibilitate. Eu aveam in gand sa scot instalatia ( a costat aproximativ 55mil cu totul). Poftim cum arata sistemul http://www.pro-gaz.ro/instalatii_gpl...Liqui_MAX.html

    Sper ca te ajuta informatia.

    Leave a comment:


  • campers
    replied
    Vreau gpl pe civic-ul meu . 1.8 2006 hatchback .
    Momentan nu sunt in ro , voi veni peste apx o luna .
    Vreau butelie mare . de macar 70l utili . M-am gandit prima oara la varianta cu 2 mai mici , poate chiar una toroidala si una cilindrica , pe marginea din stanga a portbagajului . Nu imi suradea maxim ideea , caci suspensia pe partea stanga ar fi fost mereu mai in stres decat cea de pe dreapta. Dar am mai cautat si am gasit una mare , stako , de 95l 400/847 . cam 550 lei . ( 2 mai mici , in orice varianta , m-ar fi costat minim 1000 lei , si instalatie mai complicata )
    Va intra in compartimentul rotii de rezerva , si voi face o incinta de subwoofer peste , pentru a o acoperi si a face suprafata portbagajului din nou plana .
    Am gasit si STAG Qbox 110 kW basic , doar 'kitul de fata' , cu apx 1100 lei .

    Intrebarea intrebatoare este - daca cumpar eu piesele asa pe bucati , voi gasi pe unde sa o instalez cu acte in regula ?

    Nu de alta , dar pe langa pret , in RO nu prea gasesc multe marimi de butelii . Am nevoie de una cat mai mare , caci pe aici statiile gpl sunt rare. Si un rezervor mic ar putea anula avantajul pretului gpl-ului ,daca trebuie sa conduc 50-60km pentru a il incarca .
    Last edited by campers; 27-04-18, 02:43.

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Salut!
    Si eu sunt interesat de o instalatie GPL pe Honda Jazz CVT.
    Am cerut mai multe oferte de la montatorii din Bucuresti si inca studiez piata.

    a. AGR Autogas Group mi-au dat 2 variante:
    1. instalatie Tomasetto Stag 200 cu rezervor toroidal 42l -2300 lei (garantie 3 ani, dar revizie obligatorie la 6 luni si costa 150 lei)
    2. instalatie dedicata pentru Honda , acelasi rezervor insa componente mai performante din ce am citit in detalii -3200 lei (garantie 2 ani parca au spus si revizii tot la 6 luni cu 150 lei). Injectoarele Hana si ECU mai performant ar fi plusul cel mai mare aici fata de Valtek sau alte firme mai slabe.
    P-asta cu instalatie dedicata nu o inteleg, probabil e fraiereala pentru nestiutori, ca daca intrebi vreun dealer Honda de instalatii GPL dedicate pentru masinile pe care le vinde, iti spune hai pa pa si iti inchide usa in nas cred

    b. O firma de langa targul Vitan (imi scapa numele) - Tomasetto QBox (acelasi rezervor) - 2800 lei (garantie 2 ani, revizia costa 100 lei)
    Nu mi-au inspirat incredere, parea ca totul se face pe banda rulanta si se punea mai degraba pret pe rulaj mare, in loc de atentie si calitate.

    c. Florian Petrut (floriangpl pe net), vrea intai sa vada masina, dar el din experienta , pentru motorizarea mea recomanda instalatie Landi Renzo.
    Nu am vorbit inca de pret, a zis ca nu spune un pret pana nu vede masina intai (nu a mai montat pe Jazz, insa a montat pe Civic 1.4, motor identic). Maine ma duc la el pentru o evaluare si o oferta de pret.
    Florian mi se pare un tip serios, el imi face revizia la cealalta masina cu GPL, desi instalatia nu a fost montata de el, are preturi decente si face tot posibilul sa nu plece clientul nemultumit de la el. Sper sa cad cu el la o intelegere ok.

    Bugetul meu ar fi in pana pe la 3000 lei maxim, incluzand bujii speciale de GPL, desi nu inteleg ce mare branza fac alea, ca mai am o masina cu GPL si merge bine merci cu bujii standard NGK.
    Eu zic ca merita pus GPL, mai ales pe masinile cu motorizari mari sau pe cele care merg preponderent in oras, unde benzinarele consuma intradevar destul de mult.

    Leave a comment:


  • RemusMihai
    replied
    Cei cu implant GPL, cum e pana acum pe partea de fiabilitate?

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Pe aici lumea are VTEC pe Honde, pentru "v-tech" nu cred ca poate nimeni să-ți ofere vreun feedback. Scuze, nu vreau sa fiu răutăcios, dar ma deranjează maxim cand un proprietar de Honda nu știe ce are sub capotă.

    Leave a comment:


  • RemusMihai
    replied
    Salut! Ce feedback mai aveți legat de GPL pe k20 sau alte motoare i-VTEC? Voi fi nevoit sa fac f mulți km īn oraș si nu știu daca sa fac un implant sau cumpar o buburuză special pt oraș
    Last edited by RemusMihai; 13-11-17, 21:44.

    Leave a comment:


  • M4V3RiCk
    replied
    Salutare !

    As dori sa trec si eu Honda mea pe GPL. Motor K2A6.

    Foarte interesant ce a spus InjectoR.
    Intr-adevar rampca conteaza cel mai mult: Timpii de injectie, "lag-ul" care il are, erorile...

    Ca virgula calculator m-am gandit la un Stag 4 200. Nu cred ca e nevoie de mai mult ! Am aceeasi instalatie si pe o Zafira A si e super tare sa faci plinul cu 80 de lei si sa mergi minim 300 de km prin oras, fara sa te mai intereseze de consum. Talpa..si da-i !
    Ce nu imi place: Becul "check engine" aprins cand are el chef.

    Intrebari: Stiti vreun service sa faca instalarea cu "piesele clientului" ?

    La asa zis-ul "Tommasetto" am vazut diferente intre preturile din RO Vs Polonia la modul...in Romania erau duble ptr acelasi produs!
    Japca pe fata.

    De ce as alege Stag 200 V4 ? E o instalatie ptr care gasesti soft si mai ales piese pe toate gard-urile

    De ex la Zafira mi-am schimbat singur fitrele: 40 de lei (filtrele) si 10 minute maxim.

    In primul rand ma intereseaza o configuratie/service cu niste oameni care stiu ce fac.
    Check-ul engine-ul ala prezent in general la majoritatea instalatiilor GPL ma dispera.

    PS:

    Japca tipic rromaneasca:


    Romania -925 de lei

    http://rmg-shop.com/instalatii--gpl/...-ac-stag-q-box

    Polonia - 465 zloti ~ 475 de lei

    http://allegro.pl/j24-elektronika-ac...826088313.html

    Concluziile le trageti singuri.
    Last edited by M4V3RiCk; 24-05-17, 00:22.

    Leave a comment:


  • -Liviu-
    replied
    Primele impresii dupa implant (Vernesti).

    Dupa cateva sute de km prin oras am avut de facut un drum ceva mai lung. 110km pe autostrada (135km/h pe cruise) plus inca vreo 25km pe drum national (100 la ora pe cruise). Am facut plinul la dus si la intors, mi-a rezultat din socoteli un consum de 9 litri de gaz la 100km. O medie ok pentru cei ~270km. Sper ca la un drum lung de vacanta, cu masina plina, sa scot un maxim 10-11 la suta.

    Nu sesizez diferente de putere, masina are un comportament similar cu cel pe benzina. La mine e setata sa treaca pe benzina la 4000 de ture, adica la 150km/h.
    Indicatorul de consum de la BRC e stupizel, primele 3 leduri se sting foarte rapid, in realitate in rezervor mai exista minim 20 de litri de gaz. Mi-am facut un obicei sa resetez trip-ul si sa ma uit pe bord cand ma apropii de 400km ca sa fac plinul.

    Voi reveni cu un feedback "la rece" dupa vreo 5-10.000 km pe gaz.

    Leave a comment:


  • -Liviu-
    replied
    Sunt programat la inceputul lui Mai la Vernesti pentru trecerea pe GPL, instalatia va fi http://www.pro-gaz.ro/Instalatii_gpl...ecvent_32.html
    Am sa revin cu opinii

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Se pare ca 1.8. Vtec e putin mai pretențios motorul. Acum o lună si-a montat un prieten instalația ca ă mea si nu e mulțumit. Pe i dsi 1.4. sunt super mulțumit dupa 3 ani jumatate de gpl. Azi am mers super sportiv. M-am grăbit ft tare sa ajung la Moreni si am prins un drum liber si fara Politie. Se duce motorasul meu in turiștii pe Gpl ceva de vis. Am plecat in spatele unui a4 de la o cale ferată cu bariera si dupa ce ă luat cam 140 la ora in fata mea l-am depășit si l-am lăsat mult in spate. Nu cred ca s-a pus prea tare cu mine. Mai degrabă ă īncetinit pt ca nu era sigur pe drum. Era destul de īngust drumul, județean dar asfaltul bun si fara localități. Plus ca eu eram in treapta a 4 a cand am trecut pe lāngă si am intrat ft tare in curbe.

    Sent from my SM-N920S using Tapatalk

    Leave a comment:


  • -Liviu-
    replied
    Am un Civic 1.8 VTEC manuala. Masina e luata de noua acum 2 ani. Am facut deja peste 50.000Km, motiv pentru care am inceput sa ma documentez despre GPL.

    Are cineva GPL pe acest motor ? Din cate am citit instalatia e compusa din mai multe componente, puteti (din experienta personala) ce marci/modele mi-ar fi recomandate ? In principiu ma intereseaza ceva de foarte buna calitate. Lucru important, unde imi recomandati sa montez instalatia ?

    //recunosc, nu am reusit sa parcurg tot topicul.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Este incredibil cati km se pot face cu 60 de lei. Si nu iert acceleratia deloc. Apar intr-adevar probleme. Reglare tacheti la 50000 km si uneori un miros ciudat cand sunt pe benzina, care dispare ft repede dar e posibil sa fie de la filtru ala de bezina care nu a fost schimbat niciodata. 100 000 km pe gaz 3 ani. Intrebarea este daca as mai pune gaz pe masina acum. Raspuns Da. De ce nu. Oricum masina o tin pana pica. Decat sa o dau pe un pret de nimic mai bine o tin in familie. Imi place prea mult.

    Sent from my SM-A710F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    Originally posted by E.O.D.4 View Post
    salutare... de curand sunt posesorul unei honda cr-v 2.0 de 147 cp. cu GPL, an 2000, am achizitionato din italia , bucurie mare , am facut cele necesare la ea din pacate aici va cer un mic ajutor , instalatia GPL e un model ce nu prea e prin romania, anume TARTARINI, stie cine-va un service, o firma care are si soft pt asemenea instalatie?... multumesc anticipat
    Salut
    Poate iti e de ajutor

    http://www.remixbg.com/Documentation...io%2005%29.pdf




    Sent from IP6S+ using Tapatalk !!!

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am vazut multe Crv-uri la statiile de alimentare gpl.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • E.O.D.4
    replied
    salutare... de curand sunt posesorul unei honda cr-v 2.0 de 147 cp. cu GPL, an 2000, am achizitionato din italia , bucurie mare , am facut cele necesare la ea din pacate aici va cer un mic ajutor , instalatia GPL e un model ce nu prea e prin romania, anume TARTARINI, stie cine-va un service, o firma care are si soft pt asemenea instalatie?... multumesc anticipat

    Leave a comment:

Working...
X