Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aramia2008
    replied
    Da. Sunt sfaturi utile. O sa incerc sa alimentez de la omv si de la moll. Si totusi cand auzi fereste-te de gazul de la lukoil din toate partile si citesti articole pe net de genul asta:
    http://www.stiridecluj.ro/social/gpl-ul-de-la-lukoil-distruge-masinile-clujenilor-vezi-un-exemplu-foto-
    http://www.stiridecluj.ro/social/gpl-ul-de-la-lukoil-distruge-masinile-clujenilor-vezi-un-exemplu-foto-

    Te gandesti sa eviti lukoil desi sunt cele mai multe. O sa incerc sa gasesc o solutie sa pot incarca 80%. Am citit si pe forumuri ca intr-adevar poate fi si pompa de vina. Dar Agip este cel mai apropiat de mine. Duminica m-am invartit si-am ocolit pe la toate benzinariile din sect 6 pe care le stiam dar n-am gasit rompetrol, omv, sau moll cu gpl. Stiam si citisem pe net omv pe timisoarei dar nu au sau au avut si nu mai au. Asa ca intr-un final am alimentat tot la Agip.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 27-03-13, 12:45.

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    InjectoR pe bune faci 360 km in oras pe gerul asta? Asta inseamna un consum de 8.
    Are Jazz... nu Civic, nu Accord...

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    N-am patit pana acum sa-mi sara pe benzina indiferent cum accelerez.
    Pai daca e reglata sa sara de pe gaz pe benzina la 6000 RPM...

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu am vrut niciodata sa pun mai mult de 80%.Stiu ca e periculos dar vreau 80% nu 70%.
    1. Nu inteleg cum de cei mai buni si cu experienta cea mai vasta au putut sa faca asemenea greseli de montaj?
    2. Nu inteleg ce si cum te impiedica sa alimentezi la capacitate maxima, adica la 80% din cea a rezervorului?
    3. Daca invoci pozitia inclinata a rezervorului, din punctul meu de vedere e cea mai "..." afirmatie facuta in legatura cu acest aspect. Stii de ce? Pentru ca multivalva este cea care determina cantitatea de gaz care poate intra in rezervor si face asta prin analiza presiunii din rezervor, fara sa tina cont de pozitia plutitorului. Plutitorul, in functie de pozitia sa la un moment dat transmite catre acel buton o tensiune care va determina cate beculete (leduri) sa se aprinda. Multivalva GPL are un manometru care masoara presiunea din rezervor. Umplerea rezervorului se face prin diferenta de presiune dintre pompa de alimentare si rezervor. Ma gandesc ca poate ar fi mai bine daca ai schimba pompa de unde alimentezi.

    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu s-a discutat deloc aici ce gpl punem. Ce presiune trebuie sa aibe pompa si unde gasim benzinarii cu gpl in functie de zonele in care dorim sa alimentam. Din cautarile mele amanuntite pe google si forumuri dar si din discutiile purtate cu Gabi si cativa prieteni am inteles ca presiunea optima trebuie sa fie intre 5 si 8. Daca e mai mult exista riscul sa fii furat. Cel mai sigur este sa alimentam la benzinarii, Omv, Petrom (foarte rare se gasesc doar la iesirile din oras), Moll foarte bun dar rar in Bucuresti ( stiu de benzinaria de pe calea giulesti sub podul grand dar nu am ajuns sa alimentez pana acum de acolo, Agip (consuma putin dar masina e mai lenesa din cate am vazut pe forum. Eu n-am alimentat din alta parte deocamdata nu pot compara), si de la unele rezervoare care nu sunt benzinarii( aici se fura la unele, altele sunt serioase si bune dar nu stiu amanunte. Feriti-va de gpl de la Lukoil. Am auzit multe lucruri rele de el. Cititi pe google articole cu motoare stricate din Cluj si Timisoara din cauza gpl-ului de la Lukoil.
    Agip (consuma putin dar masina e mai lenesa din cate am vazut pe forum. Eu n-am alimentat din alta parte deocamdata nu pot compara)... Ma gandesc ca decat sa-i critici pe altii (furnizori de GPL) despre care ai auzit doar unele zvonuri, mai bine ar fi daca ai schimba pompa si implicit furnizorul tau. S-ar putea sa ai unele surprize placute. Apoi referitor la amplasarea pompelor de GPL este bine sa-ti spui parerea tot atunci cand vei fi mai bine informat/documentat. De exemplu o pompa OMV (acum mi-a venit in minte asta) este la Sura Mare (Eroii Revolutiei/ Pieptanari/ Bellu) la intersectia dintre Oltenitei cu Giurgiului. Crede-ma ca nu este la iesire din Bucuresti!

    In alta ordine de idei, personal cred ca diferenta de calitate a GPL-ului nu are legatura cu denumirea statiilor de distributie. Daca la benzina/motorina teoretic se poate interveni prin diverse alte adaosuri, nu vad cum ai putea face asta la GPL. Eu unul cred ca asta-i calitatea gazului comercializat in Romania spre deosebire de alte tari. Stiu sigur ca toti distribuitorii de GPL din Romania se aprovizioneaza de la Rafiserv Petrobrazi. Nu exclud posibilitatea ca statiile mai serioase sa faca periodic verificari metrologice, reglaje de presiune si chiar inlocuirea rezervoarelor de GPL, comparativ cu alte statii... Cel mai probabil cei cu motoarele stricate fie ca le-au exploatat in conditii extreme, fie nu si-au facut reviziile la timp, sau au uitat sa-si mai schimbe filtrele (PanterA stie la ce ma refer) decat prin faptul ca au alimentat de la Lukoil. Asa cum tu ai auzit ca la Lukoil calitatea gazului nu este corespunzatoare, tot asa am auzit si eu ca este la Agip, dar repet, doar am auzit si pana nu alimentez si de la ei nu-mi voi da cu parerea. Pana acum am alimentat de la trei statii diferite (Lukoil, OMV si Noname) si nu am sesizat nicio diferenta.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Repet. Nu am vrut niciodata sa pun mai mult de 80%.Stiu ca e periculos dar vreau 80% nu 70%. N-am patit pana acum sa-mi sara pe benzina indiferent cum accelerez. Instalatia merge bine in afara de aceasta problema cu indicarea nivelului de gaz si ca-mi intra la plin mai putin de 80% n-am nici o nemultumire. Gratis bineinteles.
    InjectoR pe bune faci 360 km in oras pe gerul asta? Asta inseamna un consum de 8. Eu pana acum n-am reusit decat 290 km dar am spus motivele. Ger aglomeratie filtru vechi.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 27-03-13, 00:22.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by HACC View Post
    Acela nu este un senzor. Este doar un buton de trecere manuala de pe benzina pe gaz si invers, si are si functia de indicator al cantitatii de gaz din rezervor. Mai are si un buzzer care te avertizeaza sonor cand nu mai ai gaz. Daca iti schimba acel buton cu un altul mai bun (desi credeam ca ti-a montat deja ce este mai bun) si o face gratuit este ok, dar daca operatiunea se face contracost te sfatuiesc sa renunti. Pot pune pariu cu tine ca si daca-l schimbi vei pati cam acelasi lucru, poate cu o frecventa mai mica, desi ma cam indoiesc.... Intreaba-i pe toti posesorii de GPL si-ti vor spune ca au patit cam la fel, mai ales cand e rece afara. Fie ca indica aiurea, fie ca trece pe benzina cand fortezi pe vreun demaraj, desi mai ai gaz suficient, asta se mai poate intampla cand este mai rece afara. Legat de acel buton ar mai trebui spus ca el primeste informatii de la plutitorul multivalvei montate la rezervor. Acea multivalva este universala. Se monteaza si la rezervoarele toroidale si la cele cilindrice. La cilindrice arata mult mai exact pentru ca au adancime mai mare si implicit plutitorul are alta pozitie. Pentru ca sa indice cat mai exact cantitatea de gaz din rezervorul toroidal trebuie facute niste reglaje electrice la multivalva si nu sta nimeni sa-si bata capul cu asta pentru ca oricum ai face ar fi ceva relativ. Cea mai buna solutie a spus-o cineva intr-un post anterior. Faci plinul cu GPL (atat cat intra la tine) si vezi distanta parcursa. Apoi la urmatoarele plinuri urmaresti kilometrajul si stii cam cat ai de mers. Nici indicatoarele de benzina/motorina de pe masini nu sunt tocmai exacte fiind influentate de mai multi factori.
    da confirm, chestia aia nu e senzor ci doar arata niste chestii pe baza tensiunii pe care o primeste de la plutitor, stiu ca la instalatia mea tomasetto cu creierul STAG 300 premium, trebuie sa alegi in soft ce model este( exact) pentru a primi informatii mai exacte, sau pot sa atribui fiecarui led din cele 4 un nivel de tensiune, care va corespunde cu o pozitie a plutitorului( a se citi un nivel al gazului) dar sincer eu am pierdut interesul pentru chestiile astea
    eu cu alea 28,5 litri ce-mi intra conform fisei tehnice a rezervorului fac in oras 360km, in afara daca sunt cuminte 410km cu viteza 110km/h max, recordul meu 469( in afara cu viteza de pana 90km/H,) eu deobicei la fiecare plin pun pe zero contorul de kmsi ma bazez mai mult pe km facuti decat pe leduri, va repet: eu am cutie CVT
    Last edited by InjectoR; 26-03-13, 23:09.

    Leave a comment:


  • PanterA
    replied
    @Aramia2008

    Inainte sa crezi sau sa-ti imaginezi tot felul de baliverne, te poti documenta pe goagăl.
    Uite ce functii are multivalva:

    Lpg multivalve is a core component for the safety of lpg system. It is installed in the lpg
    tank, and it has multiple functions, completely integrated in one product: for this reason the
    product name is “multivalve”.
    Multivalve’s functions can be divided in different categories:
    - principal safety functions: the multivalve has a pressure relief valve (safety valve) and a
    pressure relief device (thermofuse) that in case of overpressure or fire allow the
    discharge of lpg from the tank, in order to avoid an explosion of the tank
    - other safety functions: the multivalve is equipped with an excess flow valve that, in case
    of accident or breakage of the outlet pipes, stops the excess outgoing flow of lpg; the
    multivalve is also provided with a shut-off solenoid valve that allows the lpg flow towards
    the engine only when the engine is running and lpg supply is selected by the driver.
    - 80% filling stop: the regulation prescribes that the lpg filling shall stop when the 80% of
    the volume is reached
    ; this is obtained through a 80% device controlled by a float that is
    moving inside the tank.
    - lpg level indication: the multivalve is provided with an internal magnetic device that gives
    an indication of lpg level inside the tank through an external mechanical pointer
    or a
    electronic sensor connected to lpg switch.(n.e.: in cazul tau, acel dispozitiv cu LED-uri care ti-a fost montat pe bord si care contine si butonul de pornire/oprire a gazului)
    - service functions: the multivalve is provided with a manual service valve that allows to
    stop the outgoing flow during manteinance of the system.
    - functions related to lpg flow: the multivalve has non-return valves in order to prevent the
    backflow of lpg towards inlet connections.

    sursa: http://www.tomasetto.com/downloadDoc...Epdf&id=11&r=2

    In concluzie, las-o-asa!
    80% trebuie sa fie, din proiectare si din reglementari.
    Toti cei care avem GPL avem aceeasi "problema".

    Chiar si sa vrei cu tot dinadinsul, tot nu vei putea umple rezervorul mai mult de 80%, caci nu iti va permite multivalva.
    Deci, fa plinul (caci e ieftin) and enjoy the ride!
    Last edited by PanterA; 26-03-13, 23:16.

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    E vorba de senzorul din aparatul ala mic de la bricheta ce indica nivelul gazului cu 4 beculete plin, unul rosu si unul portocaliu pe benzina. Imi scapa denumirea acum. Mi s-a intamplat sa arate rosu cand aveam plin si apoi doar daca treceam pe benzina si din nou pe gaz arata corect. M-a enervat asta si l-am sunat pe Gabi care mi-a promis ca-mi va schimba senzorul ca sunt de proasta calitate si a comandat unul mai bun.
    Acela nu este un senzor. Este doar un buton de trecere manuala de pe benzina pe gaz si invers, si are si functia de indicator al cantitatii de gaz din rezervor. Mai are si un buzzer care te avertizeaza sonor cand nu mai ai gaz. Daca iti schimba acel buton cu un altul mai bun (desi credeam ca ti-a montat deja ce este mai bun) si o face gratuit este ok, dar daca operatiunea se face contracost te sfatuiesc sa renunti. Pot pune pariu cu tine ca si daca-l schimbi vei pati cam acelasi lucru, poate cu o frecventa mai mica, desi ma cam indoiesc.... Intreaba-i pe toti posesorii de GPL si-ti vor spune ca au patit cam la fel, mai ales cand e rece afara. Fie ca indica aiurea, fie ca trece pe benzina cand fortezi pe vreun demaraj, desi mai ai gaz suficient, asta se mai poate intampla cand este mai rece afara. Legat de acel buton ar mai trebui spus ca el primeste informatii de la plutitorul multivalvei montate la rezervor. Acea multivalva este universala. Se monteaza si la rezervoarele toroidale si la cele cilindrice. La cilindrice arata mult mai exact pentru ca au adancime mai mare si implicit plutitorul are alta pozitie. Pentru ca sa indice cat mai exact cantitatea de gaz din rezervorul toroidal trebuie facute niste reglaje electrice la multivalva si nu sta nimeni sa-si bata capul cu asta pentru ca oricum ai face ar fi ceva relativ. Cea mai buna solutie a spus-o cineva intr-un post anterior. Faci plinul cu GPL (atat cat intra la tine) si vezi distanta parcursa. Apoi la urmatoarele plinuri urmaresti kilometrajul si stii cam cat ai de mers. Nici indicatoarele de benzina/motorina de pe masini nu sunt tocmai exacte fiind influentate de mai multi factori.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Ok. Impresii dupa primul plin de gaz consumat. Din 40 l la plin imi intra 28-29 l. Ma asteptam macar 30 sau 32 dar asta e.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Da. Stiam lucrurille astea. Nu e vorba de un minut. Diferenta e mai mare. Injectoarele nu se vor infunda la mine Prefer sa merg pe benzina 20 km cu consum de 5 in treapta a 5 a decat sa intru cu motorul rece in trafic pe benzina in aglomeratie unde risc un consum de 15%. Nici nu ma gandesc sa incarc mai mult de 32 l. Atat inseamna 80%. Vara o sa-l tin pe jumatate. 25l. .... .

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Vezi ca, dupa matematica facuta in tara asta, jumatatea lui 40 este 20.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Da. Stiam lucrurille astea. Nu e vorba de un minut. Diferenta e mai mare. Injectoarele nu se vor infunda la mine Prefer sa merg pe benzina 20 km cu consum de 5 in treapta a 5 a decat sa intru cu motorul rece in trafic pe benzina in aglomeratie unde risc un consum de 15%. Nici nu ma gandesc sa incarc mai mult de 32 l. Atat inseamna 80%. Vara o sa-l tin pe jumatate. 25l. E vorba de senzorul din aparatul ala mic de la bricheta ce indica nivelul gazului cu 4 beculete plin, unul rosu si unul portocaliu pe benzina. Imi scapa denumirea acum. Mi s-a intamplat sa arate rosu cand aveam plin si apoi doar daca treceam pe benzina si din nou pe gaz arata corect. M-a enervat asta si l-am sunat pe Gabi care mi-a promis ca-mi va schimba senzorul ca sunt de proasta calitate si a comandat unul mai bun .

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Gabi mi-a zis ca-mi poate intoarce rezervorul in asa fel incat sa ma avantajeze inclinarea lui sa pot pune mai mult de 32 l 80%. Mi-a zis ca imi schimba si senzorii ce indica nivelul si care uneori nu-mi arata corect.A facut o comanda de unii mai buni. Astept sa fac 1000 km si ma duc sa fac aceste operatiuni. Acum am vreo 700 km.
    Despre ce senzori este vorba?

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Robby_Alessio View Post
    Bun asa ...
    Ce setari vrei sa schimbi?
    Vreau ca la pornire sa ramana pe benzina pana ajunge temperatura la 40 grade, acum fiind setata la 25 de grade si vreau sa cobor trecerea de la gaz pe benzina la 4500 RPM in loc de 4700 RPM cat este acum.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    eu nu incalzesc masina, dau cheie si ma pornesc, logica mea e ca decat sa stau pe loc cu 1500rpm mai bine merg cu aceste 1500Rpm .. incet ..incet. Poate ca o consuma masina 0.6 L/H dar cu siguranta cand motorul deja a ajuns la temperatura de lucru adica vreo 80-90 grade. astfel se spala si injectoarele de benzina, nu stiu cat e de drept dar am citit pe undeva ca se obtureaza injectoarele de benzina daca nu le folosesti( Nu dati cu pietre daca am spus vreo prostie in cazul injectoarelor)
    Eu am cutia automata CVT, si mai tare ma preocupa cutia, caci face galagie cand e rece ( la minus se simte) in acelasi timp aceste 1500 de rpm imi asigura o deplasare , nu rapida dar mai eficienta din punct de vedere energetic decat statu pe loc.
    da, mai primesc claxoane dar ma doare in cur, decat sa incalzesc masina langa bloc prefer s-o incalzesc in trafic, la primul semafor si mergand pe banda unu.
    da, unu ce are parbrizu inghetat are ce face in acelea 5 minute....dar daca n-avem ce face?...eu prefer sa merg!
    si inca o chestie diferenta dintre trecerea pe gaz la 40 sa u la 30 de grade este insesizabila, poate un minut, iti schimba viatza un minut pe benzina? pe mine ma preocupa si cum se vor comporta si componentele implantului pe termen lung, avand in vedere ca 40 de grade este o tempereatura recomandata o las asa. daca tu ajungi la servici atat de repede incat masina nu se incalzeste si cauti economie...poate e bina sa lasi masina acasa?( ma gandeam si eu cu voce tare)
    In privinta alimentatului pot sa recomand sa faceti plinul ( doar plinul, nu jumatati sau 10 litri) si doar dimineatza devreme( iarna nu are sens recomandarea insa vara are)
    In privinta capacitatii rezervorului: Aramia2008 vezi ce faci dar sa nu-ti intre mai mult de 80%, alea 20 % sunt lasate pentru siguranta ta, inchipuieti ce presiune e inauntru cand lasi masina vara la soare cateva zile, in masina poti sa ai si 60 de grade!!! parere mea e ca raman bucatele mici din masina daca explodeaza rezervorul din cauza presiunii, fara sursa de foc, doar din cauza suprapresiunii, caci in principiu se poate pacali multivalva si sa-ti intri 100%( eu am vazut multe poze cu masini explodate unde mesterii artizanali pacaleau multivalva...da pozele erau din est adica Rusia , Ukraina, in europa e ceva ma strict)
    Last edited by InjectoR; 26-03-13, 23:13.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Nu. E timpul pana temperatura ajunge la 30 grade cand se face trecerea automata la benzina...
    stiam ca este timpul in care ajunge la temp programmata pt a trece pe gaz daca e setat sa intre in automat ...Ma intrebam daca o fi un timp bun ...poi am presupus ca este si timpul cat ii trebuie pt a scade sub 1k ture.
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Daca pleci pe benzina iarna la -5g si mai intri si in aglomeratie pana trece pe gaz iti consuma o gramada de benzina. Eu avem initial 40 grade trecerea si plecam pe benzina stateam la 3 semafoare si tot nu-mi trecea pe gaz. Mai aveam putin si ajungeam la destinatie. Am cerut sa-mi seteze o temperatura mai mica si acum inainte sa plec stau 5-7 min pe loc ma mai uit pe ceva, mai citesc ce se mai scrie pe hondafan sau pe computergames si cand imi trece pe gaz plec.
    bun asa...Mie mi s-a setat la 30* de cand am cerut setarile pt stilul meu de condus. Inainte era la 40* iar cand mi s-a "busit" (pt ca trecea mai greu) senzorul faceam km e km pana trecea pe gaz si mi l-au schimbat.
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Timpul difera in functie de temperatura de afara
    E normal sa difere
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    avand in vedere ca masina cand sta pe loc consuma vreo 0.6 l pe ora prefer sa fac asta daca nu ma grabesc...
    foarte bine faci...Eu prefer sa ma trezesc cu 15 min prima daca e nevoie numai sa nu plec peste 1k ture in special dimineata...Daca e urgenta e normal sa nu te uiti.

    Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7500 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Nu. E timpul pana temperatura ajunge la 30 grade cand se face trecerea automata la benzina. Daca pleci pe benzina iarna la -5g si mai intri si in aglomeratie pana trece pe gaz iti consuma o gramada de benzina. Eu avem initial 40 grade trecerea si plecam pe benzina stateam la 3 semafoare si tot nu-mi trecea pe gaz. Mai aveam putin si ajungeam la destinatie. Am cerut sa-mi seteze o temperatura mai mica si acum inainte sa plec stau 5-7 min pe loc ma mai uit pe ceva, mai citesc ce se mai scrie pe hondafan sau pe computergames si cand imi trece pe gaz plec. Timpul difera in functie de temperatura de afara dar avand in vedere ca masina cand sta pe loc consuma vreo 0.6 l pe ora. Prefer sa fac asta daca nu ma grabesc. Oricum am facut testul asta din pura curiozitate. Nu s-a discutat deloc aici ce gpl punem. Ce presiune trebuie sa aibe pompa si unde gasim benzinarii cu gpl in functie de zonele in care dorim sa alimentam. Din cautarile mele amanuntite pe google si forumuri dar si din discutiile purtate cu Gabi si cativa prieteni am inteles ca presiunea optima trebuie sa fie intre 5 si 8. Daca e mai mult exista riscul sa fii furat. Cel mai sigur este sa alimentam la benzinarii, Omv, Petrom (foarte rare se gasesc doar la iesirile din oras), Moll foarte bun dar rar in Bucuresti ( stiu de benzinaria de pe calea giulesti sub podul grand dar nu am ajuns sa alimentez pana acum de acolo, Agip (consuma putin dar masina e mai lenesa din cate am vazut pe forum. Eu n-am alimentat din alta parte deocamdata nu pot compara), si de la unele rezervoare care nu sunt benzinarii( aici se fura la unele, altele sunt serioase si bune dar nu stiu amanunte. Feriti-va de gpl de la Lukoil. Am auzit multe lucruri rele de el. Cititi pe google articole cu motoare stricate din Cluj si Timisoara din cauza gpl-ului de la Lukoil.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 26-03-13, 12:49.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    bun?...o fi un bun timp de trecere pe gaz?. Eu nu am facut acest test caci sincer nu mi-a trecut prin cap si nici nu m-a interesat ...M-ai facut curios si-l voi face si eu
    Numai bine ... presupun ca e exact timpul cat ii trebuie sa scada sub 1k ture motorul dupa o noapte /zi/...de stat fara sa-i dai "cheie" cu afara temp respectiva si daca ai obisnuita (ca mine) sa nu pleci cu motorul peste 1k ture e perfect.
    LE: daca a vazut ca sta stramb rezervorul de ce nu a facut in mod de a sta drept? Al meu e drept iar cel de pe C3 la fel (bine ca asta e cu gaz din fabrica dar...) si ceilalti baieti (de aici) care au GPL pe masini la fel le stau rezervoarele drepte... ier cei care au vrut rezervoare mai mari si-au facut modificari la "capacul" de la dublu-fund dar si lor le sta rzervorul drept.
    Last edited by Robby_Alessio; 26-03-13, 12:13.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ce setari poti face care sa te avantajeze? Intreb in eventualitatea in care ar fi ceva util ce am si eu si nu e activat. Dupa al doilea plin de 28 l gpl mi-au iesit 290 km rulaj si un consum la pompa de 9.5. Acelasi rulaj acelasi consum si acelasi gpl de la Agip, dar temperaturi mult mai joase. Drumul pe Autostrada dus intors Pitesti Bucuresti nu prea mi-a placut. Am mers in bataia vantulului si pe -5g. D-asta consumul a fost putin mai mare iar viteza mai mica fata de alta data cand mergeam cu 130 140 cu consum instant de 7 blocat din acceleratie. Ajunsesera si uleiul si filtrele la aproape 15000 km si asta cred ca a fost un alt factor al consumului. Am facut revizia si masina se comporta mai bine acum. Aglomeratia mare., vreme rece si carosabil umed cu toate astea 9.5. mi se pare decent. Ma oftic putin ca nu pot incarca mai mult de 28 l din cauza ca rezervorul sta putin inclinat. Gabi mi-a zis ca-mi poate intoarce rezervorul in asa fel incat sa ma avantajeze inclinarea lui sa pot pune mai mult de 32 l 80%. Mi-a zis ca imi schimba si senzorii ce indica nivelul si care uneori nu-mi arata corect.A facut o comanda de unii mai buni. Astept sa fac 1000 km si ma duc sa fac aceste operatiuni. Acum am vreo 700 km. Sunt multumit in general de cum merge masina pe gpl. Dupa schimbarea filtrului de aer e mare diferenta si la mersul pe gpl. Ieri am facut un test cu cronometru pe loc fara sa ating acceleratia. In 5 min 40 secunde a trecut pe gpl de la pornirea motorului la -3 g pe loc scoasa din viteza fara accelerare.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 26-03-13, 11:00.

    Leave a comment:

Working...
X