Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • melkfett
    replied
    Sal . Dupa multe si multe intrebari , raspunsuri , m-am hotarat si am montat GPL pe masina mea . Honda civic sedan din 2009. Instalatia e de tip BRC Sequent 24.11 , cu rezervor toroidal de 58 litri .
    Am ales sa montez la Vernesti , Buzau , cu toate ca puteam ori in Constanta , ori Braila , ori Galati .
    Hotararea a fost a mea si va pot spune ca se merita Vernesti . Nu le fac publicitate dar fiecare isi are rolul sau in echipa formata de ei . O echipa stabila , tanara si pregatita pentru nou .
    In rezervor au intrat 49 litri gaz.
    Nu va pot spune cam ce consum am , deoarece nu ma voi lua dupa ledurile indicatoare ale nivelului cele de pe butonul de pornire , oprire .
    La dus ( Cernavoda , Drajna, Slobozia, Amara ,Smeeni, Buzau, Vernesti ) 185 km am ajuns cu un consum 5,4 % asa arata in bord . La intors ,pe acelasi drum dar cu GPL si plecat cu indicatia din zero , tot la fel arata cand am ajuns la destinatie . Nu pot spune daca e real sau nu , decat dupa ce voi face plinul , care sigur cat de curand il voi face .
    in timpul functionarii pe Gpl nu imi scade nivelul la benzina , ramane nemodificat .
    Va mai tin la curent indiferent de rezultate .
    De ce GPL? ,,,,Nu mai suportam sa pun aceeasi cantitate de benzina dar cu bani mai multi (fac 1500km lunar )sau inainte de a pleca in concediu , faceam calcul la Km sa stiu cam cati bani de benzina sa am disponibili , nu ma gandeam la cazare si mancare deci asta m-a facut sa aleg GPL . Dupa cum stiti de pe forum , am studiat f mult si varianta cu HHO , dar atat timp cat nu este omologata , atat timp cat viata placilor de inox din electrolizor e scurta ceeace duce la o revizie a electrolizorului , o solicitare a alternatorului , ,,,,, mai astept ....
    Vernesti _Buzau nu este pomul laudat .
    O zi buna !

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am spus pe langa autostrada. 80 km faceam in afara de drumul pe autostrada. Vreo 300-350 km uneori cam asa imi lua pe benzina cu toate drumurile de mai sus 150 lei. Acum imi ia 78 lei. Iese un consum de 7.8. Pe autostrada la 140 cam asa ia.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Pare o combinatie.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    Cum man, tu pentru 80 de km consumai 25l de benzina (150lei la 6 lei pere litru)? Parca aveai consum de 6-7% afara...Ori tu nu stii ce scrii ori minti de ingheata apele.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Noul senzor instalat arata perfect nivelul de gpl existent in rezervor. Nici macar o data nu mi-a indicat gresit. Una peste alta pentru mine economia este evidenta pe gpl si nu am gasit nici un dezavantaj. Exemplu intr-un wend intreg cu autostrada a1 dus intors si toate drumurile pe care le faceam pe la parintii mei (Stefanesti Arges), parintii sotiei (Mioveni Arges), bunicii ei (Ionesti Arges) si ai mei Pitesti dus intors in jur de 80 km sa zic, pe benzina alimentam 150 lei iar pe gpl aceleasi drumuri le-am facut cu 78 lei. Mentionez ca distantele si drumurile au fost facute odata pe luna cel putin timp de 3 ani iar odata cu cresterea pretului benzinei de la 100 lei am ajuns la 150 lei. Nu-mi venea sa ma mai duc pe la rude asa des, pe benzina. Acum nu stiu pe cine sa mai vizitez, pe unde sa plec pentru ca mi-a revenit placerea de a merge oriunde cu masina. In oras alimentam la 2 zile cate 50 lei pe benzina. Pe gpl am alimentat o singura data de vreo 80 de lei si mi-a ajuns toata saptamana. Mi-am schimbat stilul de mers in sensul ca merg mai sportiv, folosesc aerul conditionat cand e cald pentru ca nu-mi mai ia din putere pe gpl cum imi lua pe benzina, chestiune pe care am vericat-o si pe autostrada la viteze marisoare. Sunt super multumit de alegerea facuta.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Si tu acuma

    Leave a comment:


  • MCojo
    replied
    @ramm totusi ceva din poze nu batea... nu parea a fi landi renzo din poze ci BRC cu rampa de injectoare mai veche... si la 3800 de lei... mai mancai o vatra de paine!
    Last edited by MCojo; 01-04-13, 21:30.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Nu mi-au inlocuit butonul ci un senzor care a venit saptamana trecuta comandat ulterior instalarii. I-am ales pe ei pentru ca erau cei mai vechi din Bucuresti in domeniu. Cu inclinatia o sa vedem daca intra mai mult de 28 l la urmatorul plin. Asta si vreau cand arata rosu sa fie aproape de semnalul sonor. Pot merge si pe benzina pana la pompa cativa km. Important e sa arate cum trebuie butonul si sa intre 80% din capacitatea rezervorului. In rest totul s-a dovedit perfect.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by Aramia2008
    azi am fost la service-ul unde mi-am montat instalatia si dupa cum mi s-a promis mi-au schimbat senzorul polonez cu unul italian mai bun. Si Gabi are pe mazda acest senzor si e multumit.
    Daca erau profi cum spui tu iti montau din start ceea ce trebuia, mai ales ca acel Gabi are si el montat senzorul respectiv de care se declara multumit. Aici mai este o contradictie de termeni... Ai spus ca i-ai ales pe ei pentru ca sunt cei mai buni si ca ai ales cea mai buna solutie tehnica. Daca e asa cum ai afirmat cum de au gresit inclinatia rezervorului si mai ales de ce a trebuit sa-ti schimbe butonul? Cand ceva e cel mai bun nu poate fi inlocuit cu altceva mai bun.
    Originally posted by Aramia2008
    Mi-au indreptat unghiul la rezervor ca sa intre 80% din capacitatea rezervorului si s-au facut reglaje manuale in asa fel incat butonul sa arate rosu la nivel cat se poate de mic aproape de semnalul sonor.
    Am mai spus-o si o repet: unghiul rezervorului nu are de a face cu capacitatea de incarcare a acestuia, mai ales in cazul aratat de tine. Poate cineva cu mai multe cunostinte de fizica iti va putea explica mai bine acest lucru. Cat despre reglajul facut la modul de aprindere a ledurilor inca o data pot sa-ti spun ca nu s-a facut in mod profesionist. Faptul ca rosul se aprinde cand rezervorul este aproape gol (aproape de semnalul sonor) inseamna ca in momentul cand se aprinde mai ai foarte putin de mers pana sa trebuiasca sa alimentezi, in unele cazuri poate ca nici nu vei mai avea autonomia necesara (pe gpl) pana la o pompa de alimentare. Dar daca tu esti multumit ce mai conteaza restul...
    Originally posted by Aramia2008
    Sunt multumit cum arata acum. Gabi mi-a dat si doua invitatii la salonul auto. Sunt uimit de cum am fost tratat de acest service. Oi fi dat eu 3200 lei pe instalatie dar mi s-a reparat gratis un senzor de parcare, mi s-a dat un saculet pentru dispozitivul ala de se pune la alimentare, unul in plus pentru un prieten, mi-au dat doua invitatii la S.A.M. Directorul m-a tratat ca pe un prieten apropiat, m-a dus pana in oras la cel mai apropiat metrou cu masina personala cand am lasat la montare masina, mi-a dat sfaturi si mi-a explicat tot ce am vrut desi uneori recunosc am fost pisalog. Au stat peste program de vreo doua ori pentru mine. N-am cuvinte! Nu e reclama. E doar aprecierea profesionalismului si calitatii cu care am fost servit. Eu unul am simtit nevoia sa-i laud pentru ca merita si cred ca oricare dintre membrii forumului ar fi fost tratati la fel. Toate bune!
    Si altii sunt multumiti de cum au fost tratati in alta parte, de micile atentii din partea casei, dar nu au batut moneda pe acest aspect. Diferenta este alta, ca multi dintre noi ceilalti pe langa modul cum am fost tratati, pe langa micile atentii primite nu am fost nevoiti sa mai ajungem pe la service pentru reglaje sau inlocuiri de componente, desi nu ne-am facut montajul la "cei mai buni in domeniu".

    Este ultima mea postare aici. Voi posta la mine, pe my accord orice feedback legat de instalatia gpl montata.
    HACC out!

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Ultimul offtopic
    Ai cerut sa-ti fie schimbat nick-ul ca sa nu iti mai indexeze google prostiile postarile de pe hondafan.

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Originally posted by ramm View Post
    Dupa multe mistouri, am facut niste calcule si am considerat ca este mai ieftin sa trec pe GPL. In poze am atasat instalatia, rezervorul evident in locul rotii de rezerva si compartimentul motor - zic eu ca arata cat de cat 'curat'. Stie cineva un emulator pentru sonda Lambda ca am eroare in bord si baietii de la service mi-au zis ca am nevoie de asa ceva; cica la Start 400 nu aveam nevoie de asa ceva. Era mai scumpa cu 860 lei si am zis ca nu e cazul.
    Momentan nu am prea multe detalii, este setata sa treaca automat pe benzina la 4000 rpm, deci sub VTEC ca sa nu am probleme. Revin cu consum mediu si cost/ km.
    Ce-ai patit? Ai tras cu prastia si ai avut parte de vreun ricoseu?

    LE: Scuze, am intrat de pe telefon si nu mi-au aparut toate postarile. Ulterior am vazut si restul. Oricum mi-a placut faza: " Tu ai fi in stare la 250 sa schimbi a doua si sa ai consum instant 3%.", dar nu ne-ai spus daca pe benzina sau pe gaz...
    Last edited by HACC; 01-04-13, 16:41.

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Nu are voie omul sa glumeasca de 1 Aprilie...
    Oprescu, recunoaste ca in scoala erai cel care isi lua 'castane' de la toti colegii.

    Leave a comment:


  • W0lfman
    replied
    Corect, dar totusi azi e 1 Aprilie!

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ramm, sa nu crezi ca nu mi-am dat seama ce faci! Daca nu te intereseaza gpl-ul si n-ai nici o legatura cu subiectul lasa caterincile de clasa a II a si lasa-ne pe noi, posesorii de gpl pe Honda sa discutam on topic.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • W0lfman
    replied
    Nici eu nu ma pricepeam, stai linistit, insa am fost nevoit sa-mi reglez singur masina si asta implica mult studiu!

    Leave a comment:

Working...
X