Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hondatu
    replied
    Originally posted by DAN G View Post
    ''Soichiro Honda parca spunea "if Honda does not race, there is no Honda"

    cand se proiecteaza un motor , testele se fac pe banc si nu cu gaz !

    sigur,suntem romani si tot timpul gasim ''variante ajutatoate'' . mai ales asupra ''...sunt ''verde'' !!! cu totul de accord !!! insa ptr asta trebuie sa iau ceva electric , nu pe banzina/motorina.

    EU RAMAN LA BENZINA.
    Daca imi dai voie: Pe langa aroganta de care dai dovada se mai amesteca si nestiinta.
    Faptul ca-l citati pe Honda-san nu va da dreptate automat in orice discutie.
    Faptul ca folositi un citat rostit in cu totul alte imprejurari decat cele de fata (el a fost rostit la jumatatea aniilor ´50 cand firma Honda nu avea masini, nici macar nu se apucase de primele prototipuri auto!!), dovedeste nestiinta. Iar daca totusi aveti acea stiinta, atunci sa-i spunem ignoranta.
    Iar faptul ca va folositi de un citat din lumea moto, amestecandu-l in lumea auto de serie (50 de ani mai tarziu), e in orice caz bataie de joc. Aici nu se discuta despre motorul de F1 care va fi pe GPL ci de motoare de serie mare.

    Iar atata timp cat cei mai prestigiosi constructori auto (Porsche, Toyota, Audi, etc) practica motorsport cu propulsii alternative, pai puteti voi s-o tot ardeti cu benzina e pentru raceri si alte bancuri nostalgice.
    Interesant ca voi din fata PC-ului sunteti mai raceri decat aia care chiar practica motorsport.

    La Honda, baza propulsiei alternative s-a pus acum 25 de ani, deci pe timpul cand Honda mai traia, si DACA EL N-A AVUT NIMIC IMPOTRIVA LOR, CUM PUTETI VOI SA AVETI?

    S-a inteles aversiunea ta fata de ceea ce inseamna GPL, te rog citeaza altceva ca cu asta nu tine!!


    Asa e, cand se proiecteaza un motor, se fac mii de teste, dar nu cumva cand se proiecteaza o instalatie GPL nu se fac la fel de multe teste? Sau pica toate din pom si se planteaza singure in masinile doritorilor? Iar cand producatorul instalatiei iti spune clar, pe raspunderea lui, ca se potriveste sau nu masinii tale, ce faci?

    Ca roman ce esti, chiar tu ti-ai gasit o "varianta ajutatoare" ca sa denigrezi subiectul principal din discutia de fata, te-ai ajutat de ceva complet in afara subiectului.
    Nu romanii au inventat GPL-ul si ideea de verde, stai linistit. Si nici electricul recomandat de tine nu e verde daca acel curent cu care iti incarci bateria, nu provine din resurse regenerabile!!
    RAMAI SANATOS LA BENZINA (vezi si tu sa fie de aia fara apa!!).
    Nu, nu am GPL si nu ma intereseaza doar ca in bagatul asta de seama nu gasesc absolut nimic constructiv.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    @mika
    Poză făcută acum câteva zile (când întrebam ceva pe topicul uleiului) Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1383727628340.jpg
Views:	1
Size:	70.4 KB
ID:	716937
    Deci +30k...90% numai GPL ; 5% pe benzină fiind "spălături" regulare de 15/20km în forţă la fiecare 2 plinuri de GPL consumate şi restul de 5% pe benzină distracţie cu câte-un "taur al traficului"

    LE: Oftopic: tare semntura ta...dar e acceptabil zic eu pt un R....Eu am +10 cu un 1.8

    Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7500 using Tapatalk 2
    Last edited by Robby_Alessio; 06-11-13, 11:50.

    Leave a comment:


  • mika
    replied
    @Robby_Alessio: cati km zici ca ai facut deja pe GPL?
    din cate tin munte, ai de ceva ani 1.8-ul pe gaz.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Lasati emotiile si sentimentalismele si ramaneti ontopic ( eventual cititi atent titlul topicului, nu e complicat).

    Leave a comment:


  • Adrian Octavian
    replied
    frumos DAN G

    Leave a comment:


  • DAN G
    replied
    w33bb0... cata dreptate ai ! -''Soichiro Honda parca spunea "if Honda does not race, there is no Honda"- .nu glumesc. am lucrat in rafinarie si cam stiu cu ce se ''mananca'' benzinele : cu FOC. insa , orice benzina ar fi , prin ardere lasa niste ''ceva-uri'' in urma ei. asta tine segmentii!!! gazul arde ''uscat'' si la temp mai mare decat benzina cand este comprimat. cand se proiecteaza un motor , testele se fac pe banc si nu cu gaz !!!! de acolo se trag toate : performante,consumuri, durata de functionare etc. sigur,suntem romani si tot timpul gasim ''variante ajutatoate'' . mai ales asupra ''...sunt ''verde'' !!! cu totul de accord !!! insa ptr asta trebuie sa iau ceva electric , nu pe banzina/motorina. EU RAMAN LA BENZINA.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    "That means loss of compression and difficult starting and its self perpetuating as the valves not opening far enough suffer even more heat and damage."
    Asta o pot confirma, am 2 vecini cu masini de taxi Dacia Logan, ameble cu GPL de peste 100.000km, ambele abia pornesc dimineata (invart foarte foarte mult pana pornesc), deci posibil sa fie adevarat.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Aha si cand va spuneam eu ca cei care mi-au montat instalatia sunt in negicieri cu cei de la Honda sa incheie un contrac sa puna pe masinile noi instalatii nu m-a luat nimeni in seama. Nu se monteaza in fabrica ci se monteaza la cererea cumparatorului instalatiile pe masinile noi. Nu stiu daca negocierile au avut succes dar cei care mi-au pus mie gpl nu vand brc doar Ag.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Originally posted by wolfydRg View Post
    unde ? Link-us ... ms
    In ignoranta mea, retinusem gresit: era vorba de GN, nu GPL (http://automobiles.honda.com/civic-n...fications.aspx). Sorry!

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    @octi_b

    da!!! Cel puţin pe aici ... Cum vă spuneam ceva posturi în urmă au lansat mai întâi micul 1.4 i-vtec 5D în ediţie specială "black&white" cu implant BRC apoi văzând că au succes au trecut pe 1.8...nu reţin numele ediţiei speciale dar dacă vă interesează am să caut...pe maşinile "facelift" şi dacă nu mă însel din 2010/11
    Că să iţi dai seama dacă masina are motor pregătit din fabrică pt GPL trebuie să te uiţi la un cod pe motor care nici ăla nu mi-l aduc aminte...dar la fel dacă interesează am sa-l caut...si repet...aici in It...pt alte parti nu ma pronunt
    Last edited by ramm; 04-11-13, 11:22.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    O sa incerc sa raspund in limita cunostintelor tehnice. Am si eu problema cu indicatorul benzinei intrucat ajunge pe rosu ca si cum as merge pe benzina, dar acul se ridica inapoi la nivelul real de vreo 3 sau 4 ori daca nu am mai putin de 10 l in rezervor. DACA AM MAI PUTIN ACUL NU SE MAI RIDICA. La modelul meu nu stiu daca e bug sau ceva de la Honda acul nu se ridica nici cand alimentam mai putin de 7 l de vreo 30 40 lei de la gol. Ca sa se miste treb sa mai pun benzina mai multa.. Astfel, avantajul faptului ca nu se mai ridica acul, chiar daca mai am benzina, este ca stiu cand treb sa alimentez cu benzina. Este recomandat sa ai in permanenta 10 l in rezervor de benzina.
    Problema chek engine o au toate masinile nu numai hondele din cauza amestecului de gaz prea sarac sau prea bogat sau gazului prost. Daca ai o instalatie conectata la obd cu computer iti sterge eroarea si-ti mentine in permanenta cantitatea necesara citind in acelasi timp un grafic cum merge masina pe benzina pentru a copia pe gpl. Instalatia mea este zenit Pro este echivalentul unui brc plug &roll care costa mult mai mult. Eu am ales sa pun varful, care se pune doar pe motoare puternice si motoare pretentioase sensibile. Puteam alege o varianta mai ieftina dar am ales zenit pro. Motoarele de honda si japonezele sunt sensibile intr-adevar, dar faptul ca directorul firmei care mi-a montat mie are o mazda 6 personala pe care si-a montat aceeasi instalatie ca a mea, mi-a dat incredere.
    Eu am avut o singura eroare check engine insa s-a sters automat dupa 2 secunde. In rest totul e exact cum mi s-a spus si cum ma asteptam si cum am spus
    Am un chit de ulei care extrage si unge valvele pentru eventualitatea in care ar fi afectate. Pana acum 20000 km totul e in regula. Motorul merge foarte bine si se aude foarte ok. Am fost si la o verificare generala. Totul e ok.


    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    unde ? Link-us ... ms

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Totusi sunt si masini pe gaz, facute de Honda si vandute asa (din fabrica oare?) .

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pai sunt adevarate probleme prezentate de tine. Numai ca nu e nimeni aici care sa ne zica cum e dupa 100.000 - 200.000 km utilizare pe gaz.

    Leave a comment:


  • jonyyybe
    replied
    cat mai costa o intalatie pe gaz ca a ta melkfett sau aramia?

    a montata cineva pe cl7? daca da doresc informatii...

    addevarat sau nu?
    The problem with the gas is that it burns at higher temperatures. The result is that the valves/seats erode much faster. I think the garage saying the valve clearances closing up is most probably correct as the valves slowly go deeper into the head. That means loss of compression and difficult starting and its self perpetuating as the valves not opening far enough suffer even more heat and damage.
    I think you need extra hard valves and seats to withstand the extra temperature.

    sa inteleg ca inca aveti probleme cu indicarea corecta a benzinei din rezervor? probleme/ rezolvari?

    dar cu check engine? va apare, rezolvati? e normal? se poate strica sau se strica mai repede senzorul lambada pe gpl?

    aici hondele cu gpl cam 90% au probleme cu acest check engine light!
    cumva stiti ce model de gpl are cel din linku de mai jos? lui de ce oare ii se aprinde check light engine?
    http://www.ebay.co.uk/itm/2003-HONDA...41103923576%26
    Last edited by jonyyybe; 04-11-13, 04:08.

    Leave a comment:

Working...
X