Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    KNOWLESS
    Junior Member

  • KNOWLESS
    replied
    Salut,

    Am o Honda CR-V fabricatie 2006. Am intrat in posesia ei in 2011 la 130K km si in 2012 la 150K km I-am montat instalatie GPL.
    La 170K km s-a aprins Check Engine. Acum are 200K km.
    Consum in oras (Bucuresti): 14%,
    Consum afara (depinde cum o muncesc): 10-12%.
    Nu exista nici o diferenta notabila la mersul motorului intre Benzina si GPL.

    Setari: Vara trece pe gaz la 60 grade si iarna la 50. Merg mai mult pe benzina insa in felul acesta protejez mai mult catalizatorul.

    Stie cineva care ar fi problema din cauza careia se aprinde Check?


    Multumesc

    Leave a comment:

  • Den1GRator
    Senior Member

  • Den1GRator
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    ... Mi-a pornit la prima cheie si in noaptea aceea de -25 g cu masina inghetata complet dupa 3 4 zile nepornita si nedeszapezita.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Aici nu inteleg care e legatura cu Gepeleul, daca pornesti si mergi cateva minute pe benzina.

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Legatura cu functionarea corespunzatoare a motorului pe temperaturi de genul fara erori

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:

  • ramm
    omu cu warnu'

  • ramm
    replied
    @ Delphi:

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Originally posted by IB View Post
    Probabil a vrut sa spuna ca dupa ce se incalzeste motorul si trece pe gaz, merge fara probleme chiar si pe -15 grd C. Eu n-am inteles partea cu "4000 stil sport".
    Originally posted by ro861 View Post
    Cred ca se referea la turatie.
    Nu cred ca era vorba de turatie, eu cred ca era vorba de miscarea "din poignet" pe nuca schimbatorului. Miscarea era sport.

    Leave a comment:

  • ro861
    Senior Member

  • ro861
    replied
    Cred ca se referea la turatie.

    Leave a comment:

  • IB
    Senior Member

  • IB
    replied
    Probabil a vrut sa spuna ca dupa ce se incalzeste motorul si trece pe gaz, merge fara probleme chiar si pe -15 grd C. Eu n-am inteles partea cu "4000 stil sport".

    Leave a comment:

  • Den1GRator
    Senior Member

  • Den1GRator
    replied
    Omule pornirea se face pe benzina, nu pe GPL, asa ca nu prea vad legatura...

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Pe temperaturi de -15 grade dupa 30000 km pe gpl va spun ca masina merge impecabil si cu schimbari la 4000 stil sport. E la fel de nervoasa si pe gpl. Nu am sesizat niciodata nici o diferenta pe benzina in afara de consumul mai mare cu 1.5-2l. Am facut contabilitatea cabinetului pe 2013.( Bonuri de benzina vs bonuri de gpl). In ianuarie februarie am dat 600 lei pe benzina. In martie aprilie 350-400 pe gpl. Ups! Mai mult retin ca, am mers mai mult pe gpl intrucat dupa ce am luat instalatia nu stiam pe unde sa mai plec. Totdin bonuri rezulta cu mici exceptii ca am alimentat de cate 50 lei la doua zile si faceam in jur de 100-120 km din cate imi aduc aminte. Pe gpl am alimentat la diferenta de o saptamana pana in 100 lei si am mers 330-340 km numai Bucuresti
    Nu mi-a aparut eroarea check engine decat o singura data pentru ca tragea aer fals din cauza unui furtunas prost ce facea parte din kit-ul de instalare al instalatiei care s-a taiat si rupt de la presiune. Dupa ce mi-a fost inlocuit cu unul mult mai rezistent si stearsa eroarea nu am mai avut nici o problema.
    Oricum erorile toate sunt sterse de calculator automat fiin inregistrate doar pe calculatorul instalatiei. La prima revizie gpl nu mi s-a semnalat nici o eroare si nici o problema. Mi-a pornit la prima cheie si in noaptea aceea de -25 g cu masina inghetata complet dupa 3 4 zile nepornita si nedeszapezita.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Aramia2008
    Senior Member
    Last edited by Aramia2008; 03-02-14, 10:06.

    Leave a comment:

  • Adrian Octavian
    Senior Member

  • Adrian Octavian
    replied
    mergi cu ea ca sa te simti bine nu ca sa ai pb mai tarziu !!! trebuie sa te simti ca in honda ca presupun ca de aceea ai cumparat-o, ca altfel ramaneai la vechea masina care avea gpl pe ea

    Leave a comment:

  • balerinul
    Senior Member

  • balerinul
    replied
    Originally posted by Geo_G View Post
    Salutare
    Sunt nou in acest club si ma bucur de acest lucru.
    Recent am achizitionat o honda accord fab 2009, prima inmatriculare 06.2010 cu motor 2.0 115 kw. Masina avea la momentul achizitionarii 98000 km si este varianta executive. La testul de la reprezentanta nu au gasit decat o usoara uzura la caseta (din cate am inteles este o problema cunoscuta) bucse bara stabilizatoare spate + bucse brat inferior fata. Urmeaza sa le remediez pe toate la asko la inceputul lui februarie.
    Intre timp va pot spune cateva impresii despre GPL pentru ca inainte am avut un astra H din 2006 motor 1.6 twinport, 105 cp. Pe aceasta masina am avut montata o instalatie GPL Tomasetto Stag 300 la ~40k km. Masina am vandut-o la 68k km. In aceasta perioada (destul de scurta va pot spune cam ce consumuri am scos: de ex Bucuresti - Budapesta 1700 km am platit aproximativ 400 lei tot combustibilul, ceea ce mi s-a parut rezonabil, in ideea ca pe benzina cred ca nu as fi sarit de 600 lei. Nu am avut probleme cu instalatia. Singura "problema" aparuta inca de la instalarea GPL-ului a fost o mica ezitare a motorului la accelerari bruste. In rest pot spune, fara nici o exagerare, ca imi placea mai mult mersul motorului pe GPL decat pe benzina.
    La Honda inca stau in dubii cu privire la instalatia de GPL. Daca sa montez, sau nu, daca exista kit de protectie valve.
    Astept cateva recomandari din experientele proprii cu privire la tipul instalatiei recomandat cat si atelierul unde se poate instala in conditii optime.
    Mentionez ca nu merg mai mult de 15k km pe an insa daca am posibilitatea sa merg mai ieftin mi se pare absurd sa nu o fac.

    Toate bune
    Bine ai venit pe forum !
    Dupa cum ai observat cred , nu prea o sa gasesti multi fani GPL pe acest forum , motivele nu as vrea sa le insir pentru a nu aduce disconfort admiratorilor acestei marci . Acum cred ca depinde de temperamentul tau la condus pentru ca in general o Honda se cere condusa Sport , iar cu Gpl-ul cam greu sa faci acest lucru pentru ca la un motor ca al tau si pe o vreme ca asta (-15 grade) nu vei face altceva decat sa resetezi toata ziua martorul de check engine. Pe timpul temperaturilor cu plus lucrurile sunt mai simple si nu o sa ai probleme de genul asta , insa trebuie sa tii cont de un lucru si anume ca scaunele la supape sunt ceva mai sensibile la aceste motoare , mai multe detalii poti afla daca dai un search pe google in special pe site-uri din Italia .

    Leave a comment:

  • Geo_G
    Junior Member

  • Geo_G
    replied
    Salutare
    Sunt nou in acest club si ma bucur de acest lucru.
    Recent am achizitionat o honda accord fab 2009, prima inmatriculare 06.2010 cu motor 2.0 115 kw. Masina avea la momentul achizitionarii 98000 km si este varianta executive. La testul de la reprezentanta nu au gasit decat o usoara uzura la caseta (din cate am inteles este o problema cunoscuta) bucse bara stabilizatoare spate + bucse brat inferior fata. Urmeaza sa le remediez pe toate la asko la inceputul lui februarie.
    Intre timp va pot spune cateva impresii despre GPL pentru ca inainte am avut un astra H din 2006 motor 1.6 twinport, 105 cp. Pe aceasta masina am avut montata o instalatie GPL Tomasetto Stag 300 la ~40k km. Masina am vandut-o la 68k km. In aceasta perioada (destul de scurta va pot spune cam ce consumuri am scos: de ex Bucuresti - Budapesta 1700 km am platit aproximativ 400 lei tot combustibilul, ceea ce mi s-a parut rezonabil, in ideea ca pe benzina cred ca nu as fi sarit de 600 lei. Nu am avut probleme cu instalatia. Singura "problema" aparuta inca de la instalarea GPL-ului a fost o mica ezitare a motorului la accelerari bruste. In rest pot spune, fara nici o exagerare, ca imi placea mai mult mersul motorului pe GPL decat pe benzina.
    La Honda inca stau in dubii cu privire la instalatia de GPL. Daca sa montez, sau nu, daca exista kit de protectie valve.
    Astept cateva recomandari din experientele proprii cu privire la tipul instalatiei recomandat cat si atelierul unde se poate instala in conditii optime.
    Mentionez ca nu merg mai mult de 15k km pe an insa daca am posibilitatea sa merg mai ieftin mi se pare absurd sa nu o fac.

    Toate bune

    Leave a comment:

  • balerinul
    Senior Member

  • balerinul
    replied
    O intrebare pentru cei care au si instalatia de flsh lube atasata la GPL , stiti cumva daca acesta functioneaza si atunci cand motorul e comutat pe benzina si care ar fi costul instalarii si cheltuielile aferente functionarii acesteia .
    Deranjul mare la GPL m-i se pare cel cu ajustatul jocului la supape pentru fiecare 15000km parcursi .
    Cred ca pentru a proteja motorul ar fi necesara o setare a trecerii pe benzina undeva pana in 4000 de ture , eliminand astfel factorul supraincalzirii scaunelor supapelor care se pare ca e cel mai vulnerabil punct al motoarelor de Honda la functionarea pe GPL desigur.
    balerinul
    Senior Member
    Last edited by balerinul; 10-12-13, 23:48.

    Leave a comment:

  • bogdand3
    Junior Member

  • bogdand3
    replied
    Am vazut topicul si am zis sa va dau un sfat, din experienta mea. E decizia voastra unde puneti sau nu…

    Leave a comment:

  • W0lfman
    Senior Member

  • W0lfman
    replied
    Si ti-ai facut cont aici special sa ne spui asta sau lucrezi la AGR?

    Leave a comment:

Working...
X