Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geo_G
    replied
    Si eu am avut problema cu sonda lambda la Opel. Stiu ca erau doua astfel de sonde iar eroarea consta in amestec sarac.
    Daca masina nu a fost proiectata pentru GPL orice instalatia va fi montata, inclusiv Prins, va genera aceasta eroare

    Leave a comment:


  • HACC
    replied
    Colegul nostru PanterA a avut la un moment dat o eroare similara. Era data de sonda lambda. Din cate am inteles acesta se ocupa cu citirea noxelor... la un anumit nr de km ii corespunde o anumita cantitate de noxe si cum la GPL este mai mica interpreteaza aceasta informatie ca fiind un defect de functionare... ceva de genul... Am inteles ca a dat o resetare si s-a stins martorul din bord. Ia legatura cu el... iti va explica mai bine decat mine. Personal n-am avut probleme de acest gen.

    Leave a comment:


  • KNOWLESS
    replied
    Originally posted by balerinul View Post
    Se pare ca in acest moment cei mai buni in domeniul GPL de pe la noi sunt cei din Vernesti /Buzau, asa ca daca nu e un efort prea mare pentru tine sa ajungi pana acolo ar fi bine sa-ti faci o programare sau macar sa incerci sa-i contactezi sa le explici problema si sa-i intrebi daca te pot ajuta , sa nu bati drumul degeaba.
    Oricum e foarte riscant sa mergi cu martorul aprins prea mult timp , recomandarea este ca in momentul cand e aprins sa eviti turatiile mari , eu am sesizat cum imi crestea consumul pe fiecare km parcurs si sunetul infundat al motorului inecat , iar gazele ce ieseau din esapament nu mai spun ...Se pare ca cel mai rapid reset este deconectarea bornei de minus de la baterie pentru 10-15 minute , dar daca se aprinde iarasi dupa ce o conectezi e clar ca ai ceva serios si e nevoie de service.
    Te asteptam sa vii cu vesti despre cum ai rezolvat-o !
    Este o idee, cu siguranta-i voi contacta.

    Revin cu vesti.

    Leave a comment:


  • KNOWLESS
    replied
    Originally posted by wolfydRg View Post
    Pai vad "bad O2 sensor or catalytic converter, or both."
    Din ce citisem demult era o problema ce deriva din folosirea gazului, in sensul ca buseste una din 2 , in special daca ai pus kit de protectie a supapelor. Ai asa ceva ?
    Oricum daca nu ii dai de cap fuguta la service-ul mama, lasa alea de cartier ...
    Din pacate am avut experiente proaste cu service-ul ASKO. Am fost cu masina in 2012 la revizie pentru ca trebuia sa plec in concediu. Masina se comporta destul de nasol la directie mai ales cand puneam frana. Mi-au schimbat o bieleta pe o parte si mi-au spus ca nu o au si pe cea de a doua pentru partea cealalta insa pot sa folosesc masina cu incredere pentru cei 3000km pe care-i aveam de facut.
    Cand am plecat de la service masina se comporta exact la fel ca inainte. Am decis sa cer ajutorul cuiva sa-i folosesc rampa. In 3 minute am identificat ca bucsile mari de la basculele fata erau proaste, rupte. Deci de aici increderea mea in service-uri. Nu vreau sa va mai povestesc altele ca as fi prea off-topic.

    Conform problemei pe care o are masina voi urma o procedura :
    1- Voi testa pe un banc injectoarele,
    2- Voi schimba sonda lambda,
    3- Voi schimba catalizatorul.

    Voi posta rezultatul fiecarei operatiuni.

    Leave a comment:


  • balerinul
    replied
    Originally posted by KNOWLESS View Post
    Am folosit un device BT pentru citirea codurilor: eroarea ce-mi apare este P0172.

    http://engine-codes.com/p0172_honda.html

    Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatii sau macar o schema explodata a masinii pentru identificarea elementelor?

    Se pare ca in acest moment cei mai buni in domeniul GPL de pe la noi sunt cei din Vernesti /Buzau, asa ca daca nu e un efort prea mare pentru tine sa ajungi pana acolo ar fi bine sa-ti faci o programare sau macar sa incerci sa-i contactezi sa le explici problema si sa-i intrebi daca te pot ajuta , sa nu bati drumul degeaba.
    Oricum e foarte riscant sa mergi cu martorul aprins prea mult timp , recomandarea este ca in momentul cand e aprins sa eviti turatiile mari , eu am sesizat cum imi crestea consumul pe fiecare km parcurs si sunetul infundat al motorului inecat , iar gazele ce ieseau din esapament nu mai spun ...Se pare ca cel mai rapid reset este deconectarea bornei de minus de la baterie pentru 10-15 minute , dar daca se aprinde iarasi dupa ce o conectezi e clar ca ai ceva serios si e nevoie de service.
    Te asteptam sa vii cu vesti despre cum ai rezolvat-o !

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pai vad "bad O2 sensor or catalytic converter, or both."
    Din ce citisem demult era o problema ce deriva din folosirea gazului, in sensul ca buseste una din 2 , in special daca ai pus kit de protectie a supapelor. Ai asa ceva ?
    Oricum daca nu ii dai de cap fuguta la service-ul mama, lasa alea de cartier ...

    Leave a comment:


  • KNOWLESS
    replied
    Am folosit un device BT pentru citirea codurilor: eroarea ce-mi apare este P0172.

    http://engine-codes.com/p0172_honda.html

    Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatii sau macar o schema explodata a masinii pentru identificarea elementelor?

    Leave a comment:


  • Geo_G
    replied
    Intr-adevar, uleiul special pentru GPl si mie mi se pare ca nu-si are locul in ecuatie, mai ales daca intervalul de service este de 10k km. Uleiul produce ungerea in motor nu a camerei de ardere. Practic combustibilul nu vine in contact cu uleiul asadar nu are sens sa credem ca ar exista ulei special pentru motoare convertite pe GPL.
    Nu stiu ce sa spun despre kit-ul de protectie al valvelor care oricum este actionat mecanic si nu este in legatura cu calculatorul GPL-ului.
    Pana una alta, ma p[uteti ajuta cu niste sfaturi cu privire la marca si locatie pentru a monta instalatie GPL?

    Multumesc

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Sa spun sincer, nici eu nu am avut astfel de probleme.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Language! Nu mi se pare interesanta si nici deontologica afirmatia ta. Afirmatia: "Ceea ce spui tu contrazice bunul simt" este mult mai grava in regulile forumului decat ce am zis eu cand am fost banat. Nu prea isi are locul. Probabil ca nu ai inteles despre ce vorbeam. Nu prea se poate vorbi respectuos aici. Daca oamenii nu pot altfel decat sa insulte, n-ai ce face mai ales cand sunt prieteni cu mai marii forumului. Ma rog! Din ce am inteles eu computerul sterge mesajele de pe bord check engine care pot aparea si fara motive reale daca sursa erorii a disparut. Daca nu a disparut nu o sterge. De exemplu dispare un check engine instant care poate sa apara din cauza gpl-ului prost la o acceleratie mai brusca, dar nu mi-a disparut cand s-a rupt furtunasul ala si tragea aer fals. Dl Iancu a apelat la un prieten la un alt service ca nu avea cu ce o sterge si ala s-a chinuit putin sa-mi stearga eroarea rezultata atunci. Vorbeam insa de acele erori check engine care apar des la alte instalatii din cauza amestecului prea sarac sau prea bogat. Zenit pro insa calculeaza exact ceea ce-i trebuie motorului ca sa functioneze optim indiferent cum apesi acceleratia. Pana acum eu n-am avut erori check engine din alea de care zicea colegul ca apar din minut in minut la-15 grade si trebuie sa le stergi. Daca au fost s-au sters singure. Apar doar la ei cand conecteaza obd-ul la laptop la service. Ideea e unii vorbesc din ce aud. Eu va spun ca nu am avut astfel de probleme.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • balerinul
    replied
    Originally posted by Geo_G View Post
    Am avut aceeasi problema si la Astra si am un amic cu Volvo S60 pe GPL - Prins este instalatia si la fel se aprinde martorul de la motor in bord. Problema este de la sonda Lamda.
    Am studiat un pic si problema uzurii supapelor si ma gandeam sa imi montez o instalatie cu kit pentru protectie a valvelor. Costa suplimentar undeva la 300 RON.
    Voi ce instalatii aveti montate pe acest motor. Exista delay-uri in accelerare?
    Ce tip de injectoare aveti pe instalatiile voastre?
    @ Balerinul - multumesc de sfaturi. In general oamenii sunt reticenti la acest tip de up-date al motorului avand tot felul de obiectii la adresa celor care vor sa mearga mai ieftin indiferent de nivelul de trai. Mie mi se pare normal sa incerc sa merg mai ieftin. Recunosc ca inca nu am luat decizia de a monta aceasta instalatie dar momentan prospectez piata. Ador masina si ma tem sa nu ii produc vre-o dauna cu aceasta ocazie

    Multumesc
    E apa de ploaie acea instalatie de protectie a supapelor , cum de altfel e si uleiul Special pentru motoarele convertite pe GPL ,si iti spun asta in urma unor dialoguri purtate cu cei care comercializeaza asa ceva.
    Atata vreme cat nu schimbi vitezele preponderent in 6500 de ture sau chiar daca o faci nu e problema daca iti setezi instalatia sa-ti treaca automat la 4000 de ture spre exemplu pe benzina ,( dar o sa zapacesti electrovalvula in cazul asta) , ei bine mari diferente de comportament ale motorului nu se simt.
    Iar problema cu martorul de chek engine aprins in bord am rezolvat-o cu un update la combustibil , se pare ca sonda sesiza un amestec prea sarac si desigur trimitea fara ezitare semnalul la martorul de bord . In mod normal problemele astea nu ar trebui sa le rezolvam decat la cei care monteaza instalatii de GPL ,sunt sigur ca raman destule informatii in computerul de bord legate de eventualele erori pentru a putea pune un diagnostic si desigur a rezolva problema .

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    @ Aramia2008
    Tu vrei sa spui, ca nu vei afla niciodata, daca instalatia ta lucreaza in parametri sau nu deoarece tot ea (instalatia ta) sterge urmele unei proaste functionari
    (in cazul in care ar exista o asemenea situatie)? Nu pot sa cred asa ceva!!!. Conexiunea implantului GPL cu OBD are ca scop citirea
    in timp real a parametrilor din "calculatorul" masinii si nicidecum stergerea erorii checkEngine.
    Acesta citire in timp real asigura neaparitia erorii CheckEngine.
    Ceea ce spui tu contrazice bunul simt.
    Last edited by InjectoR; 07-02-14, 11:10.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Acum depinde si de instalatie. Nu vreau sa-i mai laud pe cei ce mi-au montat-o mie dar pana acum au avut dreptate cand mi-au zis de ce au renuntat la Brc, Tomasetto, landy renzo si altele dupa 8 ani de utilizare si au montat doar un singur tip fiind clientii mai multumiti. Eroarea check engine la mine este stearsa in cateva secunde de computerul conectat la obd. Mie mi s-a aprins check engine o singura data intr-un an din cauza furtunului de care v-am zis.
    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Geo_G
    replied
    Am avut aceeasi problema si la Astra si am un amic cu Volvo S60 pe GPL - Prins este instalatia si la fel se aprinde martorul de la motor in bord. Problema este de la sonda Lamda.
    Am studiat un pic si problema uzurii supapelor si ma gandeam sa imi montez o instalatie cu kit pentru protectie a valvelor. Costa suplimentar undeva la 300 RON.
    Voi ce instalatii aveti montate pe acest motor. Exista delay-uri in accelerare?
    Ce tip de injectoare aveti pe instalatiile voastre?
    @ Balerinul - multumesc de sfaturi. In general oamenii sunt reticenti la acest tip de up-date al motorului avand tot felul de obiectii la adresa celor care vor sa mearga mai ieftin indiferent de nivelul de trai. Mie mi se pare normal sa incerc sa merg mai ieftin. Recunosc ca inca nu am luat decizia de a monta aceasta instalatie dar momentan prospectez piata. Ador masina si ma tem sa nu ii produc vre-o dauna cu aceasta ocazie

    Multumesc

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Prima cauza ar putea fi gazul de proasta calitate, amestecul de gaz care nu este in parametri, eu in aceste cazuri imi conectez instalatia la laptop si-i fac o noua calibrare, ma uit in program care parametri nu sunt in regula, pot adauga sau scadea presiunea gazului care iese din reductor…depinde, imposibil de zis asa, trebuie conectat implantul la laptop si sa te uiti in softul implantului, poate ai afisata si vreo eroare in soft. si nu stiu cum e al CR-V daca trebuie resetata eroarea Check Engine deoarece la mine pe Jazz dispare si singura dupa ce nu mai exista cauza generatoare de CheckEngine.

    Si poti trece linistit pe gaz dupa 40 grade (iarna/vara) , deoarece, scopul acestei treceri este de a proteja membrana din reductor, care poate sa se rupa iarna din cauza presiunii, caci ea asta face, "reduce presiunea" si cand este inghetata poate deveni fragila si sa se rupa. Temperatura trecerii pe gaz n-are nici o legatura cu catalizatorul.
    Last edited by hondatu; 07-02-14, 13:49.

    Leave a comment:

Working...
X