
miroase, miroase şi încă cum miroase... şi în plus doar ca fapt divers "arde carnea" pe mâna...

Când faci plinul miroase în maşină pt prima 100 de metri (să zicem) dacă uiti să închizi geamul când alimentezi. Dacă ai pierderi. se simte şi în mers chiar şi cu circulaţia aerului pe intern/geamuri închise... Oprit se simte dacă ai pierderi doar cum opreşti motorul şi mergi cu nasul lângă capota ieşind ceea ce rămâne pe conductă ... apoi nu mai iese...
Că sa-ţi dau seama dacă ai pierderi ridică capota, deschide motorul, aşteaptă t* sa treacă pe gaz apoi îl simţi...(o poţi ajuta în trecerea pe gaz accelerand puternic de câteva ori în gol)
Salutări, contraziceri şi miştouri plăcute.

@KMR
sincer habar nu aveam...şi nici nu mi-am bătut capul vreodată... Merçi pt informaţie.

Off:
Şi cel di butelie pt aragaz miroase (cum mi se pare firesc) şi e identic cu cel de la benzinării pus la maşini...Singură chestie diversă între cel de la benzinării şi cel care vine (de la cei care le fac plinul )e că cel de la benzinarie are arderea mai puternică şi se consumă cu ceva timp înainte...cam 1 săptămână de uz normal.
La casa la mare nu a ajuns încă conducta cu gaz şi avem butelii... iar plinul îl fac la benzinarie... nu stau sa aştept masina (trebuie făcută cerere, programare, bătăi de cap......infine)
Au gagii de acolo ( sunt doar 2 benzinării cu GPL pe o distanţă de +300km cu GPL ) un atac special şi ti-o încarcă (numai în portbagaj...sa nu se vadă

Sfârşit de offtopic...sorry.
Oricum când faci plinul îţi dai seama dacă are sau nu acea substanţă în el... Eu Până acum nu am întâlnit niciodată...
Că nu era bun...da...Mi s-a spus...vino după x zile timp sa îl terminăm căci tura asta e naşpa...la fel şi cu benzina... Mi se spune sa nu fac plinul dacă e nasoală.
Leave a comment: