Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @melkfett: nu inteleg exact, pe ce anume platesti acei 200RON si la ce foloseste acel sistem? E vorba cumva sistemul de adaptare dinamica, ce face corectia consumului afisat de computerul de bord?

    Comment


    • cam asa ceva
      dar cu intreruperea garantiei trebuie sa vb cu cei de la honda
      am intrat pe un site dat de injectoR si am vazut ca ff multi au unele probleme cum ar fi ,,caseta directie,geamuri,ambreiaj,lac sarit, tromcaneala spate ,amortizoare,,,si uite am ajuns sa stau putin in dubii
      Totusi cred ca garantia se refera la motor , nu la toate cele de mai sus dar treb sa fac putina falfaiala .
      Pe un site tot Hondafan am luat legatura cu rob_roy un tip din italia care are o honda typeR si si-a montat gpl fara probleme ,el zica ca ,, afara ,, nu sunt probleme cu montajul sau garantie

      Comment


      • injectoR ai primit mess-ul?

        Comment


        • Review GPL pe Jazz

          Pace voua, frati Masoni
          v-am promis un scurt review cum a decurs instalarea GPL-ului pe jazz.
          Ca sa intelegeti mai bine de ce am luat decizia de a pleca la Bacau pentru a monta GPL, va propun sa va uitati un pic la pozele pe care le-am gasit repede pe net, ma refer la pozele atasate sub text, !!! NU din galeria mea. In pozele pe vi le propun vreau sa va atrag atentia asupra urmatoarelor momente: fie se monteaza GPL-ul inestetic, fie estetic dar gresit ( a se citi comod pentru instalator) fie si gresit si inestetic (si mai comod).
          Ideea e urmatoarea :
          -Furtunurule care pleaca din rampa de injectie GPL trebuie sa fie cat mai scurte posibil,
          -Sa fie egale,
          -Sa intre in galeria de admisie cat mai aproape de camera de ardere,
          -Sa intre in galerie sub un unghi care ar permite fluxului de aer sa preia cat mai usor fluxul de gaz ( adica NU perpendicular)
          -Rampa de injectie trebuie sa stea vertical pentru a functiona corect si de durata
          Pentru a realiza lucrurile enumerate mai sus trebuie demontata galeria de admisie. Ca sa nu mai zic de aschiile de aluminiu ( la 98% de masini) care presupun ca ajung in cilindri…probabil ca ies si ele din camera de ardere, dar cu avizul supapelor ( cred )
          Acuma nu stiu ce vedeti voi dar eu daca ma uit pe pozele pe care vi le propun:
          -Inteleg ca nu s-a dat jos galeria admisie ,
          -Nu inteleg unde s-a gaurit galeria de admisie, presupun ca sub capacul decorativ !?!
          -Inteleg ca sub capacul de plastic se afla rampa de injectie GPL si atunci fie sunt furtunurile prea lungi, fie sa gaurit intr-un loc total nepotivit.
          Catalin monteaza corect si estetic in acelasi timp , nu-i permite religia sa lucreze altfel
          Atentie, urmeza imagini pe care unii le pot considera socante!!!
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/InjectoR/GPL/

          Piesele luate de pe www.drypa.pl m-au costat 640 de unitati binecuvantate de presedintele Bancii Centrale Europene, cu tot cu comisionul bancar de 25 euro in cazul meu si taxa curier de 60 euro si filtre de gaz pentru 100 mii km
          Instalatia consta din urmatoarele:
          -Creierul instalatiei ( controlerul de generatia a 4-a: STAG 300-premium) http://www.ac.com.pl/
          -Reductor Tomasetto Alaska (e un fel de Kalashnikov, ieftin , bun, gasesti piese de schimb)
          -Membrane de rezerva pentru reductor
          -Rezervor tiroidal autorizat de RAR ( STAKO, 34 L dar in care se umple la 80% din motive de siguranta, toate rezervoarele sunt umplute la 80%)
          -Multivalva Tomasetto( asigura umplerea la 80% a rezervorului si nu numai)
          -Rampa de injectie rapida Valtek 34
          -Stag OBD - adapter( permite ca Stag 300 premium sa comunice cu ECU automobilului)
          -restu , pe care le gasiti in albumul “Instalatia GPL” din galeria mea
          Eu am luat in serios GPL-ul asa ca inainte de asta am dat jos bujiile NGK( made in France) cu care am mers 8000km si aratau mai prost ca japonezele Denso/NGK dupa 46 mii km si am pus Bujii de iridiu NGK LPG LaserLine ( made in Japan), producatorul promite minim 50.000 km pe GPL, au electrodul central de iridiu cu o grosime de 0.6 mm iar electrodul de asupra are insertie de platina sudata cu laser, de aici si denumirea LaserLine. De sigur putem discuta la nesfarsit cu ce bujii merge lumea pe gpl, eu am ajuns la conscluzia ca bijiile de iridium sunt un “must have”.
          Pot sa va spun ca rezultatul (la cum se simte, cum arata) a iesit mult mai bine decat imi imaginam. La masina au muncit Catalin cu un prieten (mecanic cu experienta) sambata de la 11 la 20 si duminica de la 9 la 21 ( pentru comparatie la un atelier autorizat se lucreaza cam 3-4 ore din cate stiu). S-a dat galeria jos, s-au sudat cu ciocanul de lipit absolut toate firele (se si vede intr-o poza cum Priusul lui Catalin doneaza 220V pentru ciocanul de lipit), s-a montat gura de alimentare langa cea de benzina
          Masina trage la fel ca si pe benzina gratie controlerului de generatia a 4-a, am vrut sa scriu ca e ca si cum as merge cu AC pornit, dar totusi nu!…..Se simte mai multa putere decat daca as merge cu AC pornit pe benzina, ca atare eu nu fac diferenta…sau daca insistati foarte tare, simt ceva cand masina trece pe benzina la 4000 RPM (asa am setat eu, caci nu vreau sa merg pe GPL la turatii ridicate), dar e si normal sa simt ceva mai mult la turatiile alea. In orice caz 3500RPM deja sunt suficienti pentru a merge cu viteza legala. Trecerea pe benzina se face din mers , automat, fara sa apas vreun buton. La fel si trecerea pe GPL dupa ce reductorul a ajuns la temperatura de 40 grade Celsius (sau ce temp. prefera fiecare) se face automat, foarte lin, fara trepidat, zmuncit, practic nu se simte ci se aude un “poc” provenit de la multivalva din rezervorul tiroidal.
          Consumul este in jur de consum pe benzina+15%, inca il calculez pentru ca mi-am dat seama ca de dupa 3 calatorii in europa cu masina mi-am cam schimbat stilul de mers (a se citi : nu mai am rabdare sa scot consumul promis de producator ) si nu stiu ce sa iau drept baza, probabil gresesc ceva. Dar chiar daca masina dvs consuma mai putin de :benzina +10 % inseamna ca aveti un amestec sarac ceea ce nu face bine la supape.


          Sper ca am fost coerent

          ASA NU:
          Attached Files
          InjectoR
          Senior Member
          Last edited by InjectoR; 09-05-11, 13:58.
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          … Jazz do it ...

          Comment


          • ceva noutati? impresii noi? cei cu accord-uri au reusit sa termine modificarile?

            merci
            www.soundlightvideo.ro
            www.slvservices.ro
            EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
            '16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl

            Comment


            • Duminica la ora 21.30 primul Accord Coupe 2,4 Gpl a fost scos la plimbare. Ceva probleme cu piesele sosite (un stutz rupt la rampa de injectoare, senzorul de temperatura lipsa si rezervor Grodkow in loc de Stako), dar rezolvate partial fara probleme deosebite. O sa spuna mai multe posesorul, cand o sa aiba timp de comentarii. Ca prime rezultate - nu se simte nimic ca si pierdere de putere, nici macar la 8300 RPM, masina scoate fum din cauciucuri pe GPL. Asteptam comentariile dupa ceva km...

              Comment


              • Salut Catalin, bine ai venit pe forum!

                De ce tocmai rezervor Grodkow? Mie mi s-a spus de catre o firma ce monteaza instalatii GPL si de la Autogaz Romania ca RAR-ul recunoaste doar buteliile Stako ca fiind omologate pt. Romania. Nu inteleg de ce, chiar daca instalarea e facuta corect si butelia vine cu certificat de calitate. Doar sa nu fie probleme cand va merge cu masina la RAR sau la firma care-i va da un certificat de conformitate/instalare.

                Referitor la cele doua masini Toyota Prius din dotare... pe cand intentionezi sa pui GPL si pe al doilea Prius? Deja sunt 3 Priusuri in Romania care functioneaza pe benzina+GPL..., iar unul din ele are si kit de incarcare EV de la reteaua de 220VCA.

                Comment


                • Ms...
                  Cred ca a fost doar o greseala cu rezervorul si cu senzorul de temperatura...iar stutzul este din cauza transportatorului. Sunt convins ca, daca vor fi probleme cu omologarea, polonezii vor schimba rezervorul cu un Stako.

                  Comment


                  • Pace Voua, Masoni de pretutindeni
                    pentru ca va place acest thread am hotarat sa va mai arat niste poze:
                    1) Cum arata un motor de Honda CRV 2.4 dupa 50.000km pe gpl? ( Curat!!!)
                    2) Un rezervor de GPL pentru Bimota
                    3) Un Bentley pe GPL, aveam si eu dubii daca nu cumva e o gluma pentru ca nu vedeam firele de la injectoarele de gaz...dar le-am gasit.
                    4) Doua posibilitati de a monta aceeasi instalatie pe aceeasi masina, dar cu mesteri diferiti, e vorba de un Cayenne Turbo. Mie imi place ala cu rezervorul vopsit , cu furtunurule mai scurte si cablurile electrice de la rampele de injectie ascunse, adica Corect si Estetic.

                    Enjoy!
                    Click image for larger version

Name:	a.jpg
Views:	1
Size:	56.9 KB
ID:	707972Click image for larger version

Name:	b.jpg
Views:	1
Size:	47.8 KB
ID:	707971Click image for larger version

Name:	c.jpg
Views:	1
Size:	62.7 KB
ID:	707967Click image for larger version

Name:	d.jpg
Views:	1
Size:	70.7 KB
ID:	707964Click image for larger version

Name:	e.jpg
Views:	1
Size:	55.0 KB
ID:	707973Click image for larger version

Name:	f.jpg
Views:	1
Size:	80.5 KB
ID:	707968Click image for larger version

Name:	g.jpg
Views:	1
Size:	21.2 KB
ID:	707975Click image for larger version

Name:	h.jpg
Views:	1
Size:	24.2 KB
ID:	707977Click image for larger version

Name:	i.jpg
Views:	1
Size:	55.7 KB
ID:	707976Click image for larger version

Name:	k.jpg
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	707966Click image for larger version

Name:	l.jpg
Views:	1
Size:	58.3 KB
ID:	707965Click image for larger version

Name:	m.jpg
Views:	1
Size:	59.8 KB
ID:	707969Click image for larger version

Name:	n.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	707974Click image for larger version

Name:	o.jpg
Views:	1
Size:	53.5 KB
ID:	707970
                    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                    … Jazz do it ...

                    Comment


                    • hai ma..stai cu tartania aia in portbagaj...la ce dreq mai iei v8 daca esti zgarcit la buzunar...parerea mea...

                      Comment


                      • Nu mai zic de pretul de achizitie pentru o ditai magaoaie, dar la cat dai pe asigurare si impozit, da, se merita sa faci o economie la furtun .
                        Mare e gradina si plina de gpl...

                        Nah, acu as fi si eu curios de o liniuta intre Bentleyu asta pe gpl si un Ferrari 458 Italia gpl... Hai, ca-n Romania se poate!
                        vtin
                        Senior Member
                        Last edited by vtin; 20-05-11, 23:15.

                        Comment


                        • Instalatiile astea pe GPL nu uzeaza motorul ?

                          Nu de alta dar sa nu dai din lac in put.

                          Comment


                          • Cica nu. Motoru-i mai nervos ca inainte.
                            Io-l inteleg...

                            Comment


                            • Originally posted by mitrasca View Post
                              hai ma..stai cu tartania aia in portbagaj...la ce dreq mai iei v8 daca esti zgarcit la buzunar...parerea mea...
                              V8 ala consuma in mediu in jur de 23-25L/100 indiferent pe unde si cum ( orasu e oras, iar in afara nu prea am vazut sa mearga pe banda 1 cu asa ceva)
                              sa zicem ca V8 merge 50.000km pe an atunci avem:
                              pe benzina{min98} 25L ori 6 lei( alto 101) ori 500 = 18300 Euro
                              pe gpl 25+15% ori 2.9lei(rompetrol) ori 500 = 10200 Euro
                              profit = 8000 euro,
                              Pentru un cititor mediu al acestui forum asta insemnand vreo 2-3 civicuri din '94 sau vreo 2 Del Sol. Eu cred ca pentru proprietarul de V8 asta poate insemna un concediu pe croaziera cu familia.
                              PS: Deoarece orice masina in Romania se cumpara pentru statut, mai putin Loganu, cu atat mai mult V8 turbo, pentru ca cine vrea sa mearga repede cu adevarat cumpara Subaru STI sau Mitsu Evo, discutiile despre cine/cum, ce masina utilizeaza, n-au sens... tu cand o sa ai V8 turbo vei fi/ vei face la fel Proof link in min 1'44
                              InjectoR
                              Senior Member
                              Last edited by InjectoR; 21-05-11, 02:54.
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment


                              • Injector...nu o sa imi iau niciodata v8...decat daca o sa am bani sa ii pun benzina....sau o sa fie el facut sa mearga pe gaz..pana atunci.....eu ma intind cat imi permit....nu ca unii de dau de niste bani isi iau masina si dupa ii vezi la gpl la rand....ca nu au bani de benzina....exista si cayenne diesel....tot acc drac este...

                                Comment

                                Working...
                                X