Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • InjectoR
    replied
    Originally posted by SEBY View Post
    detoneaza ceva mai greu decat benzina,
    imi faceam ieri update-ul la softul instalatiei si uitandu-ma la ce mai e nou pe site-ul producatorului am observat device-ul care imi lipsea, propabil nu e o noutate insa eu unu acum l-am observat si n-am nici un dubiu ca este un must have:
    ma refer la Timing Advance Processors
    http://www.ac.com.pl/en/produkt/318/tap-02
    ( aici e un link ce nu e vazut prin tapatalk pe iOS)
    Last edited by InjectoR; 14-05-14, 18:05.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am auzit eu bine? Agip a fost cumparata de Mol? O sa am Mol langa bloc?

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
    Last edited by Aramia2008; 13-05-14, 21:53.

    Leave a comment:


  • SEBY
    replied
    Iti multumesc pentru incredere ai sa primesti in privat detaliile . De fapt le-ai primit deja. Sper sa pot fi de folos.
    Greseala lor este faptul ca ei nu folosesc o sonda AFR sa verifice amestecul si tendinta generala este sa regleze cu amestec mai sarac. Acest reglaj este foarte periculos deoarece expune camera de ardere la temperaturi foarte mari riscand sa afecteze bujiile, pistoanele, segmentii si supapele. Multa lume se plange de deteriorarea supapelor la utilizarea GPL si de fapt nu GPL este de vina este un efect secundar al setarilor incorecte.
    Amestecum sarac duce la multe probleme chiar si la detonatii sau predetonatii, autoaprindere...
    Iar cand e prea bogat apar alte inconveniente tot foarte rele.
    Din pacate inca in Romania GPL nu are o formula constanta si nu este foarte constant insa are un mare avantaj e ieftin si detoneaza ceva mai greu decat benzina,
    Attached Files
    Last edited by SEBY; 09-05-14, 06:10.

    Leave a comment:


  • balerinul
    replied
    Seby , intamplarea face ca instalatia plus componentele de pe Honda mea sa fie identice cu ce recomanzi tu : Tomasetto/Hana/ Stag 4 .
    Ai mare dreptate cu reglajele facute dupa ureche facute de cei care monteaza instalatiile , nu as vrea sa generalizez pentru ca desigur nu am trecut eu prin toate atelierele , dar pot spune asta despre cei la care am montat eu . Chiar vreau sa fac si eu o verificare si un reglaj la masina , daca poti sa imi dai ceva date de contact ar fi super , sunt sigur ca si colegii de forum sunt interesati sa gaseasca in sfarsit pe cineva competent in acest domeniu .

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    N-am zis ca are gpl. Nu stiu daca este a lui Cristi. Nu-l cunosc. Eu am vorbit cu un om in jurul varstei de 40 ani poate mai mult. A umflat doar rotile si a plecat. Nu eram la supergaz ci la un service din Ghencea unde am facut revizia. Mi-a zis ca masina are 8 ani si ca nu a avut probleme.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • mika
    replied
    Originally posted by Taz View Post
    @mika : pai daca poti sa castigi 2-5cp pe GPL, de ce nu? nu toti avem consumul tau
    Cred ca s-a inteles gresit si era la revizie la honda si nu la GPL


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    A, nu zic ca nu e bine, eram doar surprins ca a pus cineva.
    Pentru mine cel putin e noutate.

    Legat de consumul meu - am o ruta foarte avantajoasa spre birou, cu putine semafoare. Cand intru in aglomeratie si stau in coloane, ma uit la BC cum creste consumul mediu.

    Leave a comment:


  • SEBY
    replied
    Modalitatea de setare automata este doar o parte din setare si nu este suficient chiar daca aparent masina functioneza bine.
    Poate ca daomnul respectiv a avut probleme cu Agip si poate cei de acolo furau sau bagau aer comprimat in butelia de GPL... posibil orice.
    Modul de functionare nu-l poti evidentia exact pana nu pui masina pe dyno si faci un test cu gpl si altul cu benzina appoi compari amestecurile si valorile obtinute.
    Personal nu am intrat sa fac nici o reclama cat despre Honda are un motor fantastic de rezistent.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Honda pe GPL, utila sau nu?

    Originally posted by Den1GRator View Post
    Cum adica ti-au facut o noua harta pe benzina? Cu ce au rescris ECU? In cat timp a fost gata harta?
    Vorba vine, e o procedura prin care ecu gpl invata cum se comporta masina pe benzina, isi face ecu gpl niste harti proprii,cati km mergi pe benzina atat si dureaza


    Отправлено из моего iPad используя Tapatalk
    Last edited by InjectoR; 07-05-14, 02:54.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Are 8 jumatati de an

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Inaintea mea un type r cu nr RED Rosu. Intru in vorba cu proprietarul si-l intreb daca e multumit de masina. Mi-a zis ca o are de 8 ani si ca nu a avut nici o problema. Inca odata se confirma fiabilitatea honda.
    Oprescule tu esti sigur de ce spui aici? RED-ul lui Cristi este din 2010, deci sigur nu are 8 ani si eu nu prea cred ca are GPL pe el.

    Leave a comment:


  • Taz
    replied
    @mika : pai daca poti sa castigi 2-5cp pe GPL, de ce nu? nu toti avem consumul tau
    Cred ca s-a inteles gresit si era la revizie la honda si nu la GPL


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • mika
    replied
    also, type-r pe gpl? promitator, zic.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    Cum adica ti-au facut o noua harta pe benzina? Cu ce au rescris ECU? In cat timp a fost gata harta?

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Cu tot respectul vad ca vrei sa-ti faci reclama si nu citesti ce am scris. Eu mi-am montat instalatia acum un an de zile este instalatie AG Zenit Pro montata la supergaz o firma in domeniu din 90. Instalatia este echivalentul brc plug &drive si are un computer legat la obd-ul masinii. Setarile sunt facute automat de computer dupa ce acesta citeste cum functioneaza motorul pe benzina,creindu-si un grafic, ii da automat amestecul necesar pentru functionarea optima pe gpl. Pana acum nu am avut nici o problema neavand nici o eroare check engine cu exceptia a ceea ce am prezentat anterior, nu mai repet. S-a intamplat insa ca la un plin agip sa-mi apara aceasta eroare masina sa traga prost in gaturi si cu smucituri, simptome care au disparut total dupa ce am golit rezervorul de gpl agip si am facut plinul la petrom. Clar a fost de la un gpl prost nu de la setari pentru ca acum totul e in regula. Baietii mi-au restartat computerul au facut o noua harta pe benzina si acum totul e ok. Azi am facut revizia la 153.000 km. Masina si motorul sunt ok dupa un an de gpl. Nici o problema. Inaintea mea un type r cu nr RED Rosu. Intru in vorba cu proprietarul si-l intreb daca e multumit de masina. Mi-a zis ca o are de 8 ani si ca nu a avut nici o problema. Inca odata se confirma fiabilitatea honda.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • SEBY
    replied
    Nu mi-a permis anterior atasarea cu lada asa ca mai scriu acest post.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X