Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • InjectoR
    replied
    Originally posted by rezare View Post
    Pare cam incomod sa te opresti din 400 in 400 de km :-?
    E incomod sa cauti cu ochii unde au GPL, uneori te opresti si mai des sa faci pish sau cei 3 insi pe care poti sa-i ai in masina,
    uneori pui GPL si la 360km deoarece ai mers 90km fara sa vezi vreo statie gpl si pui mai repede, depinde de tara.
    Cifra de 400 nu e batuta in cuie, recordul meu e de 466km cu tiroidala in care incape 28,5L GPL.
    Si depinde de prioritatile din viata, ai loc de subwoofer dar nu-ti mai incape rezervorul sau tiroidala mai mare?….
    vei schimba mai des bateriile la aparatul auditiv
    Dar daca crezi ca gpl-ul nu e pentru tine… e normal sa cauti nod in papura
    si mai era o vorba fara sa fac vreo referire la cineva , doar la comoditate:
    Boieria si prostia se plateste!
    Last edited by InjectoR; 03-09-14, 06:41.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Pare cam incomod sa te opresti din 400 in 400 de km :-?

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da, ok, nu sunt 400, sunt 275. Si chiar asa, eu cred ca ai economisit vreo 25-35 de Euro. Nu stiu daca e mult sau putin, mie nu mi se pare extraordinar. Dar e o parere subiectiva.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    Nunu delphi..... Cei 146 sunt inclusi in cei 300

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Deci ~400 km pe benzina + 125 EUR pe GPL. Hmm... nu iesi chiar asa de grozav la banuti.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    Hola all...am ajuns in țară si poate interesează pe cineva...
    1946km cu 5 plinuri de GPL consumat din Italia (Prato) până in România (Galați)
    28/30l un plin la +/- 25€ plinul .....bani = +/- 125 euro toate 5.....


    LE: pana gaseam alta bnzinarie cu GPL mergeam numai pe benzina...dar putin...Sa zic ....cam 2/300 km ..... ultimi 146 km pana acasa numai benzina caci nu mai aveam chef de oprit
    .....
    Timp 25h de condus continuu...opriri relativ scurte...benzina, baie si inviorare...

    Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by Robby_Alessio; 02-09-14, 17:23.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    E foarte utila la motoarele de 1.4. Acolo se comporta ideal GPL-ul si aduce cele mai mari beneficii
    stiu ca ca ai glumit, dar personal consider ca asa si este, deoarece la 1.4 i-Dsi rata de compresie e 10,8:1,
    (destul de mare in comparatie cu multe altele) la civic 1.8vtec e 10,5:1,
    la accord 2.0vtec (cred ca e 9,6:1 ???) accord 2.4 este 11,0:1 aici, da! alta treaba. >>click<<
    dupa care la i-DSI intervine si aprinderea secventiala cu cele 2 bujii pe cilindru, avand in vedere ca gazul detoneaza mai lent,
    eu zic ca conteaza daca scanteia se da in 2 locuri
    Last edited by InjectoR; 01-09-14, 22:34.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Asa, pentru a incheia subiectul asta: exista instalatie GPL pentru orice model de Honda si eu stiu montat GPL pe multe modele de Honda si care merg bine. Ai grija la limbaj domnu' avocat. Tu uiti ca si eu am una dintre masini pe GPL?

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Eu nu vreau sa conving pe nimeni mai ales pe tine.
    Am vazut un Crv intamplator la revizia de 15000 km a lui nu a mea, am vorbit cu posesorul si i-am impartasit opinia si am considerat ca merita mentionat pe acest topic ca exista instalatie gpl si pentru crv sau exista Crv pe gpl. . Nu de alta dar poate pe altii intereseaza. Hm! KMR tine sa arate ceva ca de obicei. Am inteles din primul tau post cu referire la mine. Nu cred ca e nevoie sa insisti la fiecare postare a mea. Dupa cum vezi: Sunt inca aici si iubesc Honda. Nu-ti convine problema ta!

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2

    mod edit: atentie la limbaj
    Last edited by ramm; 02-09-14, 09:21.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    E foarte utila la motoarele de 1,4. Acolo se comporta ideal GPL-ul si aduce cele mai mari beneficii Ca de obicei, Aramia2008 incearca sa se convinga ( si nu inteleg de ce vrea sa ne convinga si pe noi ) ca a facut o afacere buna desi nu cred ca ne intereseaza pe noi ce face el ( sau cel putin pe mine nu ma intereseaza ). GPL -ul e o varianta pe care am vazut-o implementata pe multe marci si modele. E un topic mare despre asta si sunt pareri pro si contra dar Aramia2008 ne va freca la cap cu GPL-ul pana vom zice ca el.

    Leave a comment:


  • Basil
    replied
    Asta cu varsta e dintre argumentele forte? )))
    Probabil ca la motoarele de 2.0-2.4 e utila, insa la 1.8, de citit topicul ""consum Civic"".

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Credeam ca am pierdut poza dar am gasit-o. Sa mai zica cineva ca Gpl pe honda e o tampenie cum era titlul initial al forumului. Am pozat si posesorul: om la vreo 50 de ani respectabil nu pusti care nu stie ce face. Dar am taiat poza ca ma gandesc sa nu fie ceva in neregula ca nu am acordul sau sau ceva.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    160 000 km. Toate bune la itp. Azi am fost la ubergaz (sa nu ziceti ca fac reclama) si ghici peste ce am dat la revizia de 15000 km instalatie: Una bucata crv 2.0.cu instalatie ca a mea. Omul la fel de multumit de 1 an de zile instalatia montata.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Basil
    replied
    Originally posted by SEBY View Post
    Iti multumesc pentru incredere ai sa primesti in privat detaliile . De fapt le-ai primit deja. Sper sa pot fi de folos.
    Greseala lor este faptul ca ei nu folosesc o sonda AFR sa verifice amestecul si tendinta generala este sa regleze cu amestec mai sarac. Acest reglaj este foarte periculos deoarece expune camera de ardere la temperaturi foarte mari riscand sa afecteze bujiile, pistoanele, segmentii si supapele. Multa lume se plange de deteriorarea supapelor la utilizarea GPL si de fapt nu GPL este de vina este un efect secundar al setarilor incorecte.
    Amestecum sarac duce la multe probleme chiar si la detonatii sau predetonatii, autoaprindere...
    Iar cand e prea bogat apar alte inconveniente tot foarte rele.
    Din pacate inca in Romania GPL nu are o formula constanta si nu este foarte constant insa are un mare avantaj e ieftin si detoneaza ceva mai greu decat benzina,
    Da...daca nu ar regla sarac,nu ar mai obtine diferenta prea mare de consturi fata de benzina. Nu s-ar mai propaga legenda GPL.

    Leave a comment:


  • carsound
    replied
    salutare,
    Am o Honda CR-V 2008 2.0 benzina. Vreau sa imi montez o instalatie gpl si ma gandeam la un Zenit pro. Cine si-a montat asa ceva pe acest tip de motor? cum se comporta?
    multumesc

    Leave a comment:

Working...
X