Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • flaviuf
    replied
    No way, era doar un punct vedere

    Leave a comment:


  • Basil
    replied
    Flaviu, ai dat-o pe gpl?!

    Leave a comment:


  • flaviuf
    replied
    Din punctul meu de vedere socoteala se face astfel...indiferent de motorizare, odata ce ai GPL mergi cu 60% din costuri (sa zicem). Ei, ramane de vazut in cati km iti amortizezi investitia (foarte simplu calculul)...poate fi in 6 luni, poate fi in 3 ani - cert este ca vine dupa un numar de km in jurul a 15-20000. Nu stiu care sunt costurile de intretinere si care este efortul pentru omologare. Acum mai ramane sa fi de acord cu sacrificarea spatiului alocat rezervorului de GPL. Subscriu total la ce spune rezare, mi-ar fi placut un rezervor ceva mai mare...Cam asta ar fi povestea.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by InjectoR View Post
    Cifra de 400 nu e batuta in cuie, recordul meu e de 466km cu tiroidala in care incape 28,5L GPL.
    Si depinde de prioritatile din viata, ai loc de subwoofer dar nu-ti mai incape rezervorul sau tiroidala mai mare?….
    vei schimba mai des bateriile la aparatul auditiv
    Tiroidala asta e vreo boala la tiroida?

    Eu nu port aparatul auditiv, ma descurc cu cititul de pe buze, iar la condus cu semnele pe care mi le fac ceilalti soferi.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Originally posted by InjectoR View Post
    Cifra de 400 nu e batuta in cuie, recordul meu e de 466km cu tiroidala in care incape 28,5L GPL.
    Cifra de 400 era o medie conform cu ce a povestit omul, nu cred ca e relevant vreun record. Pentru mers pe autostrada inseamna intre 3 si 4 ore, mai putin daca esti la nemti Mie mi se pare prea des, n-am probleme cu prostata si nici nu transport de obicei inca 3 insi, vad autonomia masinii de 8-900 km drept un avantaj/confort. Sunt de acord ca tine de la om la om ce obiceiuri are la volan, tocmai de aia asta e parerea mea, nu nod in papura.

    N-am nimic cu GPL, doar ca mi s-ar parea ok un rezervor mai mare.

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    Originally posted by Robby_Alessio View Post
    Hola all...am ajuns in țară si poate interesează pe cineva...
    pai, as veni eu sa dau o tura cu 5D-ul, ca n-am mers niciodata cu unul, mai ales cu unu pe gaz, numa ca is cam departe !

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    Băieți ....Eu am spus-o de la început...
    GPL-ul își are rostul DOAR daca faci numai oraș și MULȚI DAR MULTI ....PESTE 25/30K PE AN....cum faceam eu camd am luat mașina....
    Si daca aveti chef sa va uitați o sa vedeți ca in "topicul" meu am spus ca în autostrada îmi convine mai mult (dar nu neapărat) sa folosesc mai mult bemzina decat GPL......Cu acei 25/30/50€ DE EX acum am cumpărat vigneta in Ungaria sau Slovenia sau Hu + Ro...sau.........
    REPET:
    PT ORICE MOTORIZARE DACA FACI MAI MULT DE 25/30K KM /AN si mai ales sau mai bine spus 90% in oras ...MERITA DIN PLIN GPL-ul.....
    Haideți sa nu o mai dam de gard...
    .............
    injector.....ai dreptate 100% "bro"...
    ************(
    EU ....SUNT UNUL care am facut +/- 150km cu un plin de benzina dar in acelasi timp am facut si aproape 800km/plin de benza.......
    EU in 75% din timp am un condus superagresiv......vede rosu de minim 2 ori pe zi....deci......
    SI NU IN ULTIMUL RAND...EU cand mi-am cumparat civicul nu aveam o situație chiar de 10...si nu eram nepăsător cu consumul....
    Aveam si am un C3 pe GPL din fabrica cu care fac 480km cu un plin si masina aia are in 4 ani 80k km.....deci.....teoretici cam 20k /an...
    Nu am sa spun niciodată nimanui ca GPL-UL nu e bun.....anzi...
    99% din dăți cand sunt intrebat ....de ce am pus gpl pe H raspund ca nu aveam bani de benzina pt ca eu sunt un sadic al motoarelor......
    Si bineînțeles intreb inainte de toate ce face....ce strada si cati km /an face....
    ***?**
    REPET.....
    Eu am "piciorul greu" ......si condusul agresiv (am si unde....nu va supărați)
    .............
    Off...topic... au mama cat am mancat si băut azi....:banghead::screwy:
    Se vede ca sunt in Ro. ♡♡♡♡♡

    Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by Robby_Alessio; 03-09-14, 01:42.

    Leave a comment:


  • tudorart
    replied
    Originally posted by Basil View Post
    Eu sunt dintre cei care chiar nu vad rostul GPL pe aceasta masina/motorizare.
    Te salut,
    Pai e relativ. nu? fctie de km parcursi nu doar de consumul masinii. Eu am consum de 14 pe GPL si nu fac km multi (amortizez in maxim doi ani)...poate altii au consum mic si km multi. Exista si varianta km putini pe R18 care intr-adevar nu motiveaza cheltuiala decat la termen lung si atunci nu se mai pune ...

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Acum citiva ani am citit un studiu de costuri diesel vs benzina la puteri comparabile. Datele erau la nivelul anilor acelora (Diesel mai ieftin decit benzina) si concluzia era ca e(ra) mai rentabil Diesel dupa 200 000 km. Nu inainte de parcurgerea acelui numar de kilometri! Evident ca azi studiul acela nu sta deloc in picioare.
    Inclin sa cred ca o oarecare economie la pompa se face cu Gpl dar recunosc ca informatiile in materie le am de la taximetristi si le privesc cu o buna (si inginereasca) rezerva (consumuri mai mari cu 1-2l/100 km, intr-adevar in regim hartanit in oras, dar si cost al gazului mult mai mic). La ce descrie colegul nostru aici imi vine sa ma intreb imediat in citi km se amortizeaza costul instalatiei pentru un sofer cum sintem noi si daca "arderea mai uscata a Gpl" (informatie care ramine a fi confirmata) nu duce la uzuri mai mari ale segmentilor/camasilor/supapelor.

    In ce ma priveste ramin la ce a proiectat Honda la K20A si nu-mi trece prin cap sa modific ceva dar cred ca discutia merita purtata.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Pai la consum de 6% extraurban, daca nici nu faci multi km , nu merita sa-i faci nimic din punct de vedere financiar.

    Leave a comment:


  • Basil
    replied
    Cu povestea lui Robby Alessio imi confirma inca odata impresia ca economia facuta e destul de mica in cazul motorului 1.8.
    Eu azi si ieri am mers Slobozia-Braila retur,Slobozia-Mogosoaia-retur,imi afiseaza 5,4 l consum mediu,pe 436 km,mers singur si fara bagaje (doar rucsacul foto).
    Vitezele 63/100-110. Depsit tirurile cu a 4-a.in rest lasata cu a 6-a (practic folosesc doarte cele doua trepte in mers extraurban).
    Adaug plus 0,6l cu cit se spune ca arata mai putin si am 6% consum real la pompa extraurban,cu AC pe auto la 25-26 grade.
    Eu sunt dintre cei care chiar nu vad rostul GPL pe aceasta masina/motorizare.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Am dat un searc pe net dupa GPL POI si sunt destule . Cred ca se pot gasi destul de actualizate daca vrei neaparat.
    da sunt perfect de accord ca sunt destule, decat ca uneori sunt prost pozitionate, nu pe drumul pe unde mergi tu,
    De ex. daca nu gresesc la Craiova sunt destule dar pe centura nu sunt, vrei nu vrei trebuie sa intri in localitate.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Am dat un searc pe net dupa GPL POI si sunt destule . Cred ca se pot gasi destul de actualizate daca vrei neaparat.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Mie nu mi se pare des sa opresti din 400 in 400 km. Statii cu GPL nu poti alege ca POI pe GPS?
    ma indoiesc ca gps face deosebire intre stiile de "petrol" si uneori nu prea ai de ales,
    da stiu de lista aia custom detaliata cu POI din romania, dar in alte tari nu vezi statie/butelie doar cu GPL .
    ultima data cand am mers prin Ungaria pai pe autostrada era decat o statie gpl oproape la intrarea in Slovenia
    Last edited by InjectoR; 03-09-14, 08:30.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Mie nu mi se pare des sa opresti din 400 in 400 km. Statii cu GPL nu poti alege ca POI pe GPS?

    Leave a comment:

Working...
X