Honda pe GPL, utila sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce ciudat ... nu avem bani de benzina, dar avem bani de CR-Z ... si mai jucam si rolul de ingeras! Si da, te cred pe cuvant ca ai 100 EUR leafa si ai castigat Accordul la loto!
    Vtin, ajuta-ma te rog... cum se numeste chestia asta in limba romana?

    Comment


    • e pacat ca s-a ajuns aici zic eu. ar fi frumos sa incercam sa combatem ideea nu persoana

      @HonDanutzzz, tin sa te anunt ca il cunosc pe SORIN si te anunt ca gresesti tare catalogandu-l in felul asta

      @Vtin, in general nu-mi place sa raspund provocarilor, dar da, tin sa te anunt ca stiu foarte bine cati si-ar fi permis sa dea banii astia pe o masina. Si mai stiu si ca tocmai treaba asta + raspandirea GPL-ului in tara respectiva spune multe despre mentalitatea lor
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • @dragostan, nu il cataloghez deloc! Ma amuz de afirmatiile antagonice pe care le face, atata tot! Remarca te rog ca ma amuza afirmatia, nu cine afirma!Sunt convins ca e ok in regula, pentru ca i-am mai citit postari pe forum si e evident ca nu e om cetit!
        @SORIN, peace!

        Comment


        • De obicei cand nu mai avem argumente intr-o discutie incepem sa aruncam cu noroi, sa jignim si eventual sa batem interlocutorul care vrea sa discute.... Cum am spus mai sus, astia suntem noi... Mai avem mult pana departe..Romani autentici !
          Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
          epitesti.ro
          anunturi.epitesti.ro

          Comment


          • Originally posted by HonDanutzzz View Post
            Ce ciudat ... nu avem bani de benzina, dar avem bani de CR-Z ... si mai jucam si rolul de ingeras! Si da, te cred pe cuvant ca ai 100 EUR leafa si ai castigat Accordul la loto!
            Vtin, ajuta-ma te rog... cum se numeste chestia asta in limba romana?
            Te rog tine remarcile si intepaturile pentru tine ... Daca banii pe care i-ar baga in benzina ar rezulta un CR-Z platit in rate/leasing sau alt hybrid te-ai mai indoi de investitie?

            Daca Honda nu o vedem noi pe gaz asta nu inseamna ca este o parere generala asa cum consider eu S2000 electric o blasfemie fara motorul F20C.
            Un alt exemplu este colegul Mandrei cu priusul ... Hibrid , acum si pe GPL ,depinde de fiecare cat de departe poate ajunge cu modificariile cat si de buget. In final cum spunea mai devreme nimeni nu comanda pe banii tai ce sa faci...
            Last edited by Vali_lj; 27-02-11, 17:31.
            Touge is what we live for

            Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

            Comment


            • Originally posted by S O R I N View Post
              Am vb cu un posesor de accord model nou, care si a pus gpl, l am intrebat daca nu se simte in nu stiu ce fel cand alimenteaza cu gaz, mi a raspuns foarte sec, pe banii mei nu ma comanda nimeni. Mare dreptate are ! Fiecare e liber sa faca ce vrea, nu are voie nimeni sa l judece in niciun fel.
              Cum spuneam mai devreme..
              Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
              epitesti.ro
              anunturi.epitesti.ro

              Comment


              • Ma gandeam la un scenariu ,ipotetic bineinteles,vis-a-vis de GPL.
                Presupunand ca pretul motorinei respectiv benzinei v-a creste,ce credeti ca se v-a intampla daca cererea pentru GPL v-a creste intr-un ritm accelerat, concomitent cu scaderea vanzarilor la motorine/benzine? Logic, si firesc,mai ales in Ro, ar avea loc o scumpire a GPL-ului!Pentru orice marfa o cerere mare atrage dupa sine majorari ale preturilor, lucru coroborat si cu epuizarea resurselor fosile.
                Ramane sa ne bucuram de masini cu, combustie interna Otto si Diesel pana la perfectionarea motoarelor pe H.

                Comment


                • Eu cred ca in zece 15 ani motoarele pe benzina vor fi interzise. Nu vedeti ca toti marii constructori se orienteaza spre electrice. Stiu ei ce stiu! Am mers de 2 ori in Craiova fara masina si m-am urcat intentionat in matizuri taxi. Data trecuta am mers cu unul pe gaz care avea 700 000 km iar saptamana trecuta cu unul de 500 000 km din care omul a zis ca jumatate i-a facut pe gaz in regim de taxi. A mai spus ca au un coleg cu un Cielo de 1 500 000 km cu motorul schimbat. Daca aceste masini in regim de taxi au rezistat si inca merg bine, imaginati-va o honda intretinuta corespunzator cu instalatie speciala pentru tipul ei de motor. De ce imi voi pune gpl? Pentru simplul fapt ca pretul benzinei creste si va creste in continuare, iar gpl ul ramane la jumatate chiar daca mai creste si el. Pentru ca am vazut cu ochii mei ca gpl-ul este si fiabil si sigur si econom si am auzit de la oameni care stiau ce spun, ca aduce numai avantaje si care m-au incurajat sa nu mai ascult la povestile din anii 90 si sa-mi pun gpl fara frica. Honda mea nu e o masina sportiva si indiferent cat ar consuma, atat timp cat consuma numai benzina nu e rentabil pentru mine, cand stiu ca exista o alternativa de 2 ori mai ieftina.
                  In 2 ani am facut 60 000 km iar investitia mea de 2500 va fi amortizata destul de repede. Credeti-ma ca imi venea sa musc din biletul de tren si de maxi taxi de furie dupa 10 ore pe drum pentru ca nu am putut sa ma duc cu masina mea pentru ca era de 2 ori mai scump. Daca aveam gpl nu ma duceam cu masina? Nu mai conteaza de ce am fost obligat sa ma duc cu trenul si de ce am fost obligat sa ma incadrez intr-un buget. (Va rog sa va abtineti de la comentarii irelevante) Se mai ivesc si situatii d-astea, dar credeti-ma ca imi amortise fundul atat de tare, incat atunci cand m-am urcat in Honda care ma astepta in parcare langa gara, am simtit ca m-am asezat pe cel mai confortabil fotoliu la care ma pot gandi.
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • Povesti dastea cu taximetristi am tot auzit ... dar ce nu s-a auzit este ca schimbul de tura repara bubele iar tura urmatoare afla doar partial ... si de aici povesti ... si mai lasati-o cu taxiuri de 700 000 de km in romania si pe drumurile noastre ca nu este fereasta aia facuta sa reziste , sa reziste , sa reziste....
                    Aramia2008 tu chiar crezi ce ai spus mai devreme? sau ce ti-a povestit taximetristul?
                    Daewoo am vazut cu 300.000 dar benzinar si cu motorul partial schimbat in special Cielo .
                    Dupa popi,taximetristi ar fi a-2-a natie de oameni pe care i-as interzice
                    Hai ca deviez de la subiect ... ce scuze tuturor de off topic.

                    Revenind la subiect , am mai spus asta : fiecare este liber sa faca ce vrea pe banii lui. Daca vrei sa transformi un S2000 intr-o masina full electrica nu te opreste nimeni , sau sa pui GPL pe Rolls Royce e treaba ta si banii tai nu comanda nimeni pe banii tai ce sa faci.
                    Touge is what we live for

                    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                    Comment


                    • Originally posted by Vali_lj View Post
                      Revenind la subiect , am mai spus asta : fiecare este liber sa faca ce vrea pe banii lui. Daca vrei sa transformi un S2000 intr-o masina full electrica nu te opreste nimeni , sau sa pui GPL pe Rolls Royce e treaba ta si banii tai nu comanda nimeni pe banii tai ce sa faci.
                      Uite ce as face eu dintr-o Honda Del Sol, sau o Dacia Logan:

                      http://www.elbee.pl/art_gdynia_2009.htm

                      Am vorbit cu tipul respectiv, mi-a zis urmatoarele despre Fiat 126p (640Kg) convertit in EV:
                      "The vehicle is powered by four (optionally 8) Pb batteries with a capacity of 100Ah. Range up to 200 km. Total Cost: 1200 euros + lots and lots of time in the garage.
                      rated power 12.5 kW - moments overload (30 seconds) to 35 kW
                      rated speed 3600 rpm
                      * power supply (4x12V 100Ah Pb battery)
                      For summer, we want to convert the 96V engine. and change the controller (to change the power steering of the IGBT transistors MFET).

                      We are currently building a car with electric motors in the wheels directly (Fiat Panda), but the lack of money, the work goes slowly. Also built a number of other vehicles, such as scooter with an engine directly in the wheel"

                      Deci, viitorul e ELECTRIC sau GPL.

                      Comment


                      • Vali_lj, cu tot respectul, l-am vazut cu ochii mei p-ala de 700 000 pentru ca am mers cu el. Masina mergea ok. iar pe cel de 500 000 era dat km cu vreo 150 000 in spate si avea 350 000. Taxiurile nu erau ale soferilor asa ca nu aveau de ce sa minta, mai ales ca nu le placeau matizurile si le injurau de mama focului. Apoi nu stiu daca schimbasera motorul, cert e, ca in bord era peste 700 000 rulaj iar masina mergea pe gaz destul de bine. Se vedea ca era foarte veche. Nu cred neaparat ce spune taximetristul. Eu v-am spus ce a zis si ce am vazut. Am crezut ca nu am vazut bine data trecuta si dupa ce am spus in stanga si-n dreapta si nimeni nu m-a crezut, am inceput sa cred ca nu am vazut bine, totusi. Apoi cand l-am vazut si pe cel de 350 000 si soferul mi-a zis destul de dezgustat ca e dat ianpoi cu inca 150 am inceput sa cred. Nu stiu ce sa zic. Eu am avut matiz si n-am avut probleme cu el 120 000 km desi l-am exploatat la maxim.
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                        Comment


                        • @O...T : daca te uiti la mine-n theard la postul #61 parca ai sa vezi asta :

                          "Am un prieten cu implant GPL de mai bine de 10 ani si 300 mii de km pe un "Fiat-Palio" si nu a avut probleme grave niciodata tinand cont ca a schimbat deja 3 butelii/rezervoare... doar chestiile cerute de gaz genul reglarea valvelor ,controlul lichidului de racire mai des fata de benzina...controlul motorului din 10 in 10 mii ..."

                          ---------------------
                          Acum acest baiat ma minte cum au facut taximetristii cu @O...T ?!?!??! cand stau cu el aproape zilnic la munca si in masina aia mi-am bagat si eu "trompa" de multe ori pentru al ajuta la diferite chestiute: muzica/instalatie electrica/clima sau mergand cu el in service la prietenii mei???...si vazand cum cresc numarul de km zilnic???
                          HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                          CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                          Comment


                          • @mandrei83: iti multumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai oferit data fiind hotararea mea de a trece pe GPL.

                            O singura problema am: daca ma ajuta prietenul tau, nu voi avea certificat de conformitate si e posibil sa nu trec RAR-ul. Am facut o cerere de oferta la autogaz.ro pentru aproximativ aceeasi configuratie ca la tine (acelasi controller, dar vaporizator adaptat puterii motorului meu) si astept sa vad daca diferenta de pret merita.

                            Daca ma costa cu totul 1300 de euro, la preturile actuale (b/g), din diferenta de pret intre b si g, imi recuperez investitia in 12-14 luni (25k km/an).

                            25.000 km * 11,4 litri % benzina = 2.850 litri * 5.3 lei = 15.105 lei
                            25.000 km * 15 litri % gaz = 3.750 litri * 2.7 lei = 10.125 lei

                            15.105 - 10.125 = 4.980 lei / 4,3 = 1.158 euro recuperati in 25.000 de km
                            Last edited by PanterA; 09-03-11, 19:34.
                            Apasăăăăăl: 2008 Accord Coupe - San Marino Red - 190cp
                            GPL:

                            Comment


                            • Originally posted by PanterA View Post
                              @mandrei83: iti multumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai oferit data fiind hotararea mea de a trece pe GPL.

                              O singura problema am: daca ma ajuta prietenul tau, nu voi avea certificat de conformitate si e posibil sa nu trec RAR-ul. Am facut o cerere de oferta la autogaz.ro pentru aproximativ aceeasi configuratie ca la tine (acelasi controller, dar vaporizator adaptat puterii motorului meu) si astept sa vad daca diferenta de pret merita.

                              Daca ma costa cu totul 1300 de euro, la preturile actuale (b/g), din diferenta de pret intre b si g, imi recuperez investia in 12-14 luni (25k km/an).
                              L-am sunat aseara pe Catalin si mi-a zis ca nu ati vorbit inca despre GPL-ul pe masina ta. Pentru cei ce doresc sa-si puna GPL pe masina, il recomand pe Catalin cu incredere, el e cel ce mi-a instalat si mie pe Prius GPL-ul. Datele lui de contact sunt aici:

                              • EV-SPEED-LPG East Europe
                                Bacau, Romania, 600240
                                Phone: +40745604573
                                Email: [email protected]

                              Referitor la ce am pus eu pe masina mea, va fi si la tine exact aceeasi configuratie. In banii astia am luat si scanner OBD-II (e all-in-one, inclusiv interfata ce comunica prin USB cu ECU-ul GPL si face adaptarea dinamica), vreo 3 filtre de rezerva (pentru 60-80.000Km pe GPL), spray tester, adaptoare pt. diverse tari (inca doua pe langa cel de RO) si alte prostiute marunte... ca sa fie acolo. La noi e 70RON un filtru... eu am dat de 10 ori mai putin pe 1 buc.

                              In total, nici pe departe 1300EUR. Piesele mele au costat aprox. 650EUR, cu tot cu transportul din PL pana in RO prin Hermes parca...

                              Te intelegi cu Catalin la pretul manoperei si te rezolva cam in 1-2 zile, dar va trebui sa mergi cu masina la BC, ca sa se uite un pic la ea si ce e de pus pe acolo. Se ocupa el de tot. Daca vrei iti comanzi tu piesele, sau daca nu, le comanda el si le va avea livrate la el acasa (eu asa am facut, ca sa n-am alte griji pe cap si din comoditate). As merge oricand la el, inaintea unui service din Romania, pt. ca lucreaza foarte migalos si e perfectionist.

                              Mai mult, la un service de instalatii GPL, mi-au zis baietii de acolo ca ei nu stau sa demonteze galeria de admisie, ci dau gauri in ea asa, direct.. lasand aschiile de aluminiu sa intre in motor. E prea complicat si ia timp, dar clientul nu stie asta. Catalin nu lucreaza in stilul asta si de asta il recomand cu incredere pe om...

                              Instalatia mea GPL de pe masina e omologata. Am trecut totul pe talon si in cartea masinii, asa ca nu imi fac griji. Te pot trimite si la un service unde iti poate emite un certificat de conformitate cu care sa mergi la RAR, ca sa scapi de grija cu inscrierea la RAR... ca si cand ar fi fost facuta instalarea la acel atelier...

                              Pentru cei ce vor sa puna asa ceva pe masina, le zic urmatoarele:
                              -butelia trebuie sa fie neaparat Stako (nu Irene sau altceva), pt. ca doar marca asta e recunoscuta la RAR
                              -vaporizatorul+reductorul trebuie sa fie Tomasetto, face parte din firmele omologate
                              -rampa de injectoare o recomand pe cea de la Valtek pe care am pus-o eu, e mica si isi face treaba cu brio
                              -recomand Autogaz STAG-300 Premium, cea pe care am montat-o eu. Se fac update-uri regulate la firmware, softul e foarte complex dar intuitiv.

                              Ii fac un pic de reclama lui Catalin pt. ca mi-e prieten foarte bun si poate mai e lume interesata sa-si puna GPL pe masina la el. In caz ca lumea vrea sa-si puna kit-uri de conversie EV pe masina, tot el se ocupa cu asa ceva. E installer autorizat al celor de la Enginer.us... mai are si 2 Priusuri in curte, e mai maniac ca mine...
                              Last edited by mandrei83; 09-03-11, 18:13.

                              Comment


                              • Originally posted by mandrei83 View Post
                                Instalatia mea GPL de pe masina e omologata. Am trecut totul pe talon si in cartea masinii, asa ca nu imi fac griji. Te pot trimite si la un service unde iti poate emite un certificat de conformitate cu care sa mergi la RAR, ca sa scapi de grija cu inscrierea la RAR... ca si cand ar fi fost facuta instalarea la acel atelier...
                                Esti un mare adevarat! In acest caz, nici nu ma mai complic cu service-uri dedicate in .ro (de care mi-e teama ca dracului de tamaie).
                                Il sun pe Catalin maine (cred ca-i imping o vizita in w/e la .bc sa arunce un ochi la trotineta).
                                Apasăăăăăl: 2008 Accord Coupe - San Marino Red - 190cp
                                GPL:

                                Comment

                                Working...
                                X