Discutii despre ulei si incalzirea lui

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Xander View Post
    Aprox 40 lei fara TVA din butoi de 205l, nu ambalat individual.
    Multumesc, Xander. Vroiam sa stiu de preferat cel ambalat individual, pentru o comparatie cu celelalte reprezentante sau de pe internet.
    '16 Honda Civic Sedan 1.8 M/T
    '07 Honda CR-V 2.0 M/T

    Comment


    • As avea o intrebare: daca schimb uleiul o data pe an (CR-V Hybrid), cand ar fi de preferat: inainte de sezonul rece sau inainte de sezonul cald? Parca citisem pe aici pe undeva ca ar exista una din variante ca fiind de preferat, nu stiu insa cat este de important.

      Comment


      • Eu il schimb cat mai tarziu posibil, inainte de venirea iernii. Prefer sa am un ulei proaspat, necontaminat in motor, pentru a facilita pornirile la rece pe temperaturi scazute, atunci cand uzurile sunt ceva mai mari decat vara.

        Comment


        • Originally posted by IB View Post
          Eu il schimb cat mai tarziu posibil, inainte de venirea iernii. Prefer sa am un ulei proaspat, necontaminat in motor, pentru a facilita pornirile la rece pe temperaturi scazute, atunci cand uzurile sunt ceva mai mari decat vara.
          Multumesc de raspuns. Atunci incerc si eu sa fac o programare pt revizie, chiar daca am doar vreo 9 mii km parcursi.

          Comment


          • Originally posted by scarr View Post
            As avea o intrebare: daca schimb uleiul o data pe an (CR-V Hybrid), cand ar fi de preferat: inainte de sezonul rece sau inainte de sezonul cald? Parca citisem pe aici pe undeva ca ar exista una din variante ca fiind de preferat, nu stiu insa cat este de important.
            Daca vei accesa Honda DE sau HTRo vei afla: "Honda vă recomandă să urmați indicațiile Sistemului Service Reminder. Acest sistem vă va ajuta atât pe dumneavoastră cât și mediul înconjurător, prezentând următoarele avantaje:
            1. Se va evita folosirea excesivă a resurselor naturale (petrol/ulei motor)
            2. Nu vor exista materiale periculoase care să necesite eliminarea corespunzătoare, decât atunci când este nevoie (ulei și filtre)
            3. Ca și consumator, veți plăti doar atunci când este necesar, economisind timp și bani "

            Comment


            • Salutare, baieti. Ma pregatesc de revizie si vreau sa imi achizitionez uleiul. La ultima revizie mi-au pus honda oem 0w20, care a costat cam 40 Ron/ litru, fiind din ala la butoi de 200L. Anyway, as vrea sa trec pe Amsoil si voiam sa stiu ce parere aveti cei care il folositi deja? Motorul e R18A1 si ma gandesc sa raman pe 0W20. Cum se comporta motoarele voastre cu acest ulei?

              Comment


              • Originally posted by MPopescu View Post

                Daca vei accesa Honda DE sau HTRo vei afla: "Honda vă recomandă să urmați indicațiile Sistemului Service Reminder. Acest sistem vă va ajuta atât pe dumneavoastră cât și mediul înconjurător, prezentând următoarele avantaje:
                1. Se va evita folosirea excesivă a resurselor naturale (petrol/ulei motor)
                2. Nu vor exista materiale periculoase care să necesite eliminarea corespunzătoare, decât atunci când este nevoie (ulei și filtre)
                3. Ca și consumator, veți plăti doar atunci când este necesar, economisind timp și bani "
                "Oil is cheap, engines are expensive!" Scotty Kilmer
                Mai ales pt motoarele afectate de oil dillution merita cu varf si indesat schimbat uleiul mai des.

                Parere de rau ca poluez mediul inconjurator? Ar tb sa incepem cu cei care stau cu masina lipita de .... toata ziua.
                Si cat se polueaza mediul cand produc o masina noua? (Daca actuala se paradeste mai repede). Si schimband uleiul in fiecare luna nu poluezi mediul cat o face productia unei masini noi.

                Comment


                • Adevarat ca motoarele sunt scumpe, dar nici motoare crapate la japoneze nu prea se intampla daca schimbi uleiul la momentul potrivit. Mergi pe ce spune la bord, sa nu depasesti o luna sau 1000 km!

                  Comment


                  • Originally posted by MPopescu View Post
                    Adevarat ca motoarele sunt scumpe, dar nici motoare crapate la japoneze nu prea se intampla daca schimbi uleiul la momentul potrivit. Mergi pe ce spune la bord, sa nu depasesti o luna sau 1000 km!
                    E adevarat pana acum nu am auzit de multe rateuri la motoarele Honda.
                    Totusi generatia asta de motoare mici turbo e destul de noua/diferita. Si ca la orice lucru nou pot aparea surprize (oil dillution...te intrebi unde poate ajunge).
                    In alta ordine de idei intervalele astea de revizie nu urmaresc maximizarea duratei de viata a masinii. Mai tin cont si de constrangeri economice - cum ar fi reducerea costurilor de exploatare. Daca tii masina cativa 3,4,5 ani poate nu conteaza. Eu as vrea sa o tin ceva mai mult la cat de neatractive devin noile masini.

                    Comment


                    • Originally posted by MPopescu View Post
                      Adevarat ca motoarele sunt scumpe, dar nici motoare crapate la japoneze nu prea se intampla daca schimbi uleiul la momentul potrivit. Mergi pe ce spune la bord, sa nu depasesti o luna sau 1000 km!
                      Sa nu depasesti o luna la ce? La verificat nivelul uleiului? Ca daca vorbim de schimb la 1000km aia nu e masina.
                      Aaaa stai ca am inteles. Te referi sa respecti indicatorul din bord si sa nu depasesti 1000 km dupa expirarea lui. Suna corect...

                      Comment

                      Working...
                      X