Discutii despre ulei si incalzirea lui

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • cum vi se pare "inovatia"…. de a pune uleiul intr-o galeata de carbon???
    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

    … Jazz do it ...

    Comment


    • da, de ce sa fie simplu, cand poate fi complicat

      Comment


      • daca e tehnic functional
        de ce nu?
        mi se pare o idee buna
        le mai ia din paine service-urilor dar se descurca ei
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • Ia păinea de la gura service-urilor și o bagă în gura celor de la Castrol
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • Discutii despre ulei si incalzirea lui

            nu stiam unde s-o postez, dar cred ca e bine si aici

            ===Anunt de ultima ora===

            in a 3-a revizie a motorului BMW N63, motorul N63B44C, s-a intors JOJA de ulei!!!
            PS: in caz ca careva nu stie, incepand cu anul 2002 nivelul uleiului este electronic, adica nu poti ridica capota si verifica nivelul uleiului.
            ...13 ani le-a trebuit inginerilor de la BMW sa recunoasca ca nu e tocmai elegant sa deschizi capota si sa te murdaresti pe mani verificand joja, in schimb e sanatos pentru motor si te poti baza pe informatia primita de la ea (...de la JOJA) 100%





            Repost maxim!!!
            InjectoR
            Senior Member
            Last edited by InjectoR; 17-10-15, 08:45.
            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

            … Jazz do it ...

            Comment


            • Pentru ca orice măsurătoare electronica poate da fail. Parerea mea e ca trebuie păstrate ambele metode.

              Sent from my A0001 using Tapatalk
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • Originally posted by InjectoR View Post


                cum vi se pare "inovatia"…. de a pune uleiul intr-o galeata de carbon???
                Sa zicem ca poate fi si din plastic galeata si nepatentata de Castrol. Problema e ca sistemele "dry sump" costa ele in sine mult, din cauza asta nu le avem acum.
                Poate fi si avantajos ca poti sa cobori motorul mai jos sau sa pui in portbagaj uleiul sa contrabalansezi fata; sau daca ai aderenta prea buna in curbe sau nivel mic de ulei, nu mai poti ramane fara presiune.
                Website Boutique Oils

                Comment


                • Originally posted by InjectoR View Post
                  nu stiam unde s-o postez, dar cred ca e bine si aici

                  ===Anunt de ultima ora===

                  in a 3-a revizie a motorului BMW N63, motorul N63B44C, s-a intors JOJA de ulei!!!
                  PS: in caz ca careva nu stie, incepand cu anul 2002 nivelul uleiului este electronic, adica nu poti ridica capota si verifica nivelul uleiului.
                  ...13 ani le-a trebuit inginerilor de la BMW sa recunoasca ca nu e tocmai elegant sa deschizi capota si sa te murdaresti pe mani verificand joja, in schimb e sanatos pentru motor si te poti baza pe informatia primita de la ea (...de la JOJA) 100%

                  Repost maxim!!!
                  Apoi nemtii numai fac dinastea. Mercedes la fel...dinainte de 2000 si in plus si la cutie AT la fel. La cutia NAG1 i-au pus joja la loc dar acum la una din astealalte noi de 7vit cu dublu ambreiaj sau 9vit AT iti trebuie pompa speciala sa le bagi uleiul pe la busonul de golire de jos in sus. Au avut NAG1 fara buson de scurgere o vreme buna ca nu trebuie schimbat uleiul... pe principiul se schimba cutia sau "fill for life" Si-au venit in fire dupa ce le-au picat in teren.
                  Sunt de pe alta planeta.
                  Website Boutique Oils

                  Comment


                  • Originally posted by tudorart View Post
                    Sa zicem ca poate fi si din plastic galeata si nepatentata de Castrol. Problema e ca sistemele "dry sump" costa ele in sine mult, din cauza asta nu le avem acum.
                    Poate fi si avantajos ca poti sa cobori motorul mai jos sau sa pui in portbagaj uleiul sa contrabalansezi fata; sau daca ai aderenta prea buna in curbe sau nivel mic de ulei, nu mai poti ramane fara presiune.
                    Tudor, asa e.
                    in primul rand in clip e vorba de sistemul "dry sump", care e scump si care pentru persoanele care merg cumpatat ar fi o cheltuiala inutila.
                    o alta intrebare care mi-a ridicat-o acest clip a fost: Cum are loc completarea uleiului din moment ce e un cartridge?
                    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                    … Jazz do it ...

                    Comment


                    • http://www.autonews.com/article/2013...burning-defect
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • Aceeasi problema au avut-o si astia de la GM acum vre-o 8 ani. E multa injinereala la mijloc ca se tot raceste/contracta pistoanele care nu au explozie si nici segmentii nu au gaze sa-i inpinga din spate impotriva cilindrului. Asta combinat cu ulei subtire si cu tensiune mica in segmenti ca sa reduca pierderi de frecare iti da probleme de genul asta. Mai trebuie un pic de experienta pana sa mearga cum trebuie. GM n-am auzit sa mai aiba probleme...sunt curios cum au rezolvat problema.
                        Website Boutique Oils

                        Comment


                        • Originally posted by tudorart View Post
                          Apoi nemtii numai fac dinastea. Mercedes la fel...dinainte de 2000 si in plus si la cutie AT la fel. La cutia NAG1 i-au pus joja la loc dar acum la una din astealalte noi de 7vit cu dublu ambreiaj sau 9vit AT iti trebuie pompa speciala sa le bagi uleiul pe la busonul de golire de jos in sus. Au avut NAG1 fara buson de scurgere o vreme buna ca nu trebuie schimbat uleiul... pe principiul se schimba cutia sau "fill for life" Si-au venit in fire dupa ce le-au picat in teren.
                          Sunt de pe alta planeta.

                          Se poate folosi si o pompa normala de mana dar cam faci febra la 8-9 litri de bagat.
                          Inauntru in baie are ca un tub de vre-o 4 cm si nu permite uleiului sa curga.

                          Comment


                          • Originally posted by tudorart View Post
                            ...se tot raceste/contracta pistoanele care nu au explozie si nici segmentii nu au gaze sa-i inpinga din spate impotriva cilindrului. Asta combinat cu ulei subtire si cu tensiune mica in segmenti ca sa reduca pierderi de frecare iti da probleme de genul asta.
                            Merci de explicatii, personal suspectez uleiul subtire 0w20 ca fiind cauza principala dar cel mai probabil ca e un cumul de mai multi factori asa cum spui tu...printre care si uleiul.
                            PS: incepe sa devina enervant, tot ce-i ecologic este in detrimentul fiabilitatii.
                            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                            … Jazz do it ...

                            Comment


                            • Salut,
                              La ultimul schimb de ulei am trecut de la ulei Honda 5w30 SUA la ulei Redline 0w30.
                              E o diferenta foarte mare, motorul e mult mai silentios la ralanti si la pornire cand e rece.
                              Abia astept insa sa vad cum va sta consumul de ulei.
                              Honda Civic Sedan '08 ES A/T

                              Comment


                              • Salut dragi proprietrari de Honda...am o noua achizitie Accord 2.0 benzinar,an 2009....fiind la inceput v-as ruga prietenos sa ma indrumati cu privire la uleiul de motor pe care sa il folosesc. Masina are 130.000km iar fostul proprietar folosea ENEOS dar numai stie daca 0w/30 sau 10w/30. Care credeti ca ar fi mai indicat?...In alta ordine de idei va mai rog sa ma ajutati cu cateva magazine de unde pot sa achizitionez piese pentru schimb cum ar fi filtre, bucse etc. Una peste alta m-am ales cu masina ok doar ca trebuie sa ii schimb parbrizul ( este crapat) ...din cate am inteles ma respinge la RAR. VA multumesc pentru ajutor
                                Honda Accord Executive IX, 2.0 i-VTEC, Comfort M/T, Cobalt Blue Pearl (CU1/1)


                                "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai."

                                Comment

                                Working...
                                X