Atentie Valva PCV - Positive crankcase ventilation valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atentie Valva PCV - Positive crankcase ventilation valve

    eu am testat-o pe a mea si am gasit-o defecta, am cautat pe net si din cate am inteles eu cam asa stau lucrurile:

    -cand e defecta valva masina va consuma mult ulei si benzina, se va comporta prost la low rpm; teoretic mi se pare ca trebuie schimbata odata cu bujiile, deci cam in jur de 6-7-80000km... ea se poate strica evident mai devreme sau mai tarziu
    -valva e in forma de L, e localizata pe capacul motorului si are un furtun scurt (~20cm) care o leaga de intake manifold... se verifica la idle, trebuie sa faca un click cand strangi cu un patent de furtunul ei
    -valva lasa sau nu sa circule aer/presiune intre interiorul motorului si admisie, la idle si rpm mic se deschide iar la rpm mare sta inchisa; elimina gazele si reziduurile care scapa prin garnituri in interiorul motorului in urma arderii si daca e blocata tot rahatul ala strica compozitia uleiului
    -costa cam 20-30euro... la un magazin de piese mi-au cerut pe una originala 180ron, deci am luat de pe net din usa una la fel cu 16+10$
    -nu stiu cat de mult se verifica ea prin service-uri... deci frati hondari, in special cei cu masini mai vechi, cautati-va la PCV
    http://www.autozone.com/az/cds/en_us...rInfoPages.htm


    Last edited by gab1; 15-01-09, 12:06.
    ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

  • #2
    Si eu am schimbat-o pe a mea anul trecut. Pot sa-ti spun ca la service nici nu stiau de ea. M-am dus eu cu niste scheme de pe net si pana la urma au identificat-o. Oricum, la mine este amplasata in alta parte, e undeva spre baza motorului (in poze, e pe la capatul de jos al tevii spre care indica sageata). Am luat una originala de la Honda si nici nu a costat mult.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #3
      ce inseamna ca se comporta urat la low rpm ?!
      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • #4
        Dupa ce ai schimbat-o cum se misca motorul?
        Hondafan forever

        Comment


        • #5
          Originally posted by Achim View Post
          ce inseamna ca se comporta urat la low rpm ?!
          Cam ce face Accordul tau . Instabilitate a relentiului, ai impresia ca se opreste, chestii din astea. Verifica la Maintenance Schedule daca scrie de PCV Valve (inspect sau replace).

          Sorins, la mine nu s-a cunoscut mare lucru, am impresia ca am schimbat-o degeaba. O alta metoda de a verifica daca e buna, este sa o demontezi si sa o scuturi: daca zornaie, e buna, daca nu, e defecta. A mea zornaia. In mod normal, asa cu a zis si Gab1, schimbarea duce o functionare mai buna a motorului, mers mai rotund si un consum mai mic de ulei si combustibil.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #6
            pai din moment ce e imbacsita/blocata bine nu are cum sa fie... ea fiind ca un tampon intre aerul/presiunea dintre interiorul motorului si admisie.
            pe de o parte motorul se comporta prost (tremura, rpm instabil) dupa ce se incalzeste bine pt ca se aduna gaze (blow-by gases) si vapori de ulei in motor care nu sunt "aerisite" prin valva asta... valva lucrand mai ales la low rpm si idle (la high rpm fiind inchisa) e si normal ca pe zona asta sa poti simti ca motorul se comporta prost.

            pe de alta parte daca ramane semi-blocata cred ca si presiunea aerului din admisie e data peste cap... ECU sau altceva trebuie sa compenseze de fiecare data pierderea asta

            din cate am inteles eu, cel mai intalnit simptom e ca motorul mananca mai mult ulei si consuma mai multa benzina... motorul nu e "aerisit" bine pe dinauntru, temperatura creste, garniturile sufera, etc etc
            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorinrs View Post
              Dupa ce ai schimbat-o cum se misca motorul?
              n-am facut decat vreo 10km... nu prea am circulat cu ea de cand cu zapezile
              cat am mers astia 10km azi s-a simtit o imbunatatire... tremuratul aproape a disparut intre 1000-2000rpm si chiar se simte mai vioaie masina... sa fac in weekend un drum mai lung sa ma lamuresc mai bine
              Last edited by gab1; 15-01-09, 13:41.
              ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

              Comment


              • #8
                revin cu impresii dupa 140km in weekend...
                cu valva defecta la drumuri medii si mari motorul parca dadea semne de "oboseala" pe finalul drumului... acum cu ea schimbata trage la fel de bine pe tot parcursul drumului, iar trepidatul intre 1000-2000rpm a disparut 80%, apare doar cand nu sunt atent si nu o turez suficient cand plec de pe loc
                ramane sa mai vad daca scade consumul de ulei, ca ma tot miram ca il mananca cam repede... si scurgeri nu gaseam pe nicaieri.
                am mai gasit articole pe net in legatura cu valva asta, in care era indicat sa fie schimbata odata cu filtrul de aer, fiind cel putin la fel de importanta ca el... deci aveti grija
                Last edited by gab1; 19-01-09, 09:32.
                ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Delphi View Post
                  Cam ce face Accordul tau . Instabilitate a relentiului, ai impresia ca se opreste, chestii din astea. Verifica la Maintenance Schedule daca scrie de PCV Valve (inspect sau replace).
                  merci de pont kiar asa am sa fac pt ca exact la asta ma gandeam cand am pus intrebarea
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • #10
                    manual service

                    De unde ai manualul de service ?
                    Accord 2.2 i-CTDI Argintiu

                    Comment


                    • #11
                      Are cineva un cod OEM pentru PCV-ul de pe Civic 1.8 2013?

                      Comment


                      • #12
                        Intre timp am aflat:
                        17130PNDA01 – PCV VALVE
                        17131RNAA00 – PCV TUBE
                        9410914000 – WASHER

                        Comment

                        Working...
                        X