Ce benzina?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar la tine, la TypeR, nu scrie să bagi benzină de 98? Scrie de 95?
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Originally posted by hondaru View Post
      @raducu
      ECU relearning nu are nici o legatura cu maparea si parametrii de functionare ai motorului. Acesti parametrii sunt scrisi in memoria ECU si nu se modifica dacat cu interfata si soft dedicat. Doc poate sa te puna in tema. Colegul KMR a facut afirmatia ca o gluma. Eventual ai 2 ECU unul pe 95 si unul mapat ptr 98 sau mai mult si faci swap functie de benzina!

      Nu ma refeream la resoftare/chiptuning, ci la reinvatarea unor parametrii de catre ECU (cei de la ASKO zicea ca masina mea nu a fost lasata sa-si faca ECU setarea la parametri), asa ca vroiam sa vad daca este la fel ca la altele sau necesita o procedura mai speciala.

      Originally posted by PaulCCraciun View Post
      E tehnica aia cu incalzirea motorului inainte, dupa care oprit, scos siguranta ECU, astept 5-10 minute, remontat siguranta, pornit motor si asteptat 10 minute la relanti fara sa apesi acceleratia dupa care, un alt ignition off-on pentru a se rescrie parametrii ?
      Multumesc, acum m-am lamurit.

      Comment


      • "Deci exista si masini cu doua sau mai multe ECU? " Am spus ca sa faca swap adica sa le inlocuiasca unul cu altul nu ca are 2 simultan. Ar fi interesant de avut asa ceva si sa poti trece in mers de pe unul pe altul...nu-i imposibil!

        Aditivi: http://mycarneedsthis.com/the-best-o...s-and-reviews/ si aici: https://www.quora.com/Which-process-...er-of-gasoline
        Nu am folosit aditivi de "imbunatatire" din cei exemplificati asa ca nu stiu daca sunt doar placebo sau chiar fac treaba?!

        Colegul a intrebat ceva la obiect si specific forumistic s-a dus discutia in balarii...In privinta calitatii benzinei am patit-o pe pielea mea cu benzina Romaneasca vs Italia. Diferenta notabila nu doar placebo!
        Cea mai buna benzina?! Aia pusa de firma pe banii ei!

        Comment


        • Nu s-a dus deloc nimic în bălării. E totul ok, s-au pus informații din care fiecare trage învățămintele. Dacă nici nu mai faci presupuneri, e totul ok
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • Permite-mi sa cred ca e o greseala , am mai auzit de "aditivi" minune, de fapt era Nox sau ethanol pur, si este o diferenta enorma intre aditivi si octane booster, nu e aceeasi chestie, exemple de octane booster Metanol, Etanol, ETBE...etc (care sunt folositi larg in industrie in retetele de benzina de la pompa)

            Eu zic sa comanzi si sa bagi si sa ne impartasesti si noua experienta
            Last edited by FK2; 19-09-17, 17:07. Reason: Incomplete

            Comment


            • Discutia isi are rostul, ne mai cultivam si noi!
              ....

              Comment


              • Nici eu nu vad rostul unui asa zis octane booster. Asa cum bine zici ridicarea cifrei octanice nu se face cu un flacon de 15-20 USD ci prin cu totul alte metode. Pentru o masina normala de uz cotidian pentru ce as cumpara o benzina mai scumpa sau un booster daca constructorul recomanda sa zicem 95?! Personal cred ca e doar propaganda pentru comert. Pentru cei care merg la circuit e alta poveste cu toate ca si aici la nivel de amator iarasi am un semn de intrebare. La traficul din orasele Romanesti benzina care face ca motorul sa functioneze cat mai "rotund" si costa cel mai putin este cea mai buna.

                Comment


                • Octane Booster destul de destept de la AMSoil are tudorart. Dar folosit la masini de strada nu prea isi are rostul
                  O benzina de 95 buna gen Mol e arhisuficient. Nu toti sunt raceri pe strada
                  cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                  Comment


                  • asta cu alimentatul este la latitudinea fiecaruia, eu din principiu alimentez la OMV Petrom...si daca n-ar fi OMV Petrom ar fi Rompetrol, prefer produsele mele sa fie fabricate in tara, sa dau la oamenii din tara asta de munca, MOL are rafinarie in Ungaria, nu are unitate de productie in Romania

                    ca de altfel cumpar pe cat de mult gasesc (si caut) produse romanesti in supermarket, de ceva timp nu mai cumpar fructe si legume de import...decat daca nu gasesc romanesti, si cantitati mici

                    Comment


                    • Un Logan nu cumperi?

                      Tu crezi ca Mol Constanta aduce carburanti din Ungaria?

                      Comment


                      • Originally posted by corsaru View Post
                        Nu toti sunt raceri pe strada
                        Asta este o afirmatie complet irelevanta si fara mare legatura cu subiectul. De ce?

                        - daca diferenta exista, ea se simte si daca mergi cu 40 la ora, si cu 200, si la 2000rpm si la 7000rpm, deci nu doar pentru raceri
                        - daca diferenta nu exista, atunci nu conteaza ca esti racer

                        Toata lumea are doar "semne de intrebare", dar mai mult retorice si amesteca "racingul" cu "mersul pe strada" ca argument (?!) suprem. In esenta sunt acelasi lucru, masina se accelereaza si genereaza putere in urma unei scantei date de o curba de avans, iar pentru un motor de genul honda, mai ales cele mai sportive (compresie si turatie mare) este foarte posibil ca in anumite situatii benzina de 98 sa aduca un plus. Mai mult, detonatiile si ping-ul apar de obicei mai des in sarcini partiale si turatii mici , deci este posibil ca exact pe strada sa se vada ca o benzina rezista mai mult la detonatii.
                        ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                        Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                        Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                        Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                        Comment


                        • Eram la un pas sa iau Duster, desi nu e facut la noi, am zis ca pe cat posibil daca pot iau produse romanesti, la banii astia consider ca masina este o investitie in tine, iar Honda a avut castig de cauza, ai fi uimit sa MOL aduce in constanta din Ungaria, nu tot timpul poate...beneficiaza de cel mai ieftin transport, pe Dunare

                          Comment


                          • Eu pun 95 rompetrol sau mol, in cazuri de plimbare OMV. Petrom desi teoretic are aceeasi benzina ca OMV mi-am luat-o o data cu un 98 bagat din Baneasa si mi-a mers in suturi pana am terminat rezervorul, si nu e foarte placut.. de atunci sunt destul de fidel benzinariei si in cele mai multe cazuri si pompei .

                            Comment


                            • Shell Super 95

                              Uneori mai alimentez de la OMV sau Aral, tot cu Super 95. Si mai rar cu Shell V-Power.
                              In Ro: Petrom sau OMV.
                              Nu am remarcat niciodata vreo schimbare in comportamentul masinii, in functie de carburantul folosit.
                              “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                              Comment


                              • Originally posted by rezare View Post
                                Asta este o afirmatie complet irelevanta si fara mare legatura cu subiectul. De ce?

                                - daca diferenta exista, ea se simte si daca mergi cu 40 la ora, si cu 200, si la 2000rpm si la 7000rpm, deci nu doar pentru raceri
                                - daca diferenta nu exista, atunci nu conteaza ca esti racer

                                Toata lumea are doar "semne de intrebare", dar mai mult retorice si amesteca "racingul" cu "mersul pe strada" ca argument (?!) suprem. In esenta sunt acelasi lucru, masina se accelereaza si genereaza putere in urma unei scantei date de o curba de avans, iar pentru un motor de genul honda, mai ales cele mai sportive (compresie si turatie mare) este foarte posibil ca in anumite situatii benzina de 98 sa aduca un plus. Mai mult, detonatiile si ping-ul apar de obicei mai des in sarcini partiale si turatii mici , deci este posibil ca exact pe strada sa se vada ca o benzina rezista mai mult la detonatii.
                                si uite asa intra ecu in actiune, da in harta cu retardu' si scad performantele. dupa fiecare "experiment" am revenit la omv 100, care lasa avansul in pace
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X