Au Hondele noi filtru de benzina? Da au dar nu cum credeti voi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    īn cazul ăsta īnseamnă că īntrebarea din topic are şi un răspuns: DA
    Atenţie la motociclişti!
    '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

    Comment


    • #17
      Nu, stai putin, ca nu e asa. Daca te uiti aici, acolo unde la filtrul de benzina scrie N/S, (valabil pentru Civicurile din ultima generatie), la modelul meu recomanda un filtru. Scrie N/S doar la Civicurile de dupa 2001 si la Accordurile de dupa 1998. Inainte de asta era ca la toate masinile, filtrul de benzina era in spatele motorului. De asta eu l-am schimbat foarte usor.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #18
        1. Delphi tu ai injectie sau carburatie...?!?
        2. Sigur exista un filtru in rezervor si nu stiu cat de eficient ar fi de pus inca unul la motor, pentru ca daca e sa se infunde, s-ar infunda primul cel din rezervor, iar cel de la motor n-ar mai avea ce sa retina.
        3. Nu inteleg de ce vi se pare asa de anormal, pentru ca mai multe marci fac motoare asa. Cel putin la SLZ era la fel...si e motorul de Logan/Clio/etc.
        nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

        Comment


        • #19
          Originally posted by toto View Post
          1. Delphi tu ai injectie sau carburatie...?!?
          2. Sigur exista un filtru in rezervor si nu stiu cat de eficient ar fi de pus inca unul la motor, pentru ca daca e sa se infunde, s-ar infunda primul cel din rezervor, iar cel de la motor n-ar mai avea ce sa retina.
          3. Nu inteleg de ce vi se pare asa de anormal, pentru ca mai multe marci fac motoare asa. Cel putin la SLZ era la fel...si e motorul de Logan/Clio/etc.
          1. Demult nu m-am mai amuzat asa.
          Am injectie, PGM-FI, 16 valve, SOHC VTEC-E. Aici se vad supapele (alea cu arculete) si in spate sistemul de injectie.

          2. Pentru ca motoarele pe injectie sunt mai sensibile la mizerii din benzina, chiar de dimensiuni foarte mici. Vorbesc acum din ce am vazut cu ochii mei, pentru ca am mai schimbat o pompa de benzina la un Civic. Filtrul ala de la pompa este de fapt o sita, care nu e foarte deasa, asa ca ala de fapt retine gunoaiele mari, care ar putea afecta pompa. Filtrul de benzina (ti-l arat daca ne intalnim vreodata) este pusa inainte de injectoare, in principal ca sa filtreze micile particule de mizerie si impuritati. Injectoarele au un diametru foarte mic si pot fi usor afectate chiar de mici mizerii.

          3.
          3.a. Ce este SLZ?
          3.b. Uite pe Wiki de ce ni se pare ciudat. Filtrul din prima poza e foarte asemanator cu al meu.

          LE: filtrul de benzina arata cam asa sau asa.
          Delphi
          Super Moderator
          Last edited by Delphi; 30-09-08, 14:06.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #20
            eu schimb filtrul de benzina o data pe an ( 30 - 35.000 km ) ... poate o sa ziceti ca e prea repede , dar la ce gasesti in el dupa un an ... mai ca imi vine sa-l schimb mai des .
            civic EM2

            Comment


            • #21
              Atentie, filtrele de benzina puse intre pompa si motor mai au si rolul de a retine APA. Filtrul de la rezervor nu este indeajuns de des ca sa faca asta.
              Din cate stiu eu, apa nu este la fel de fluida ca benzina avand tensiunea superficiala ceva mai mare, astfel incat nu poate trece prin spatii ata de mici prin care benzina poate.
              Tinand cont ca injectoarele au duzele foarte fine, particulele de apa ar putea infunda aceste duze. Nu le defecteaza efectiv dar le infunda iar de aici se poate ajunge la defectarea pompei de presiune in unele cazuri sau a sistemelor piezoelectrice de injectie din alte cazuri.

              Tin minte ca la vechea mea dacie care era pe carburator s-a infundat la un moment dat un jigler din cauza apei. Cu toate ca orificil jiglerului era destul de mare, s-a format acolo ceva alb si nasol (initial aveam impresia ca e sapun) din cauza maestecului de apa, vapori de benzina si aer.

              Probabil ca la astea noi exista un astfel de filtru la gura de absorbtie din rezervor sau prin pompa de benzina.. pana mea, dau si eu cu presupusul.
              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

              Comment


              • #22
                SLZ = Solenza

                @adiantonie... pai nu ti-ai pus problema sa schimbi furnizorul de benzina???
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #23
                  desi folosesc numai omv sau petrom , am incercat de cateva ori sa pun si altceva ( rompetrol , mol ) dar stii cum e ... fugi de dracu dai de tacsu' .
                  civic EM2

                  Comment


                  • #24
                    Si uite asa discutia se duseeee ... departe

                    La Hondele noi (dupa 2001/2/3) a schimbat cineva filtrul ala, sau sita ce e el din rezervor? La 100.000 sau 120.000km ... neinteresant. L-a schimbat cineva? (la propriu)

                    Comment


                    • #25
                      eu la diesel am pus doar Mol si filtrele erau perfect curate. Acum pun Top 99+ pe benzinara, dar daca ar fi apa la fitru as trece la Efix sau Mol Evo.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Delphi View Post
                        Nu, stai putin, ca nu e asa. Daca te uiti aici, acolo unde la filtrul de benzina scrie N/S, (valabil pentru Civicurile din ultima generatie), la modelul meu recomanda un filtru. Scrie N/S doar la Civicurile de dupa 2001 si la Accordurile de dupa 1998. Inainte de asta era ca la toate masinile, filtrul de benzina era in spatele motorului. De asta eu l-am schimbat foarte usor.
                        stau, stau

                        īntrebarea era: "Au Hondele noi filtru de benzină?" iar răspunsul este "DA, RTFM"

                        ce spui tu ţine de cum se umblă la el ceea ce e altceva
                        N/S văd că scrie acolo că nu se repară fără dezasamblare; ce-o fi īnsemnānd asta nu ştiu că nu mă pricep.

                        @andreicsa nu cred că are cineva 120.000km cu un Civic ultima generaţie; iar primul care-i va avea va avea o ceartă cu inteligenţii de la serviceul NuşCare care au zis cuiva că nu are Civiul aşa ceva

                        serios, scrie negru pe alb īn cartea de service că se schimbă.
                        Atenţie la motociclişti!
                        '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

                        Comment


                        • #27
                          Si dovada din carte
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Si la Accord e la fel, si din astea sunt din 2003 pe piata. Mie mi s-a zis in service Honda ca nu exista filtru deloc (o idiotenie). Ma gandeam ca poate macar un Accord a trecut de 120.000km.

                            Cat despre ce benzina punem, ce filtru se schimba la diesel sau la un civic din 2001 ... nu cred ca are nici cea mai mica legatura.

                            Comment


                            • #29
                              Uite, mai au si altii aceasta dilema: link

                              LE: Deci, pana acum ne-am lamurit ca are un filtru, care este pe undeva pe la rezervor, si care se recomanda a se schimba la 120.000 km, desi mecanicii spun ca nu are de loc . Eu unul as fi foarte curios sa stiu cum este facut acest filtru care rezista atat de mult, cand in mod normal, la filtrele clasice Honda recomanda inlocuirea la 40.000 km.

                              Daca are cineva si Manualul de la Civic sau Accord din ultimele generatii sa caute si sa faca un scan de la partea cu filtrul de benzina, cred ca ne-am lamuri definitiv.
                              Delphi
                              Super Moderator
                              Last edited by Delphi; 30-09-08, 14:28.
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Delphi View Post
                                1. Demult nu m-am mai amuzat asa.
                                pai tu crezi ca am facut tabel cu ce are fiecare pe aici sau ca stiu toate modele...?!?

                                intrebam pentru ca am auzit si teoria ca la motoarele cu injectie sau pompa in rezervor nu prea poti sa pui acelasi tip de filtru de benzina ca la daciile mai vechi (pe care le-a dat cineva exemplu)...si asta pt ca deja pana in injectoare exista deja o presiune pe circuit, furnizata de pompa...

                                da SLZ = Solenza...si la ea in 3 ani jumate n-am avut nici o problema de acest fel...si tot fara filtru.
                                de asta nu inteleg ingrijorarea si ipotezele de aici pe care eu le asemuiesc cu drobul de sare...!!! dar poate n-am inteles eu totul...
                                ma gandesc ca japonezii au luat asta in calcul si daca au ajuns la concluzia ca riscul/probabilitatea unei defectiuni datorate lipsei acestui filtru e unul foarte mic...nu l-au pus. n-am auzit pe nimeni sa se planga de asta sau sa fi avut vre-o problema...chiar si la benzina noastra.
                                daca riscul de care vb mai sus este acelasi cu unul de a fi nimerit de un glont, banuiesc ca din acelasi motiv nu ne-au armat masinile...

                                oricum, e tare (fun) teoria ca de aia tremura la relanti...si ar tine apa daca n-am tine cont de faptul ca unele fac de noi asa (sau mai ales cand sunt noi), atunci cand aceste filtre sunt luna...!!!

                                pleaseeeeeeee...
                                nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                                Comment

                                Working...
                                X