“08 Honda FR-V 1.8L - VSA si triunghiul galben aprins!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • “08 Honda FR-V 1.8L - VSA si triunghiul galben aprins!

    Salut,
    Am o Honda FR-V 1.8 i-VTEC ( 2008) iar duminica trecuta am fost la iarba verde si am vrut sa fac o plecare din rampa pe iarba, dupa ce mi-au patinat putin rotile a intrat VSA-ul automat dar dupa aceea nu mi sa mai stins eroarea din bord. Am verificat sigurantele, Am luat bornele de la baterie, Am fost la 2 testere si nimeni nu a gasit nici o eroare stocata in ecu.
    Masina functioneaza perfect doar ca am cei 2 martorii aprinsi in bord si VSA-UL este deactivate.
    A mai intanpinat cineva asemenea problema?
    Last edited by hondatu; 23-02-21, 13:45.

  • #2
    ABS-ul funcționează?

    Ma gāndesc ca ai rupt vreunul din senzorii de la roti.

    Comment


    • #3
      daca ai probleme cu unitatea VSA imi spui si o sa iti dau numar de telefon din UK unde le repara, trimit unitate etc etc ...

      Comment


      • #4
        Triunghiul galben a ramas si la mine aprins dupa o frana violenta si s-a dovedit ca aveam discurile de frana fata la limita maxima a uzurii.
        Nu s-a stins martorul din bord decat cand am inlocuit discurile de frana.
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • #5
          Abs-ul functioneaza, doar VSA-ul este inactiv.
          Discurile pe fata sunt in stare buna.
          Am incercat sa fac si un self test cu agrafa pe pinul 4 si 9 al mufei obd2 si martorul abs sa aprins de 10 ori la intervale lungi si la intervale scurte deloc.
          Last edited by oazen; 22-05-18, 14:32.

          Comment

          Working...
          X