Problema "Check Engine" Accord 2009-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema "Check Engine" Accord 2009-2016

    Salutare tututor!

    Sunt nou pe acest forum si imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli (in cazul in care nu am postat unde trebuie).

    Ieri, in drum spre Bucuresti, venind de la Moeciu, pe la jumatatea drumului mi s-a aprins un martor in bord numit check engine cu semnul de la motor, am oprit, am verificat.. (de parca sunt mecanic sa imi pot da seama) insa nimic suspect, masina trage la fel de bine.. astazi ii schimb placutele si cel mai probabil o voi duce la un mic test sa vedem de ce nu a disparut nici pana acum eroarea. sa fie oare de la benzina? ca am combinat 2 tipuri (de la rompetrol popesti cu omv baneasa).

    Daca ati mai patit asa ceva va rog sa ma sfatuiti cu ce ar fi de facut atat pe post cat si in privat.

    Multumesc,

    Cristian

  • #2
    salut, mie o singura data mi s-a aprins martorul check engine, si a trebuit completat cu ulei.
    '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
    Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

    Comment


    • #3
      Lipsa de ulei nu are indicator dedicat?
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #4
        sincer nu stiu, dar stiu ca acel martor "check engine" era legat si de consumul de ulei. Ma asteptam la asta, ca folosisem Eneos Sustina, si mersesem turat suficient de mult.
        '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
        Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

        Comment


        • #5
          Originally posted by ady_uaic View Post
          salut, mie o singura data mi s-a aprins martorul check engine, si a trebuit completat cu ulei.
          Nu are treaba indicatorul Check Engine cu uleiul/ consumul de ulei. Pentru ulei exista (la modelele mai noi) 2 martori: unul portocaliu care vizeaza nivelul si unul rosu, care vizeaza presiunea uleiului. Ultimul in general e destul de grav daca se aprinde si poate avea legatura cu nivelul scazut de ulei, dar nu numai asta.

          Check Engine e cel mai des legat (la o masina care functioneaza corect) de sondele lambda/ catalizator etc sau de aprindere. Deci poate avea legatura si cu benzina folosita, da. Cel mai bine mergi la service sa citeasca codul de eroare, si atunci vezi exact de unde e.
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #6
            xander exista si posibilitatea sa fi fost martor de ulei, dar eu tin minte totusi ca a fost check engine. Posibil sa ma insel, sau sa fie diferit dupa CU2 AT 2009.
            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

            Comment


            • #7
              La CU2 sigur scrie Check oil level daca asta e problema.
              Check engine apare, dupa spusele unor colegi de forum, cand folosesti benzina cu CO mai mare de 95, desi la mine nu a fost cazul.
              Last edited by CatalinP; 20-11-17, 14:35.

              Comment


              • #8
                atunci ma lasa memoria se pare , probabil imi aparuse check oil in cazul asta . my bad.
                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                Comment


                • #9
                  Originally posted by CatalinP View Post
                  La CU2 sigur scrie Check oil level daca asta e problema.
                  Check engine apare, dupa spusele unor colegi de forum, cand folosesti benzina cu CO mai mare de 95, deci la mine nu a fost cazul.
                  Da, eu am avut "Check Engine" aprins la CL7 care a necesitat inlocuirea unei sonde lambda, din spusele celor de la ASKO din cauza aditivilor din benzina de 100. De atunci folosesc exact ce scrie in carte: 95 in CL7, FN2, Mercedes, Suzuki si 98/100 in ATR. Cand "simt nevoia" le mai rasfat cu 100, dar nu ca regula generala.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #10
                    Salutare! Am revenit cu o diagnoza, si-anume, sonda lambda, eu avand Gaz si Benzina, de la trecerea de pe Benzina pe Gas imi apare acel martor.. masina a fost testata, motorul nu are nimic (slava cerului). In schimb avand 130k, mi-au spus ca trebuie sa iau in considerarea schimbarea ambreiajului.. ca deja se apasa greu pedala de la ambreiaj.

                    Comment


                    • #11
                      Cei care aveti trapa la masina.. personal s-a umflat cauciucul de pe margine.. apa nu intra, in schimb ma gandesc ca iarna este aproape si nu as vrea sa se agreveze intr-un fel sau altul situatia.. unde se poate remedia asta? Inca o chestie, mi s-a furat bara cromata din cele 3 de la grila din fata (dulce Romanie) pe net nu am gasit niciunde sa achizitionez nici macar grila cu toate cele, daca stiti ceva mi-ar prinde bine un ajutor. Multumesc din suflet!

                      Comment


                      • #12
                        Pentru trapa exista recall oficial si topic aici pe forum. Mergi la un dealer si vezi daca seria de sasiu se califica pentru inlocuire.

                        Comment


                        • #13
                          Chiar daca masina mea este din vara anului 2009?

                          Merci

                          Comment


                          • #14
                            Nu era recall, s-au schimbat pe garanție. Poți suna dar pierzi timpul.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #15
                              Ce nu e clar in ce am scris?

                              Care garantie? Masina mea iesise si din garantia extinsa atunci cand s-a inlocuit trapa la Asko. Si a fost recall in toata Europa, s-au calificat anumite serii de sasiu. Sunt detalii aici pe forum.


                              Si ornament tot la dealer gasesti.

                              Comment

                              Working...
                              X