Salut, am constatat de mult timp o problema care incet incet a devenit apasatoare: destul de des dupa ce franez (la semafor de ex) scade relanti-ul si isi revine , cateodata o da in balbaiala si stand la semafor cu piciorul pe frana (Civic 8 1.8 I-shift). Aveti idee de unde ar trebui sa o apuc? (am sesizat ca daca o scot pe neutru la viteza mica si o las sa se opreasca fara sa actionez frana.....nu mai face).
Honda Civic 1.8L i-Shift (Mk8) - Probleme relanti la franare.
Collapse
X
-
De obicei cand cupleaza compresorul AC ai fix simptomul asta, ceea ce nu e ingrijorator, e ceva normal. Urmareste pista asta. Altfel, o verificare la service fie te va lasa sa dormi linistit noaptea, fie te va pregati de costuri .
Suplimentar, verifica la service daca ai ultimul update la cutie / i Shift.'07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown
"Binele o duce rau in Romania"
-
Cred ca ai o problema de etanseitate la servofrana si/sau conexiunea cu galeria de admisie. A/C-ul scade un pic turatia cand intra compresorul in functiune dar revine la normal la decuplarea sistemului.
Vacuumul din galeria de admisie e proportional cu turatia iar necesarul de vacuum la servo este de asemenea proportional cu forta necesara de aici si inconstanta cu care relantiul variaza functie de cum franezi. Incearca sa folosesti mai mult frana de motor pana solutionezi problema. E posibil sa ai doar o supapa de sens blocata. Un service iti poate face o diagnoza rapida pe partea de vacuum a neetanseitatilor.
Comment
-
Salutare si multumesc tuturor pt sfaturi, spre rusinea mea nu am reusit sa ajung in service cu masina dar am constatat ca fluctuatia turatiei la relanti apare doar cand sunt pe modul A (auto) , daca scot in neutru nu face indiferent daca tin sau nu piciorul pe frana. Repet, am I-shift si am schimbat kitul ambreiaj si lichidul la cutie in mai (am facut doar 5-6 mii de km de atunci si oricum facea mai demult). Din pacate sunt mai tot timpul plecat dar o sa-mi fac timp pt solutionarea problemei .....daca aveti vreo sugestie va multumesc anticipat.
In momentul de fata daca vreau sa evit fluctuatiile scot in neutru inainte sa se opreasca masina si revin in Auto cand plec de pe loc dar oricum stiu ar trebui sa debraieze cand se opreste si este frana apasata.
Comment
-
Catau si eu am constatat acest fenomen. Ce-i drept ca nu mai conduc de mai bine de 1 an civic-ul (il conduce sotia), insa cand am mai mers si eu cu ea am observat o scadere brusca a turatiei (gen de la 1000rpm la 5-600 rpm) pe perioada de franare chiar inainte sa se opreasca. Plus ceva variatii la ralanti (dar astea au fost mereu de la AC si cred ca e normal). Si eu am avut ambreiajul schimbat anul trecut parca. In ianuarie va trebui sa fac si ITP si revizie asa ca sper sa gasesc o rezolvare.2008 Honda Civic 5d i-shift
Comment
Comment