Salut,
Sa va cer parerea, mentionez ca nu prea ma pricep . Am o Honda Civic 2005 executive 1.6 benzina. In urma cu 2 saptamani am avut o problema, mi s-a ridicat apa la motor la maxim, am mers aproximativ 2-3 km cu masina asa neputand accelera ( am mers atat de mult pt ca nu am avut unde oprii ). M-a tractat un "mecanic" care dupa ce s-a uitat la motor, mi-a zis ca a cedat pompa de apa si ca s-ar putea sa mi se fi calat motorul... Am schimbat pompa de apa si inca 2 chestii de la motor ( 2 din 4, nu stiu exact cum se numesc ). A doua zi Am plecat cu masina, am ajuns acasa (6-7 km) totul bine. Am plecat la serviciu, iar dupa vreo 15 km de mers, iar se ridica apa la maxim, am continuat cu opriri scurte de 5-10 minute sa se raceasca motorul pana am ajuns la o spalatorie unde am putut oprii sa ma uit la motor, furtunul de jos de la termostat cazut , din cele doua furtune ale termostatului, unul era foarte foarte fierbine iar celalalt foarte rece. Am fost la alt mecanic care in prima faza mi-a zis ca s-a dus motorul, deoarece acesta arunca toata apa pe care i-o puneam afara si ca e terminat... dupa care i-am zis de faza cu furtunele de la termostat, de ce e unul fierbinte si altul rece..., in fine, si-a dat si el seama ca e termostatul blocat, l-a scos, a pus apa cred ca 10 litrii pentru ca o tot scuipa afara. Dupa care mi-a zis ca am avut noroc, ca motorul e ok.
Ce vreau sa intreb este daca sa mai tin masina asa sau sa o dau ? Adica nu as vrea sa ma lase motorul in cateva luni.
Mentionez ca acum masina merge fara termostat, merge foarte ok, trage perfect, insa mi s-a aprins martorul check engine la cateva zile dupa ce am mers fara termostat...
Multumesc! Sper ca m-am exprimat bine.
Sa va cer parerea, mentionez ca nu prea ma pricep . Am o Honda Civic 2005 executive 1.6 benzina. In urma cu 2 saptamani am avut o problema, mi s-a ridicat apa la motor la maxim, am mers aproximativ 2-3 km cu masina asa neputand accelera ( am mers atat de mult pt ca nu am avut unde oprii ). M-a tractat un "mecanic" care dupa ce s-a uitat la motor, mi-a zis ca a cedat pompa de apa si ca s-ar putea sa mi se fi calat motorul... Am schimbat pompa de apa si inca 2 chestii de la motor ( 2 din 4, nu stiu exact cum se numesc ). A doua zi Am plecat cu masina, am ajuns acasa (6-7 km) totul bine. Am plecat la serviciu, iar dupa vreo 15 km de mers, iar se ridica apa la maxim, am continuat cu opriri scurte de 5-10 minute sa se raceasca motorul pana am ajuns la o spalatorie unde am putut oprii sa ma uit la motor, furtunul de jos de la termostat cazut , din cele doua furtune ale termostatului, unul era foarte foarte fierbine iar celalalt foarte rece. Am fost la alt mecanic care in prima faza mi-a zis ca s-a dus motorul, deoarece acesta arunca toata apa pe care i-o puneam afara si ca e terminat... dupa care i-am zis de faza cu furtunele de la termostat, de ce e unul fierbinte si altul rece..., in fine, si-a dat si el seama ca e termostatul blocat, l-a scos, a pus apa cred ca 10 litrii pentru ca o tot scuipa afara. Dupa care mi-a zis ca am avut noroc, ca motorul e ok.
Ce vreau sa intreb este daca sa mai tin masina asa sau sa o dau ? Adica nu as vrea sa ma lase motorul in cateva luni.
Mentionez ca acum masina merge fara termostat, merge foarte ok, trage perfect, insa mi s-a aprins martorul check engine la cateva zile dupa ce am mers fara termostat...
Multumesc! Sper ca m-am exprimat bine.
Comment