Mers fara apa la motor cu ´05 Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers fara apa la motor cu ´05 Civic

    Salut,
    Sa va cer parerea, mentionez ca nu prea ma pricep . Am o Honda Civic 2005 executive 1.6 benzina. In urma cu 2 saptamani am avut o problema, mi s-a ridicat apa la motor la maxim, am mers aproximativ 2-3 km cu masina asa neputand accelera ( am mers atat de mult pt ca nu am avut unde oprii ). M-a tractat un "mecanic" care dupa ce s-a uitat la motor, mi-a zis ca a cedat pompa de apa si ca s-ar putea sa mi se fi calat motorul... Am schimbat pompa de apa si inca 2 chestii de la motor ( 2 din 4, nu stiu exact cum se numesc ). A doua zi Am plecat cu masina, am ajuns acasa (6-7 km) totul bine. Am plecat la serviciu, iar dupa vreo 15 km de mers, iar se ridica apa la maxim, am continuat cu opriri scurte de 5-10 minute sa se raceasca motorul pana am ajuns la o spalatorie unde am putut oprii sa ma uit la motor, furtunul de jos de la termostat cazut , din cele doua furtune ale termostatului, unul era foarte foarte fierbine iar celalalt foarte rece. Am fost la alt mecanic care in prima faza mi-a zis ca s-a dus motorul, deoarece acesta arunca toata apa pe care i-o puneam afara si ca e terminat... dupa care i-am zis de faza cu furtunele de la termostat, de ce e unul fierbinte si altul rece..., in fine, si-a dat si el seama ca e termostatul blocat, l-a scos, a pus apa cred ca 10 litrii pentru ca o tot scuipa afara. Dupa care mi-a zis ca am avut noroc, ca motorul e ok.

    Ce vreau sa intreb este daca sa mai tin masina asa sau sa o dau ? Adica nu as vrea sa ma lase motorul in cateva luni.
    Mentionez ca acum masina merge fara termostat, merge foarte ok, trage perfect, insa mi s-a aprins martorul check engine la cateva zile dupa ce am mers fara termostat...

    Multumesc! Sper ca m-am exprimat bine.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 11-08-16, 14:01.

  • #2
    Nu am înțeles partea cu al doilea mecanic, adik a scos termostatul si tot arunca apa? Nu e ok deloc, inseamna ca ai garnitura de chiulasa dusa. Martor bord aprins, missfire pe un cilindru intra apa in el. Fă si un test de compresie.

    Trimis de pe al meu GSmart Akta A4 folosind Tapatalk
    GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

    Comment


    • #3
      Pentru check engine pune un tester pe ea sa vezi ce eroare are. Apoi trebuie pus un termostat nou pt ca nu este ok sa mergi fara termostat.

      Comment


      • #4
        Daca a urcat apa in motor la maxim, ai fiert deja motorul.La modelele din 2001-2005 este o problema destul de des intalnita,ai nevoie de un termostat nou iar daca creste iar temperatura solutia este sa rectifici chiulasa sau/si blocul motor.
        Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
        Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
        Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
        Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

        Comment


        • #5
          Probabil e dusa chiulasa. Iar legat de mentalitatea asta "Ce vreau sa intreb este daca sa mai tin masina asa sau sa o dau ? Adica nu as vrea sa ma lase motorul in cateva luni.", prefer sa nu comentez... Clasic romanesc!
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #6
            se verifica simplu cu tester de garnitura chiulasa, daca e arsa sau nu garnitura de chiulasa , ce detecteaza CO2 in gazele emanate din vasul de expansiune , si se face cu marker separat pt diesel separat pt benzina)
            https://www.youtube.com/watch?featur...&v=gZnc4jEuKgc
            asa arata testerul http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=143

            sau mai poti avea arsa siguranta sau releul de la AC sau sa nu iti mearga sonda de temperatura apa din chiulasa- verifica mai intai sa nu ai contacte imperfecte.

            Vorbeste cu userul DJ05FMX, il cauti pe forumuri, omul e mecanic foarte bun,are service propriu din cate stiam cu ani in urma. Este in Craiova. Datele lui de contact sunt yahoo mess: gstemate , telefon 0767108516

            Ca o paranteza, CODURILE ANTIGEL si normele pt constructori auto autoturisme.
            http://www.glysantin.de/fileadmin/Fi...ovals_A4_e.pdf
            Glynsantin se amesteca cu apa distilata, in proportie de 1:1. Se gaseste la autolux

            Antigelul se schimba obligatoriu la maxim 5 ANI si trebuie sa aiba densitatea de inghet de minim -35grd celsius 365 zile pe an deoarece el antigelul la densitatea asta are rol antinghet pana la -35grade C , ,antifierbere la peste 120grd C si anticoroziune .Antigelul la nivel de service profesionist se masoara numai cu refractometrul, la nivel de hobby merge si cu un densimetru de calitate. Cel mai bun antigel din lume este EVANS.....PT CA NU CONTINE APA. Se gaseste la racingnick.
            corsaru
            Senior Member
            Last edited by corsaru; 09-08-16, 13:12.
            cel mai taran taran, este taranul de la oras !

            Comment


            • #7
              Daca face asa : https://www.youtube.com/watch?v=4zJVe40wRR8 inseamna ca e garnitura arsa sau chiulasa stramba.
              Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
              Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
              Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
              Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

              Comment


              • #8
                A avut curaj baiatul ala care a filmat.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sfaturi. In primul rand eu sunt in Anglia cu masina
                  Pentru ghela : Cand am fost la al doilea mecanic, cel care in prima faza imi zisese ca e dus motorul, dupa ce a scos termostatul si a inceput sa puna apa, motorul fiind foarte incins o tot arunca afara, a continuat sa puna apa vreo 2-3 minute sa zic (arunca apa ziceai ca e fantana arteziana), mecanicul mi-a zis ca e normal sa faca asa, ca practic acum ''suge apa'' ca nu mai are deloc..., dupa care a fost ok, apa nu mai fierbea, motorul mergea frumos... Atunci mi-a zis ca am avut noroc, ca motorul e ok... s-a uitat la ulei sa vada cred daca are apa in el, a fost ok.
                  Am aproape o luna de cand merg cu masina, merge foarte bine acum, cu toate ca ma enerveaza ca temperatura apei sta jos. O sa pun termostatul zilele astea.
                  Am uitat sa zic atunci, mi-a pus si testerul, numai ca mie mi s-a parut ca era cam pocnitoare testerul, in fine, i-a dat eroare ceva in legatura cu presiunea . O sa ma duc zilele astia la un mecanic roman pe care l-am gasit acum, sa imi puna testerul pe ea sa vad ce zice.

                  Pentru bigfoot23ro : frate pai in video ala nu se intampla mai nimic pe langa cum facea a mea , la mine facea mult mai rau cand turna apa

                  Oricum va multumesc pt sfaturi

                  Comment


                  • #10
                    Înseamnă că ai scăpat ca prin urechile acului. Mare atenție pe viitor. M-am lămurit acum. Era normal să fie fântâna arteziană, cu motorul încins să torni apa rece e super.

                    Trimis de pe al meu GSmart Akta A4 folosind Tapatalk
                    GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                    Comment


                    • #11
                      Mda, sper sa fii scapat. Am citit pe unele forumuri, in general nu la honda neaparat, ca la astfel de intamplari motorul o mai duce cateva luni si nu mai are putere dupa...gen. Eu ma gandesc in decembrie sa vin cu ea acasa, ador masinuta asta

                      Comment


                      • #12
                        Ai avut parte numai de mecanici de'' top'' , cum frate sa torni apa rece intr-un motor fierbinte si sa te mai mire ca ai fantana arteziana ?? daca motorul ala mai merge in parametrii dupa ce va fi puns la punct ,atunci honda face cele mai bune motoare din lume .
                        Imi pare rau de necazul tau ,Succes .

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ce va fi pus la punct ? Pai ce mai trebuie pus la punct ? Adica el merge ''la rotund'' acum, trage foarte bine, imi consuma cam 7 mixt, nu scoate fum ... ce ar trebui pus la punct ?

                          Comment

                          Working...
                          X