Consum ulei la Civic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    bad post
    Last edited by corsaru; 10-07-17, 20:39.
    cel mai taran taran, este taranul de la oras !

    Comment


    • #92
      de sters
      Last edited by vtin; 10-07-17, 20:43.

      Comment


      • #93
        Check engine check oil level...mi-a scazut nivelul la ulei in conditia in care de la ultima revizie (acum 2 luni) am facut 6800 km.La ultima revizie am pus ulei Castrol edge cu filtru de particule..ieri cand mi s-a aprins in bord mesajul eram pe A2 si de frica am oprit la benzinaria Omv si am pus 400 gr de ulei Omv 5W-30 . Care ar putea fi cauzele acestui fenomen? Se intampla ceva daca am pus alt ulei?

        Comment


        • #94
          Nu e nimic de speriat, asa se intampla la motoarele diesel de 2.2, cam dupa 5-6000 km, scade nivelul uleiului pe la jumatatea jojei si trebuie completat cam 4-600 ml.

          Consumul asta mai depinde si de ulei, iar faptul ca ai pus o alta marca de ulei nu e nicio nenorocire, dar in general e bine sa completezi cu acelasi ulei cu care ai facut schimbul, in sensul ca e bine sa ai un litru in plus, pentru eventuale completari intre schimburi (schimb recomandat la 10k km, mers preponderent in oras).

          Pentru motorul asta, ideal e uleiul Honda 0w30, dar poti incerca si alte marci, cu aceeasi specificatie.
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • #95
            Multumesc frumos ro861

            Comment


            • #96
              Salut,
              Am si eu o problema cu consumul de ulei.
              Este vorba despre un Civic 1.8, din 2012. Masina am luat-o in mai cu 88000km, cu ultima revizie facuta la 79000km, in 2018 februarie (dupa cartea de service).
              Dupa o luna (aprox 1000km) am observat ca scade nivelul de ulei, m-am dus la reprezentanta Honda din Oradea, care a schimbat uleiul si filtrele. Au bagat ulei 5w30 Total.
              Am urmarit nivelul de ulei pe joja, dar nu era nici o imbunatatire, si dupa 500km, iar am primit mesaj pe bord ca nivelul de ulei este scazut.
              Majoritatea drumurilor sunt scurte, 4-5km, in oras, rar drumuri mai lungi.
              Sub masina nu am observat nici o urma de ulei.
              Stil de condus absolut relaxat, fara accelerari, si fara mers constant la turatii mari.
              Motorul merge perfect, porneste la prima cheie, fum nu este deloc.
              Am facut testul de noxe, care a dat rezultate bune.
              Cei de la reprezentanta zic ca aceste teste nu sunt relevante, si nici testul de compresie nu ne-ar spune mai mult si singura solutie e sa desfaca motorul si numai asa poate sa-mi faca un diagnostic. Asta mi se pare cam drastic.
              Aveti ceva idei ce as mai putea incerca inainte de a ma atinge de motor?
              Mersi anticipat.

              Comment


              • #97
                Din nefericire, ai luat o mare teapa, un motor care ori nu a fost intretinut deloc, ori a mancat forja la rece de l-a innebunit. Asta e.
                Din punctul meu de vedere, singura varianta este desfacerea motorului, exact cum ti-au spus si la reprezentanta. Sa te apuci sa bagi uleiuri groase, aditivi si alte prostii e pierdere de timp si de bani.
                '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
                '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
                '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

                Comment


                • #98
                  Daca compresia este masurata corect tot este o indicatie. La cantitatea de ulei consumata in timp asa de scurt ar trebui ca fumul sa fie albastrui din cauza uleiului ars. Daca il pierde pe undeva e alta poveste, dar zici ca nu se vede nimic....eu as mai cere cateva pareri pana la desfacerea motorului, ce s-a folosit la prim montaj este cu mult superior oricaror altor piese chiar oem

                  Comment


                  • #99
                    Am mai auzit o poveste tot aici pe forum cu un Accord TypeR care manca ulei în draci și nu îi găsea cauza. Fum nu scotea, compresia era bună, ulei nu pierdea vizibil pe nicăieri dar totuși umbla omul cu ulei după el ca mereu era nevoie de completare și nu cred ca se pune problema ca motorul sa fi fost neglijat și privat de schimburi de ulei la timp. Înainte de desfacerea motorului se vorbea de o inlocuire a simeringurilor de supape pentru a încerca rezolvarea problemei. Nu știu ce s-a mai întâmplat cu mașina ca a fost cumpărată de către altcineva de pe forum care nu e asa deranjat de consumul de ulei. Deci ar mai fi câteva ceva de investigat pana la desfacerea motorului. Succes

                    Comment


                    • Daca sunt segmentii coxati si deci imobili, poti sa ai consum de ulei chiar daca nu sunt uzati mult. Exista solutii de decoxare fara desfacerea motorului dar ai nevoie de un mecanic inteligent, flexibil si bine intentionat...sau sa pui tu mana. De obicei se introduc in cilindru prin gaura bujiei. In unele cazuri trebuie sa schimbi uleiul dupa operatiunea asta si de obicei rezultatele sunt tot mai bune dupa repetarea procesului de cateva ori...sau nu sunt rezultate pt ca nu e deloc problema aia. Bafta
                      Website Boutique Oils

                      Comment


                      • Va multumesc pentru raspunsuri.
                        Intre timp am luat legatura cu primul proprietar al masinii, care zice ca din primul moment a avut consum de ulei, dar nu l-a interesat prea mult si nu stie (sau nu vrea) sa-mi spuna nici aproximativ cat. Am sunat si la service-ul unde a fost intretinuta masina, dar cu mecanicul care a lucrat la ea o sa pot vorbi numai saptamana viitoare. Oricum, o sa ma duc la un mecanic in care am incredere, sa vada si el, poate are o idee.

                        Comment


                        • Originally posted by zotya View Post
                          Va multumesc pentru raspunsuri.
                          Intre timp am luat legatura cu primul proprietar al masinii, care zice ca din primul moment a avut consum de ulei, dar nu l-a interesat prea mult si nu stie (sau nu vrea) sa-mi spuna nici aproximativ cat. Am sunat si la service-ul unde a fost intretinuta masina, dar cu mecanicul care a lucrat la ea o sa pot vorbi numai saptamana viitoare. Oricum, o sa ma duc la un mecanic in care am incredere, sa vada si el, poate are o idee.
                          Ai zis intr-un post ca dupa 500km de la schimbul de ulei s-a aprins martorul pentru nivel scazul in bord. Esti sigur ca era nivelul la maxim cand ai facut schimbul? Pentru ca daca e asa, asta inseamna ca ti-a luat aproape un litru in 500km, ceea ce e imens. Ar mai insemna si ca primul proprietar minte putin cand a zis ca nu l-a interesat consumul . Multa bafta cu rezolvarea problemei, chiar sunt curios cum o sa se termine. Sa stii ca per ansamblu masina e foarte faina. Merita sa rezolvi consumul de ulei si sa te bucuri de ea.

                          Comment

                          Working...
                          X