Consum ulei la Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut

    Nu e motiv de ingrijorare (pana in 2L/10000km in 6luni). Fiind motorul mai nou, consumul e mai mare. In plus nu sti cum a fost condus la inceput de perioada de rodaj (primii 1000km). Se explica in manual cum. trebuie condus in perioada aia si iti spune ca e consumul mai mare cand e nou motorul tot acolo.

    Daca nu scade consumul pana la 30.000km poti sa schimbi cu un ulei care te ajuta special pt asta. Uleiul asta Honda ce-l ai acum schimba-l conform cartii service/grantie la 6 luni/10.000km (care intervine primul). Poti sa schimbi si mai rar dar trebuie sa schimbi calitatea si vascozitatea. In general incearca sa nu folosesti ulei xW-40 in R18.
    Website Boutique Oils

    Comment


    • #62
      Ce are xW-40 in R18 ? Intrebare de nestiutor.
      EDIT: Daca se poate un raspuns mega simplu sa inteleaga tot omul, am mai avut o intrebare pe topicul de uleiuri si n-am inteles nimic.
      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
      https://www.instagram.com/iamrusu/

      Comment


      • #63
        Originally posted by iAmRuSu View Post
        Ce are xW-40 in R18 ? Intrebare de nestiutor.
        EDIT: Daca se poate un raspuns mega simplu sa inteleaga tot omul, am mai avut o intrebare pe topicul de uleiuri si n-am inteles nimic.
        Pt ca iti lungeste perioada de incalzire a motorului si asta e rau pt ca majoritatea uzurii per ansamblu are loc in perioada aia (80-90%). Din acelasi motiv nu e bine sa incalzesti motorul stationand.

        La Honda e usor de sesizat efectul negativ pt ca incepe sa consume uleiul subtire xW20 sau 30 daca te intorci la el dupa o vreme buna pe 40 si porniri reci dese.
        Website Boutique Oils

        Comment


        • #64
          Xander, nu stiu contextul in care ai utilizat RL 0w30 in locul unui Ams 0w30. Dar daca l-ai folosit dupa 5w40-uri e evident consumul.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #65
            A fost a colegului KMR pana la 2300 de kilometri. Nu stiu cum a fost condusa in rodaj, dar de la 2500 de km a vazut si redline. Eu am condus-o de la Bucuresti la Arad si in rest vreo 200 de km in care a vazut redline des. La tata nu cred ca a vazut mai mult de 6000 rpm si aia in cazuri rare. Si eu stiam ca e normal la Honda sa pape un litru de la un schimb la altul, dar un coleg de forum zicea ca lui nu ii papa deloc. Nu stiu care ar fi solutia. Voi incerca sa schimb uleiul, dar nu stiu exact cu care din cele enumerate mai sus. Revizia se face la 20.000 km sau un an de zile. Nu va avea mai mult de 15000 km dupa un an si oricum nu as tine-o pana la 20.000 km.

            Comment


            • #66
              Originally posted by ThinkerTalkerDoer View Post
              Daca consumul s-a înregistrat cu 0w20 atunci nu-i nicu un stres. Si mai ales daca s-a mers preponderent urban, drumuri scurte (<10km).
              Verifica joja dupa 1000 km acum dupa ce tatăl tau a completat acel litru de 5w30 sa vedem daca consumul persista sau se mai aseaza.
              Daca civic-ul e pe benzina evita 0w-40 si 5w-40. Urmatorul schimb poate fi Redline 0w30, fiind cel mai gros 0w30 de pe piața sau Amsoil 5w30, fiind cel mai subtire 5w30 care e la oferta zilele astea cu transport inclus. Totusi te sfătuiesc sa discuți cu Tudor daca alegi Ams sau Redline.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              S-a mers 80% urban. Si da, 0w20. Si da, e benzina 1.8. Asta e masina : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...nt-Sporty-Blue

              Comment


              • #67
                A fost Redline 0w20? Treci pe Amsoil SS 5w30 si ar trebui sa se liniștească consumul nu e nimic grav.
                In locul tau as face si o analiza de ulei. Eu fac de doi ani încoace si am sesizat o diluție de combustibil mai ridicată mai ales la Yaris care e folosit exclusiv citadina. La Accord diluția e de 1,5% fata de valoarea maxima (2%¿)


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #68
                  Eu n-am schimbat uleiul și nici n-am completat. Cu mașina asta chiar am mers ok, că știam ce e de capul ei și aveam cu ce să mă joc În cei 2300 km, cred că am mers mai mult în afară decât în oraș.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ThinkerTalkerDoer View Post
                    A fost Redline 0w20? Treci pe Amsoil SS 5w30 si ar trebui sa se liniștească consumul nu e nimic grav.
                    In locul tau as face si o analiza de ulei. Eu fac de doi ani încoace si am sesizat o diluție de combustibil mai ridicată mai ales la Yaris care e folosit exclusiv citadina. La Accord diluția e de 1,5% fata de valoarea maxima (2%¿)


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    A sunat tata la service aici la Arad unde s-a facut revizia si daca va vine sa credeti, nu stiau aia sa ii spuna ce marca de ulei e. Cred ca merg la Szeged data viitoare. La Timisoara cum sunt cei de la Autoklass ?

                    Comment


                    • #70
                      Consum ulei la Civic

                      Autoklass sunt destul slabi in Timisoara, fiind multimarca par a fi mai bine pregătiți pe MB decat pe Honda. Revizii si cam atat.
                      Mai bine încerci la Szeged. Eu am istoricul pana la 159000 la Körös Autócentrum Kft. din Békéscsaba si Ungurii au fost foarte serioși. Nu cred ca greșești la Szeged mai ales ca acum ai autostrada din Arad.
                      PS ei puneau 0w-30 si nu am probleme cu consumul acum chiar si cu Amsoil SS 0w-30 care e cel mai subtire ulei din aceasta clasa de vascozitati.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      ThinkerTalkerDoer
                      Banned
                      Last edited by ThinkerTalkerDoer; 21-12-16, 01:14.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by ThinkerTalkerDoer View Post
                        Xander, nu stiu contextul in care ai utilizat RL 0w30 in locul unui Ams 0w30. Dar daca l-ai folosit dupa 5w40-uri e evident consumul.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Nu mai are rost sa dezbatem de ce/ cum ca o sa para ca am ceva cu uleiul ala iar si nu asta caut. Eu am scris sa il ajut pe colegul nostru sa evite un ulei pe care aparent K20-ul meu il papa mult mai rau decat pe oricare altul. Sa nu aiba surpriza sa il schimbe degeaba incercand sa rezolve fix aceasta problema. Altfel cred ca e un ulei ok, dar nu cred ca e uleiul pe care il pui dupa ce te plangi ca iti consuma ulei masina.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #72
                          Consum ulei la Civic

                          Originally posted by tudorart View Post
                          Pt ca iti lungeste perioada de incalzire a motorului si asta e rau pt ca majoritatea uzurii per ansamblu are loc in perioada aia (80-90%). Din acelasi motiv nu e bine sa incalzesti motorul stationand.

                          La Honda e usor de sesizat efectul negativ pt ca incepe sa consume uleiul subtire xW20 sau 30 daca te intorci la el dupa o vreme buna pe 40 si porniri reci dese.
                          Desi cumpar uleiuri de la @Tudorart si recomand tuturor sa cumpere de la Tudor.....nu sunt de acord cu pozitia lui in privinta acestui aspect.
                          Tudor uita uneori ca vinde uleiuri de calitate, (cand spun calitate ma refer ca uleiurile lui au si baza sintetica si sunt aditivati MAXIM cu aditivi antiuzura. In topicul dedicat am demonstrat asta de multe ori..sper ) si ma apuca toti dracii cand de la el vin astfel de recomandari generaliste...recomandari ce NU pot fi extinse/extrapolate si asupra altor uleiuri.
                          Deoarece, Redline 0w20 de exemplu vandut de Tudor, despre care am spus candva ca ar fi unicul 0w20 pe care l-as turna in motor:
                          - are cel mai mare HTHS din clasa, mai exact 2,9 adica maximul posibil admis pentru xW20 ..deci nu e tocmai subtire
                          - are cea mai mare cantitate de esteri din clasa
                          - plus ca are o cantitatea maxim posibila de aditivi antiuzura din clasa (ma refer la ZDDP, Molibden)
                          ...si ce se intampla in continuare? cititorul de rand, vazand ca MAJORITATEA repeta la nesfarsit mantra :
                          -La japoneze nu se pune ulei gros ci se pune subtire! Honda nu e tractor!
                          -La japoneze nu se pune ulei gros ci se pune subtire! Honda nu e tractor!
                          -La japoneze nu se pune ulei gros ci se pune subtire! Honda nu e tractor!
                          Ce face? Cumpara ulei subtire ...doar ca il cumpara pe cel mai ieftin, in care nici baza, nici aditivi nu exista. Si unii sunt foarte mandri ca in masina lor japoneza au bagat ulei a unui producator japonez 0W20, decat ca ei nu stiu ca acel producator este pozitionat in propria tara ca fiind unul ieftinache.

                          Ce am vrut sa zic cu toate astea?:
                          Am vrut sa spun ca daca nu esti sigur de baza unui ulei, de aditivii si cantitatile lor sau din oarecare motive consideri ca un ulei nu poate costa mai mult decat pretul mediu, poti compensa aceste neajunsuri sau lipsuri cu VASCOZITATEA marita (HTHS mai stiintific). Cel putin dealerii oficiali din Bucuresti nu gresesc cu nimic cand baga clientilor "nu conteaza ce marca" 5w40, deoarece un racer priceput va veni cu uleiul propriu.
                          Acelasi ulei original Honda 0w20, desi e subtire, contine o cantitatea insemnata de molibden cu care ar trebui sa compenseze lipsa vascozitatii, adica in acele momente cand temperatura va fi suficient de mare astfel incat vascozitatea uleiului sa nu mai fie suficienta (mai popular cand uleiul devine apa) pentru a asigura o frecare hidrodinamica si se freaca metal de metal...intervine molibdenul, baza esterica din Redline are aceleasi proprietati, ea deja protejeaza fara sa fie nevoie de aditivi.
                          Daca cumva, cineva, nu intelege cum intervine molibdenul in toata aceasta schema ..va mai dau un exemplu cu frecare metal pe metal, pe uscat:
                          Armele se curata cu molibden, astfel este asigurata glontului o alunecare usoara. Structura cristalina ale molibdenului este similara cu cea a grafitului din creion, din care se rupe strat dupa strat in timp ce actionam cu presiune asupra unei coli de hartie.

                          Mai mult decat atat, observ ca nimeni nu s-a sesizat in privinta......ce protejeaza mai bine la starturile reci: 0w.. sau 0w..??? Ca sa fiu mai clar va reamintesc ca cifra inainte de W arata ca in urma testelor, valorile vascozitatii la rece s-au incadrat in niste norme respectiv uleiul poate fi numit 0W. Cifra 40 de dupa W deja inseamna cu totul altceva si dupa mine conteaza enorm si ea la temperaturile mari si la turatiile mari mai mult iubite pe acest forum.

                          Considerati cele de sus ca fiind o parere personala, eu admit ca pot si gresi.
                          InjectoR
                          Senior Member
                          Last edited by InjectoR; 22-12-16, 08:19.
                          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                          … Jazz do it ...

                          Comment


                          • #73
                            Eu sunt de acord cu Tudor.
                            Așteptând "încălzirea" motorului pe loc crești diluția cu combustibil ceea ce nu e bine deloc. Daca circuli cu 0w20-uri in regim urban sau acumulezi peste 400 ore in regim urban mereu sub regim termic risti aiurea. Un ulei Full sintetic 0/5w30 e ideal pentru oraș iar 15-20 secunde sunt suficiente pentru pornire.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #74
                              aicea vorbim de uleuri, nu bashini! Nu am auzit la nimenea sa se dilueze redline de ex!!!
                              Din contra,uleiul redline se ingroasa
                              cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                              Comment


                              • #75
                                Confirm si eu, dupa experienta ultimilor 5 ani cu Redline. Pe masura ce trece anul calendaristic sau sunt acumulati km la bord, uleiul asta se ingroasa. Cel putin asa se simte la pedala de acceleratie, si anume ca motorul parca nu mai urca la fel de usor in ture. Acum nu stiu daca intr-adevar este vorba de o crestere a vascozitatii, sau ceva se intampla cu aditivii anti-uzura, in special molibdenul din el.

                                Comment

                                Working...
                                X