Consum ulei la Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum ulei la Civic

    Salut,
    Aveti idee daca se poate face la Asko o verificare a jocului supapelor si cat ar costa?
    Imi cam papa ulei.
    Mersi.
    Last edited by hondatu; 30-05-16, 13:34.

  • #2
    consumul de ulei nu iti va scadea daca reglezi jocul termic la supape. nu are nicio legatura.

    Comment


    • #3
      Ai verificat daca nu ai cumva pierderi de ulei pe undeva ?.

      Comment


      • #4
        Se poate face la ASKO, dar nu te ajuta cu nimic la consumul de ulei.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #5
          poti face un mix de uleiuri, s-a mai scris 5w30 amsoil cu 5w50 amsoil, pana gasesti echilibrul. Are userul ThinkerTalkerDoer la o Toyota Yaris, a experimentat acolo.
          Cat ulei iti consuma acum si la ce interval de km?

          altfel daca vrei s-o repari, o segmentezi dupa ce masori mai intai ovalitatea si conicitatea cilindrului sa vezi cumva daca ai uzura,caz in care se alezeaza si se honuieste la urmatoarea cota de reparatie + segmentii ptr cota respectiva de reparatie
          si schimbi si simeringurile de la supapele de admisie si evacuare din chiulasa

          LE: daca consuma mix-ul ala de ulei, ar trebui sa incerci 5w50 valvoline vr1 racing, redline, amsoil. In functie de buget. Sigur nu iti consuma 5w50-ul
          cel mai taran taran, este taranul de la oras !

          Comment


          • #6
            Nu am pierderi de ulei. Wagner imi recomandase mai demult treaba cu jocul supapelor, nu ma prea pricep.
            Motorul a mers cu Mobil 1 5w40 pana pe la 85000km cand am cumparat eu masina, iar eu am mers pe Honda 5w30 pe care l-a papat rapid-cam 1l la 3500km in primul an.
            La al doilea schimb am pus Amsoil 5w30 cu noack de 7,5% care s-a dus la fel de rapid si de vreo 6 luni fac exact mixul de care zice corsaru cu Amsoil 5w50, am complectat deja un bidon si jumatate in aprox. 5700 km.
            Tudorart mi-a zis sa monitorizez si cand ajung la 50/50 din cele doua tipuri ar trebui sa fie o medie de 5w40.
            Doar 5w50 nu ar fi prea gros? Mai ales iarna?

            Comment


            • #7
              am zis vara
              Pe timp de iarna(noiembrie-martie) da-i pace, ajunge 5w40
              cel mai taran taran, este taranul de la oras !

              Comment


              • #8
                5Wreprezinta viscozitatea la rece, deci e ok . a doua cifra e viscozitatea la cald care inseamna ca ramane ceva mai groscior cānd e fierbinte. totusi nu asta poate fi solutia la ce consumuri spui ca ai. scoate fum albastru? conduci masina foarte turata de regula? e mult ce zici tu ca papa. Motorul trage tare,are vlaga? se duce lejer la 190? E ceva rar sa pice segementii . ii stii km real? mie in 10.000 km,cand schimb uleiul imi scade pe joja jumatate.

                Comment


                • #9
                  Fumul este normal, de turat merg ceva mai tare , e adevarat, dar nu mereu si vede rar peste 5-6k de ture(cam 15% din timp).
                  In rest 2500-4000 rpm cam asta e media.
                  Motorul trage fara probleme in toate treptele, se aude ok, a 2a 100km/h, a 3a cam 150km/h, cam atat poate motorul asta de fel din cate stiu.

                  Comment


                  • #10
                    Fumul trebuie sa fie inexistent,nu normal

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by corsaru View Post
                      si schimbi si simeringurile de la supapele de admisie si evacuare din chiulasa
                      Este posibil sa se rezolve numai cu schimbul simeringurilor, fara segmentare.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #12
                        Asta inseamna sa pui un ulei mai gros decat recomanda constructorul. Schimba simeringurile supapelor si redu vascozitatea uleiului si vei scapa de probleme. Segmentii nu sunt uzati.

                        Comment


                        • #13
                          Cam mare consumul de ulei...
                          O verificare a jocurilor la supape nu e o avere, dar necesita si schimbarea garniturii capacului de la culbutori. Eu am facut operatia pe la aprox 75k km , cand s-a constatat ca valorile masurate cu lera erau cam in afara intervalelor( nu cu mult, dar lera nu minte). Cu toate astea, intre schimburi nu a mancat niciodata mai mult de 400ml (am completat cu ulei ramas de la revizie, nu a fost nevoie sa cumpar inca un bidon), in conditiile in care eu merg destul de turat ( cu muzica oprita, bineinteles )


                          Sent from my MotoE2(4G-LTE) using Tapatalk
                          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                          Comment


                          • #14
                            In jur de 400 de lei costa. Am facut eu in iarna.

                            Enviado desde mi Aquaris_M4.5 mediante Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              adi lungu ai facut exact ce zice wagner? Ai schimbat si garnitura capacului de la culbutori?
                              La Asko nu? Aveai tot asa probleme cu consumul de ulei? Dupa operatie s-a remediat problema?
                              Care ar fi avantajele operatiei, consumul de ulei sa inteleg ca nu are legatura?
                              Last edited by happa; 29-05-16, 14:02.

                              Comment

                              Working...
                              X