Mod protectie + Martor " bujie "

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mod protectie + Martor " bujie "

    Salut baieti , ma inspaimanta o problema de o saptaman , Am plecat intr-un tur de 1000 km cu un Accord 2.2 i-cdti 130 kv , dupa circa 150 de km parcursi , pe serpntine in treapta 3, 2500 rpm , se aprinde martorul " bujia , liniuta ondulata " si intra in protectie ceea ce ma forta sa folosesc doar 2000 de rotatii ale motorului , am oprito pt un interval de 10 minute . La pornire martorul sa stins , dar se reaprindea daca treceam de 3000 rpm . si asa mi-a facut tot drumul . acum 2 zile am verificato cu un tester si am niste erori care testerul nu le cunoaste ( unknown fault code ) Respectiv 5F10 , 0026 , 470C , 480C , 5F0A . Ati patit asa ceva vreodata ? sau aveti raspunsuri pt erori ?
    Eu am gasit ceva pe internet dar nu sunt 100% sigur .
    0026 - intake valve solenoid
    5F10 - Filtru de motorina ( infundat , ruginit , murdar , samd )

    Astept parerile voastre... Multumesc !!!

  • #2
    Salut, sper sa nu gresesc dar pentru inceput verifica valva egr, posibil sa aibe depuneri , curat-o.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Orlando View Post
      Salut, sper sa nu gresesc dar pentru inceput verifica valva egr, posibil sa aibe depuneri , curat-o.
      la asta m-am gandit si eu , ieri mai nou a facut alta boacana , am schimbat banda de mers si am accelerat mai tare , dupa care sa aprins ( check engine si sa oprit motorul ) am pus din nou testerul ( 5F0B ) ... alta eroare care nu are raspuns . in orice caz ... va urma sa dau EGR-ul jos sa schimb filtru de motorina si sa curat/verific intercoolerul .
      unii de pe alte forumuri de prin america aveau o problema similara si m-am gandit si la varianta lor cu intercoolerul . Merci de sfat , revin cu detalii .

      Comment


      • #4
        Pe tester ai pus-o la reprezentanta honda?

        Comment


        • #5
          De obicei se rupe furtunasul de vacum la turbina, ti-ar trebui o diagnoza sa vezi ce zice ecu

          Comment


          • #6
            Salut baieti , sunt nou pe aici si am ceva probleme cu masina Honda accord 2.2 icdti, mai exact " check engine " aprins cand sa o pornesc mi-a dat in nas a refuzat sa porneasca ii dau cheie iara crezand ca n-am rotit cheia cum trebuie , motorul nu a vrut sa porneasca. A3a incercare a pornit martorul fiind aprins sa stins dupa 10-15 sec pornesc la drum ma dau putin in ea si patesc aceeasi prob eram in treapta a3a si imi taie alimentarea nu se tura mai mai mult de 2000rpm , dupa care mi se aprinde martorul de la bujie intermitent care ar putea fii problema? inca nu am pus masina pe tester.
            Last edited by nEM; 18-09-16, 20:40.

            Comment


            • #7
              Intra in mod avarie, datorita unor probleme de aprindere/admisie. Cred ca se impune o verificare amanuntita in service.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • #8
                Revin din nou cu aceeasi problema , toate bune si frumoase pana in momentu' cand am inceput sa ma dau in ea , pur si simplu mi-a taiat alimentarea am oprit ,tras pe dreapta am lasat motoru pornit si am scos fisa de la injectoru' 3 ( numerotate de la stanga la dreapta ) nu am avut probleme motorul a mers in schimb cand am scos fisa de la bujia a4a a murit instantaneu , mai ca era sa nu mai porneasca. Sa fie oare injectorul pe duca ? Si mai nou mai am o problema , cand nu-mi apar martori de check engine si cel de la baterie nu-mi mai functioneaza bordul ( chipurile vad ca si-a revenit bordul oarecum )

                Comment


                • #9
                  Originally posted by StiXy212 View Post
                  Salut baieti , ma inspaimanta o problema de o saptaman , Am plecat intr-un tur de 1000 km cu un Accord 2.2 i-cdti 130 kv , dupa circa 150 de km parcursi , pe serpntine in treapta 3, 2500 rpm , se aprinde martorul " bujia , liniuta ondulata " si intra in protectie ceea ce ma forta sa folosesc doar 2000 de rotatii ale motorului , am oprito pt un interval de 10 minute . La pornire martorul sa stins , dar se reaprindea daca treceam de 3000 rpm . si asa mi-a facut tot drumul . acum 2 zile am verificato cu un tester si am niste erori care testerul nu le cunoaste ( unknown fault code ) Respectiv 5F10 , 0026 , 470C , 480C , 5F0A . Ati patit asa ceva vreodata ? sau aveti raspunsuri pt erori ?
                  Eu am gasit ceva pe internet dar nu sunt 100% sigur .
                  0026 - intake valve solenoid
                  5F10 - Filtru de motorina ( infundat , ruginit , murdar , samd )

                  Astept parerile voastre... Multumesc !!!

                  Salutare! Ieri am patit acelasi lucru, te rog spune-mi cum ai rezolvat problema, a fost de la EGR sau ai schimbat actuatorul de la turbo? Multumesc
                  Last edited by Eduard URB; 28-02-17, 17:01.

                  Comment


                  • #10
                    Intai pune un tester pe masina, verifica ce coduri de eroare aprinde martorul avarie motor si de abia atunci poti sa vii aici sa intrebi care ar fi rezolvarea. Altfel, ai aruncat o piatra in balta si noi trebuie sa ne chinuim sa o scoatem. Martorul avarie motor se poate aprinde la orice defect al motorului, asa ca o eroare de la alta masina nu trebuie sa fie aceeasi cu ce ai tu.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #11
                      Ok mersi, daca este aceasi problema inseamna ca am pus pe tester si eroarea este 5F10. Problema e ca de ieri nu se mai aprinde nici un martor in bord, iar turatia abia creste, si acum urca peste 2000 rpm numai ca dupa 2500rpm trepideaza masina. Cu motorul pornit am scos pe rand fisele de la injectoare si (cum stai cu fata la motor) primul injector din stanga a scazut turatia si "bolborosea" pe cand celelalte au oprit motorul. Cel mai nasol e ca maine vroiam sa vin acasa (Buc) si nu prea imi vine sa plec asa din Piatra Neamt

                      Comment

                      Working...
                      X