Am un Accord 2.0 din 2007 cu 33.000 km, majoritatea parcursi prin oras (distante scurte, porniri dese). Luna trecuta s-a aprins ''Check engine'', am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am repornit, martorul iar s-a aprins, oprita din nou, decuplat borna negativa de la baterie (am procedat bine?). La pornire iar s-a aprins, am bagat jumatate de rezervor cu Efix99 (iarasi... am procedat bine?) dupa ce am parcurs aprox. 5km am oprit-o pentru 10 min. si nu a mai vrut sa porneasca. A doua zi am pornit motorul, a mers 5 sec. si s-a oprit. Dusa la rep. Radacini pt. investigatii. Am lasat-o vineri, luni cand s-au luat de ea, a pornit. Diagnosticul: senzorul de oxigen confirmat si pompa de benzina suspecta. Astazi iarasi a refuzat sa porneasca si am observat ceva ciudat: cand bag cheia in contact si se aprinde C.E. masina porneste, acum insa nu s-a mai aprins C.E. dar mi-a aparut avertizare de ABS si VSA iar martorul de ulei a ramas aprins si cheia verde care se aprindea intermitent. Va cer si voua o parere, poate v-ati confruntat cu asa ceva. Din pacate cei de la Radacini au recunoscut ca nu au un istoric al marcii, ei fiind la inceput de drum cu Honda si alta reprezentanta nu mai este in Brasov. Multam.
Era sa uit, nu stiu daca are legatura cu problemele aparute dar ma leg de orice: am descoperit ca o pisica si-a luat masa in compartimentul motor, la o inspectie de rutina, cand am ridicat capota am gasit oase de pui pe capacul de plastic al motorului. Ce sa fac, stau la bloc, am si vecini idioti care considera ca asa arati ca iubesti animalele, aruncand resturi pe geam.
Era sa uit, nu stiu daca are legatura cu problemele aparute dar ma leg de orice: am descoperit ca o pisica si-a luat masa in compartimentul motor, la o inspectie de rutina, cand am ridicat capota am gasit oase de pui pe capacul de plastic al motorului. Ce sa fac, stau la bloc, am si vecini idioti care considera ca asa arati ca iubesti animalele, aruncand resturi pe geam.
Comment