´07 Honda Accord - avertizare martori Check Engine, ABS, VSA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ´07 Honda Accord - avertizare martori Check Engine, ABS, VSA

    Am un Accord 2.0 din 2007 cu 33.000 km, majoritatea parcursi prin oras (distante scurte, porniri dese). Luna trecuta s-a aprins ''Check engine'', am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am repornit, martorul iar s-a aprins, oprita din nou, decuplat borna negativa de la baterie (am procedat bine?). La pornire iar s-a aprins, am bagat jumatate de rezervor cu Efix99 (iarasi... am procedat bine?) dupa ce am parcurs aprox. 5km am oprit-o pentru 10 min. si nu a mai vrut sa porneasca. A doua zi am pornit motorul, a mers 5 sec. si s-a oprit. Dusa la rep. Radacini pt. investigatii. Am lasat-o vineri, luni cand s-au luat de ea, a pornit. Diagnosticul: senzorul de oxigen confirmat si pompa de benzina suspecta. Astazi iarasi a refuzat sa porneasca si am observat ceva ciudat: cand bag cheia in contact si se aprinde C.E. masina porneste, acum insa nu s-a mai aprins C.E. dar mi-a aparut avertizare de ABS si VSA iar martorul de ulei a ramas aprins si cheia verde care se aprindea intermitent. Va cer si voua o parere, poate v-ati confruntat cu asa ceva. Din pacate cei de la Radacini au recunoscut ca nu au un istoric al marcii, ei fiind la inceput de drum cu Honda si alta reprezentanta nu mai este in Brasov. Multam.
    Era sa uit, nu stiu daca are legatura cu problemele aparute dar ma leg de orice: am descoperit ca o pisica si-a luat masa in compartimentul motor, la o inspectie de rutina, cand am ridicat capota am gasit oase de pui pe capacul de plastic al motorului. Ce sa fac, stau la bloc, am si vecini idioti care considera ca asa arati ca iubesti animalele, aruncand resturi pe geam.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 23-02-21, 14:19.

  • #2
    posteaza daca poti aici lista de erori, cere-o printata la service.
    Dar eu nu am inteles un lucru, dupa ce ai fost la service si ti-a gasit sonda de oxigen defecta, ai inlocuit-o ca sa rezolvi problema? sau doar i-a facut o diagnoza si ai plecat cu ea la fel.
    chestia cu cheia, incearca sa folosesti a doua cheie, pare o problema de imobilizator.

    Comment


    • #3
      In primul rand, eu as verifica integritatea circuitelor electrice din compartimentul motor, dupa care as scapa de benzina de 99. Sonda lambda (oxigen) e afectata negativ de utilizarea indelungata a benzinelor cu CO mare.

      Mai departe, un test de presiune in rampa pentru benzina, si nu in ultimul rand, as face o verificare si bateriei (doar ca sa-mi iau de-o grija), plus evident din nou pus HDS-ul pe ea.

      Sfatul cel mai bun e sa mergi la un service dedicat H, cu mecanici buni.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • #4
        nu vreau sa deviez discutia,dar o sonda de oxigen nu este afectata de benzina cu CO mai mare. E afectata de plumb, dar nu se mai gaseste benzina cu plumb nicaieri in prezent,de silicon, prezent in masticuri de etasare, de antigel si de unii aditivi de benzina mai vechi care contin derivati tot pe baza de plumb sau aluminiu.
        poate ca la el pur si simplu a cedat sau e veche.pe la 150.000 km se poate duce.
        poate pisica a ros cabluri pe la motor sau poate a trecut si vreun soarece,aia chiar meste bine firele electrice.

        BTW, masina ta , de 9 ani vechime, are numai 33,000 km?! Hm..... nu lipseste un 2 in fata?

        Comment


        • #5
          Masina are 33.000 km, nu este calul de bataie, iarna ma folosesc de un Pajero, a mai fost si masina de la munca... Sonda nu am schimbat-o pentru ca am fost in service in preajma Craciunului, urmau zilele libere si am convenit sa o mai tin sub observatie pentru ca nu ar fi afectat mersul motorului ci doar consumul si noxele. Probleme cu senzorul am avut si la Pajero dar asta nu m-a impiedicat sa ma folosesc de el. Pornea, mergea, doar ca nu statea in ture la ralanti. Ar mai fi ceva: ar putea fi afectata intr-un fel masina daca ar fi impinsa avand cuplata treapta intai a cutiei? Am patit-o in toamna, plecat fiind cu cealalta masina au venit asfaltatorii si niste vecini mi-au deplasat-o aprox. 1m. Omul de la service mi-a spus fara ocolisuri ca ei nu prea au expertiza pe partea de Honda, acum nu stiu ce sa fac, as da o fuga pana la Bucuresti dar daca raman pe la Comarnic? Ma baga in ceata jocul de lumini de pe bord. Ce treaba are ABS si VSA cu pompa si sonda? O sa ma uit maine prin compartimentul motor, sa vad pe la circuite, tabloul de sigurante. Accesul la pompa de benzina este sub bancheta spate cred. Bateria este in regula, n-am avut probleme la pornire iarna asta, invarte electromotorul, am lumini.
          Multumesc
          Last edited by 356746; 29-01-15, 17:28.

          Comment


          • #6
            M-am speriat când am văzut titlul topicului....
            De eroare ABS+VSA sufăr şi eu de o săptămână la Civic, dar se pare că e dus senzorul ABS dr. faţă. Credeam că e ceva în aer şi se duc senzorii ABS pe capete

            Ce pot să îţi spun e că la Civic dacă decuplez debitmetrul de aer (senzorul din capacul fitrului de aer), îmi dă eroare VSA (nu mai ştiu sigur dacă şi ABS). Deci... diagnoză înainte de toate şi ar trebui să se lămurească lucrurile.
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #7
              Depine cum ti-au tarsait maina,nemernicii. daca ai avut-o lasat in marsarier si au impins-o in fata sau ai avut-o intr-o treapta si au impins-o inapoi, ti-au invartit motorul invers ceea ce nu e bine deloc.asta poate deplasa patinele lantului, poate deregla vtec-ul.
              nu a zis rau cine a zis si ca omasina statuta si nemearsa cit de cat se strica singura. cu omedie de 3600 de km pe an,si aia neomogeni,adica cu luni de zile de stat,ani larind... i se pot afecta diferiti sensori,prin imbatranirea / intarirea unor materiale de cauciuc ,membrane etc.
              ai probat si cealalta cheie? face la fel?

              Comment


              • #8
                Maine incerc si cealalta cheie si o sa verific mufele din compartimentul motor sa vad daca prezinta urme de oxidare sau altceva. Asa este, masina mea e o ''fata batrana'', nu prea si-a trait viata. In cursul saptamanii am menajat-o, iarna am protejat-o de zapada, sare si nisip dar probabil ea este o altfel de fata, careia ii place mai hardcore. Incerc sa o inteleg.
                Iarna asta a fost cam ciudata, multa umiditate, diferente mari de temperatura. Ma gandesc si la condensul prezent in habitaclu pe care ma straduiam sa-l elimin dar nu stiu in ce masura am si reusit.

                Comment


                • #9
                  Vineri dupa incercari repetate (aprox. cinci) cu ambele chei a pornit. Inainte de a porni am auzit click-uri in partea stanga si in partea dreapta a bordului, pe la relee cred. A mers 5 min. si s-a oprit. In bord au aparut aceleasi erori, abs, vsa si cheia de la immo. Ieri a pornit la prima incercare. Am lasat-o sa mearga 15 min. dupa care am oprit-o. Azi am mers la o alta diagnoza, la un service generalist. A aparut eroarea de sonda lamda si ceva la abs. Dupa interventia asta s-a aprins si triunghiul galben cu semnul exclamarii si pe drum fiind, s-a aprins si vsa. Cred ca trebuie sa fac un drum la Bucuresti pt. o diagnoza dedicata si ce-o mai trebui inlocuit, resoftat. Asko sau Carpati?

                  Comment


                  • #10
                    Variantele ar fi Asko, Carpati Motors, sau Honda Nord.
                    Oricare.
                    Sau poate Asko.
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • #11
                      Eu aș alege Asko, prin prisma cunoștințelor și a experienței.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • #12
                        N-ar strica daca vii la Bucuresti sa ai la tine niste nr de la diferite platforme de prin Ploiesti, Bucuresti. Depinde unde ramai. Sau daca zici ca ai si pajero, n-ai carlig la el? inchiriezi o platforma si vii cu honda pe ea.
                        Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                        Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                        Comment


                        • #13
                          Cu pajero e mai complicat dar niste nr. de tel. pt. platforma o sa am.

                          Comment


                          • #14
                            vezi ca trebuie sa ai si permis B+E parca, cu B singur nu ai voie,e dosar penal. Si chiar daca ai si permis de camion cu remorca, tot cred ca depasesti greutatea maxima admisibila a Paheroului la tractiune. Intereseaza-te bine .

                            Comment


                            • #15
                              Tre sa nu depaseasca 4200kg cu toate atelajele. Peste tre sa aiba E.
                              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                              Comment

                              Working...
                              X