01 Honda HR-V 1.6L - Cod eroare P1399

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 01 Honda HR-V 1.6L - Cod eroare P1399

    M-am saturat sa am check-ul aprins mereu. Este vorba de un HR-V, motor D16W5 an 2001, combustibil : benzina si GPL.
    Probleme avea de cand am cumparat-o, adica check-ul era aprins, am schimbat: bujii ( NGK ), fise, distributia ( completa) sonda lambda, facut segmentare cu simeringuri supape ( papa ulei ceva de groaza), curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie, MONTAT INSTALATIE GPL - COMPUTER STAG 400 ( PARCA).
    Am fost la o gramada de mecanici cu tester - nimic concret ( lasa ca merge bine).
    Azi am fost la reprezentanta la HONDA, la Braila ( APAN), DUPA PRIMUL TEST - P0301, P0302, P0303, P0304 - confirmed DTCs ( permanent) - pending DTCs ( temporary - P1399 - sugestiile celor de la Honda Braila : 1 bujii, 2 fise , 3 distribuitor delcou. au plecat cu ea in teste, cica au resoftato si ca daca mai face sa vin inapoi.
    Cand sa plec surpriza s-a aprins check-ul - bagat iar pe tester si dupa multe teste cica sa vin in alta zi ( era ora inchiderii, baietii au fost draguti) si sa o reverifice: posibile cauze cica: pompa presiune sau ceva de genul asta, rampa injectoare, si sau compresie scazuta.

    INTREBARE: A PATIT CAREVA ASA CEVA? CUM A REZOLVAT?
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 23-02-21, 14:37.

  • #2
    Un prieten de al meu a patit acest lucru, dar la o mazda 6, dar nu i-a dat de capat.Din cate tin eu minte zicea ca este din cauza GPL-ului.

    Comment


    • #3
      Micutzule in ce sens era de la gpl. adica la mine , in sarcina masina merge f. bine ( trage, fuge, nu da in nas, etc), probleme apar la relanty atunci clipeste chekul si dimineata cand o pronesc( la rece) se ridica turatia la 1500 - 2000, aproximativ 15-20 de secunde si dupa aia cade pana aproape de 200 de rotatii.
      hondatu
      Administrator
      Last edited by hondatu; 01-11-14, 07:24.

      Comment


      • #4
        Da si a lui mergea bine, nu dadea in nas, tragea bine motorul, totul era ok, dar ii ramanea check engine aprins.Ziceam ca de la GPL in sensul ca, de cand a fost montat pe masina, a aparut check-ul aprins, dar la el era aprins tot timpul si nu oscila turometrul.Incearca sa mergi doar pe benzina o zi sau doua iti spun ca si parere si vezi daca mai face.

        Comment


        • #5
          am resetat ecu ( am scos borna de la baterie ), s-a sters eroarea si am mers numai pe benzina dupa aproximativ 60 de km s-a aprins. am fost la reprezentanta honda au bagato pe tester si au zis ca trebe schimbate 1. bujii, 2. fise, 3. capac delcou sau cu totul. a plecat mecanicul cu ea in teste, a venit, a facut factura si cat am stat de vb. cu el s-a aprins iar fapt pt. care baiat finut a bagato iar pe tester si a zis ca ma trebe sai faca niste testari ( nu era timp, se termina programul) dar ideea este ca s-a sucit, trebe sa verifice : pompa de benzina, injectoare, presiune in rampa si compresie.

          Comment


          • #6
            ma gandeam ca poate mai trebe curata valva EGR, nu stiu daca motorul asta D16w5 are asa ceva ( pe schema de pe http://www.lingshondaparts.com/honda...GH47701S205429 nu am gasit, sau poate nu stiu eu sa citesc schemele).

            Comment


            • #7
              Pune o poza cu motorul daca poti, poate imi dau sema unde este valva EGR, dar tin sa cred ca la tine problema ar fi din clapeta de accelartie, pentru ca ziceai ca coboara turatia la 200.
              Micutzu
              Senior Member
              Last edited by Micutzu; 28-10-14, 21:02.

              Comment


              • #8
                Ia uite aici ce spune dupa codul de eroare P1399 http://engine-codes.com/p1399_honda.html

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  In 2008 aveam un vw golf 4 cu motor de 1,6 benzina cu an fabricatie 2002 la care am intalnit aceasta problema, martorul de la motor aprins, ca rezolvare am inlocuit supapa egr si de atunci am alimentat doar cu benzina 99+( la recomandarea mecanicului auto care avea acelasi motor pe un vw bora si asa a rezolvat si el problema).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Micutzu View Post
                    Pune o poza cu motorul daca poti, poate imi dau sema unde este valva EGR, dar tin sa cred ca la tine problema ar fi din clapeta de accelartie, pentru ca ziceai ca coboara turatia la 200.
                    am curatat clapeta, iacvul, cred ca trebe sa mai curat si injectoarele si mai vad............

                    pai la egr ma gandesc si eu, problema e ca nu o identific pe motorul asta d16w5, cei de la honda braila ziceau ceva de injectoare ...., ideea e ca cica sa o duc la ei dimineata si sa o las acolo

                    Originally posted by Micutzu View Post
                    Ia uite aici ce spune dupa codul de eroare P1399 http://engine-codes.com/p1399_honda.html
                    mercic, o sa incerc sa identific egr si ori il schimb ori il curat
                    ramm
                    omu cu warnu'
                    Last edited by ramm; 30-10-14, 07:54.

                    Comment


                    • #11
                      Ai schimbat distributia de curand? Am mai vazut probleme date de ecu ca pb. de aprindere /delcou si dupa ce a schimbat omu' jumate de masina a vazut ca nu era aliniata distributia cum trebuie . Si pe un d16 si pe un f20 sa intamplat .
                      No signature

                      Comment


                      • #12
                        pentru Micutzu: asta e motorul http://www.vsemotory.ru/motors/?q=M307406,


                        pentru_41_ distributia am schimbat- de vreo 8 luni dar nu ma pot pronunta ca a aparut atunci, aveam alte erori la momentul ala, era crapat senzorul de detonatie

                        Comment


                        • #13
                          Nu sunt sigur, dar in poza 3 cu mufa albastra ar fi, din cate imi dau seama, trebuie sa fie undeva in zona de evacuare si prins in 2 suruburi.

                          Comment


                          • #14
                            se pare ca nu mai are nimeni nici o idee. din ce am mai citit pe forumuri se pare ca e o dereglare de supape deci cred ca distributia nui pusa bine

                            Comment


                            • #15
                              schimbat bujii ca erau varza, reglat supape -concluzia s-a rezolvat codul p1399
                              si apare acuma p302; p304 si p300
                              continuam cercetarile

                              Comment

                              Working...
                              X