Instalatie gaz CR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalatie gaz CR-V

    Salutare,

    Ce pareri sunt despre Gpl pe Crv....ce neajunsuri sunt...ce costuri...care ar fi cele mai bune???
    As vrea sa fac investitia asta dar nu am prea multe date.
    ticker
    Administrator
    Last edited by ticker; 28-03-14, 20:55.

  • #2
    Masina si motorul se preteaza, consumul te...obliga!
    Vezi ca mai deschisese cineva un topic pe subiectul asta.
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #3
      Din pacate asa este nu am reusit sa facem un topic dedicat pentru C-RV pe Gpl , asta si datorita faptului ca sunt prea putine pe forum , unul as fi chiar eu care am omis sa scriu pana acum pentru ca astept sa fac macar 10.000km dupa care sa-mi scriu impresiile despre comportamentul masinii. Dar pentru ca banuiesc ca esti ca si mine acum cateva luni cand cautam cu disperare cateva comenturi si impresii prin mai toate forumurile Honda despre care ar fi cea mai buna alegere , la ce anume ar trebui sa ma astept (consecinte), ei bine in afara de cateva erori (3) la martorul de bord check engine , si asta in perioada frigului de asta iarna si pe care le-am rezolvat dupa o calibrare a graficului de combustibil , amestec aer/GPL , nu am nimic ce sa-i reprosez dupa cei aproape 6500km parcursi. Instalatia este Tomasseto STAG4 , cu rezervor toroidal de 52 de litri , unde intra doar 42 litri , si cu care in regim extraurban de 120km/h pe autostrada are un consum de 10l , iar in oras un 12-13 litri . Ma cam deruteaza in oras pt ca pornirea e pe benzina si merg cam 2km pana intra pe gaz mai exact cand ajunge apa in motor la 40 de grade, deci e un pic mai dificil sa-i calculez consumul, dar oricum e pe acolo cum am scris mai sus si zic eu ca e super OK. Dar cum spuneam mai astept pana la cei 10000km , sa vad daca se modifica ceva si in sunetul motorului , mai exact la supape unde se pare ca ar fi o pb mai des intalnita (la modelele 2002-2006) mai exact la scaunul acestora , exista tendinta de marire a jocului si e bine sa se faca o verificare a jocului supapelor pentru linistea consumatorului. Ca si o concluzie partiala sa spunem, pana acum toate sunt bune , dar daca mai vrei ceva detalii nu ezita sa te exprimi.

      Comment


      • #4
        In cat timp ai estimat ca amortizezi "investitia"?

        Comment


        • #5
          STAG 4? ...de ce nu STAG 300 premium? astfel aveai posibilitatea sa unesti implantul la calculatorul masinii prin OBD si nu mai aveai nevoie de "harti pe benzina", le facea stag 300 premium in timp real.
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          … Jazz do it ...

          Comment


          • #6
            Cred ca ar fi bine de avut in vedere caracterul "uscat" al GPL-ului, fapt care atrage anumite inconveniente in ungerea motorului, iar pe termen lung asta ar duce la o uzura prematura a unor componente.
            Bineinteles ca exista si parti bune, dar pana la urma este vorba de o alegere pe care o faci.
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • #7
              Asa cum spuneam si mai sus nu am avut multe surse de inspiratie , asa ca am lasat la alegerea instalatorului varianta cea mai convenabila si ca pret de instalare ,dar si fiabilitate in timp , singura optiune facuta de mine a fost in alegerea injectoarelor de tip Hama , de care citisem lucruri bune , si care intr-adevar sunt mai silentioase decat cele standard recomandate si nu doar atata. Referitor la ungerea uscata , la uzura scaunelor supapelor prematura si mai stiu eu ce se discuta ca pot aparea in timp ramane de vazut . Momentan cu setarile facute pe instalatie , pentru trecerea automata pe benzina in momentul cand sare de 4000 de ture , cat de cat o incalzire buna la 40 de grade a motorului pana cand comuta pe gaz , cred eu ca protejez cat de cat motorul . Era probabil mai bine daca puneam STAG 300 premium , chiar am asa un dubiu ca nu e setata instalatia cum trebuie , si inca sunt in cautarea unei variante de update pentru reglaj. Acum nu stiu daca mai pot sa-i adaug vreun modul in plus la ceea ce am eu pentru a o aduce la nivelul STAG 300 Premium, ce imi pare rau ca nici macar nu mi-au prezentat variantele si diferentele intre modele sa pot face o alegere buna la momentul respectiv .....
              Instalatia a costat 3500 de lei ,iar cu preturile combustibililor care se anunta ca vor fi mai mari de saptamana viitoare sper eu ca o voi amortiza un pic mai repede ,dar acum sa vedem si gazul cu cat se ridica la pret.
              balerinul
              Senior Member
              Last edited by balerinul; 30-03-14, 15:01.

              Comment


              • #8
                Ma abonez, CRV cu BRC Sequent, de anul trecut de prin mai, trebuie sa ma uit in hārtii cati km am făcut, sa zicem vreo 15k, abia acum am īnceput sa bag aditiv pentru protecție supape, mi-a activat un nene un fel de protecție, din program, ca din cānd in cānd, cānd merge pe gaz, sa de-a si benzina.
                Deci, chestia cu supape,scaune supape, e reala. Se duc, si da, nu-mi venea sa cred, is sensibile la GPL minunatiile noastre, si VVTI-urile vecinilor.
                Deci , aditiv.... Si gaz bun.
                Sunt mulțumit de GPL, cheltuieli pe 100 de km...minunat



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Buna seara,
                  Je revin, am facut cam 15.000 cu GPL, nici o problema pana acu, totul normal, am inceput un trataament cu aditiv pentru protectie supape, de la nenea Tudor, pe forum Tudorart....protectia asta o poti vedea dupa un timp, ori asteptand daca motorul cedeaza, ori prin o verificare a supapelor....dar mai trebuie lucrat, mai trebuie stat pe aditiv.
                  Mie mi-a activat mecanicul de la GPL din program VSR-ul(parca asa se chema) sa de-a din cand in cand benzina, sper sa ajute si aia....la munca am vreo 2 colegi cu GPL, unul cu Matiz care dupa vreo 60-80 miii trebuie un set de segmenti, iar altul cu un Renault Velsatis nu are nimic.....nu stiu

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Am montat o instalatie GPL tip carburatie pe un CR-V din 2001, acum doi ani, cu costuri minime. Pana acum estimez un consum de 14-15l/100km, in Bucuresti. sunt foarte multumit de motor, trage destul de bine. La temperaturi scazute o pornesc pe benzina.

                    Comment

                    Working...
                    X