Honda CRX del Sol - uzura excesiva motor sau altceva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda CRX del Sol - uzura excesiva motor sau altceva?

    Am un del Sol D16Z6 de vreo 3 ani si ceva....fara probleme mari la condusul de zi cu zi....

    exceptie o mica ezitare cateodata la accelerare dar banuiesc ca e sonda lambda sau injectoarele putin murdare (are 250.000 km pe ceas) dar o rezolv sper. O sa curat sonda lambda, o sa curat si injectoarele si o sa schimb capul distribuitorului si/sau capacul

    acum am observat recent ca parca face cam mult zgomot "'cand accelerz"....la relanti e chiar linistit cu capota inchisa pe o strada circulata nici nu il auzi....cu capota deschisa si urechea aplecata se aude rotund (zic eu) si nu face mult zgomot. E acum, daca accelerez cu mana din clapeta, intai apare un zbarnait si parca intra motorul in rezonanta, iar daca il tin constant turat se potoleste si scade in intensitate.

    am presupus ca e o scapare din evacuare sau ceva de genul dar nu miroase a esapament de loc in zona capotei (cu mult timp in urma am avut o crapatura serioasa in 'galeria de evacuare' pe care am rezolvato prin sudura si armare cu fibra de sticla plus silicon de temp inalta) si de atunci nu mai am probleme pt ca nu se vad urme de gaze pe protectia de deasupra galeriei care era neagra inainte sa repar

    de asemenea am scos capacul de ulei si parca mai mult ca niciodata are presiune inauntru si chiar ma stropeste pe mana cu ulei daca tin mana deasupra

    recent am curatat captatorul de ulei montat sub galeria de admisie (din el pleaca furtunul catre PCV care ar trebui sa compenseze presiunea pozitiva din motor) banuiesc ca nu ar trebuii sa fie asa mare presiune acolo

    acum sfaturi:

    sa fie oare uzura excesiva in setul motor care sa faca si zgomotul si scaparea exesiva de presiune din cilindrii

    mentionez ca mi se pare ca masina merge bine - trage bine (acum vreo 2 ani mia iesit pe testul de compresie 13.5 psi parca cam pe fiecare cilindru) consuma decent (unde va la 9.5 - 10 daca o menajez si conduc jumate din km si noaptea fara stat la semafoare prea mult, si max 12 mers oras in trafic sanatos si tras de ea un pic schimbat la 3500-4000 si eventuale reprize spre 6500 cand ma apuca). de asemenea cand accelerez puternic spre 6500-7000 se aude normal - parca nimic neobisnuit...

    recent am reglat si supapele iar intre 2 schimburi la 5000-6000 km si un an de zile a mancat cam 1.5 litri ulei maxxx. sunt la capat de revizie am 1 an si cateva sapt, sa fie oare doar de la uleiul deteriorat????

    as vrea sa mai isi mai dea cineva cu parerea eventual sa fac comparatie cu una....poate la urmatoarea intalnire de vineri seara...
    sau vin eu oriunde daca are careva timp sa piarda cu mine.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 23-02-21, 15:50.

  • #2
    Salut, mi se pare cam mare consumul de ulei in 6000km...aproape jumatate din cat pui. Eu as mai face odata testul de compresie (de fabrica are 11.5 - 13 bari) , mare atentie la toti cilindrii sa nu fie abatere mai mare de 1-1,5bari intre ei (exemplu 1-9 bari, 2-8 bari, 3- 9,7bari, 4 -7,5bari sau mai putin) deoarece poate merge foarte dezechilibrat si apar vibratii si zgomot excesiv. Daca gasesti dezechilibru sau valori mai mici de 7 bari te asteapta o resegmentare. Cu stima !

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa scoti sonda lambda sa vezi daca e vreo diferenta? NU SUNT SIGUR daca merge si la delsol, la alte masini e o metoda buna de debug...
      It is not turbo lag... it-s foreplay!

      Dezmembrez Del Sol esi 1995 1.6 vtec D16Z6
      Vand VTEC Controller Apexi VAFC 2

      Comment


      • #4
        din cate stiu de la altii consumul de ulei este mai mult decat acceptabil......nu uita ca ajunge de cel putin cateva ori pe luna in redline si peste daca as merge cum merg unii prieteni cul vw pana in 4500-5000 probabil ca nu consum nici jumate din cat am zis....plus ca are 250.000 km
        testul de presiune atat a fost ultima oara... o sa verific ca parca am postat pe forum la my del sol cand am facut.....
        despre sonda lambda ..... oricum pana ajunge apa la 90 merge fara ea ca asa e facuta masina - o ignora pana la closed loop mode

        Comment


        • #5
          Originally posted by ied3vil View Post
          Ai incercat sa scoti sonda lambda sa vezi daca e vreo diferenta? NU SUNT SIGUR daca merge si la delsol, la alte masini e o metoda buna de debug...
          De acord. La honda mea merge metoda. daca nu..in service!
          ____________________________________
          Steve Works
          Inchirieri masini

          Comment


          • #6
            O sa încerc dar nu vad legatura fără sonda lambda o sa meargă aiurea

            Sent from my HTC Windows phone 8X using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Pot sa schimb doar cativa cuzineti......cuzinetii si segmentii toti sunt 628 €

              Sent from my HTC Windows phone 8X using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexjackal View Post
                Pot sa schimb doar cativa cuzineti......cuzinetii si segmentii toti sunt 628 €

                Sent from my HTC Windows phone 8X using Tapatalk
                628 ....EURO? placati cu haur? ))))))) . Segmenti poti sa-ti iei RIKKEN/RIK - din cate stiu ei fac segmentii pentru Honda, gasesti pe la vreo 300-320 RON

                Comment


                • #9
                  segmenti-375 ron
                  cuzineti(biela+palier+axiali)-400 ron
                  cat despre sonda ....nu are nici o legatura cu simtomele descrise de tine...
                  dezmembrez civicuri 92-2000 si del sol!!!
                  tel 0766678472

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alexjackal View Post
                    Pot sa schimb doar cativa cuzineti......cuzinetii si segmentii toti sunt 628 €

                    Sent from my HTC Windows phone 8X using Tapatalk
                    Unde ai gasit la preturile astea? Calculeaza cat ta ajunge cu tot cu manopera si dupa abia vezi daca merita... recomandabil sa iei si garniturile noi, impreuna cu toate semeringurile!
                    It is not turbo lag... it-s foreplay!

                    Dezmembrez Del Sol esi 1995 1.6 vtec D16Z6
                    Vand VTEC Controller Apexi VAFC 2

                    Comment


                    • #11
                      Preturi piese originale....pe Honda tech am găsit ca piesele aftermarket la cuzinet sunt cu mult sub calitatea oem



                      Sent from my HTC Windows phone 8X using Tapatalk

                      Comment

                      Working...
                      X