Impresii ECU reflash K24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reusit sa bifez si reflash-ul la CU2 A/T Type S. Posibilitatea reflash-ului cu efectele prezentate de colegi mai sus a fost si motivul pentru care am optat pentru CU2. Diferentele se simt. Mai agilă, mai fluentă și cel mai important FUN FACTOR +20-30%. Acum parcă mă īmpinge să mai modific cāte ceva, dar din discuțiile cu Serghei nu prea am multe opțiuni care să și merite.
    Totul a fost realizat remote īn Iași datorită unei colaborări bune īn zonă. Păcat totuși că nu l-am cunoscut pe Dinu, dar a salvat un drum la București.

    Recomand mai ales pentru posesorii de A/T. Go for it cāt mai este interfața īn țară
    '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
    ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
    ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

    Comment


    • Salutare! Postez la aproximativ o luna dupa ce am testat un CL9 cu reflash ce apartine Legionaru' -lui. Fiind si eu posesor de CL7 de 5 ani, respectiv CL9 de un an si un pic, pot spune ca am termeni de comparatie destul de bine definiti. In primul rand, diferernta este mai mult decat evidenta, in special viteza cu care urca prin turatiile medii, care este cu cel putin 30% mai mare. Chiar discutam cu proprietarul, despre faptul ca avand un asemenea comportament al motorului iti deschide apetitul pentru alte modificari (FD, LSD, cutie de euro r etc.). Eu personal sunt absolut hotarat ca, dupa ce vand CL7, sa ma apuc de treaba

      Comment


      • completez si eu lunga lista de resoftaro-entuziasmati, ieri am fost pe la Dinu sa isi faca treaba la care se pricepe bine, asa cum s-a scris si mai sus, este un soft foarte bine calculat pentru acest motor, e clar ca e un castig pe mai multe planuri, aparand modificari asupra mapei pedalei de acceleratie, a injectiei, si a intervalului de operare VTEC

        mie mi se pare ca este o crestere de ordinul a 20-30 de cai, mai ales in partea de sus, dar in egala masura masina trage si in ture mici in traffic, cu siguranta nu este placebo si cred ca reprizele sunt scurtate cu intervale cuprinse intre 0.6 si 2 secunde in functie de treapta si turatie
        este Cazane Killer fara discutie.
        acum ma bate gandul sa merg mai departe dar as cam depasi bugetul si mai am si alte prioritati.

        probabil voi vinde mazda MX5 NB cu care nu am mers prea mult in ultima vreme, si finantez modificarile de acolo.

        tind sa o tot compar cu CL9 care este mult mai puternica si confortabila, asa ca mai bine ii fac vant catre cineva care s-ar putea bucura mai mult de ea decat sa zaca parcata cu saptamanile

        Comment


        • Un feedback de la persoanele care si-au facut reflash acum ceva ani? Vreun efect negativ dupa reflash gen probleme cutie ambreiaj ?
          Honda Accord CU2 - M/T

          Comment


          • vechiul meu tourer CW2 a ajuns la 120k fara vreo problema
            dar era AT
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • Am 70.000 de km cu reflash-ul, masina merge ceas, altii au mult mai multi. De ce ar avea probleme la ambreiaj? Accordul nu e genul de masina pentru drag race iar cresterea de cuplu in urma resoftarii nu e masiva.
              Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

              Comment


              • Salutare...feedback dupa reflash accord cu2 2009 M/T - Dinoc baiat de nota 10 - :
                -cuplul marit la turatie mica si in trepte mici - se simte ca si cum ar avea turbo
                -vtec entry coborat la 4800 rpm - personal mi se pare ca intra chiar mai repede undeva dupa 4000 rpm simti ca masina zboara
                -s-a schimbat si sunetul motorului se aude mult mai suparat (sport ) chiar si cand este la relantiu
                -consumul a crescut 0,5-1 % in functie de viteza cu care mergi
                -la schimbare in treapta inferioara cand ajunge undeva la 2000 ture pica putin in cap se comporta ciudat , nu mai are scaderea liniara de frana de motor , se simte ca si cum ramane turata si daca nu o accelerezi (nu e neaparat un lucru negativ )

                Concluzie - ajuta mult la depasiri - mers sportiv - amenzi -

                Urmeaza un dyno test sa vedem ce iese si pe hartie !
                Honda Accord CU2 - M/T

                Comment


                • Suspect ai facut test dyno si inainte de reflash?
                  ex '92 Civic VTi EG6
                  ex '97 Prelude BB9
                  ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9

                  Comment


                  • Originally posted by maharvey View Post
                    Suspect ai facut test dyno si inainte de reflash?
                    Nu...performanta la masinile stoc poate sa difere mult ?
                    Honda Accord CU2 - M/T

                    Comment


                    • Chiar daca masina sa zicem ca vine cu 190 cp din fabrica si ii mai are pe toti chiar si acum, s-ar putea ca aparatul pe care masori tu acum sa iti arate la masina stock o valoare cu ± 10 cp. Difera in functie de aparatul care masoara si conditiile de masurare. Dar ca sa poti obtine o valoare de castig cat mai reala, ideal e sa masori in aceleasi conditii inainte si dupa, pentru ca pe tine de fapt diferenta (delta) te intereseaza, nu valori absolute. Dar decat nimic, e buna si o masuratoare dupa .
                      ex '92 Civic VTi EG6
                      ex '97 Prelude BB9
                      ex '05 Civic Sport EP2
                      '08 Accord Type S CL9

                      Comment


                      • Ai dreptate...dar tinanad cont ca puterea reala dupa reflash vine din cuplu modificat si punctul coborat la vtec cred ca acei 10-15 cp teoretici care ii primesti sunt irelevanti , nu e ca la diesel unde iei 30-40 cp .
                        Honda Accord CU2 - M/T

                        Comment


                        • Pana la urma, daca iti place cum se simte dupa, ce mai conteaza cat ai castigat, cat iese dyno etc? Oricum nu sunt masini de dat nici CL9, nici CU2, sunt cruisere foarte faine insa si cred ca acest soft face treaba dupa daca scade raspunsul la pedala, mareste puterea etc.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment

                          Working...
                          X