Aburire Far

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aburire Far

    Salut baieti!

    Am o problema, mi se abureste un far la Del Sol. Ce ar trebui sa ii fac?

    2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
    2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
    2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6 ESi
    2016 - 20?? Honda CiviC 5D 2009 1.8 i-VTEC

  • #2
    Verifica-i garniturile in primul rand, sunt prima cauza a aburirii. Apoi vezi daca nu-i spart (ciobit) pe undeva intr-un loc ascuns vederii. E posibil.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #3
      Eu cred ca masticul/siliconul ce face etansarea geamului cu carcasa nu mai face bine izolarea.Dai o tura de silicon pe al imbinari de jur-imprejurul farului. S-ar putea sa fie si din alte cauze precum cele enumerat de BlackMagic.
      Touge is what we live for

      Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

      Comment


      • #4
        Pai daca se abureste, nu inseamna ca nu se aeriseste? Farul nu are niste gaurele pentru a " respira" ? Alea poate sunt infundate

        Sent from my Galaxy Nexus
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #5
          Sigue e tocmai invers, adica trebuie sa fie sigilat perfect. Mi-aduc aminte de la Dacia lui taica-meu ca a avut un fac ciobit si se aburea mereu.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            E cam asa: poti sa-l izolezi perfect, perfect, si se va aburi,.( e ca si cand incerci sa dezaburesti habitaclul cu aerul pe recirculare)
            asa ca: UNU vreifica sa nu ia apa , umezeala pe la imbinari, sa nu aiba fisuri, ciobituri.
            DOI: trebuie sa ai un circuit de circulatie a aerului, interiorul farului sa fie ventilat.
            Una fara alta nu merge
            Atentie nu da cu alcool sau alte chimicale pe interior incercand sa-l cureti, risti sa se fisureze toata fata(daca e din policarbonat dens)
            Toti Oamenii sunt Trecatori
            Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

            Comment


            • #7
              Pe de alta parte, daca nu ti se intampla frecvent, e posibil sa fi luat accidental umezeala. Lasa-l cateva nopti la aerisit (cu capacul de la bec si becul scos - nu stiu precis cum e la Del Sol) sau da cu aer cald de la un foen pana dispare condensul. Urmareste dupa asta daca mai apare.
              Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

              Comment


              • #8
                Originally posted by Vali_lj View Post
                Eu cred ca masticul/siliconul ce face etansarea geamului cu carcasa nu mai face bine izolarea.Dai o tura de silicon pe al imbinari de jur-imprejurul farului. S-ar putea sa fie si din alte cauze precum cele enumerat de BlackMagic.
                Asa am facut si eu cand aveam aceeasi problema . Sa rezolvat imediat.
                No signature

                Comment


                • #9
                  salut, daca se abureste dupa ce speli masina sau dupa ploaie , ai probleme cu etanseitatea , verifica vizual si la garnitura bec , am avut acceasi problema si spre surprinderea mea era garnitura de bec putin deplasata , am scoso, am curatat-o ,am puso la loc dupa nce am vazut ca nu mai este aburit farul (l-am lasat in soare pina sa uscat complet ) sper sa te ajute

                  Comment


                  • #10
                    Toate farurile au niste gaurele mici prin care se elimina condensul, care sunt de regula acoperite cu un burete, sa previna praful sa intre. Sau, la unele masini au dopuri care se dau jos pentru a scoate condensul din far. Procedura pentru eliminare ar fi urmatoarea: Cu capacele de la becuri date jos, lasati masina cu botul in soare o perioada pentru a se putea evapora tot condensul... apoi puneti la loc capacele si verificati daca sunt locuri pe unde sa INTRE apa in ele. Aerul umed nu le abureste pe interior.
                    It is not turbo lag... it-s foreplay!

                    Dezmembrez Del Sol esi 1995 1.6 vtec D16Z6
                    Vand VTEC Controller Apexi VAFC 2

                    Comment

                    Working...
                    X