Probleme A/C racire

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    O schimbare asa de radicala a comportamentului ac-ului nu cred ca exista. Ori merge intr-un fel mereu, ori nu. Nu cred ca se schimba peste noapte, dupa cum bate vantul...
    Mi se pare cel putin ciudat ceea ce spui. Daca chiar e asa, mergi la un serivce.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #62
      oooookhei
      dupa ultima mea vizita la... ultimul meserias in a/c vizitat am crezut ca am rezolvat problema cu a/c-ul
      nici vorba
      1. masina racea asa...cat sa zic ca nu e ca afara.
      2. compresorul cupla-decupla la 3-4 secunde
      3. dadea in nas
      4. in momentul in care cupla compresorul aveam impresia ca imi agata cineva o remorca de-jdemii de tone
      5. motorul vibra, trepida de ziceam ca se rupe masina
      aproape ca imi luasem gandul de la a/c intr-o dimineata plec cu masina sotiei (mazda 3) dau drumul la a/c ul ei si zic: cred ca i-ar trebui o freonare. masina are 3 ani. merg la un atelier si in timp ce asteptam ca aparatul sa-si faca treaba intru in vorba cu un client ce astepta sa-i schimbe placutele de frana si ii povestesc despre a/c-ul hondei.. omul ma trimite la un baiat spunandu-mi ca e meserias. hai s-o fac si pe asta imi zic
      ma duc cu honda, dau sa-i fac omului capul televizor cu simptomele masinii si el ma opreste spunandu-mi ca nu trebuie sa-i povestesc intru-cat spune masina singura, totul.
      isi monteaza aparatele si furtunele face reglaje apoi da o tura cu masina, iar furtune, aparate, mai da o tura, iar furtune reglaje apoi imi zice hai sa dam impreuna o tura. fratilor! am fost socat. parca m-am urcat in alta masina. ne-am intors si mi-a zis ca vrea sa mai faca ceva. si-a montat iar aparatura apoi mi-a zis sa merg si sa-i spun cum este. nu imi venea sa cred; nu imi venea sa ma mai opresc. efectiv inghetam in masina. compresorul cupleaza atat de lin! vibratiile au disparut complet!
      in mare, (explicatia lui a fost foarte tehnica) am avut prea mult freon, ulei foarte putin si ventilatorul! este obosit. mi-a recomandat daca vreau a/c mai eficient sa montam un electroventilator de logan 1.5 dci. a mai facut treaba asta si a dat rezultate f bune. il cred pe cuvant. genul de om care vorbeste putin si face.
      conluzia? atat de putini frigotehnisti!
      acum, pot spune si eu ca am a/c. mai mult decat atat face mai rece decat mazda 3 noua cu clima etc. acum, am sa merg si cu mazda la el.
      zile racoroase va doresc

      Comment


      • #63
        Bine ca ai rezolvat.Niste date de contact ale meseriasului si un pret pt lucrare..as vrea sa ii schimb si eu freonul ca nu este schimbat de vreo 6 ani.
        h o n d a c i v i c satin silver ep 1

        Comment


        • #64
          Originally posted by civicep1 View Post
          Bine ca ai rezolvat.Niste date de contact ale meseriasului si un pret pt lucrare...
          Acelasi lucru ma intereseaza si pe mine...just in case. 10x
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #65
            pretul lucrarii a fost, ATENTIEEE......... 100 RON.

            atelierul este undeva prin spatele maternitatii giulesti. am sa revin cu numarul lui de tel.
            azi m-am simtit un boier. parca sunt un copil, acum; ma bucur de fiecare drum cu masina prin caldura. efectiv mi se face frig in masina.. vreau sa ii pun electroventilator de logan.

            Comment


            • #66
              Daca esti multumit acum nu'i fa nicio modificare. Astept si eu nr de tel al meseriasului, nici la mine nu prea face mare branza AC'ul, e la fel de eficient ca la Matizul pe care l'am avut mai demult, iar in fosta Laguna 1 phase 2 inghetam efectiv desi masina fusese luata de noua in 1998 si nu se intervenise nici macar odata la AC...
              A, si la mine se simte cand intra AC, desi e motor de 2l. Ma asteptam sa nu mai simt deloc. La Laguna cu motor de 1.8 tot benzina nu prea il simteam mai deloc in termeni de pierdere de putere.
              sigpic

              HONDA - THE POWER OF DREAMS
              Honda Civic Type-R FN2

              Comment


              • #67
                Curios, la mine nu se simte deloc cand intra AC-ul, si de dat rece....imi ingheata dintii
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • #68
                  Pai poate trebuie s'o dau si eu pe ulei, poate proportiile nu sunt foarte corecte, etc...

                  PS: si oricum, ce te bagi, tu ai editie speciala!
                  sigpic

                  HONDA - THE POWER OF DREAMS
                  Honda Civic Type-R FN2

                  Comment


                  • #69
                    numarul de telefon este: 0721904012
                    adrian este numele omului. am vorbit acum cu el si mi-a zis ca este ok, pot sa pun nr aici.
                    consider ca nu este DELOC ! o reclama intru-cat numai eu stiu cat par mi-a cazut din cap cu acest a/c
                    din discutiile avute cu el, am inteles ca a "freona" cu acel aparat automat nu inseamna deloc rezolvarea problemei. sunt mult mai multi parametri, presiuni, cantitatea de ulei care este foarte importanta asadar eu din experinta mea va spun ca un frogotehnist adevarat nu se va rezuma niciodata doar la acel robot automat de incarcare cu freon.
                    vis a vis de a simti sau cat de intens simti cuplarea compresorului vreau sa va spun la civic simt dar acum, dupa vizita la adrian, foarte lin. am avut un focus diesel si la masina aia chiar nu simteam cand cupleaza compresorul. deasemenea la mazda sotiei este atat de fin cuplajul si are motor 1.4 (valve variable)
                    astept impresii dupa vizita la acest om.
                    in concluzie, a/c ul meu a avut o problema de reglat corect cantitatea de agent frigorific, ulei astfel sa am presiunea corecta in instalatie si evident fff important eficienta radiator(condensator) a/c si al electroventilatorului.

                    Comment


                    • #70
                      Pai man... in CTRul meu... dupa 3 ani de zile se facea frigider la 5 min dupa ce plecam cu ea de pe loc... )
                      www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

                      Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

                      EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
                      Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

                      Comment


                      • #71
                        depinde si cat de tare plecai cu ea de pe loc) acum lasand gluma la o parte ..conteaza si turatia la care mergi cu motorul..daca e mai mica turatia va baga mai greu aer rece si invers....

                        Comment


                        • #72
                          Acum se comporta altfel,dupa ce pornesc AC-ul imi sta cuplat 1min apoi imi face ca in filmuletul de mai jos:http://www.youtube.com/watch?v=fsTjrMID7Nc
                          E foarte enervant mai ales cand circul cu masina...zici ca se ineaca motorul cupland si decupland mereu.

                          Problema se aseamana destul de mult cu a colegului Blumurgg.Cand am incarcat cu freon asa zisu "specialist"a bagat freon dupa ureche.Zici ca sa iesi mai ieftin,dar uite asa ajungi sa strici mai rau.O sa bag din nou freon,de data asta de care trebuie si cat trebuie,ii schimb si uleiu la compresor+filtru de polen.Cine stie de cand nu au fost schimbate.Multumesc mult BlackMagic.
                          Vali_lj
                          Tech Geek
                          Last edited by Vali_lj; 18-07-11, 01:50.

                          Comment


                          • #73
                            Nu ai pentru ce, sper sa iti rezolve problema; cred ca o sa dau si eu o tura la tipul respectiv pentru o verificare de rutina.
                            Sa ne tii la curent cu ce-ai mai facut.

                            mod edit: topicuri unite ,
                            Vali_lj
                            Tech Geek
                            Last edited by Vali_lj; 18-07-11, 01:53.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #74
                              pentru alexandru_88 asa facea si masina mea. intra in protectie compresorul datorita presiunii prea mari. asta se intampla daca ai prea mult freon in instalatie sau electroventilatorul nu raceste agentul frigorific. iti propun sa faci o experienta:
                              porneste a/c si pune un furtun cu apa pe radiator. ai sa vezi ca nu mai face asa si o sa raceasca mai tare.
                              cum spuneam mie mi-a propus sa schimb electroventilatorul cu unul de logan dci.
                              ma bate gandul sa-mi iau un radiator nou a/c (oricum al meu are lamele lipsa, strambe, fapt ce optureaza circulatia aerului si raceste mai greu. ce nu stiu este valva de expansiune ce rol are si ce simptome are cand nu functioneaza corespunzator.

                              Comment


                              • #75
                                1. masina racea asa...cat sa zic ca nu e ca afara.
                                2. compresorul cupla-decupla la 3-4 secunde
                                3. dadea in nas
                                4. in momentul in care cupla compresorul aveam impresia ca imi agata cineva o remorca de-jdemii de tone
                                5. motorul vibra, trepida de ziceam ca se rupe masina
                                aproape ca imi luasem gandul de la a/c intr-o dimineata plec cu masina sotiei (mazda 3) dau drumul la a/c ul ei si zic: cred ca i-ar trebui o freonare. masina are 3 ani. merg la un atelier si in timp ce asteptam ca aparatul sa-si faca treaba intru in vorba cu un client ce astepta sa-i schimbe placutele de frana si ii povestesc despre a/c-ul hondei.. omul ma trimite la un baiat spunandu-mi ca e meserias. hai s-o fac si pe asta imi zic
                                ma duc cu honda, dau sa-i fac omului capul televizor cu simptomele masinii si el ma opreste spunandu-mi ca nu trebuie sa-i povestesc intru-cat spune masina singura, totul.
                                isi monteaza aparatele si furtunele face reglaje apoi da o tura cu masina, iar furtune, aparate, mai da o tura, iar furtune reglaje apoi imi zice hai sa dam impreuna o tura. fratilor! am fost socat. parca m-am urcat in alta masina. ne-am intors si mi-a zis ca vrea sa mai faca ceva. si-a montat iar aparatura apoi mi-a zis sa merg si sa-i spun cum este. nu imi venea sa cred; nu imi venea sa ma mai opresc. efectiv inghetam in masina. compresorul cupleaza atat de lin! vibratiile au disparut complet!
                                Ceva similar experimentez si eu, pe Accord 2005. Eu cred ca nu imi receste cum trebuie compresorul, am vazut ca in trafic intens sau cand merg in coloana nu mai baga rece..
                                Recomandati pe careva in Timisoara pentru schimbul de freon / ulei compresor ?

                                Comment

                                Working...
                                X