Probleme A/C racire

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A/C racire

    salut cu respect la toti hondarii. stiu ca nu cu un astfel de topic este elegant sa incep postarile mele pe forum.
    am o problema cu aerul conditionat.
    datorita faptului ca nu racea, am crezut cu convingere ca nu am freon. compresorul cupleaza. am fronat, si...nimic. face foarte putin rece. pe o scara de la 1 la 10 sa zicem un 3.
    ok, am mers din nou, mi-a golit instalatia, vidare, din nou freon. nu am pierderi de freon. nici acum nu raceste. am mers la asko. din nou vidare, freonare. am descoperit ca ventilatorul de la radiatorul de A/C nu merge. nu avea siguranta. ok. am facut sa mearga si ventilatorul. la fel. nu raceste. s-a hotarat sa se desfaca instalatia. baietii de la service spun ca este posibil sa fie filtrul (nu stiu care) sau radiatorul infundat; saaaau vreo conducta obturata. ati avut asemenea problema? astept sfaturi urgent cu mii de multumiri
    Vali_lj
    Tech Geek
    Last edited by Vali_lj; 12-06-12, 16:21.

  • #2
    mie imi raceste slab fata de alte masina (logan de ex). asta de la inceput. initial am zis ca o fi din cauza pavilionului de "sticla" care dupa ce da soarele de el se incalzeste ca o plita. inca nu am fos sa verific ceva la instalatie
    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

    Comment


    • #3
      Schimba filtrul de polen. Este posibil sa fie obturat de mizerie. La fel de posibil este sa fie vreo conducta infundata. Cauta un service specializat pe A/C. Succes!
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #4
        posibil sa fie filtrul dehidrator, daca masina e mai veche poate e prea uzat si nu mai dezumidifica. daca nu-si face treaba, se poate strica compresorul, asa cum a patit un amic cu al lui seat leon. la masini VAG meteahna e binecunoscuta - la multi se defecteaza dupa 2 ani si ceva, numai bine dupa ce se termina garantia

        o firma specializata din bucuresti chiar recomanda schimbarea periodica, vezi aici: http://www.climauto-diag.com/#/intretinere_AC_auto/ ca si cum ar fi consumabil manualul de service pentru acura tsx zice ca trebuie schimbat daca instalatia a stat deschisa o perioada (conducte fisurate/sparte sau altceva).

        Comment


        • #5
          am cautat si pe alte forumuri, exista discutii ample legate de A/C. nu am gasit o problema asemanatoare cu a masinii mele
          maine dimineata sunt cu masina la asko. sper sa nu fie compresorul. cata vreme il aud cum cupleaza, decupleaza, se simte si in timpul mersului, scadere de putere, scadere de turatie, asi inclina sa cred ca nu este defect. mai mult decat atat instalatia face putin! rece.
          filtrul acela ... dehidrator cum spune colegul primus a fost si banuiala celor de la service (o sa vedem maine). din cate am inteles nu ar fi tocmai ieftin (aveti vreun pont de unde asi putea lua la un pret ok?)
          este...atat de dubioasa treaba cata vreme:
          -freon are
          -compresorul cupleaza
          -ventilatorul merge
          -filtru de polen NU are masina (curios dar adevarat-verificat la asko)
          cu toate astea nu pot spune ca am A/C pe masina. pornesc si vine asa...o tentativa de rece. repet! tentativa.
          astept inca sfaturi. o sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor

          Comment


          • #6
            Nici la mine la masina din semnatura nu prea face rece.
            De ex la peugeot reglat climatizarea la 22 grade se face f frig in masina destul de repede si la civic si in 10 minute baga aer caldut. Nu imi aduc aminte anul trecut daca era la fel....
            Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
            In cautare de altceva

            Comment


            • #7
              dumi_id, incearca o nota mai jos temperatura daca vrei sa simti racoare. daca-mi amintesc bine, pe la 23 grade mie imi baga chiar aer cald

              Comment


              • #8
                Am avut fix aceeasi problema. Nu-mi racea absolut de loc cu AC on. Baga aer cald si la 17g. M-am dus la Virago, fara sa-mi schimbe nimic, au curatat cu un aparat instalatia de AC vreo 15 minute si mi-au dat drumul la aer. Instant era frig in masina. Nu am mai avut probleme de atunci. Azi am dat pe 23 pe auto si era destul de racoare.
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                Comment


                • #9
                  Mentionez ca sunt rare zilele cand tin AC-ul off (maxim 3 zile pe luna indiferent cum este afara frig-cald).
                  Faceam comparatia cu alta masina la aceeasi temperatura setata la instalatia de clima.
                  Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                  In cautare de altceva

                  Comment


                  • #10
                    Păi de aia şi mergi cu el pornit non stop.... că nu bagă rece.

                    La mine (Accord) îmi îngheaţă dinţii la drum lung dacă dau ventilaţia doar la tr. II. Nici cu I nu prea pot să merg. Dacă ţin mâna la gurile de ventilaţie începe să devină insuportabil după 1 minut.

                    Am ajuns să-l pornesc manual intermitent...
                    Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

                    Comment


                    • #11
                      Apropo de asta. Se poate strica ceva daca abuzezi de pornit manual ac on/off de exemplu la plecarile de pe loc si acceleratiile mai bruste inchid si deschid cand ajung in a IV a sau la viteza mai mare. In aceste conditii poate fi afectat ceva din instalatia de AC?
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by oprescutoma View Post
                        Apropo de asta. Se poate strica ceva daca abuzezi de pornit manual ac on/off de exemplu la plecarile de pe loc si acceleratiile mai bruste inchid si deschid cand ajung in a IV a sau la viteza mai mare. In aceste conditii poate fi afectat ceva din instalatia de AC?
                        Adica stai putin, tu inainte de o depasire decuplezi AC-ul? )

                        Depinde ce intelegi prin "abuzezi". Orice lucru are o durata de viata mai scurta cu cat il folosesti mai des.
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • #13
                          a mai fost scris in diverse locuri dar iata repetat si aici: ECU decupleaza A/C la accelerare brusca. toma, chiar in topicul tau am repetat informatia inscrisa initial de yulasinio

                          http://www.hondafan.ro/forum/showpos...postcount=1349

                          deci nu faci tu nimic in plus fata de ECU, tot opresti compresorul si-l repornesti, doar te simti mai implicat in functionarea masinii

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexmohora View Post
                            Am ajuns să-l pornesc manual intermitent...
                            Idem si eu uneori sau mai reduc din nivelul de rece al AC-ului
                            Nu prea pot sa merg cu el "a la long" si atunci cand o fac il pun sa sufle pe parbriz si la picioare.

                            Originally posted by primus View Post
                            ECU decupleaza A/C la accelerare brusca...
                            Se poate observa acest lucru prin stingerea ledului pt. A/C?

                            Comment


                            • #15
                              am fost la service. ASKO !
                              m-am dus nelamurit si am plecat mai nelamurit intrigat frustrat
                              nu am ce sa le reprosez baietilor vis a vis de implicare. trebuie sa admit in numele lor si evident in numele meu ca nu au experienta si cunoastere in a rezolva o problema de a/c. dupa ce mi-au desfacut instalatia, au suflat-o, au inceput cu..."ar putea fi" lucru ce a inceput sa ma infurie. daca ma duc cu o honda la un service honda atunci, evident ca ar trebui sa se spuna asta este!
                              citez: "cred ca este...." vine altcineva si spune "nu cred, pentru ca...."
                              in fine, faza este ca am ramas cu problema nerezolvata. mi-au desfacut filtrul deumidificator si mi-au spus sa-l cumpar si sa-l schimbam. intrigat am ajuns acasa si am cautat pe net niste service-uri specializate in ac
                              am vorbit cu trei oameni care pareau ca stiu cu ce se mananca a/c. astfel,am ajuns la concluzia ca nu este filtrul si nici compresorul cum....banuia asko ci este vorba de ceva electric, o valva sau ceva ce ar trebui sa cupleze treapta a doua la ventilator.
                              masina face asa:
                              pornesti a/c, face rece cam 2-3 minute apoi se incalzeste. ea continua sa bage rece in habitaclu asa cum spuneam pe o scara de la 1 la 10 cam 3.
                              va rog, ajutati-ma cu un sfat un meserias garantat.

                              Comment

                              Working...
                              X