Curatare parbriz pe interior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare parbriz pe interior

    Salutare tuturor. Problema pare banala insa in trecut am avut o mare problema. A trebuit sa sterg la un moment dat parbrizul pe interior. Am stropit in prealabil cu solutie de geam si am sters cu carpa bumbac, "scame free". Problema este ca astfel am capatat mii si mii de mici zgarieturi care la unghiul potrivit dat de soare lucesc deranjant. Pare ca sunt cauzate de praful f.f. fin si abraziv care trece de filtre si se depune acolo. A venit vremea sa sterg si Accord-ul pentru prima data si sincer nu stiu cum sa procedez, corect ! Anyone can help ? Multzam !
    2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
    B-29-STH : HONDA Instinct Inside
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

  • #2
    Nimeni, nici un sfat ? Sa inteleg ca am avut o problema izolata, si parbrizul de honda nu e ca cel de megane ?
    2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
    B-29-STH : HONDA Instinct Inside
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

    Comment


    • #3
      La Civic merge sters parbrizul fara grija pe interior, dar tie trebuie sa-ti raspunda cineva cu Accord.
      Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
      2 roti

      Comment


      • #4
        Păi cred că trebuie să mai aștepți până când cercetători de renume mondial vor finaliza proiectul ”cum să ștergi safe un parbriz”.

        Cred că vor primi și premiul Nobel pt asta! :lol:
        Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

        Comment


        • #5
          deocamdata sunt cam ocupati... trei argentinieni au primit anti-Nobelul pentru un studiu referitor la "Efectele Viagrei asupra senzatiei de decalaj orar la hamsteri", publicat de Academia Argentiniana in iunie anul acesta.
          Am fost manechin la fabrica de prezervative!
          Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

          Comment


          • #6
            ramm merci de raspuns. In rest, numai zmei... Ce sa-i faci, daca nu intrebi de cel mai bun ax cu came, ramai cu imaginatia. Bine ca ati avut ocazia sa o antrenati intre atatea topicuri grele ) Of, of, of, mai fratilor daca vroiam mishtouri ma luam cu baietii de pe softpedia, real-time, sar ca arsi, ceva gen nokia contra se Oricum, va rog, nu va mai obositi, am cautat singurel si m-am lamurit...
            2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
            B-29-STH : HONDA Instinct Inside
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

            Comment


            • #7
              ?

              Originally posted by instinct
              am cautat singurel si m-am lamurit...
              hondafanii astia sunt mai mult pasionati de i-VTEC :wink:
              sunt si eu curios ce solutie ai gasit pt curatarea parbrizului in "safe mode"
              chiar ma gandeam zilele astea ca ar fi cazul sa-l sterg si eu... eu ma gandeam la aceeasi solutie clasica de curatat geamuri + rola de hartie gen servetel

              la vechile masini foloseam cu succes ziarele ramase prin casa :lol:

              Comment


              • #8
                eu ma chinui cu aceeasi problema de ceva vreme
                si de fiecare data imi raman urme cu orice l-as sterge asa ca ... baga si la noi solutia salvatoare
                2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                -= PH 33 GZS =-

                Comment


                • #9
                  Sperand ca va ajuta si pe altcineva si dupa o adevarata cruciada pe net iata ce am descoperit:

                  1. Stati departe de solutiile cu amoniac care ataca orice film (folia mai ales). Nu stiu daca nu cumva se aplica folie de mylar pe interior (anti reflex, UV, sau mai stiu eu ce) si producatorii nu spun lucrul asta, si atunci patesti ce am patit eu...

                  2. Depunerile respective nu reprezinta praful scapat de filtre ci rezulta din descompunerea plasticelor interioare (nu numai bordul) sub actiunea soarelui mai ales, prin urmare sunt foarte dificil de inlaturat complet;

                  3. Exista solutii profesionale de ingrijit geamul, mai ales in exterior (nu vad de ce nu s-ar putea folosi si la interior) insa la noi, cam ducem lipsa. Asa ca se pot alege 3 variante:
                  - curatat cu apa curata (carpa imbibata) si uscat cu ziar ! Da, pare incredibil, eu nu am apelat la spalatorii de profil din acest motiv. Explicatia este ca cerneala are rol de polish. Atentie insa la degetele negre;
                  - apa curata si sters cu microfibra (tricou vechi ieste ideal);
                  - solutie de geam (fara amoniac...), pulverizata pe carpa, nu pe geam. Ideal de folosit tot 2 carpe : una cu solutia si cealalta curata pentru stergere.

                  Cand am timp o sa incerc cred varianta cu ziarul, chiar sunt curios...
                  2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
                  B-29-STH : HONDA Instinct Inside
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

                  Comment


                  • #10
                    Exista solutii de ingrijit geamul. La Sonax parca am vazut.
                    Eu sterg geamul cu servetele si solutie de geamuri (cea pe care o folosesc si pt geamurile din casa ~ Clin cred ca se cheama).
                    Si mai nou folosesc si un burete imbracat in imitatie de piele de caprioara (a fost vreo 10 ron) ca sa fiu sigur ca nu ramane nici o urma.
                    ex-FN2 owner
                    Loved it every second!

                    Comment


                    • #11
                      Are cineva idee cum scot si eu un autocolant gen rovigneta de pe interiorul geamului de la CR-V? Multumesc.
                      Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

                      Comment


                      • #12
                        singura solutie e LAMA de ras.., am avut si eu la mine.. si ma chinuiam ca prostu` cu unghia si nu reuseam nimic.. pana a venit un amic cu o lama.. si a iesit instant... dar sa nu pui cu, coltul lamei...

                        Comment


                        • #13
                          @instinct: multzam fain!
                          ai grija cu ziarul... nush de ce... dar parca as inclina spre tricou, pare mai moale + safe...

                          Comment


                          • #14
                            Nu am vrut să te supăr cu remarca mea ”acidă” dar ce credeai că vei primi ca răspuns la o asemenea întrebare?

                            Sunt vreo 13 post-uri și solția la ”problema” ta este:

                            cârpă + apă (genială - nu s-ar fi gândit nimeni)
                            cârpă + soluție de geamuri fără amoniac (asta nu o știam dar știu că amoniacul pute deci care marcă de soluție de geamuri are amoniac să ne ferim de ea?)
                            ziar + apă sau soluție de geamuri (hâmm f. interesant)
                            Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

                            Comment


                            • #15
                              As mai adauga: carpa de microfibra (eventual cu solutie de geamuri), dupa care servetele de ochelari, de-alea din farmacii
                              Civic K20 Black Pearl
                              Stage 1: <Eibach><Skunk2><Injen><Invidia><OMP><Ferodo><Tarox><O∙z><Recaro>
                              Stage 2: <Skunk2><Gruppe-M><Toda><Tarox><HKS><O∙z><Recaro>

                              CRX delSol ESi Black
                              <Eibach><Aeroworks><Injen><Invidia><Ferodo><sparco>

                              Comment

                              Working...
                              X