Colegarea unui sub-woofer (activ) la implantul audio de serie sau schimbarea difuzoarelor posterioare pe un Civic 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegarea unui sub-woofer (activ) la implantul audio de serie sau schimbarea difuzoarelor posterioare pe un Civic 3D

    Eu pt moment am colegat doar sub-wooferul (activ) la implantul de serie dar acest "how to" poate fi folosit si pentru a schimba difuzoarele pe spate (bineanteles cumparand adaptoarele necesare)
    ------------------------------------------
    Inainte de toate decuplati minusul de la baterie si aduceti-va aminte culorile cablurilor fiecarui difuzor:

    Front left + Light Green
    Front left - Light Blue
    Front right + Grey
    Front right - Brown

    Rear left + Yellow

    Rear left - Brown
    Rear right + Blue
    Rear right - Orange
    ------------------------------------------
    1: - Cu ajutorul unui obiect plat decuplati apoi scoateti tragang in sus partea de plastic unde este locul pt pus paharul, atentie la cele 3 "clips"-cercuri rosii-
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	186.7 KB
ID:	727486Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	171.2 KB
ID:	727487
    2: - Desurubati cele 6 suruburi - cercuri rosii-
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	171.6 KB
ID:	727488
    3: -Du pa ce desurubati trageti "panelul" inspre voi atentie la cele 7 "clips" -cercuri rosii-
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	146.3 KB
ID:	727489Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	171.7 KB
ID:	727490
    4: -Desurubati surubul situat in partea de sus a difuzorului -cerc rosu- apoi trageti usor inspre voi difuzorul (pare lipit dar nu este are un fel de "clip")
    Dupa ce sa desprins trageti usor in sus de difuzor -sageata albastra- pana decuplati cele doua suporturi pe care se sprijina difuzorul -sageti rosii-
    Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	183.8 KB
ID:	727491
    5: -decolegati "mufa" de la difuzor -cercuri rosii-(sageti galbene: cele 2 suporturi + acel "clip")
    Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	159.5 KB
ID:	727492Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	1
Size:	124.2 KB
ID:	727493
    --------------------
    6:- Trageti cablul de alimentare (al subwoofer-ului) de la baterie pana in interiorul masinii unde pozitionati sub-ul -cerc albastru- pe unde intra in masina; -cerc rosu- pe unde intra langa motor
    Click image for larger version

Name:	1 (2).jpg
Views:	1
Size:	168.6 KB
ID:	727494Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	124.8 KB
ID:	727495

    7:-
    Cablul meu de alimentare avea doar 4.8m si nu-mi ajungea daca-l treceam pe sub "toc" si l-am trecut pe sub tunelul central apoi pe sub mocheta pt ca apoi sa ajung la pozitia dorita a sub-ului
    Cablul albastru "telecomanda" a avut aceeasi strada numai ca m-am oprit cu el sub compartimentul pt documente acolo avand "priza" suplimentara.Voi il puteti colega direct la cablurile "prizei" situata pe tunelul central daca doriti.
    -sageata galbena- cablul de alimentare; -sageata albastra- cablul "telecomanda"
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	151.2 KB
ID:	727496Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	147.7 KB
ID:	727497Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	191.2 KB
ID:	727498Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	39.2 KB
ID:	727499
    8:- Se fac colegarile cablurilor. De la un "papuc tata" (parca asa ii spune!!!) se pleaca cu 2 cabluri + (plus) de la celalalt cu 2 cabluri - (minus)
    Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	35.4 KB
ID:	727500
    9:- Acesti 2 "papuci tata" colegatii la mufa originala pe care a-ti scos-o din difuzor iar pt a fi mai siguri puneti deasupra putina banda de izoler asa fiind siguri ca din cauza vibratiilor masinii sau cu timpul nu se desprind de la locul lor
    Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	180.7 KB
ID:	727501Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	1
Size:	169.5 KB
ID:	727502
    10:- Cablul original cu mufa de unde am luat semnalul audio se prinde pt a nu face zgomot zbatandu-se de caroserie in timpul deplasarii masinii.
    Click image for larger version

Name:	9.jpg
Views:	1
Size:	112.3 KB
ID:	727503
    ------------------
    11:- De la cele 2 cabluri + (plus) si doua cabluri - (minus) o copie + si - duceti-o unde vreti sa pozitionati sub-wooferul iar cealalta colegati-o la difuzor prin "2 papuci mama" (parca asa le zice!!!)
    Click image for larger version

Name:	10 (2).jpg
Views:	1
Size:	180.9 KB
ID:	727504Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	143.9 KB
ID:	727505Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	134.6 KB
ID:	727506
    La sfarsit totul trebuie sa iasa ceva de genul asta:
    Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1
Size:	188.3 KB
ID:	727507
    12:- Copia de + si - dusa la pozitia sub-woofer-ului colegati-o la el (la cablurile intrarii directe a semnalului de la difuzoare)
    Click image for larger version

Name:	5d41ac4a-aa24-83a3.jpg
Views:	1
Size:	45.0 KB
ID:	727513
    13:- colegati cablul albastru "telecomanda" la cablurile "prizei pt bricheta"
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	128.3 KB
ID:	727509
    14:- Colegati cablul de alimentare la plusul bateriei iar cablul "masa" pe caroterie
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	145.2 KB
ID:	727510
    15:- trageti in interiorul masinii "masura buna" de cabluri pt a nu incomoda
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	170.8 KB
ID:	727511
    16:- fixati sub-wooferul. Eu am pus 3 benzi de "arici" sau "scai" (cum s-or numi!!!) si pana acum tin destul de bine...Daca vor ceda il voi fixa cu corzile si "clips-urile" avute in dotarea sub-woofer-ului -cerc rosu-
    Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	147.9 KB
ID:	727514Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	143.9 KB
ID:	727508
    17:- colegati mufele la sub-woofer apoi faceti-va setarile audio preferate din casetofonul masinii
    Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	142.8 KB
ID:	727512
    -----------------------------
    La fel procedati si pe partea stanga colegand si a doua linie a subwoofer-ului
    Distractie sa terminat...acum veti avea basi mai puternici in masina voastra!!!
    Vali_lj
    Tech Geek
    Last edited by Vali_lj; 27-03-12, 20:10.
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

  • #2
    Rog un moderator sa uneasca cele 3 "posturi" si sa faca in asa fel incat sa se vada pozele si la postul #2 si #3 caci nu se vad (se vede scrisul attachment ***), iar modalitatea de a le pune a fost aceeasi ca la primul post !!!
    Multumesc anticipat
    ....................
    LE: Am sters si pus iar pozele, se pare ca de data asta se vad ramana doar ca cineva sa uneasca posturile.


    mod edit : rezolvat
    Vali_lj
    Tech Geek
    Last edited by Vali_lj; 27-03-12, 20:11.
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

    Comment


    • #3
      cablul pt alimentare este mult prea subtire... pierzi putere si apar distorsiuni
      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by roland_fzj View Post
        cablul pt alimentare este mult prea subtire... pierzi putere si apar distorsiuni
        ... zici tu!?!?!?

        Toate cablurile sunt cele originale si in automat si cel de alimentare este venit impreuna cu subwoofer-ul, nu l-am pus eu de capul meu
        Cred ca cei de la "Pioneer" cand au facut cutia (pt a o trimite la vanzare) in care au bagat sub-ul, instructiunile, cablurile pt colegari si ce mai era in cutie nu au gresit bagand unul mai subtire ci este totul calculat inainte de a iesi din fabrica...A? nu crezi?...ce zici am dreptate sau nu?
        Singurele cabluri puse de mine sunt cele pt a "fura" semnalul audio pt sub si sunt cele recomandate pt 12-24V sau implanturi Hi-Fi.
        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

        Comment


        • #5
          Daca ai folosit ce a pus producatorul, totul ar trebui sa fie in regula.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #6
            Originally posted by KMR View Post
            Daca ai folosit ce a pus producatorul, totul ar trebui sa fie in regula.
            Numai originalul , Nu sunt atat de expert pt a-mi putea face de unul singur un subwoofer activ
            Cablul de alimentare
            Click image for larger version

Name:	1 (2).jpg
Views:	1
Size:	327.6 KB
ID:	711400Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	259.3 KB
ID:	711402

            Cablul "telecomanda"
            Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	246.8 KB
ID:	711401
            Robby_Alessio
            Senior Member
            Last edited by Robby_Alessio; 29-03-12, 00:35.
            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

            Comment


            • #7
              din ce am vazut ei zic ca amplifu din sub are 150w, eu din poze vad cablul de alimentare gen avg18 (Ø 1mm)... genu ala de cablu puneam la playere de 4x50W din care erau nominali vro 4x13W si aia cu distorsiuni si tot avea scadere de voltaj la intrare in player. La cablul tau la intrarea in sub (daca are 150w) in bass iti mai raman cel mult 11V...
              eu pe o statie de 2x60W la 4ohm am un avg8(Ø 3mm si ceva) si in putere am diferenta de 1-1.5V intre voltaju de la baterie si cel de la statie, statia cu pricina amplifica dif fata care merg doar pe medii si inalte...
              dar daca asa a venit sub ... au facut si ei economie si au pus minimul necesar, dar cu un cablu mai gros sigur scoti ceva mai multa putere din el
              spre ex la statia pt sub hifonics imi recomanda avg4 dar dupa ce am cautat atent am gasit un tabel facut de ei si avg4 era doar pt 1.8m lungime si asta este minimul recomandat pt nu a forta statia sa mearga in voltaj mic, eu i-am pus doar un avg0 ( Ø 50.5mm) pe vro 4.3m lungime si in bass puternic imi scade sub 10.4v in timp ce la borna am minim 12.1V...
              deci ce vreau sa zic ca m.am lungit cu scrisu este ca daca ai avem un cablu mai gros de la bat pana la sub sigur o sa scoata mai multa putere, asta daca are 150W si nu un 30w... dar daca vrei sa verifici de curiozitate iei un aparta de masura(analog daca ai) si masori voltaju la intrare in sub si dau drumu la o mel cu mai mult bass si vezi ce valori ai.
              nu zic ca nu merge cu ce au dat ei zic doar ca este loc de mai bine si de un bass ceva mai curat
              roland_fzj
              Senior Member
              Last edited by roland_fzj; 29-03-12, 13:11.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by roland_fzj View Post
                din ce am vazut ei zic ca amplifu din sub are 150w, eu din poze vad cablul de alimentare gen avg18 (Ø 1mm)... genu ala de cablu puneam la playere de 4x50W din care erau nominali vro 4x13W si aia cu distorsiuni si tot avea scadere de voltaj la intrare in player. La cablul tau la intrarea in sub (daca are 150w) in bass iti mai raman cel mult 11V...
                eu pe o statie de 2x60W la 4ohm am un avg8(Ø 3mm si ceva) si in putere am diferenta de 1-1.5V intre voltaju de la baterie si cel de la statie, statia cu pricina amplifica dif fata care merg doar pe medii si inalte...
                dar daca asa a venit sub ... au facut si ei economie si au pus minimul necesar, dar cu un cablu mai gros sigur scoti mai ceva putere din el
                spre ex la statia pt sub hifonics imi recomanda avg4 dar dupa ce am cautat atent am gasit un tabel facut de ei si avg4 era doar pt 1.8m lungime si asta este minimul recomandat pt nu a forta statia sa mearga in voltaj mic, eu i-am pus doar un avg0 ( Ø 50.5mm) pe vro 4.3m lungime si in bass puternic imi scade sub 10.4v in timp ce la borna am minim 12.1V...
                deci ce vreau sa zic ca m.am lungit cu scrisu este ca daca ai avem un cablu mai gros de la bat pana la sub sigur o sa scoata mai multa putere, asta daca are 150W si nu un 30w... dar daca vrei sa verifici de curiozitate iei un aparta de masura(analog daca ai) si masori voltaju la intrare in sub si dau drumu la o mel cu mai mult bass si vezi ce valori ai.
                nu zic ca nu merge cu ce au dat ei zic doar ca este loc de mai bine si de un bass ceva mai curat
                Ok te-am inteles...
                Uite cat este de gros cablul de alimentare:
                Click image for larger version

Name:	Foto0798.jpg
Views:	1
Size:	242.2 KB
ID:	711403
                Deci are 4mm in grosime
                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                Comment


                • #9
                  Robby, ce masori tu acolo e camasa cablului. Un cablu nu se masoara asa. Se masoara doar miezul!
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rares View Post
                    Robby, ce masori tu acolo e camasa cablului. Un cablu nu se masoara asa. Se masoara doar miezul!
                    a...ok...
                    Am spus: nu sunt expert si acum nu sunt nebun sa tai cablul pt al masura (din nou, caci a trebuit sa-l tai cand l-am trecut de la motor inauntrupt a-mi intra pe "gaurica" creata)
                    Din cate imi aduc aminte cred ca are mai bine de 2,5 mm in miez..
                    Nu se poate deduce genul 4mm grosime tot deci 3mm mIezul. ?!?!
                    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                    Comment


                    • #11
                      uite ca aseaea eram obosit si nu am scris chiar corect... eu vorbeam de mm2... in fine o lungim si nu face bine topicului
                      http://www.reuk.co.uk/AWG-to-Square-...-Converter.htm un link cu un tabel pt diametrul pe fiecare awg american
                      oricum in poza cu firul tau vad ca are o rezistenta de 10A deci intr.un scenariu perfect sub ala scoate cam 70W dar tinand cont ca la intrarea in sub nu o sa ai niciodata 14.4v raman vro 50W...
                      concluzia este ca daca nu ai ce sa faci intr.o zi si vrei putin mai multa putere schimbi cablul ala

                      pun 2 filmulete facute azi. unu cand am dat volumul prea tare pt porpagajul deschis si mi.a declansat un releu pt protectie de 120A pus pe fir si al 2 cu volumul dat pe la 3/4. acul se plimba pe gradatie intre 10 si 15V, minim am avut 11v dar mai aveam "talpa") faza asta cu scaderea de tensiune se aplicat la orice sub chiar daca este de putere mica.
                      http://www.youtube.com/watch?v=X1G-y...ature=youtu.be
                      http://www.youtube.com/watch?v=OwqqjQeAyNE&feature=youtu.be


                      si eu pierd mult pe tema asta... imi fura scaderea asta de tensiune in jur de 350-450W
                      roland_fzj
                      Senior Member
                      Last edited by roland_fzj; 29-03-12, 15:19.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by roland_fzj View Post
                        uite ca aseaea eram obosit si nu am scris chiar corect... eu vorbeam de mm2... in fine o lungim si nu face bine topicului
                        http://www.reuk.co.uk/AWG-to-Square-...-Converter.htm un link cu un tabel pt diametrul pe fiecare awg american
                        oricum in poza cu firul tau vad ca are o rezistenta de 10A deci intr.un scenariu perfect sub ala scoate cam 70W dar tinand cont ca la intrarea in sub nu o sa ai niciodata 14.4v raman vro 50W...
                        concluzia este ca daca nu ai ce sa faci intr.o zi si vrei putin mai multa putere schimbi cablul ala

                        pun 2 filmulete facute azi. unu cand am dat volumul prea tare pt porpagajul deschis si mi.a declansat un releu pt protectie de 120A pus pe fir si al 2 cu volumul dat pe la 3/4. acul se plimba pe gradatie intre 10 si 15V, minim am avut 11v dar mai aveam "talpa") faza asta cu scaderea de tensiune se aplicat la orice sub chiar daca este de putere mica.
                        http://www.youtube.com/watch?v=X1G-y...ature=youtu.be
                        http://www.youtube.com/watch?v=OwqqjQeAyNE&feature=youtu.be


                        si eu pierd mult pe tema asta... imi fura scaderea asta de tensiune in jur de 350-450W
                        TKS pt consilii man...Sincer imi ajunge pt moment. Cand voi schimba difuzoarele si voi izola totul cu "dynamat" poate il schimb, dar acum nu.
                        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                        Comment


                        • #13
                          @ Robby: felicitari pt DIY, arata frumos
                          In alta ordine de idei, roland are dreptate. Cablul este prea subtire pentru sub. Singura problema care poti sa o ai, pe langa pierderea de putere, este supraincalzirea cablului...care poate ajunge chiar pana la a lua foc, daca afara sau in masina sunt prea multe grade, si dai muzica tare. Deci, parerea mea, ca si o masura de siguranta, pune-l pe lista de prioritati de schimbat, nu de alta, dar pentru siguranta ta

                          Comment


                          • #14
                            TKS "mane"...
                            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                            Comment


                            • #15
                              Am si eu pe Sedan un sub Blaupunkt tot activ - cica 120W RMS - si are aceeasi problema pe partea de alimentare, adica vine tot cu niste firicele amarate. Daaar, nu se simte nimic la auditie, totul este in parametri :]
                              '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X