Demontare - Curatare filtru DPF 1.6L i-DTEC -160cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare - Curatare filtru DPF 1.6L i-DTEC -160cp

    Am facut-o si pe asta vara asta din cauza de lipsa de activitate+ceva fun (da, mie imi place sa surubaresc). Masina avea 107.000 km, si NU AVEA NICI UN SIMTOM/MESAJ, nici nu a avut vreodata.
    Este o operatie foarte simpla (cateva chei, 30 minute demontarea), dar bineinteles ca am demontat mai mult decat trebuia nesttind exact care sunt suruburile cu pricina.
    Atentie la demontare ca nu se deterioreze garniturile metalice de la turbina si racordul metalic!
    Suruburile si piulitele nu sunt universale, deci daca le deteriorati trebuiesc inlocuite cu unele originale.

    Filtrul DPF se poate trimite la curatat la ateliere specializate, dar la mine intrucat nu aveam probleme l-am curatat eu: o cuva mare de plastic (60l sau mai mare)-vezi magazine de bricolaj, Soda caustica - 2kg, solutie HCL pentru curatat pavaje (informatie luata de pe internet).

    Vizual, filtrul era destul de curat, surprinzator de curat as zice, nu necesita curatare. Dupa ce l-am curatat cu solutiile respective (pe rand ccca 1 ora de fiecare solutie), a iesit mizerie din el (cenusa) destula as zice.

    Dupa curatare e de preferat sa-l lasati cel putin 1 zi la scurs. Si asa, este posibil ca dupa remontare sa primiti un mesaj de eroare din causa apei care se evapora din filtru dupa ce se i ncalzeste motorul.
    La mine asa s-a intamplat, mesajul era legat de temperatura anormala la una din sondele lambda, a aparut cam la cca 15 min de la pornire.
    Mesajul l-am sters folosind modulul HIM, clona China.
    Attached Files
    Last edited by hondatu; 04-09-20, 10:54.
    1.6,white, lifestyle.
Working...
X