Cum se face amorsarea filtrului la CR-V 1.6L i-DTEC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se face amorsarea filtrului la CR-V 1.6L i-DTEC?

    Daca stie cineva cum se.face amorsarea la.acest filtru.
    Urmeaza sa l inlocuiesc in curand si cum data trecută cand l am inlocuit motorul a pornit foarte greu nefiind amorsat ma gandesc ca trebuie sa fie o procedura de amorsare in prealabil.

    Din pacate nu am.identificat nici o para de cauciuc pt amorsare ( ca la Renault), nu mi e foarte clar nici traseul fluidic.....
    1.6,white, lifestyle.

  • #2
    Sub parbriz, in compartimentul motor, sunt 2 furtune pe care circula.sigur motorina. Din pacate nu pot uploada poza, imi da eroare.
    unul este mai sus, celalalt sub el, evident.
    Banuiesc ca prin unul vine motorina din rezervor si merge la.filtru, prin celalalt se duce in rezervor surplusul.
    poate stie careva prin care vine.motorina de la.rezervor.
    1.6,white, lifestyle.

    Comment


    • #3
      Modele Diesel
      Purjarea aerului din sistemul de alimentare
      Dacă rezervorul s-a golit, īn sistemul de alimentare poate intra aer. Aceasta
      īmpiedică pornirea motorului chiar şi după realimentare.
      Purjaţi aerul din sistemul de alimentare după cum urmează:
      1. Rotiţi şi menţineţi contactul īn poziţia ON *1 timp de aprox. 30 de secunde.
      ▶ Este posibil să auziţi unele zgomote. Acest lucru este normal. Sistemul de alimentare
      este īn curs de amorsare.
      2. Verifi caţi dacă indicatorul bujiilor cu incandescenţă nu este aprins, apoi porniţi motorul.
      ▶ Nu acţionaţi contactul mai mult de 10 secunde la o īncercare.
      ▶ Dacă motorul nu porneşte, reveniţi la punctul 1.
      3. Opriţi motorul, apoi reporniţi-l. Repetaţi de cel puţin trei ori.
      ▶ Indicatorul de defecţiune a motorului sau indicatorul se stinge.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Danielsportivu View Post
        Modele Diesel
        Purjarea aerului din sistemul de alimentare
        Dacă rezervorul s-a golit, īn sistemul de alimentare poate intra aer. Aceasta
        īmpiedică pornirea motorului chiar şi după realimentare.
        Purjaţi aerul din sistemul de alimentare după cum urmează:
        1. Rotiţi şi menţineţi contactul īn poziţia ON *1 timp de aprox. 30 de secunde.
        ▶ Este posibil să auziţi unele zgomote. Acest lucru este normal. Sistemul de alimentare
        este īn curs de amorsare.
        2. Verifi caţi dacă indicatorul bujiilor cu incandescenţă nu este aprins, apoi porniţi motorul.
        ▶ Nu acţionaţi contactul mai mult de 10 secunde la o īncercare.
        ▶ Dacă motorul nu porneşte, reveniţi la punctul 1.
        3. Opriţi motorul, apoi reporniţi-l. Repetaţi de cel puţin trei ori.
        ▶ Indicatorul de defecţiune a motorului sau indicatorul se stinge.
        La mine asa a procedat mecanicul cand mi-a schimbat filtrul de motorina.

        Comment


        • #5
          Am citit si eu asta, evident. La mine a facut la fel. Numai ca a incercat 5 minute la cheie, de ma luasera toate transpiratiile, si mecanicul incepuse sa se albeasca la fata. Intr un final, cand aproape ca ne luaseram speranta a pornit.
          Si nu aparuse nici un mesaj pe bord, pursi simplu.nu pornea
          Cu siguranta mai exista o procedura de amorsare in prealabil a filtrului inainte de datul la cheie.
          1.6,white, lifestyle.

          Comment


          • #6
            Mie mi-au umplut cu motorina filtrul, inainte sa-l monteze. Pompa manuala de amorsare nu exista la astea noi.
            CR-V RE6
            JAZZ GD1 CVT

            Ex: Civic FD1
            Ex: RDX TB1

            Ex - JAZZ GD1
            Ex - ACCORD Type-R
            Ex - DEL SOL EH6

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bartzole View Post
              Am citit si eu asta, evident. La mine a facut la fel. Numai ca a incercat 5 minute la cheie, de ma luasera toate transpiratiile, si mecanicul incepuse sa se albeasca la fata. Intr un final, cand aproape ca ne luaseram speranta a pornit.
              Si nu aparuse nici un mesaj pe bord, pursi simplu.nu pornea
              Cu siguranta mai exista o procedura de amorsare in prealabil a filtrului inainte de datul la cheie.
              Pai la fel am patit si eu, transpiram si eu si mecanicul pana s-a amorsat, la mine era de inteles ca nu consultasem manualul, dar mecanicul nu ar fi trebuit dar e de inteles din moment ce a cautat o ora filtrul pe unde este amplasat, era amplasat prin zona unde ii tot spuneam eu ca vazusem pe youtube, dar a preferat sa il creada pe un coleg care ii spusese ca e sub baterie ca acolo au au astea ,,nemtesti,, filtrul, eu le-am spus bai frate nu e sub baterie ca asta nu e nemteasca, dar el - lasa domne ca sunt facute dupa conceptul german, a dat bateria jos si nu era niciun filtru acolo, tot unde am zis eu era pana la urma.

              Aia cu mesajul probabil apare cand ramai cu rezervorul gol.
              La cat de electronica este nu prea as crede sa ii faci amorsarea cu para de cauciuc, ar fi la vedere.

              Comment


              • #8
                Si la.mine l a cautat, nu a vrut sa ma creada, tot asa i am spus unde este. S a apucat sa dea jos tot scutul de sub motor (ala de plastic), l am lasat cu toate ca stiam.ca nu face nimic. Uneori imi face placere sa i vad pe.oameni ca muncesc degeaba daca nu vor sa asculte....
                Intr un final m a ascultat si a dat roata dreapta jos, a demontat capacul de bara si gata accesul la.filtru. O tampenie sa nu aiba para de amorsare, dar mai sap.
                Multumesc oricum.
                Last edited by Bartzole; 13-09-19, 18:32.
                1.6,white, lifestyle.

                Comment


                • #9
                  Pai la mine acolo e filtrul, unde a cautat ala al tau.

                  Comment


                  • #10
                    Filtrul este localizat undeva sub motor in jumatatea din dreapta a motorului.
                    Accesul la cele 2 suruburi care prind filtrul se face de sub motor, nu este necesar demontarea scutului de plastic, se demonteaza numai scutul de aluminiu.
                    Accesul la filtru si la cele 2 furtune prinse pe filtru se face demontand roata dreapta si capatul de bara al rotii.
                    Este foarte dificil, dar merge daca nu o ai prea groasa (la mana ma refer).
                    Numai cu masina ridicata pe elevator, nu merge pe cric.
                    1.6,white, lifestyle.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bartzole View Post
                      Filtrul este localizat undeva sub motor in jumatatea din dreapta a motorului.
                      Accesul la cele 2 suruburi care prind filtrul se face de sub motor, nu este necesar demontarea scutului de plastic, se demonteaza numai scutul de aluminiu.
                      Accesul la filtru si la cele 2 furtune prinse pe filtru se face demontand roata dreapta si capatul de bara al rotii.
                      Este foarte dificil, dar merge daca nu o ai prea groasa (la mana ma refer).
                      Numai cu masina ridicata pe elevator, nu merge pe cric.
                      Nu mai stiu ce scut a demontat dar pe sub motor a umblat, nu a demontat roata sau capatul de bara, pe elevator a facut lucrarea. Te referi ca merge schimbat prin ambele variante? pai mi se pare mai dificila cea cu demontatul rotii si capatul de bara.

                      Comment


                      • #12
                        La varianta 1.6 2WD merge pe sub motor cum ai spus tu.
                        La varinata 1.6 4WD spatiul se ingusteaza f mult din cauza conexiunii tractiunii cu rotile spate si nu este loc. (am avut ambele variante, acum o am pe 4 WD).
                        Aici cam trebuie demontata roata. Probabil ca un mecanic priceput ar reusi si pe sub motor dar din ce am vazut eu chiar nu e loc.
                        1.6,white, lifestyle.

                        Comment


                        • #13
                          ok, am inteles.

                          Comment


                          • #14
                            Intre timp am.identificat corect conductele tur si retur rezervor, am.comandat para de amorsare, astept sa.vina.si o montez.
                            1.6,white, lifestyle.

                            Comment


                            • #15
                              Umplut filtrul cu motorina și atāta. Merge la prima cheie.

                              Comment

                              Working...
                              X