In ultima perioada am scris procesul asta de ma dor buricele de la degete, asa ca e mai usor sa il scriu intr-un nou thread sa il vada toata lumea.
Deci cum trebuie sa iti resetezi ECU-ul:
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relantiu vreo 10-15 min.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta.
Deci cum trebuie sa iti resetezi ECU-ul:
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relantiu vreo 10-15 min.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta.
Comment