Hello again,
Revin acum pe forum cu ganduri despre noua achizitie instalata pe masina,
Dupa mult research m-am oprit la un 2DIN cu android fabricat de Joying. am gasit review-uri destul de multe iar majoritatea pareau ok,
Sper ca nu o sa fie considerat reclama,(daca este imi cer scuze si rog un admin sa stearga link-urile)
Unitatea comandata este cea de aici: https://www.carjoying.co.uk/die-neu-...bluetooth.html
Pe langa unitate mai este nevoie de masca si harness-ul de conectat, eu m-am oprit la kitul Connects2 CTKHD01L din linkul de mai jos.
http://edotec.ro/connects2-ctkhd01-k...nda-civic.html
Dupa ce am facut comenzile a inceput perioada de asteptare (((( (greu mai trece timpul cand esti "excited")
Eventual au ajuns rand pe rand amandoua si am purces la instalare,
1: Pentru a putea scoate radioul original se gasesc foarte multe video-uri pe youtube cu toti pasii ce trebuie facuti. (e.g. https://www.youtube.com/watch?v=8CEji94jqK4)
2: Apoi trebuie transplantate gurile de aerisire si butonul de avarii de pe masca veche pe cea noua.
Butonul este foarte usor de scos, problema majora este la gurile de aerisire sunt prinse in doua suruburi si 6 clipsuri. Pentru acele clipsuri este nevoie de mare atentie si indemanare.
3: Unitatea Joying se monteaza foarte usor pe noua masca, are acele doua bracket-uri negre care se prind de unitate, iar apoi de masca,
Intra la locul ei foarte usor si fara a folosi nici o rama din cele incluse in pachete (in pachetul de la Joying este o rama, in cel de la Connects2 inca una)
4: "Now for the hard part:" Cablurile intra destul de Plug and Play, singurele cabluri ce trebuiesc lipite sunt:
Key1,Key2 (Sunt marcate pe harnessul de la Joying, si se conecteaza la cele doua cabluri de la Connects2 (CTMULTILEAD.2 inclus in pachet).
Ground. (cel de pe CTMULTILEAD.2) se conecteaza la orice ground disponibil (eu am conectat la un alt fir de ground de pe harness)
ANT_CONT se conecteaza la firul de alimentare al antenei radio (inclus in kitu Connects2 CT27AA36)
Brake (de pe harness-ul Joying) acesta se conecteaza pentru ca unitatea sa stie cand masina e oprita (pentru a debloca video playing, by default nu se poate face video play in mers, dar se poate dezactiva)
Eu am dezactivat din meniu acea optiune si nu am mai conectat acest fir
Back (de pe harness-ul Joying) Se conecteaza pentru ca unitatea sa poata activa rearview camera in momentul in care masina e in marsarier.
De asemenea a ramas neconectat (nu am pus si camera, si am considerat ca nu este nevoie sa-mi bat capul sa il conectez)
5: Pentru a potrivi unitatea 2DIN pe masina mai este un colt micut de plastic din dreapta jos care trebuie taiat pentru a face loc unitatii. (eu am folosit un patent si l-am rupt "elegant")
6: Sunt destul de multe cabluri care ajung in spate, asa ca am verificat sa fie toate izolate (e.g. acel jack de pe CTMULTILEAD.2).
Am conectat antena GPS, apoi am asezat cablurile cat mai bine posibil si l-am pus la locul lui.
7: Cablurile USB au fost destul de lungi astfel incat sa ajunga pana in cotiera,
Am conectat si un AUXIN (un simplu cablu cu 2xRCA si jack)
Acestea au mers frumos prin consola pana in cotiera. iar in cotiera este un mic locas pe unde pot intra cablurile.
8: Am pus inapoi in ordine inversa toate plasticele scoase la pasul 1.
Iar acum cateva ganduri de final,
Unitatea merge chiar foarte bine, nu am observat multe bug-uri (exista cateva dar nu sunt enervante)
Sunetul este foarte clar (nu se simte diferenta fata de RadioCD-ul original) singura problema e ca la aproximativ nivelul 25 e maximul boxelor originale iar pana la 30 cat are unitate sunetul este distorsionat putin.
Comezile de volan sunt programabile, Functioneaza ireprosabil, existand si posibilitatea de a seta actiuni pentru "ShortPress" si "LongPress".
Ecranul cel micut de sus ramane functional, Ora se va seta folosind comenzile de pe volan, Clima ramane afisata pe acesta ca si pana la schimbarea radioului original..
Se poate conecta la Wifi (Din parcare vede wifi-ul din apartament la etajul1) sau se poate folosi un dongle 3G (stick-ul de la RDS sta conectat in cotiera, il vede si se conecteaza instant, fara a fi nevoie de setari extra)
Se poate conecta la telefon prin bluetooth, iar apelurile pot fi preluate direct din unitate, (microfonul integrat e suficient, nu a mai fost nevoie de microfonul extern)
WAZE: e pur si simplu "bliss", functioneaza perfect, se poate asigna ca navigatie default (butonul GPS de pe unitate poate fi setat sa deschida orice aplicatie)
Are suport de doua carduri MicroSD, acestea pot fi conectate in oricare port (nu conteaza ca e portul pentru GPS SD). Eu folosesc unul de 16GB.
Timpul de "coldboot"e chiar ok, comparabil cu durata pana cand cel original facea play de pe CD. (~20/25s max). Timpul de standby e customizabil. (eu l-am pus la 5 min, deci dupa ce iau cheia din contact abia dupa 5 min isi face shutdown, daca pun contactul mai repede unitatea porneste instant)
In schimb ce este enervant e momentul cand pornesc motorul, ii ia tensiunea si el teoretic "crede" ca am scos contactul si vrea sa intre in standby, dar apoi vine contactul si iese din standby,
Daca aveti nevoie de mai multe detalii sau ajutor la o eventuala instalare "feel free to contact me"
astazi l-am ajutat si pe T-Bone sa instaleze, deci deja pot spune ca am experienta cu astea.
Revin acum pe forum cu ganduri despre noua achizitie instalata pe masina,
Dupa mult research m-am oprit la un 2DIN cu android fabricat de Joying. am gasit review-uri destul de multe iar majoritatea pareau ok,
Sper ca nu o sa fie considerat reclama,(daca este imi cer scuze si rog un admin sa stearga link-urile)
Unitatea comandata este cea de aici: https://www.carjoying.co.uk/die-neu-...bluetooth.html
Pe langa unitate mai este nevoie de masca si harness-ul de conectat, eu m-am oprit la kitul Connects2 CTKHD01L din linkul de mai jos.
http://edotec.ro/connects2-ctkhd01-k...nda-civic.html
Dupa ce am facut comenzile a inceput perioada de asteptare (((( (greu mai trece timpul cand esti "excited")
Eventual au ajuns rand pe rand amandoua si am purces la instalare,
1: Pentru a putea scoate radioul original se gasesc foarte multe video-uri pe youtube cu toti pasii ce trebuie facuti. (e.g. https://www.youtube.com/watch?v=8CEji94jqK4)
2: Apoi trebuie transplantate gurile de aerisire si butonul de avarii de pe masca veche pe cea noua.
Butonul este foarte usor de scos, problema majora este la gurile de aerisire sunt prinse in doua suruburi si 6 clipsuri. Pentru acele clipsuri este nevoie de mare atentie si indemanare.
3: Unitatea Joying se monteaza foarte usor pe noua masca, are acele doua bracket-uri negre care se prind de unitate, iar apoi de masca,
Intra la locul ei foarte usor si fara a folosi nici o rama din cele incluse in pachete (in pachetul de la Joying este o rama, in cel de la Connects2 inca una)
4: "Now for the hard part:" Cablurile intra destul de Plug and Play, singurele cabluri ce trebuiesc lipite sunt:
Key1,Key2 (Sunt marcate pe harnessul de la Joying, si se conecteaza la cele doua cabluri de la Connects2 (CTMULTILEAD.2 inclus in pachet).
Ground. (cel de pe CTMULTILEAD.2) se conecteaza la orice ground disponibil (eu am conectat la un alt fir de ground de pe harness)
ANT_CONT se conecteaza la firul de alimentare al antenei radio (inclus in kitu Connects2 CT27AA36)
Brake (de pe harness-ul Joying) acesta se conecteaza pentru ca unitatea sa stie cand masina e oprita (pentru a debloca video playing, by default nu se poate face video play in mers, dar se poate dezactiva)
Eu am dezactivat din meniu acea optiune si nu am mai conectat acest fir
Back (de pe harness-ul Joying) Se conecteaza pentru ca unitatea sa poata activa rearview camera in momentul in care masina e in marsarier.
De asemenea a ramas neconectat (nu am pus si camera, si am considerat ca nu este nevoie sa-mi bat capul sa il conectez)
5: Pentru a potrivi unitatea 2DIN pe masina mai este un colt micut de plastic din dreapta jos care trebuie taiat pentru a face loc unitatii. (eu am folosit un patent si l-am rupt "elegant")
6: Sunt destul de multe cabluri care ajung in spate, asa ca am verificat sa fie toate izolate (e.g. acel jack de pe CTMULTILEAD.2).
Am conectat antena GPS, apoi am asezat cablurile cat mai bine posibil si l-am pus la locul lui.
7: Cablurile USB au fost destul de lungi astfel incat sa ajunga pana in cotiera,
Am conectat si un AUXIN (un simplu cablu cu 2xRCA si jack)
Acestea au mers frumos prin consola pana in cotiera. iar in cotiera este un mic locas pe unde pot intra cablurile.
8: Am pus inapoi in ordine inversa toate plasticele scoase la pasul 1.
Iar acum cateva ganduri de final,
Unitatea merge chiar foarte bine, nu am observat multe bug-uri (exista cateva dar nu sunt enervante)
Sunetul este foarte clar (nu se simte diferenta fata de RadioCD-ul original) singura problema e ca la aproximativ nivelul 25 e maximul boxelor originale iar pana la 30 cat are unitate sunetul este distorsionat putin.
Comezile de volan sunt programabile, Functioneaza ireprosabil, existand si posibilitatea de a seta actiuni pentru "ShortPress" si "LongPress".
Ecranul cel micut de sus ramane functional, Ora se va seta folosind comenzile de pe volan, Clima ramane afisata pe acesta ca si pana la schimbarea radioului original..
Se poate conecta la Wifi (Din parcare vede wifi-ul din apartament la etajul1) sau se poate folosi un dongle 3G (stick-ul de la RDS sta conectat in cotiera, il vede si se conecteaza instant, fara a fi nevoie de setari extra)
Se poate conecta la telefon prin bluetooth, iar apelurile pot fi preluate direct din unitate, (microfonul integrat e suficient, nu a mai fost nevoie de microfonul extern)
WAZE: e pur si simplu "bliss", functioneaza perfect, se poate asigna ca navigatie default (butonul GPS de pe unitate poate fi setat sa deschida orice aplicatie)
Are suport de doua carduri MicroSD, acestea pot fi conectate in oricare port (nu conteaza ca e portul pentru GPS SD). Eu folosesc unul de 16GB.
Timpul de "coldboot"e chiar ok, comparabil cu durata pana cand cel original facea play de pe CD. (~20/25s max). Timpul de standby e customizabil. (eu l-am pus la 5 min, deci dupa ce iau cheia din contact abia dupa 5 min isi face shutdown, daca pun contactul mai repede unitatea porneste instant)
In schimb ce este enervant e momentul cand pornesc motorul, ii ia tensiunea si el teoretic "crede" ca am scos contactul si vrea sa intre in standby, dar apoi vine contactul si iese din standby,
Daca aveti nevoie de mai multe detalii sau ajutor la o eventuala instalare "feel free to contact me"
astazi l-am ajutat si pe T-Bone sa instaleze, deci deja pot spune ca am experienta cu astea.
Comment