Cum sa indentifici pe unde curge apa in Del Sol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum sa indentifici pe unde curge apa in Del Sol

    Am gasit ceva timp si vin si in ajutorul colegilor del solisti , care au probleme scurgerile de apa. Mai jos am sunt cauzele cele mai intalnite

    Prima si cea mai cunoscuta este : scugerea apei pe la stalpul A al masinii
    Cauzele pot fi chederul invechit sau crapat sau este deplasat , scurgerile de apa blocate.

    Fix 1

    1. lasati geamul jos
    2. Stati in spatle usii si folositi genunchiul ca sa impigenti manerul usii
    3. In acelasi timp ce impingeti cu genunchiul trageti usor de varful "triunghiului" spre interior.



    Dupa ani in care usile au fost trantite ( cea de la pasager mai cu seama) acel triunghi se slabeste si pe acolo apa incepe sa intre la interior
    Verificati daca scurgerile ( cele marcate cu sageti) de la stalpul A si stalpul B de la trapa nu sunt cumva infundate, blocate , astupate.





    Daca totul este ok cu scurgerile de la stalpi verificati scurgerile de la trapa daca sunt ok




    A doua ce mai cunoscuta problema este scurgerea blocata de la geamul spate.
    Daca ai gasit apa in portbagaj si nu vrei sa faci o crescatorile de peste acolo uite rezolvarea

    Exista 2 variante de rezolvare , dar eu o recomand pe a 2 a. Pana la a2a pasii sunt la fel

    1. Demontati partea din spate a panoului central ( un surub sub "pusculita" daca nu stiti)
    2. Demontati panourile mediane din spate ( cele care sunt difuzoarele). Este necesara putina forta si atentie , ele sunt prinse in clipsuri.
    3. Desfiletati suruburile de la panoul central din spate 2 dintre ele sunt sub capacele de compartimentare.




    Prima varianta se rezuma la a scote tuburile de scurgere din caroserie si folosirea unui tub de plastic de 3 mm sau ceva similar pentru al forta/impinge pe tubulatura de scurgere a apei pentru a o desfunda/debloca. Asta va ajuta sa nu spageti tubulatura de scurgere in caz ca SH*T happens




    A doua varianta implica demontarea panoului de la geamul spate.






    Furtunele de scurgere :





    Dupa desfundarea si curatarea cailor de scurgerea a apei , indeparti siliconul sau masticul vechi de pe panou si puneti o noua tura de silicon/mastic pentru o etansare buna.






    Montati totul la loc in ordine inversa.


    A treia cea mai cunoscuta este balta de sub torpedou . Cauza este o problema de proiectare , apa intra pe la aeroterma. O cale de prevenire este sa comutati pe recirculare interna de fiecare data cand ploua sau cand ai masina parcata afara si ploua foarte tare ( dar asta nu va ajuta prea mult)

    1. Demontati stergatoarele
    2. Demontati clipsurile... cu sigurata unele dintre ele se vor spage ...



    3 Demontati al doilea rand de clipsuri ( cele rectagulare ) . Se scot rotind in sens invers acelor de ceas. Si indepartati panoul.



    4. Cam asa arata la interior de unde si problema cu apa. Prima imagine este circulatie normala , a doua recirculare




    5. Aici este o varianta de "ecranare" , dar cu siguranta puteti gasi si alte variante care sa previna aceasta problema neplacuta.

    Last edited by Vali_lj; 16-05-14, 19:49.
    Touge is what we live for

    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!
Working...
X