Discutii anvelope de vara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • XL eu am gasit 94Y, Goodyear F1 asym 2 xl 225/45 R17 94Y
    varianta normala fiind Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 225/45R17 91Y MFS V1

    Parerea ta este ca nu merita sa merg pe XL? Ma gandeam ca varianta XL ar rezista mai bine pe drumurile patriei...insa nu as vrea sa fac un compromis pe partea de aderenta/manevrabilitate.

    Comment


    • Discutii anvelope de vara

      Ba nu, ia-le XL, cum sa nu.
      Eu as lua XL oricand este posibil.

      Si nu stiu daca are treaba sau nu ca anvelopele sunt XL, dar pana acum nu au nici o galma, desi dau in gropi destul de des, iar unele au fost destul de dure.

      Eu am vorbit aici doar despre anvelopa in sine (ca si amprenta/aderenta/compozitie/etc).

      Comment


      • Parerea mea este ca XL sunt cu mult mai grele (au ramforsari pe leterale) si cum suspensia este destul de rigida se vor simti si pietricelele nu mai zic de craterele vulcanice. Daca vrei confort la volan (cit de cit) ia normale si lasa si anvelopa sa preia din socuri.

        Comment


        • harris, discutam de aceste "mult mai grele" din presupuneri sau din masuratori? Cu cat exact sunt mai grele? 100 de grame? 500?

          Si pana la urma GY-urile Asy 2 sunt oricum niste anvelope mai usoare decat restul ofertelor de pe piata, deci partea cu greutatea nu sta in picioare.

          Iar partea cu duritatea si faptul ca simti si pietricelele fata de o versiune non-XL...lasa-ma sa am dubii si in aceasta privinta...

          Comment


          • In conditiile in care anvelopa are deja marcat indicele de incarcare, XL sau non-XL e doar marketing.

            Comment


            • Discutii anvelope de vara

              Pai de regula XL inseamna un indice de incarcare cu 3-4 mai mult decat se foloseste in mod obisnuit

              Comment


              • Respect parerile voastre insa decit sa solicit nejustificat suspensia mai bine se distruge o anvelopa. Si asa nu merg in masina decit 2 persoane si eventualele bagaje aferente si nu particip la consursuri de indemanare.

                Comment


                • Cu alte cuvinte, era neaparat nevoie de termenul XL langa 94, ca sa stim ca suporta o incarcare mai mare decat 91?

                  Eu zic ca nu...

                  Nici eu nu sunt adeptul supradimensionarilor de acest gen.

                  Comment


                  • Discutii anvelope de vara

                    Eu cred ca ai o parere proasta despre suspensie. Ca idee este destul de greu sa o soliciti/strici; pana sa strici suspensia, vreo bucsa, bieleta, cap de bara, etc, indoi/spargi janta, deci de anvelopa nici nu mai discutam ca nu are relevanta ce indice de greutate are.

                    Asa ca mai bine pun o anvelopa care sa tina la drumurile noastre si sa ajung acasa, decat sa stau pe pana langa groapa X, si sa ma gandesc ca poate cu o anvelopa cu indice de greutate mai mare nu aveam problema asta...pentru ca suspensia oricum nu ar fi patit nimic spectaculos.
                    Eu am patit-o pe pielea mea sa iau o groapa lunga, ingusta, si adanca, si am spart anvelopele pe stanga si pe fata si pe spate, culmea chiar pe perete (una sus, si una jos). Solve this if you can...
                    Anvelopele aveau indice 87. Am luat urmatoarele anvelope special cu 91 (XL). Si de atunci s-a mai intamplat sa intru in gropi si mai nasoale ca aia, si nu am facut nici macar galme, iar suspensia e bine mersi.

                    Eu iti respect parerea, dar nu o incurajez, mai ales pentru drumurile din RO.

                    Comment


                    • Littlem@n, nu stiu cum rulezi prin micuta capitala insa eu nu ma grabesc defel la cind vad denivelari sau crevase. Si inca ceva. Ai avut curiozitatea ca in showroom se admiri echiparile diferitelor modele de Honda ?. De ce oare ei au pus anvelope normale si nu XL cel putin la modelele noastre. Este mai ieftin ?. Nu ai fost multumit de comportamentul rutier cu anvelopele originale ? Eu da si ca atare persist in gresala care au facut-o la vinzare. Parerea mea.

                      Comment


                      • In Mod normal nu sunt fan xl dar dupa 3 galme la anvelopele de iarna am luat eagle assym 2 in varianta xl, si chiar si asa mi se pare ca au flancul mai moale decat michelinurile.
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • Pentru cele de iarna, ai perfecta dreptate mai ales ca pina o voi incalta cu cele de vara cred ca vor reusi drumarii sa peticeasca pe ici pe colo prin partile esentiale. Numai drumuri bune.

                          Comment


                          • In cazul meu, singurele anvelope la care am facut galme au fost cele XL.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • Discutii anvelope de vara

                              Da, se pun anvelope mai slabe in primul rand datorita costurilor.
                              Si nu, nu am fost multumit sub nici o forma de anvelopele stock pe 15" cu care a venit sedanul (Dunlop 2050 parca). Aveau un feedback inexistent, erau dure, faceau galagie, si erau periculoase. Peste 140 alunecau aiurea pe sosea si mergeai cu teama. Aderenta la franare era precara si cum am zis...periculoasa.
                              Poate daca te plimbi cu 60 la ora pe DN sunt bune...daca mergi intr-un ritm moderat, sunt indeajuns...daca urci catre alert, vei vedea ca incep sa nu mai fie ce trebuie.

                              Tu aici probabil compari Michelin-urile stock de 17, care sunt totusi niste anvelope echilibrate, si te inteleg cu ce spui ca sunt ok; dar cum zice si tricker, Eagle-urile au peretele subtire si moale chiar si in varianta XL (cu toate ca eu cred ca este aceeasi anvelopa in ambele cazuri XL/non-XL, si in functie de anumiti indicatori la fabricare (dupa cum iese calea de rulare, etc), le pun si marcajul).

                              Comment


                              • Da, Michelin-urile stock de 17 sunt (au fost) anvelope bune si rezistente care au facut fata cu brio cerintelor mele (acum au ajuns la marcaje si au devenit zgomotoase, rigide). Din acest motiv, eu voi utiliza tot anvelope non XL (si voi beneficia de avantajele pe care le stiu si de dezavantajele de care am luat cunostiinta, multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X