Discutii anvelope de vara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nici una, ca painea de acolo e inca cea mai buna
    Ziceam doar asa, sa nu caste ochii cat cepele si sa inceapa sa faca urat eventualii viitori proprietari cand vor citi pe ele: Made in Romania; stii cum e, sunt oameni si oameni

    Comment


    • #47
      OT: Am ras de am murit cand am vazut primul Nokia "Made in Romania"! )
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #48
        Eu am rulat mult pe Goodyear Hydragrip, care s-au comportat perfect in conditii de uscat sau ud, cu un profil aparte.

        Am trecut de la Michelin, Bridgestone la astea si isi merita toti banii.

        OT: Xander, Nokia daca nu e Made in Finland... e bullshit, fie ca e facut la noi, nemti sau unguri.

        La Nokia cel putin asa e cu calitatea, la cauciucuri nu stiu daca se pune.

        Legat de Pirelli facute la Slatina... Michelin sunt si ele facute la Zalau.

        Dar pentru aia nu stiu daca m-as ingrijora, ca si Momo are fabrica la Brad, in Hunedoara, sau avea.
        Quicker
        Senior Member
        Last edited by Quicker; 21-06-10, 11:32.
        sigpic
        Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

        Comment


        • #49
          Sper sa va ganditi ca in toate fabricile astea e tehnologie de ultima ora, poate in fabricile mama n-au apucat sa le retehnologizeze(sau n-a intrat in plan). cel putin la slatina fabrica e mai moderna fata de cea din It, iar mana omului nu intervine deloc, doar urmareste procesul...
          Si-a montat careva Michelin PS3 ? sunt tare curios ce prestatii are.
          '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

          Comment


          • #50
            Godspeed, tehnologia da, o fi aceiasi sau mai buna, dar materia prima ar putea fi alta, cu mult mai slaba calitativ, si atunci difera si produsul finit.

            Asta se intampla in multe industrii, nu doar in cea auto.

            Tin minte, cand lucram in domeniul IT&C am desfacut o camera video Sony facuta in Japonia si una la fel ca model facuta la fabrica lor din China. 80% era la fel, dar unele piese folosite, si anume microprocesoare, nu erau aceleasi, ci unele mult mai ieftine.

            O alta chestie; Peugeot face 206 sedan in Israel. La concesionarii Peugeot din Romania au ajuns masini care aveau aceasi cod de culoare(un argintiu) dar pe nuante diferite. S-au uitat ciudat la ele, au sunat la importator, aia la fabrica si au primit raspuns: revopsiti-le, asta este, asa s-au vopsit la noi, sorry.

            Deci eu m-as uita de doua ori inainte sa cumpar un produs facut in felul asta.

            Si ca sa fim mai la subiect: cati ar cumpara un Accord facut in Turcia, de exemplu, care sa aiba acelasi pret cu ala facut in Japonia, ca doar e aceiasi tehnologie, nu?

            Exemple am o groaza, doar din ce-am vazut cu ochii mei.
            sigpic
            Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

            Comment


            • #51
              Acesta este unul dintre principalele motive din cauza caruia eu prefer sa imi achizitionez anvelope la mana a doua dar aduse din occident si fabricate acolo unde trebuie. De 3 milioane jumate cat face un cauciuc nou pentru mine, mai bine prefer sa imi iau sase anvelope second-hand de care nu imi este mila cand iau vre-o groapa, pedeasupra si calitatea este cu totul alta chear daca ele sunt uzate pe jumate.
              sigpic
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

              Comment


              • #52
                e Laux, te poti supara pe mine, dar aici nu sunt de acord

                Comment


                • #53
                  Originally posted by LittleM@n View Post
                  e Laux, te poti supara pe mine, dar aici nu sunt de acord
                  me too...!
                  Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by LittleM@n View Post
                    e Laux, te poti supara pe mine, dar aici nu sunt de acord
                    Nu ma supar ca nu am de ce dar pt mine 3 milioane jumate pt o singura anvelopa este enorm de mult. 14 milioan pe un set imi iasa mai mult de cat am dat pe jante. Ce sa faci, nu toata lume isi permite. Sa zicem ca strang bine cureaua si-mi iau o pereche noi, dupa care iau o groapa si fac o galma, s-a dus pe apa sambetei suta de euro.

                    Pana acum cu anvelopele secand nu am avun nici o problema, le simti imediat daca au probleme si le duci inapoi daca este cazu, in schimb cu astea noi fabricate in Romania cunosc cazuri in care le-au aparut galme din senin fara sa le lovesca (defecte din fabrica) pe care nimeni nu i le schimba pe garantie.
                    sigpic
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

                    Comment


                    • #55
                      Are dreptate Laux. Sunt enorm de scumpe cauciucurile noi. In plus mie de exemplu mi-ar fi mila sa trag de ele in ultimul hal daca as fi dat o gramada de bani pe ele. Am luat de la cineva cunoscut Potenza 050 SH si au mers perfect, super bune. Singura problema - zgomot maricel la rulare (poate si din cauza uzurii - erau cam la 5-6 mm la cumparare), dar nu exista cauciuc perfect! Ale mele pe 17 inch costa peste 600 lei...
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #56
                        Nu tot timpul zgomotul e dat de uzura.

                        Sunt cauciucuri care au in model banda anti vibranta, pentru reducerea zgomotului. Un cauciuc de calitate isi pastreaza calitatile pe intreaga perioada de viata, chiar daca-l iei SH si e in stare buna, se comporta la fel ca si atunci car ar fi nou, sigura problema ramanand durata de folosita, datorita uzurii.

                        Eu am zis, am mers si merg in continuare pe Goodyear Hydragrip, care sunt nemaipomenite pe ud si se comporta excelet si pe uscat.
                        sigpic
                        Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                        Comment


                        • #57
                          Ma lasati sa fiu sceptic in privinta preturilor unei anvelope noi? (apropo Laux, ce dimensiune ai tu la roata?) Exista anvelope si anvelope, iar eu unul sunt de parere ca o anvelopa noua, de calitate mai joasa, mearsa de mine, este mult mai ok decat una "teoretic" buna, mearsa de altcineva, indiferent de cat de cunoscut imi este.

                          Comment


                          • #58
                            LittleM@n,

                            Asta-i ca si discutia despre orice lucru cumparat nou sau SH, fie el anvelopa, masina, etc.

                            Cam tot asa se pune problema si unei masini SH, care nu stii pe unde a umblat si in ce hal, dar o cumperi, daca nu ti-o permiti noua. E ca la loterie, nu?

                            Asa sta treaba si cu anvelopele. Ideea e ca aduse din afara e putin probabil sa fie execrabile, avand in vedere ca multe tari europene n-au notiunea de groapa.

                            Eu am avut ocazia ideala de a le cumpara noi din afara, la pret bun si cu plata in rate :P ca imi era cunoscut furnizorul
                            sigpic
                            Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                            Comment


                            • #59
                              @LittleMan: Sa nu ducem discutia prea departe. Eu am avut anvelope de slaba calitate de noi (Michelin Energy cu care a venit masina). Nu au nicio treaba cu Potenza astea. Plus ca la banii de Potenza SH nu luam nicio anvelopa noua, nimic. Toate sunt cel putin dublu la pret. Eu am zis ca sunt zgomotoase ele, POATE si din cauza uzurii. Poate! Ideea e ca sunt UHP si evident e normal sa fie zgomotoase, iar eu nu am mai mers cu Potenza 050 noi sa imi dau seama cat de zgomotoase sunt cand sunt noi. Oricum au cam 8000 km si mai merg inca 3-4 mii (adica vara asta ca eu nu merg mult). Au meritat fiecare banut, nu au avut si nu au absolut nimic.

                              Desigur ca un cauciuc nou il tii mai mult, dar daca nu nimeresti unul care sa iti placa cum se comporta? Sau daca ii faci galma dupa 1000 km? Sau daca explodeaza chiar si nou fiind (vezi Yoko Parada - Achim)? Sau stiind ca e nou si ai dat 700 Ron pe bucata, ii mai dai asa tare? Oricum eu si Laux (si mai sunt si alti membri - Achim, varul meu etc) am folosit asa ceva si vb din experienta. Daca esti atent si cumperi ce trebuie, de unde trebuie, e afacere buna. Parerea mea!

                              LE: @Quicker: Nu e vb de ce iti permiti, pana la urma ne permitem toti anvelope noi, e vb de ce se justifica ca pret!
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • #60
                                motociclistii nu cumpara cauciucuri mai vechi de 3 ani . asta e durata pe care un cauciuc isi pastreaza proprietatile, pastrate intr-un mediu specific de umiditate si temperatura. eu am patit-o pe pielea mea, am picat din cauza unui cauciuc invechit care nu a mai avut aderenta optima. cam asta e parerea mea despre cauciucurile vechi.
                                cam asta e discutia apropo de orice vreti voi, cei ce nu-si permit nou gasesc argumente pt o alegere ieftina. corect ar fi sa zicem "asta imi permit" si nu "nu are rost".
                                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                                Comment

                                Working...
                                X