Discutii anvelope de vara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde am zis eu ca ar fi in aceeasi categorie PSS si AD08??

    Citeste mai atent man... De asemenea, cand am vb de cat de slabe sunt reci am precizat ca nu ma refer la ad08 pt ca nu le-am folosit, dar stiu cum erau re050 si am inteles ca re070 sunt mai rau, si da, stateam cu frica cu re050 la franarea la rece si cred ca orice conducator de type r poate confirma asta...

    LE: Si ca sa te convingi ca am avut dreptate si sa intelegi ca nu are sens sa ne contrazicem...

    http://www.caranddriver.com/comparisons/michelin-pilot-super-sport-page-10

    Si ei zic fix la fel ca mine, plus ca sunt ceva mai zgomotoase cele Extreme Perf precum AD08. Sigur ca nu incerc sa te conving, pana la urma sunt banii tai si masina ta, daca crezi ca la 1.8 iti trebuie ad08 sau re070, go for it!
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • Mersi de link, il citisem acum cateva zile.
      Nu ai zis ca ar fi la aceeasi categorie, poate m-am exprimat gresit. Ai zis de notele PSS vs AD08, incercam sa spun ca acele note (gen tirerack) sunt la categorii diferite, ex 8 la Extreme Performance Summer nu este egal cu 8 la Max Performance Summer, notele sunt comparate intre modele diferite, in clase diferite.

      Ce am scris despre AD08 este din experienta proprie si personal nu ma deranjeaza zgomotul sau confortul cand aleg anvelopele. Incerc sa gasesc cea mai buna alternativa pt AD08, care m-a impresionat pana acum. PSS daca nu ma insel oricum nu exista pe 225 45 17, iar PS3 sunt mai scumpe decat RE070 cu aprox £10, in general Michelin sunt scumpe si multe modele nu isi justifica pretul.
      Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
      This message was printed on recycled bytes.

      Comment


      • Daca te-au impresionat AD08 si nu te deranjeaza micile neajunsuri, nu cred ca vei gasi ceva mai bun decat ele. Sau cel putin din ce am citit eu nu... RE070 sunt si mai dure si SIGUR necesita incalzire serioasa. S-ar putea sa te surprinda neplacut acest aspect, mie din acest motiv RE050 nu mi-au placut. Daca spui ca AD08 nu are aceasta problema, as merge tot pe ele.

        Cu o clasa mai jos gasesti multicele modele bune, dar eu as merge clar pe PSS. PS3 e inlocuitor pentru Primacy, ce ai avut si nu ti-a placut. Michelin a schimbat un pic clasele, a facut PSS ca inlocuitor pentru PS2 si PS3 pentru Primacy. Am avut PS3 pe Accord cateva luni si sunt foarte OK, confortabile si aderente, dar moi, se simtea un pic ciudat asta chiar si pe Accord la curbe luate in forta. Daca te-ai obisnuit cu AD08, vei fi nemultumit din aceasta cauza de PS3. Din acelasi motiv as elimina clar si GY AS 2 din lista ta de mai sus.

        Si apropo de faza cu AD08 ar putea sa tina 30k daca mergi mai lejer, man daca pe tine pe Civic 1.8 te-au tinut atat de putin, crede-ma ca pe FN2 sau Evo etc tin si mai putin. Te cred cand spui ca ai mers tare cu ele, dar FN2 invarte mult mai rau gumele in gol cand pleci tare etc, am constatat asta dupa ce am trecut de la Accord la FN2. Nu mai zic ce le face un Evo, Porsche etc. Deci eu zic ca te-au tinut bine 24k si nu cred ca va reusi cineva mai mult.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Voi ați avut ocazia sa īncercați RE070? Nu de alta dar știu ca se găsesc greu, de regula doar pe masinile JDM, OEM de ex pe FD2 și parca și pe STI-ul JDM.
          Iar ca și performațe sunt cotate peste RE050.

          Comment


          • Bineinteles ca sunt peste RE050, sunt in clasa Extreme. Ziceam ca sunt mai slabe reci din cate am inteles, capitol la care RE050 sufera si asa destul de serios.

            Eu nu am utilizat, insa am discutat despre ele cu un cunoscut care le avea montate pe Seat Altea !!! Sunt geniale pe curbe si la aderenta pe uscat insa slabe reci si extrem de dure. Foarte bune insa si pe ploaie din ce zicea el, m-a cam mirat chestia asta. Eu personal nu as avea curiozitatea sa le incerc, dupa experienta RE050 si pe Accord si pe Civic => dure ca naiba, slabe reci => not interested.

            LE: Daca nu ma insel si STIurile de la noi vin stock cu RE070, nu doar cele JDM.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Cānd o fi sa schimb pneurile actuale sper ca voi găsi RE070, sunt curios sa le īncerc

              Comment


              • AD08R este noul compound, ad08 sunt discontinued de ceva timp, eu am sa merg pe AD08R au si un orange compound cu mult Silica, si daca au fost atat de bune pe ploaie vs michelin , acum sunt si mai bune ) http://media.unitedfuture-yoko.com.s...-brouchure.pdf aici mai multe info-uri PS, la noi in tara nu se importa si nici prin multe tari din EUROPA, cred ca doar DE dar si acolo ff rar, si UK cel mai des, eu am sa merg pe 225 45 r17, 3400 ron set de 4! daca mai este cineva curios sa incerce la set de 4 iesim cred la 3.200 ron 10 days delivery time.
                Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
                '04 Accord 2.4 A/T CL9

                Comment


                • @Xander - PSS nu cred ca sunt pe 225 45 17, dar oricum nu vreau Michelin.
                  Sa inteleg ca GY A2 pica, iar V105 mi se par putin cam inguste, ramane RE070 sau inapoi la AD08R.
                  Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                  This message was printed on recycled bytes.

                  Comment


                  • Competitorii directi la Yokohama AD08r sunt : Bridgestone Potenza RE-11a , Dunlop Direzza Star spec Z2. Desi sunt mai zgomotoase un pic decat AD08r RE-11a si Z2 au o durata de viata mai mare si un grip mai bun pe o gama de temperaturi mai inalte.
                    Michelinurile sunt cunoscute ca se deterioreaza foarte repede in combinatia : Drum prost si schimbarea unghiurilor de cadere sub sarcina
                    Asta se intampla cand fortezi Michelinurile prea mult 15.000 mile Daily + 2 track sesion. De aici si durata de viata mai mica .


                    Brigestone potenza RE-11a cu 20.000 mile un sezon de indemanare , multiple sesiuni de track , si Daily drive ... Aceste anvelope sunt pentru strada , desi sunt folosite si pe circuit ele nu suporta abuzuri mari


                    Dunlop Direzza star spec Z2 dupa 2 zile de track ( lap of america ) aprox 4-5 ore adunate.
                    Touge is what we live for

                    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                    Comment


                    • Mersi Vali, RE11 si Z2 nu le-am gasit de cumparat decat cu import din US, RE070 erau in ideea de a reduce din cost, aprox £35/anvelopa mai ieftine decat AD08R.
                      Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                      This message was printed on recycled bytes.

                      Comment


                      • Am mai scris, ca am fost intrebat, vad ca le-ai pus si tu pe lista: GY A2 s-au impacat foarte bine cu sedanul: aderenta buna, directie buna, si peste toate: silentioase. La inceput nu prea realizam asta, dar dupa ce am mers cu ele pe masina si apoi cu multe alte masini am constatat ca zgomotul de la A2-uri este atat de redus incat pur si simplu am ajuns, ca si daily driver sa prefer sa ma orientez catre anvelope care sa fie performante, si in acelasi timp silentioase si confortabile.
                        Comoditatea in exploatarea zilnica cred ca conteaza mult mai mult decat niste anvelope care rup aderenta pe virajul X la 102km/h, in loc de 100. La tehnologia anvelopelor din ziua de azi, astea chiar sunt chestii care nu prea mai conteaza atat timp cat nu alergi masina pe circuit

                        Comment


                        • @LittleM@n: Ai dreptate in ce spui, exceptand faptul ca au peretii laterali moi, am citit asta peste tot => directia doar pare precisa, la curbe in forta sigur se lasa un pic pe balon si dispare precizia.

                          @Vali: RE11 si Direzza nu gasesti in Ro si in general in EU. De asemenea, ce ai aratat tu acolo la Michelin SIGUR nu e Pilot Cup, deci nu e aceeasi clasa de discutie cu Direzza, RE070 etc. E normal ca un UHP sa se faca bucati daca il bagi la track. Asta e valabil si pentru PSS, desi cica ar fi cele mai versatile UHPuri, gratie rezistentei mari pe care o au.

                          In concluzie, as merge pe AD08R linistit daca simti nevoia de ceva in clasa asta.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • @Xander Michelinurile din prima imagine sunt PSS-urile
                            Touge is what we live for

                            Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                            Comment


                            • Stiu. Am zis ca nu sunt Pilot Cup, ca ales sunt semi-slick-uri precum RE070 sau Direzza.

                              Cumva comparam mere cu pere, e OK sa comparam clasele intre ele si sa precizam ce avantaje/ dezavantaje au (cum am facut eu cu UHP - PSS si Extreme - AD08), dar nu merge sa comparam ca tine mai bine Direzza pe circuit decat PSS. E logic sa tina mai mult si sa nu se rupa bucati din el - pentru asta a fost gandit. Pe strada insa, confort scazut, zgomot maricel, aderenta pe ploaie mai nasoala etc.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Stai ca acum mi'a trasnit ceva prin minte: noi toti vorbim de cat de nasoale sunt RE050A pana se incalzesc, dar toti vorbim de cele OEM, care au venit cu masina. Nimeni nu si'a mai luat acelasi model din piata, dupa aceea.
                                Cineva mi'a spus ca acelasi model de cauciuc luat de pe piata e mult mai bun decat cel OEM si ca cele OEM sunt de obicei lemn, facute sa tina mai mult. Si tind sa'i dau dreptate avand in vedere experienta unui prieten care a cumparat o motocicleta de noua si care a venit cu niste Bridgestone BT-016 tari ca piatra, iar cand le-a schimbat cu alte BT-016 de pe piata s-a schimbat extraordinar toata treaba..
                                sigpic

                                HONDA - THE POWER OF DREAMS
                                Honda Civic Type-R FN2

                                Comment

                                Working...
                                X