Discutii anvelope de vara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu as zice mid range, si nu low cost. In plus, Sportcontrol sta destul de bine in teste, mult peste unele produse ale marcilor premium.
    '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

    Comment


    • Da, in privinta RTului m-am edificat dupa lecturarea mai multor pareri in care marea majoritate se plang de uzura prematura, pacat de greutatea lor ideala. Am ramas pe GY asym 2 si SportContact 5. Cu jantele atentie la cratere

      Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
      Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

      Comment


      • Discutii anvelope de vara

        Pai si usoare, si aderenta, si intarite, si sa tina 50k km e cam greu. RT-urile sunt de performanta, normal ca nu tin 40-60k km.
        Cum ar fi sa-ti cumperi slickuri si sa faci 50k km cu ele?
        @ HMiller : tu crezi ca Goodyear isi da cu firma in cap si fac Fulda mai bune decat high-end-urile lor?
        Ca sa nu mai zic ca au mai fost povesti cu Fulda Excelsior ( sau ceva de genul) si si-a luat frate-miu si erau varza la un mers mai alert, aderenta slaba.
        Singura marca care concureaza GY in cadrul grupului e Dunlop, ambele high end. Dar si acolo fac diferentieri.


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        '17 Civic TypeR FK8 Championship White
        '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
        ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
        ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

        Comment


        • Da da stii cum e si cu placere maxima si cu sufletul in rai asa ne-am dori toti😊. Oricum niste gume bune ar trebui sa duca 30k in parametri optimi. PS. Stiti cumva care este greutatea pt GY asym 2 si ContiSportContact 5? 225 45 17

          Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
          Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

          Comment


          • Greutatea variază funcție de dimensiuni...

            Comment


            • Gy are 10.1 conform tyrereview.
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • @Taz: Eu nu cred ... eu am afirmat doar ca Sportcontrol sta destul de bine in teste, uneori chiar mult peste modele ale marcilor premium. Si nu este doar cazul Sportcontrolului de la Fulda. O mai fac si altii: de exemplu, Hankook, prin Ventus Prime 2.
                http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
                http://www.tyrereviews.co.uk/Article...e-Shootout.htm
                http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
                '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                Comment


                • Originally posted by HMiller View Post
                  @Taz: Eu nu cred ... eu am afirmat doar ca Sportcontrol sta destul de bine in teste, uneori chiar mult peste modele ale marcilor premium. Si nu este doar cazul Sportcontrolului de la Fulda. O mai fac si altii: de exemplu, Hankook, prin Ventus Prime 2.
                  http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
                  http://www.tyrereviews.co.uk/Article...e-Shootout.htm
                  http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
                  Eu inteleg unde bati, dar cred a nu intelegi ce vreau eu sa spun.
                  daca ne uitam in primul test, vedem ca Fulda nu e mai buna la performante decat GY sau Dunlop. Nu surclaseaza nici un brand premium la performante, si aici ma refer la aderenta si nu la zgomot, confort,etc.
                  Brandurile premium sunt doar 6 (Bridgestone, GY, Dunlop, Michelin, Continental si Pirelli), Fulda e mid:
                  http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

                  Fulda e un bun all arounder si chiar unul bun ptr mid range, dar pentru asta exista GY (all-arounder-ul din grup pe clasa premium, bine mai sunt si F1A de la GY). Dunlop e performerul din grup, e printre cele mai bune anvelope de performanta (aderenta excelenta cam in toate conditiile) dar ca mai orice anvelopa de performanta nu au o viata lunga. Singura care se apropie la performante de Dunlop e Conti, dar e usor mai slaba la performante , mai scumpa, dar are viata mai lunga. O anvelopa de performanta are cauciucul mai moale si se consuma mai repede, gandeste-te la cauciucurile din F1 se uzeaza foarte repede dar ce aderenta au?

                  Sper ca ai inteles de mai sus cum sunt brandurile organizate in cadrul grupului.

                  Michelin e pe primul loc, dar daca primacy 3 e precum cele vechi, atunci iti spun ca nu ai aderenta cu ele daca nu le incalzesti. Eu pana la munca in 8km nu le incalzeam si aderenta era praf, dar e adevarat ca tin foarte mult (50k km).

                  Ca sa inchei, conteaza foarte mult ce doresti de la o anvelopa : in test ai 6 puncte , sa aiba performante foarte bune, sa fie eficienta dpdv consum, sa fie silentioasa, confortabila sau sa tina mult..ca sa nu mai vorbim si de bani. Dar trebui sa te uiti la toate punctele.

                  Poate ar fi trebuit sa fiu mai explicit in primul post si mai domol

                  PS: plus ca se observa diferente in teste de la un an la altu'
                  '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                  '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                  ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                  ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                  Comment


                  • Originally posted by Taz View Post
                    Pai si usoare, si aderenta, si intarite, si sa tina 50k km e cam greu. RT-urile sunt de performanta, normal ca nu tin 40-60k km.
                    Cum ar fi sa-ti cumperi slickuri si sa faci 50k km cu ele?
                    PSS le au pe toate, mai putin perete ranforsat. Totusi precizia directiei e de exceptie, deci singurul downside ar fi ca sunt fragile probabil. In rest, tin enorm de mult (marcate 300 ca indice uzura) pentru niste anvelope sport, sunt usoare (<9 kg la 225/40/18), au aderenta cat curpinde, numai ca trebuie incalzite binisor. Atentie, trebuie incalzite in special pentru plecari in forta, in rest pe curbe si frane se descurca remarcabil si reci, spre deosebire de Potenza 050 care reci erau praf complet... La plecari, da, reci nu ai ce sa faci cu ele, intra VSA de la 4000 rpm in sus ca la balamuc.
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Pai aia era problema si cu Michelin Primacy, foarte rezistente, dar fara incalzire erau varza in orice domeniu. Cu 2.2-ul aveam TC-ul aprins si in a 3-a. Cum eu folosesc masina 90% (poate mai mult) doar acasa-servici-acasa, nu am cum sa le incalzesc...e drept ca daca ne uitam cum folosesc eu masina, poate nici nu as avea nevoie de anvelope de top dar tin mult la aderenta/roti = siguranta si frane.

                      Totul tine de cantitatea de siliciu din cauciu, unul tare o sa tina mai mult dar la rece e slab.

                      Cum am zis, depinde ce cauti..e ca la masini (iti place cum arata/profilul (Yoko Parada), sa fie ok in toate domeniile, sa fie performante, etc)
                      '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                      '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                      ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                      ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                      Comment


                      • Man, sa nu exageram totusi comparand Primacy cu Pilot Super Sport... E diferenta de 2 clase sau 1 daca privim PS3 ca un inlocuitor al lui Primacy. Plus ca eu inca nu am nici 500 km cu gumele astea, deci cred ca inca mai au de consumat lipiciul ala cu care vin date cand sunt noi. Mai vedem. Oricum tot le consider de nota 10!
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • @Taz: Cunosc foarte bine care envelope fac parte din clasa premium, caci pana acum, pe toate masinile, numai din aceasta categorie am utilizat. Odata cu invechirea Accordului, am zis sa incerc si Fulda, din clasa mid range. Alegerea a fost dictata nu de pretul mai mic, ci ... din curiozitate.
                          Dupa ultimul tau post (cu care sunt cam pe de-a intregul de acord), se pare ca s-au lamurit lucrurile. Fulda e un mid range, nu low cost, este sub anumite modele ale marcilor premium, mai ales in ce priveste aderenta, insa, ca ansamblu, depaseste uneori anumite modele premium sau de la concurenta din clasa mid range.
                          Mie imi plac asa cum se comporta pe Accord si pot compara cu ceea ce masina a avut pe ea in cei 7 ani: Michelin Energy (slabute, singurul punct forte fiind rezistenta in timp), Continental PremiumContact 2 (ok ca si aderenta/franare uscat/ud, dar care isi pierd calitatile dupa 25-30% din durata de viata) si Dunlop SportMaxx RT (foarte sic, cu aderenta extraordinara, insa cu o rezistenta in timp foarte scurta - mie mi s-au ovalizat toate 4 dupa mai putin de 20k km fara sa fiu adeptul scartaiturilor de roti ori un impatimit al gropilor).
                          E adevarat ca fiecare isi cumpara anvelope dupa stilul de sofat, dupa ceea ce asteapta de la o anvelopa. Tocmai de aceea eu am facut o recomandare (care nu s-a vrut subiectiva, caci nu sunt fan Fulda) pentru cei interesati.
                          HMiller
                          Senior Member
                          Last edited by HMiller; 07-04-14, 23:09.
                          '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                          Comment


                          • Din curiozitate, cati km faci pe an? Intreb ptr ca RT-urile au fost lansate cam acum 1 an si jumatate si tu ai facut 20k km cu ele...adica o vara?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                            '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                            ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                            ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                            Comment


                            • Dupa cate stiu, RT-ul a fost lansat in februarie 2012. Eu am cumparat cele 4 anvelope in aprilie 2012, am facut vara lui 2012 cu ele si pe cea din 2013. Insa, anul trecut au inceput sa faca probleme: din ce in ce mai zgomotoase, apoi in iunie s-au ovalizat (toate 4!), astfel ca am avut de suferit toata vara ...
                              In medie, cu Accord-ul fac cam 22-23k/an, deci cam 10-12k pe sezon (de anvelope).

                              PS: cand am ales Dunlop-ul m-am lasat influentat si de asta:
                              http://www.tyrereviews.co.uk/Article...T-Launched.htm
                              HMiller
                              Senior Member
                              Last edited by HMiller; 07-04-14, 23:15.
                              '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                              Comment


                              • Tocmai ma uitam de niste preturi pentru Fulda SportControl si surpriza, nu sunt cu mult mai ieftine decat asa-zisele marci premium...
                                590 am gasit cel mai ieftin, pe cand cel mai ieftin Primacy 3 e ~660.
                                ma asteptam sa fie undeva pe la 450-500
                                Accord CU1, 2009

                                Comment

                                Working...
                                X